Husk meg
Brukernavn
Passord

Kamptråd: FFK-Viking 2/3-2007

Flat Trådet Nøstet
Side 9 av 9 9

benksliter`n

Landslagsspiller

Ble medlem: 26 okt 04
Innlegg: 2762

Lagt til: 04 mar 07, 14:15

Opprinnelig postet av algern0n
En skal være bra grønnsak for å ikke se at Hoås har ferdigheter på veldig høyt plan, men verden er full av spillere som har det med som aldri kommer noen vei. Jeg synes uslepen diamant er en bra betegnelse egentlig, spørsmålet er bare om _noen_ er i stand til å få det beste utav han. Uansett er det vel alltid bedre å først forsøke å maksimere potensialet til spillere i egen tropp før en punger ut med millioner på erstattere?

Da mener du vel at vi skal drive å slipe på diamanten i 3 år eller lengre, for å se om den er noe å bruke? Vi har jo allerede drevet å slipt på den i 2 år? Koster mye penger for klubben å jobbe så lenge med spillere.

---------------------------

FFK Østfold`s fotball-stolthet!

Bygg på stadion til 20 000!
Så drømmen om champions league i vår egen storstue ikke dør!


algern0n

A-lagspiller
Ble medlem: 18 apr 05
Innlegg: 339

Lagt til: 04 mar 07, 15:01

I fjor var han vel stort sett skada?

For all del, vi er alle forskjellige, men jeg mener at når du har spillere med stort uforløst potensiale i egen stall er det meningsløst å slippe de bare for så å bruke masse penger på en ny spiller.


DrDRE

Landslagsspiller

Ble medlem: 19 mai 04
Innlegg: 1134

Lagt til: 04 mar 07, 15:10
Right-on algern0n!

---------------------------

Norgesmester


Shadar

Landslagsspiller

Ble medlem: 26 okt 04
Innlegg: 1839

Lagt til: 04 mar 07, 16:14
Vi vil da alle her på forumet at FFK skal vinne serien allerede til året, men jeg tror det er viktig at vi er litt tolmodige og realistiske også. Vi kan ikke la utolmodigheten styre klubbens handlinger, jeg mener heller at man må ta konsekvensen av at vi ikke er verdens rikeste klubb og planlegge litt mer langsiktig

ari_lg

A-lagspiller

Ble medlem: 23 nov 06
Innlegg: 293

Lagt til: 04 mar 07, 16:17
Enig i det, langsiktighet er tingen.

---------------------------

SoccerProject: Helt konge managerspill på nett!
http://www.soccerproject.com/index.php?section=3&lng=en&uID=37859

Det skandinaviske forumet
[url]http://forum.soccerproject.com/index.php?c=12&sid=d6cae90b99afd657536cd84702325615[/ur


HotDream

Landslagsspiller
Ble medlem: 18 apr 06
Innlegg: 2492

Lagt til: 04 mar 07, 20:20
Opprinnelig postet av algern0n

I fjor var han vel stort sett skada?

For all del, vi er alle forskjellige, men jeg mener at når du har spillere med stort uforløst potensiale i egen stall er det meningsløst å slippe de bare for så å bruke masse penger på en ny spiller.

Da er det bare et spørsmål om det finnes noe "uforløst potensiale" i mannen da... Tror ikke det er mer å hente jeg. Selg!

---------------------------

RednWhite



Flat Trådet Nøstet
Side 9 av 9 9

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340