Husk meg
Brukernavn
Passord

sesongkort

Flat Trådet Nøstet
Totalt 4 sider Alle

TothNR1

A-lagspiller

Ble medlem: 25 okt 06
Innlegg: 337

Lagt til: 26 feb 07, 22:15
vet noen hva sesongkort koster på den nye stadion?, finner ingen side på nette der det står

---------------------------

CUPVINNER 06


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 26 feb 07, 22:17
1500

---------------------------

http://keiko99.net


Knuty

Landslagsspiller

Ble medlem: 28 mar 05
Innlegg: 2289

Lagt til: 26 feb 07, 22:18
Opprinnelig postet av TothNR1
vet noen hva sesongkort koster på den nye stadion?, finner ingen side på nette der det står


fredrikstadfk.no/system/script/scr_getfile.asp

Her har du full oversikt.

Snæbbuss-aristokrat #79

A-lagspiller

Ble medlem: 28 mar 03
Innlegg: 293

Lagt til: 26 feb 07, 23:18
Når blir disse sendt ut?

aavdst

Landslagsspiller
Ble medlem: 29 jan 04
Innlegg: 1169

Lagt til: 27 feb 07, 07:53
Hørte nå at sesongbillettene blir en bunke billetter - en for hver kamp - i år også. Intet elektronisk system denne sesongen.

Bob Page

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jan 06
Innlegg: 4914

Lagt til: 27 feb 07, 15:44

Opprinnelig postet av aavdst
Hørte nå at sesongbillettene blir en bunke billetter - en for hver kamp - i år også. Intet elektronisk system denne sesongen.

 

Syns det er tåpelig. Her får vi ny fin stadion også er bilettsystemet fra forrige århundre. De har da hatt nok tid på seg til å lage elektroniske sesongkort, så kan noen forklare meg hvorfor de går for dette systemet ? (Bare de som vet noe please, det er nok synsing ute å går..)

---------------------------

For sammen er vi sterke, og det kjennes ille bra å være fra den byen, som laget kommer fra
---
http://www.plankehaugen.no
----
Msn : frpau@hotmail.com
----
Bite my shiny metal ASS!


olsa

Juniorspiller

Ble medlem: 14 jul 05
Innlegg: 98

Lagt til: 27 feb 07, 20:01
Endret: 27 feb 07, 20:19

Opprinnelig postet av Bob Page
Syns det er tåpelig. Her får vi ny fin stadion også er bilettsystemet fra forrige århundre. De har da hatt nok tid på seg til å lage elektroniske sesongkort, så kan noen forklare meg hvorfor de går for dette systemet ? (Bare de som vet noe please, det er nok synsing ute å går..)

Her tror jeg du tar feil. Etter hva jeg har lest i Fredrikstad Blad i forbindelse med presentasjon av den nye stadion, så skulle det være elektronisk lesing av alle billetter. Jf. slik det er på Ullevaal.

Først skulle det være en sone for sikkerhetssjekk, så skulle billettene leses elektronisk.

Regner med at dette er riktig!

Nå er det ikke lenge igjen før vi samles til kamp på det nye stadion. 


FFKPatriot

A-lagspiller

Ble medlem: 27 mai 05
Innlegg: 435

Lagt til: 27 feb 07, 23:09
Endret: 27 feb 07, 23:10
Gleder meg stort...sesongkortene kommer to-tre uker før serien starter...

---------------------------

Felt O, Rad 5, Sete 18=Min plass på Nye Stadion


A.Scheie

Landslagsspiller

Ble medlem: 11 apr 04
Innlegg: 857

Lagt til: 27 feb 07, 23:21

Opprinnelig postet av aavdst
Hørte nå at sesongbillettene blir en bunke billetter - en for hver kamp - i år også. Intet elektronisk system denne sesongen.

Synes det er glimrende med en bunke biletter og ikke et enkelt kort. Hvis det er en kamp jeg ikke kan dra på, sørger jeg for at noen andre får glede av setet mitt. Etter min mening er det praktisk lettere å gi bort en enkelt billett enn å låne bort et helt kort.

Og med elektronisk system, tror jeg dem mener det de andre i denne tråden har påpekt; elektronisk lesing.

---------------------------

Er en grunn til at jeg kaller meg A.Scheie og ikke D.Wathne....

God bedring, Dagfinn!


T.Olsen

A-lagspiller

Ble medlem: 08 jan 07
Innlegg: 710

Lagt til: 02 mar 07, 16:13
Endret: 02 mar 07, 16:14
Opprinnelig postet av aavdst
Hørte nå at sesongbillettene blir en bunke billetter - en for hver kamp - i år også. Intet elektronisk system denne sesongen.


Dette er helt feil, alle billettene blir erstattet med ett kort.
Som da blir lest elektronisk

---------------------------

Kapitalismen lenge leve!


benksliter`n

Landslagsspiller

Ble medlem: 26 okt 04
Innlegg: 2762

Lagt til: 02 mar 07, 16:59

Lurer på om denne sesongbillett-kampanjen gir noe utslag? De ønsket jo å selge 11 000 sesongbilletter.

Noen som har oppdate på hvor mange sesongbilletter som er solgt nå?

---------------------------

FFK Østfold`s fotball-stolthet!

Bygg på stadion til 20 000!
Så drømmen om champions league i vår egen storstue ikke dør!


Snæbbis

Landslagsspiller

Ble medlem: 27 nov 05
Innlegg: 1555

Lagt til: 02 mar 07, 16:59
Opprinnelig postet av T.Olsen
Opprinnelig postet av aavdst
Hørte nå at sesongbillettene blir en bunke billetter - en for hver kamp - i år også. Intet elektronisk system denne sesongen.


Dette er helt feil, alle billettene blir erstattet med ett kort.
Som da blir lest elektronisk


Dette er også helt feil. Når jeg kjøpte sesongkort på sjappa i torvbyen fikk jeg eksplisit beskjed om at jeg senere ville få en melding om at man måtte komme og hente billettene som vil bli utlevert i en bunke med en billett for hver kamp.

---------------------------

Let the dice fly high!

Alt har ein ende, så nær som pylsa. Ho hev to.


Jaran Berg

Juniorspiller
Ble medlem: 19 des 03
Innlegg: 182

Lagt til: 02 mar 07, 17:58

Opprinnelig postet av T.Olsen
Opprinnelig postet av aavdst
Hørte nå at sesongbillettene blir en bunke billetter - en for hver kamp - i år også. Intet elektronisk system denne sesongen.


Dette er helt feil, alle billettene blir erstattet med ett kort.
Som da blir lest elektronisk

Tror nok du tar litt feil her T.Olsen... Jeg jobber på Aristokraten, og de som har kjøpt sesongkort vil få billetter til hver kamp... ikke noe "ett kort"... desverre,

---------------------------

Jaran Berg
jaran.berg@plankehaugen.no


T.Olsen

A-lagspiller

Ble medlem: 08 jan 07
Innlegg: 710

Lagt til: 02 mar 07, 18:28
Opprinnelig postet av Jaran Berg

Opprinnelig postet av T.Olsen
Opprinnelig postet av aavdst
Hørte nå at sesongbillettene blir en bunke billetter - en for hver kamp - i år også. Intet elektronisk system denne sesongen.


Dette er helt feil, alle billettene blir erstattet med ett kort.
Som da blir lest elektronisk

Tror nok du tar litt feil her T.Olsen... Jeg jobber på Aristokraten, og de som har kjøpt sesongkort vil få billetter til hver kamp... ikke noe "ett kort"... desverre,



Nei? Uansett om jeg har rett eller ei, det skal i det minste ikke være slik at man skal levere sine billetter til en kontrolør som skal rive av en del. Det skal gå elektronisk.

Var ganske sikker på at man bare skulle få utdelt ett kort, men det er kanskje feil da, skal uansett på en omvisning i løpet av kommende uke, så jeg får spørre da.

---------------------------

Kapitalismen lenge leve!


HotDream

Landslagsspiller
Ble medlem: 18 apr 06
Innlegg: 2492

Lagt til: 02 mar 07, 20:14
Endret: 03 mar 07, 14:35
Opprinnelig postet av T.Olsen
Opprinnelig postet av Jaran Berg
Tror nok du tar litt feil her T.Olsen... Jeg jobber på Aristokraten, og de som har kjøpt sesongkort vil få billetter til hver kamp... ikke noe "ett kort"... desverre,



Nei? Uansett om jeg har rett eller ei, det skal i det minste ikke være slik at man skal levere sine billetter til en kontrolør som skal rive av en del. Det skal gå elektronisk.

Var ganske sikker på at man bare skulle få utdelt ett kort, men det er kanskje feil da, skal uansett på en omvisning i løpet av kommende uke, så jeg får spørre da.

Må du ha det inn med tesskjeer T.Olsen? Ser du ikke hva mannen som selger sesongkort skriver?

---------------------------

RednWhite


T.Olsen

A-lagspiller

Ble medlem: 08 jan 07
Innlegg: 710

Lagt til: 02 mar 07, 20:20
Endret: 02 mar 07, 20:33
Å herre... Kan du være så vennlig og lese gjennom det jeg skrev på nytt? Makan.. Jeg sier ikke i mot "mannen som selger sessongkort", men jeg sier at det skal gå elektronisk!!!

Ikke vær så rask til å dømme andre, særlig ikke når det er du som tar feil;-)

Som en venn av meg sa:
Døm aldri andre, særlig ikke når vepsen er på frifot.

---------------------------

Kapitalismen lenge leve!


HotDream

Landslagsspiller
Ble medlem: 18 apr 06
Innlegg: 2492

Lagt til: 03 mar 07, 00:04

Dømme andre? Har lest det du skriver jeg....

Fram med teskjea igjen: Du sa at aavdst "tok helt feil" da han sa at sesongbilettene var en bunke med billetter, du sa også at sesongbillettene var et kort som skulle leses av elektronisk. ... Hvor i fikk du det ifra???

Du ble så fortalt hvordan det ligger ann av noen som vet (og ikke bare påstår å vite). Hvorfor ikke bare takke for opplysningen uten å komme med fler kommentarer om å spørre på stadion osv...? Tror du Jaran Berg tuller?

Forresten så blir alle billetter kontrolert på samme vis på stadion om de er sesongbilletter eller ikke, de er jo såvidt jeg vet like

---------------------------

RednWhite


ajg

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 jun 03
Innlegg: 2205

Lagt til: 03 mar 07, 01:28
Endret: 03 mar 07, 01:30

Nå skal jeg gjøre noe jeg aldri trodde jeg kom til å gjøre, nemlig å forsvare T.Olsen...

Ettersom jeg har forstått på innleggene hans her på forumet så skal han sitte på VIP-tribunen, og der er det faktisk sånn at man får ett elektronisk kort som gjelder for alle kampene. Dette vet jeg fordi en bekjent av meg nettopp har mottatt et slikt kort. Men for oss "vanlige" supportere så er det nok fortsatt enkeltbilletter som gjelder, men de skal nok leses av elektronisk ettersom det sto det i FB for en stund siden

---------------------------

Frihet for Ultras!


T.Olsen

A-lagspiller

Ble medlem: 08 jan 07
Innlegg: 710

Lagt til: 03 mar 07, 10:40
Takk, ajg, du er en hyggelig mann;-)

---------------------------

Ettersom flere brukere mener at signaturen på død og liv må handle om FFK, fjerner jeg "Kapitalismen lenge leve" og bytter det med "Kapitalismen og FFK lenge leve".


HotDream

Landslagsspiller
Ble medlem: 18 apr 06
Innlegg: 2492

Lagt til: 03 mar 07, 11:37
Opprinnelig postet av ajg

Nå skal jeg gjøre noe jeg aldri trodde jeg kom til å gjøre, nemlig å forsvare T.Olsen...

Ettersom jeg har forstått på innleggene hans her på forumet så skal han sitte på VIP-tribunen, og der er det faktisk sånn at man får ett elektronisk kort som gjelder for alle kampene. Dette vet jeg fordi en bekjent av meg nettopp har mottatt et slikt kort. Men for oss "vanlige" supportere så er det nok fortsatt enkeltbilletter som gjelder, men de skal nok leses av elektronisk ettersom det sto det i FB for en stund siden

Det endrer jo selvsagt på "ståa". Da har jo "alle" rett... Det er ikke lett å diskutere når det er to forsklellige ting som blir diskutert. Jeg har ikke sett noen sted i denne tråden at diskusjonen gjaldt VIP-kort.... Skylder vel T.Olsen en liten unnskyldning da....selv om han vel burde sagt at hans svar gjaldt sesongkort på VIP

---------------------------

RednWhite


Bob Page

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jan 06
Innlegg: 4914

Lagt til: 05 mar 07, 01:17
Opprinnelig postet av Jaran Berg

Opprinnelig postet av T.Olsen
Opprinnelig postet av aavdst
Hørte nå at sesongbillettene blir en bunke billetter - en for hver kamp - i år også. Intet elektronisk system denne sesongen.


Dette er helt feil, alle billettene blir erstattet med ett kort.
Som da blir lest elektronisk

Tror nok du tar litt feil her T.Olsen... Jeg jobber på Aristokraten, og de som har kjøpt sesongkort vil få billetter til hver kamp... ikke noe "ett kort"... desverre,

 

Hm.. Hva er grunnen til det (hvis du vet da) ? Her får vi nytt moderne stadion også må vi ta til takke med bilettsystem fra forrige århundre....... Uansett, vet du når vi kan hente sesongkortet (eller skal jeg si sesongbilettene) ?

---------------------------

For sammen er vi sterke, og det kjennes ille bra å være fra den byen, som laget kommer fra
---
http://www.plankehaugen.no
----
Msn : frpau@hotmail.com
----
Bite my shiny metal ASS!


Jaran Berg

Juniorspiller
Ble medlem: 19 des 03
Innlegg: 182

Lagt til: 05 mar 07, 08:29
Opprinnelig postet av Bob Page
Opprinnelig postet av Jaran Berg

Opprinnelig postet av T.Olsen
Opprinnelig postet av aavdst
Hørte nå at sesongbillettene blir en bunke billetter - en for hver kamp - i år også. Intet elektronisk system denne sesongen.


Dette er helt feil, alle billettene blir erstattet med ett kort.
Som da blir lest elektronisk

Tror nok du tar litt feil her T.Olsen... Jeg jobber på Aristokraten, og de som har kjøpt sesongkort vil få billetter til hver kamp... ikke noe "ett kort"... desverre,

 

Hm.. Hva er grunnen til det (hvis du vet da) ? Her får vi nytt moderne stadion også må vi ta til takke med bilettsystem fra forrige århundre....... Uansett, vet du når vi kan hente sesongkortet (eller skal jeg si sesongbilettene) ?

vet ikke helt? men billettsystemet er det vel egentlig ikke noe galt med... sesongkortene på old trafford har også enkeltbilletter til hver kamp... De skal da ikke være noe problem å lese de billettene elektronisk.

Siste jeg hørt ang når de kan hentes var "om et par uker"... så regner med at de kommer i løpet av neste uke, kanskje.. men kan legge ut noe her når de kan hentes:-)

---------------------------

Jaran Berg
jaran.berg@plankehaugen.no


Plankekæll

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05
Innlegg: 5991

Lagt til: 05 mar 07, 11:07
Hvor mange billetter er solgt til nå da Jaran?

Jaran Berg

Juniorspiller
Ble medlem: 19 des 03
Innlegg: 182

Lagt til: 05 mar 07, 11:44

Opprinnelig postet av Plankekæll
Hvor mange billetter er solgt til nå da Jaran?

Har ikke noe ordentlig tall på det... men når jeg telte igjennom her om dagen, så var det ca 4900 ledige...

---------------------------

Jaran Berg
jaran.berg@plankehaugen.no


T.Olsen

A-lagspiller

Ble medlem: 08 jan 07
Innlegg: 710

Lagt til: 05 mar 07, 16:09
Var på en visit på stadion i går, må si jeg likte det jeg så. Jeg måtte jo da spøre om dette ang. sessongkort, og svaret var at sessongkortinnehavere vil motta ett kort.. Menmen, mulig det har blitt noen misforståelser mellom FFK og Aristokraten.. Vi får se.

---------------------------

Ettersom flere brukere mener at signaturen på død og liv må handle om FFK, fjerner jeg "Kapitalismen lenge leve" og bytter det med "Kapitalismen og FFK lenge leve".


Bob Page

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jan 06
Innlegg: 4914

Lagt til: 05 mar 07, 20:28

Opprinnelig postet av T.Olsen
Var på en visit på stadion i går, må si jeg likte det jeg så. Jeg måtte jo da spøre om dette ang. sessongkort, og svaret var at sessongkortinnehavere vil motta ett kort.. Menmen, mulig det har blitt noen misforståelser mellom FFK og Aristokraten.. Vi får se.

 

Håper du har rett og at det ikke gjelder bare for VIP-plassene....

---------------------------

For sammen er vi sterke, og det kjennes ille bra å være fra den byen, som laget kommer fra
---
http://www.plankehaugen.no
----
Msn : frpau@hotmail.com
----
Bite my shiny metal ASS!


HotDream

Landslagsspiller
Ble medlem: 18 apr 06
Innlegg: 2492

Lagt til: 05 mar 07, 21:54
Du snakker om å lage en hønsegård ut av ingen ting. Herregud, hva er problemet med om dere får ett kort eller en bunke billetter? Er det ikke "tøft" nok med "billettbunken " eller hva er det??? Trodde hovedsaken var å komme inn på kampene..?

---------------------------

RednWhite


denialsander

Landslagsspiller
Ble medlem: 06 jul 05
Innlegg: 3236

Lagt til: 05 mar 07, 22:45

Opprinnelig postet av HotDream
Du snakker om å lage en hønsegård ut av ingen ting. Herregud, hva er problemet med om dere får ett kort eller en bunke billetter? Er det ikke "tøft" nok med "billettbunken " eller hva er det??? Trodde hovedsaken var å komme inn på kampene..?

Det er Silly season, vet du!  Silly sutre-season også.

---------------------------

Pear Pimples for Hairy Fishnuts!


HotDream

Landslagsspiller
Ble medlem: 18 apr 06
Innlegg: 2492

Lagt til: 06 mar 07, 12:09
Ja det er ikke tull engang

---------------------------

RednWhite


olsa

Juniorspiller

Ble medlem: 14 jul 05
Innlegg: 98

Lagt til: 06 mar 07, 21:44

Hvorfor ikke være glad for at dere har billetter?!!!!!

Det er jeg ihvertfall mest glad for. Skal innfinne meg på stadion hver hjemmekamp og gleder meg stort!!!!!!

 


Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 07 mar 07, 10:13
Det er solgt ca. 8000 sesongkort.

Culemart

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 mar 03
Innlegg: 1077

Lagt til: 18 mar 07, 21:24
Noen som vet hvordan det ligger an nå? Med 8000 den 7 mars burde det være opp mot 8500-9000 nå?

---------------------------

Cupmester 2006
15 september 2002: FFK-Kvik Halden 7-1


Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 20 mar 07, 07:40

Opprinnelig postet av Culemart
Noen som vet hvordan det ligger an nå? Med 8000 den 7 mars burde det være opp mot 8500-9000 nå?

Vet ikke hvem man skal stole på, med i følge Nettavisen har FFK solgt 7000 sesongkort, mens de i Aristokraten opplyste om at det var ca. 8000.

Her er oversikten over antall solgte sesongkort i Tippeligaen, www.fxt.no/article938283.ece


ffkerkonge

A-lagspiller
Ble medlem: 24 apr 03
Innlegg: 467

Lagt til: 20 mar 07, 09:39
Opprinnelig postet av Patrioten

Opprinnelig postet av Culemart
Noen som vet hvordan det ligger an nå? Med 8000 den 7 mars burde det være opp mot 8500-9000 nå?

Vet ikke hvem man skal stole på, med i følge Nettavisen har FFK solgt 7000 sesongkort, mens de i Aristokraten opplyste om at det var ca. 8000.

Her er oversikten over antall solgte sesongkort i Tippeligaen, www.fxt.no/article938283.ece

Må huske på at de som selger billetter alltid legge på litt for å øke salget enda mer

---------------------------

Er det noen som klarer det er det du D


Oslo

A-lagspiller

Ble medlem: 10 aug 04
Innlegg: 311

Lagt til: 20 mar 07, 14:02
Endret: 20 mar 07, 14:03

Opprinnelig postet av ffkerkonge
Må huske på at de som selger billetter alltid legge på litt for å øke salget enda mer

Nå sto jo Viking oppført med 9.200 solgte i oversikten fra FXT, mens de i realiteten har solgt 10.081 (  all ære for det)

 

Så at FFK står oppført med 7.000 solgte, så tror jeg heller at dette er det budsjetterte tallet. I realiteten bør vi nok være nærmere 8.000 nå....jeg har iallefall "gjort mitt" for å øke tallet


djpete

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 mar 03
Innlegg: 1413

Lagt til: 20 mar 07, 22:39
Opprinnelig postet av Patrioten

Vet ikke hvem man skal stole på, med i følge Nettavisen har FFK solgt 7000 sesongkort, mens de i Aristokraten opplyste om at det var ca. 8000.

 

I dette tilfelle ville jeg definitivt stolt mest på Nettavisen. Aristokraten overdriver alltid mye hva gjelder billettsalg.

---------------------------

Rød.... hvit... og patriot!


frecjoha

A-lagspiller

Ble medlem: 02 mai 04
Innlegg: 382

Lagt til: 21 mar 07, 00:26
Endret: 21 mar 07, 00:29

Mener jeg leste et innlegg for en liten tid tilbake, at det gikk and å utsette betalingen for sesongkort mot en liten pris tillegg.

Mulig denne var postet i en annen tråd, kan ikke finne dette innlegge i denne tråden.

 

Kan noen bekrefte dette?  Og trenger man en type kredittkort?

Er motstander av slike kreditkort og går ikke til anskaffelse av et slik bare for et sesongkort.

Håper på en faktura med noe lenger forfalsdato!

 

Ønsker selv et sesongkort, men har dessverre ikke råd fortiden. Hadde jeg kunnen betalt i mai, hadde det ikke vært noe problem.

 


Oslo

A-lagspiller

Ble medlem: 10 aug 04
Innlegg: 311

Lagt til: 21 mar 07, 10:24
Endret: 21 mar 07, 10:25

Opprinnelig postet av frecjoha
Ønsker selv et sesongkort, men har dessverre ikke råd fortiden. Hadde jeg kunnen betalt i mai, hadde det ikke vært noe problem.  

Tror ikke dette skal være noe problem!

"I samarbeid med et finansieringsselskap vil vi nå kunne tilby betaling i rater eller betalingsutsettelse i opptil ni måneder, forteller Geir Nilsen i Artistokraten."


Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 21 mar 07, 14:29
Opprinnelig postet av djpete
Opprinnelig postet av Patrioten

Vet ikke hvem man skal stole på, med i følge Nettavisen har FFK solgt 7000 sesongkort, mens de i Aristokraten opplyste om at det var ca. 8000.

 

I dette tilfelle ville jeg definitivt stolt mest på Nettavisen. Aristokraten overdriver alltid mye hva gjelder billettsalg.

Du har riktig, det er solgt 7000, Artistokraten har kommet med feil informasjon.


frecjoha

A-lagspiller

Ble medlem: 02 mai 04
Innlegg: 382

Lagt til: 23 mar 07, 15:44
Er det mulig å plukke ut hvilke sete man vil ha, ved kjøp av sesongkort???

benksliter`n

Landslagsspiller

Ble medlem: 26 okt 04
Innlegg: 2762

Lagt til: 23 mar 07, 16:33
Endret: 23 mar 07, 16:36

Opprinnelig postet av frecjoha
Er det mulig å plukke ut hvilke sete man vil ha, ved kjøp av sesongkort???

Ja,selvsagt er det det. Du får ditt eget sete for 2007 sesongen. Du kan også reservere plassen din for 5 år. "pek på setet ditt" konseptet. Men da må du nok ut med ca 6000 kr.(langsidene)

Hvis du ikke kjøper sesongbilletter,så er det stor sjangse,for at du havner på en plass med en irriterende stolpe i veien eller helt nederst på tribunen,hvor du ikke er så beskyttet for regn.

---------------------------

FFK Østfold`s fotball-stolthet!

Bygg på stadion til 20 000!
Så drømmen om champions league i vår egen storstue ikke dør!


Olavesen

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 des 03
Innlegg: 1389

Lagt til: 23 mar 07, 17:02
Folkens...  Når får vi sesongkorta. Har kjøpt på plankehaugen og betalt i aristokraten, men det var vel ikke selve sesongkortet vi fikk utdelt den gang? Bare kvitteringa trur jeg... Noen som vet...

T.Olsen

A-lagspiller

Ble medlem: 08 jan 07
Innlegg: 710

Lagt til: 23 mar 07, 17:04
Hvordan står salget til med sessongkort hos andre klubber?
Vet noen om det er mulighet for å kjøpe et slikt "alle kamper på ullevaal kort"?

---------------------------

FFK, i 50 mot toppen.


Jaran Berg

Juniorspiller
Ble medlem: 19 des 03
Innlegg: 182

Lagt til: 23 mar 07, 17:10

Opprinnelig postet av Olavesen
Folkens...  Når får vi sesongkorta. Har kjøpt på plankehaugen og betalt i aristokraten, men det var vel ikke selve sesongkortet vi fikk utdelt den gang? Bare kvitteringa trur jeg... Noen som vet...

Sesongkortene kan hentes 31.mars på nye aristokraten.

---------------------------

Jaran Berg
jaran.berg@plankehaugen.no


Olavesen

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 des 03
Innlegg: 1389

Lagt til: 23 mar 07, 17:14

Supert. Takk Jaran


DrDRE

Landslagsspiller

Ble medlem: 19 mai 04
Innlegg: 1134

Lagt til: 23 mar 07, 18:36
Endret: 23 mar 07, 18:36

Opprinnelig postet av T.Olsen
Vet noen om det er mulighet for å kjøpe et slikt "alle kamper på ullevaal kort"?

Sikkert lurt å høre på Lyns forum. Er nok flere som bryr seg om det der enn her inne.

---------------------------

Norgesmester


aavdst

Landslagsspiller
Ble medlem: 29 jan 04
Innlegg: 1169

Lagt til: 25 mar 07, 23:12
Endret: 25 mar 07, 23:37
Opprinnelig postet av Jaran Berg

Sesongkortene kan hentes 31.mars på nye aristokraten.

Er det mulig å få sesongbillettene tilsendt i posten? Evt hente dem på første hjemmekamp?

31.mars og resten av påska er jeg bortreist og jeg har ikke mulighet å komme til Fredrikstad før 14.april og kampen mot Lyn.


ximo

Juniorspiller

Ble medlem: 23 jun 03
Innlegg: 198

Lagt til: 27 mar 07, 16:53
Snakket nettop med Aristokraten (tlf 69301000), og de sa at de har solgt ca 8000 sesongkort og de vil fortsette å selge sesongkort etter det ordinære billettsalget åpner 31. mars. Men han trodde ikke de ville selge helt fram til kampen mot Lyn (jeg lurte også på det). De sender heller ikke ut i posten, så du må isåfall få noen du kjenner i byen til å kjøpe for deg og sende deg det i posten. De beste plassene er selvfølgelig tatt, men det er masse helt fine plasser igjen fikk jeg høre.

Jeg skal forøvrig ta turen fra Moss til Fredrikstad for å kjøpe sesongkortet mitt, så hvis du stoler på en mossing  kan jeg kjøpe for deg også. Send meg isåfall en mail på joakimstai (krøllalfa her) gmail.com..

---------------------------

Bor i Moss, men det betyr ikke at jeg LIKER det.


Husgutt

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 aug 04
Innlegg: 4381

Lagt til: 27 mar 07, 17:16
Mossing som heier på FFK?  Det må jo kunne defineres som MOT normalt

---------------------------

SYNG FOR FAEN!!!!
FRIHET FOR ULTRAS!!!
STOLT MEDLEM AV FFF!


Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 27 mar 07, 17:19

Opprinnelig postet av ximo
Snakket nettop med Aristokraten (tlf 69301000), og de sa at de har solgt ca 8000 sesongkort og de vil fortsette å selge sesongkort etter det ordinære billettsalget åpner 31. mars. Men han trodde ikke de ville selge helt fram til kampen mot Lyn (jeg lurte også på det). De sender heller ikke ut i posten, så du må isåfall få noen du kjenner i byen til å kjøpe for deg og sende deg det i posten. De beste plassene er selvfølgelig tatt, men det er masse helt fine plasser igjen fikk jeg høre.

Jeg skal forøvrig ta turen fra Moss til Fredrikstad for å kjøpe sesongkortet mitt, så hvis du stoler på en mossing  kan jeg kjøpe for deg også. Send meg isåfall en mail på joakimstai (krøllalfa her) gmail.com..

Kan ikke høre på de, lurer på hvor lenge han har sagt det.

Jeg sendte Morgan mail, han svarte at det var solgt ca. 7000.


aavdst

Landslagsspiller
Ble medlem: 29 jan 04
Innlegg: 1169

Lagt til: 27 mar 07, 17:23

Opprinnelig postet av ximo
Jeg skal forøvrig ta turen fra Moss til Fredrikstad for å kjøpe sesongkortet mitt, så hvis du stoler på en mossing  kan jeg kjøpe for deg også. Send meg isåfall en mail på joakimstai (krøllalfa her) gmail.com..

Takk for tilbudet , men jeg kjøpte sesongkort tidligere i vinter. Så plassen(e) er sikret og betalt. Men det er bare en utfordring å få hentet dem. Var derfor jeg spurte Jaran Berg over her (siden han tydeligvis jobber i Aristokraten) om det var mulig å sende dem i posten. Dessuten bor jeg i Oslo, så da er dessverre ikke Moss noe lettere avhentingsted.


ximo

Juniorspiller

Ble medlem: 23 jun 03
Innlegg: 198

Lagt til: 27 mar 07, 18:57
Endret: 27 mar 07, 19:00
Høhø.. heldigvis er jeg ikke innfødt mossing, kommer fra Oslo. Hva jeg gjør i Moss er en annen historie. Jeg tenkte ellers at jeg kunne sende sesongkort i posten, men skjønner at det ikke er noe behov for det.. Ellers er jeg en ærlig oslogutt, ikke en uærlig mossing. Stor forskjell

---------------------------

Bor i Moss, men det betyr ikke at jeg LIKER det.


Bob Page

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jan 06
Innlegg: 4914

Lagt til: 27 mar 07, 20:40

Opprinnelig postet av Husgutt
Mossing som heier på FFK?  Det må jo kunne defineres som MOT normalt

 

Ser ut som de fleste Mossinger er skap-FFKere. Bare se på Hjælmen...

---------------------------

For sammen er vi sterke, og det kjennes ille bra å være fra den byen, som laget kommer fra
---
http://www.plankehaugen.no
----
I år tar vi "The Double"....


Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 28 mar 07, 19:06
I følge fredrikstadfk.no er det igjen 4000 sesongkort, så det betyr at det er solgt 7500 sesongkort.

benksliter`n

Landslagsspiller

Ble medlem: 26 okt 04
Innlegg: 2762

Lagt til: 28 mar 07, 19:11
Endret: 28 mar 07, 19:12

Opprinnelig postet av Patrioten
I følge fredrikstadfk.no er det igjen 4000 sesongkort, så det betyr at det er solgt 7500 sesongkort.

Var det ikke 11000 sesongkort de skulle/kan selge? I så fall,er det vel solgt 7000 sesongkort?

---------------------------

FFK Østfold`s fotball-stolthet!

Bygg på stadion til 20 000!
Så drømmen om champions league i vår egen storstue ikke dør!


Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 28 mar 07, 19:14
Opprinnelig postet av benksliter`n

Opprinnelig postet av Patrioten
I følge fredrikstadfk.no er det igjen 4000 sesongkort, så det betyr at det er solgt 7500 sesongkort.

Var det ikke 11000 sesongkort de skulle/kan selge? I så fall,er det vel solgt 7000 sesongkort?

Ok, stemmer det, regnet ut i fra de 12500 som det er plass til på Stadion.


benksliter`n

Landslagsspiller

Ble medlem: 26 okt 04
Innlegg: 2762

Lagt til: 28 mar 07, 19:27
Opprinnelig postet av Patrioten
Opprinnelig postet av benksliter`n

Opprinnelig postet av Patrioten
I følge fredrikstadfk.no er det igjen 4000 sesongkort, så det betyr at det er solgt 7500 sesongkort.

Var det ikke 11000 sesongkort de skulle/kan selge? I så fall,er det vel solgt 7000 sesongkort?

Ok, stemmer det, regnet ut i fra de 12500 som det er plass til på Stadion.

Det er plass til 12 800 tilskuere. Da blir det jo 8800 sesongkort som er solgt?

---------------------------

FFK Østfold`s fotball-stolthet!

Bygg på stadion til 20 000!
Så drømmen om champions league i vår egen storstue ikke dør!


kingleh

Juniorspiller

Ble medlem: 11 okt 03
Innlegg: 153

Lagt til: 28 mar 07, 19:49
Nå kan vi velge ikke selge bortesupporter plassene som sessongkort vel? :-p

benksliter`n

Landslagsspiller

Ble medlem: 26 okt 04
Innlegg: 2762

Lagt til: 28 mar 07, 22:28

Jeg ville vel sagt det slik 12800 plasser - 600 bortesupportere - 4000 sesongkort igjen= 8200 solgte sesongkort

eller slik:

11000 max sesongkort på stadion - 4000 sesongkort igjen = 7000 solgte sesongkort

Meget forvirrende info. ang. sesongkort av FFK

---------------------------

FFK Østfold`s fotball-stolthet!

Bygg på stadion til 20 000!
Så drømmen om champions league i vår egen storstue ikke dør!


ximo

Juniorspiller

Ble medlem: 23 jun 03
Innlegg: 198

Lagt til: 29 mar 07, 00:44
Endret: 29 mar 07, 01:07
Det siste stemmer ikke helt med hva jeg hørte fra Artistokraten, fikk høre at det var ca 8000 solgt.

Jeg lurer på en ting. Hvis jeg kjøper sesongkort på f.eks. mandag (som skulle være mulig), får jeg det direkte da eller må jeg vente på at det trykkes opp og komme tilbake senere for å hente det? Noen som vet?

---------------------------

Bor i Moss, men det betyr ikke at jeg LIKER det.


Bob Page

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jan 06
Innlegg: 4914

Lagt til: 29 mar 07, 01:30
Du får ikke et "kort" men ei remse med biletter til alle hjemmekampene, så ja du får det med en gang...

---------------------------

For sammen er vi sterke, og det kjennes ille bra å være fra den byen, som laget kommer fra
---
http://www.plankehaugen.no
----
I år tar vi "The Double"....


Husgutt

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 aug 04
Innlegg: 4381

Lagt til: 29 mar 07, 20:52
regner med at det ikke er problem å hente sesongkortet/ramsa lørdag 14?  har ikke tenkt meg nedover før da og mams kan vel ikke hente uten bevis osv.. hemm

---------------------------

SYNG FOR FAEN!!!!
FRIHET FOR ULTRAS!!!
STOLT MEDLEM AV FFF!


Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 02 apr 07, 15:39
Nå er det solgt 8500 sesongkort.

Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03
Innlegg: 6643

Lagt til: 02 apr 07, 15:42

Opprinnelig postet av Patrioten
Nå er det solgt 8500 sesongkort.

Synes ikke det er så mye. Jeg hadde helst sett at vi hadde passert 10000 i hvertfall.


solgaard

Juniorspiller

Ble medlem: 09 apr 03
Innlegg: 77

Lagt til: 02 apr 07, 16:11

Opprinnelig postet av Patrioten
Nå er det solgt 8500 sesongkort.

Hvis dette stemmer, så synes jeg det er et meget gledelig antall.  Hvor har du fått dette tallet fra? Aristokraten igjen, eller..? Stoler nemlig ikke helt på de tallene som Aristokraten opererer med til enhver tid..

Med enda mer aktiv markedsføring frem mot seriestart kan vi klare drøyt 9.000 i så fall, noe jeg synes er meget imponerende!

---------------------------

Pontus


benksliter`n

Landslagsspiller

Ble medlem: 26 okt 04
Innlegg: 2762

Lagt til: 02 apr 07, 16:17

Alle som har planer om å se de fleste hjemmekampene til FFK,burde kjøpe sesongkort for å støtte klubben

 

---------------------------

FFK Østfold`s fotball-stolthet!

Bygg på stadion til 20 000!
Så drømmen om champions league i vår egen storstue ikke dør!


aavdst

Landslagsspiller
Ble medlem: 29 jan 04
Innlegg: 1169

Lagt til: 04 apr 07, 23:35

Er det samme hvilken av Aristokraten filialene man henter sesong-kortene? (Torvbyen eller Kråkerøy)? Eller de trykket på forhånd og ligger og "venter på meg" en av stedene? 

PS! Noen som vet åpningstiden til Aristokraten Påskeaften?


fredrikstadpatriot

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 okt 03
Innlegg: 3249

Lagt til: 04 apr 07, 23:44
Opprinnelig postet av aavdst

Er det samme hvilken av Aristokraten filialene man henter sesong-kortene? (Torvbyen eller Kråkerøy)? Eller de trykket på forhånd og ligger og "venter på meg" en av stedene? 

PS! Noen som vet åpningstiden til Aristokraten Påskeaften?

 

alle er skrevet ut og må hentes i nye aristokraten på kråkerøy, om de har opp på påskeaften, tja, si det.. hehe, tror det, men haster jo ikke, kan hentes hele neste uke også

---------------------------

Jørn Moum
FFK, The Pride of Norway!

Jeg var der, 12. november 2006, kl.13.15. Ullevaal stadion.

Seriestarten nærmer seg....

Stones til Norge 8 august! Billetter er bestil, betalt og mottatt! :-)


aavdst

Landslagsspiller
Ble medlem: 29 jan 04
Innlegg: 1169

Lagt til: 04 apr 07, 23:47
Takk for info ;-)  Jeg bor utenbys og har kun mulighet Påskeaften før første hjemmekamp 14.april. Evt hente dem 14. april før kampstart.

fredrikstadpatriot

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 okt 03
Innlegg: 3249

Lagt til: 04 apr 07, 23:48

Opprinnelig postet av aavdst
Takk for info ;-)  Jeg bor utenbys og har kun mulighet Påskeaften før første hjemmekamp 14.april. Evt hente dem 14. april før kampstart.

 

ring aristokraten på lørdag etter ti, eller prøv å få bekjente til å hente

---------------------------

Jørn Moum
FFK, The Pride of Norway!

Jeg var der, 12. november 2006, kl.13.15. Ullevaal stadion.

Seriestarten nærmer seg....

Stones til Norge 8 august! Billetter er bestil, betalt og mottatt! :-)


benksliter`n

Landslagsspiller

Ble medlem: 26 okt 04
Innlegg: 2762

Lagt til: 05 apr 07, 14:14

Opprinnelig postet av Patrioten
Nå er det solgt 8500 sesongkort.

Er dette det enlige sesongkortsalget til FFK,eller ble sluttresultatet et høyere salg de siste dagene?

---------------------------

FFK Østfold`s fotball-stolthet!

Bygg på stadion til 20 000!
Så drømmen om champions league i vår egen storstue ikke dør!


Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 05 apr 07, 14:43
Opprinnelig postet av benksliter`n

Opprinnelig postet av Patrioten
Nå er det solgt 8500 sesongkort.

Er dette det enlige sesongkortsalget til FFK,eller ble sluttresultatet et høyere salg de siste dagene?

Det vet jeg ikke, spurte bare og da sa de 8500 solgte.


MariusFFK

Juniorspiller

Ble medlem: 04 apr 07
Innlegg: 89

Lagt til: 06 apr 07, 18:55
Noen som vet om det er mulig å skaffe seg sesongkort enda?

Martin_

Landslagsspiller
Ble medlem: 16 okt 05
Innlegg: 1057

Lagt til: 08 apr 07, 11:11
Tviler, da jeg tror fristen gikk ut 31. mars?

---------------------------

Ultras mentalita - Brigade RødHvit


benksliter`n

Landslagsspiller

Ble medlem: 26 okt 04
Innlegg: 2762

Lagt til: 13 apr 07, 12:16

Hører rykte om at det er solgt 9000 sesongkort. Kan dette stemme?

Hvis FFK skal gi bort min. 1000 billetter til bortesupportere,så har de bare 2800 billetter til løsesalg. Dette lukter det utsolgt av. I hvertfall i de fleste kampene i år.

---------------------------

FFK Østfold`s fotball-stolthet!

Bygg på stadion til 20 000!
Så drømmen om champions league i vår egen storstue ikke dør!


ffk-4ever

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 aug 06
Innlegg: 1048

Lagt til: 13 apr 07, 12:28
Ikke hvis laget fortsetter som de har gjort til nå, håper ikke det da.

kanogvetalt

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 jul 04
Innlegg: 5513

Lagt til: 13 apr 07, 12:34

Opprinnelig postet av MariusFFK
Noen som vet om det er mulig å skaffe seg sesongkort enda?

 

Det er helt sikkert mulig å kjøpe sesongbilletter. Men antageligvis ikke til første kampen, da den er utsolgt(tror jeg).

---------------------------

Spillere og trenere kommer og går. Klubben består.


wergis

Landslagsspiller

Ble medlem: 21 nov 05
Innlegg: 995

Lagt til: 13 apr 07, 12:39
Opprinnelig postet av kanogvetalt

Opprinnelig postet av MariusFFK
Noen som vet om det er mulig å skaffe seg sesongkort enda?

 

Det er helt sikkert mulig å kjøpe sesongbilletter. Men antageligvis ikke til første kampen, da den er utsolgt(tror jeg).

Hvertfall ikke til den første kampen nei. De bill . som evt er igjen er beregna til bortesupporterene..

---------------------------

«Hvis det ikke fantes fotball, ville vi alle vært frustrerte fotballspillere.» (Mick Lyons)


AHA!! vinner av tabellkonken 2006!!


Guillermo

A-lagspiller
Ble medlem: 15 aug 05
Innlegg: 638

Lagt til: 13 apr 07, 12:44
Opprinnelig postet av wergis
Opprinnelig postet av kanogvetalt

Opprinnelig postet av MariusFFK
Noen som vet om det er mulig å skaffe seg sesongkort enda?

 

Det er helt sikkert mulig å kjøpe sesongbilletter. Men antageligvis ikke til første kampen, da den er utsolgt(tror jeg).

Hvertfall ikke til den første kampen nei. De bill . som evt er igjen er beregna til bortesupporterene..

Mener det er muligheter for å skaffe seg sesongkort på felt E ennå.. var ihvertfall det for noen dager siden ;) ta en tlf til aristokraten og hør

---------------------------

Ultras mentalita - Brigade RødHvit


Knuty

Landslagsspiller

Ble medlem: 28 mar 05
Innlegg: 2289

Lagt til: 14 apr 07, 14:04
Endret: 14 apr 07, 14:55
Hvor mange kort er solgt totalt egentlig? Har ikke hørt noe sikkert tall.

Noen som vet? Jaran?


Flat Trådet Nøstet
Totalt 4 sider Alle

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f