Husk meg
Brukernavn
Passord

Billetter til åpningskampen

Flat Trådet Nøstet
Side 3 av 3 3

PladserN

Juniorspiller
Ble medlem: 15 okt 06
Innlegg: 141

Lagt til: 26 mar 07, 20:40
Opprinnelig postet av Per Egil
Opprinnelig postet av PladserN

Ai der røyk den Lyn kampen. Skulle bestille 3 billetter til meg å noen kompiser, dra med buss inn og se på kampen, men så måtte jeg ha muntlig Eksamen dagen etter!!!

Så der røyk den..



Lyn-kampen er på en lørdag. Du har vel ikke muntlig eksamen på en søndag?

Min feil. har det på mandag men måtte da øve i helga. Men da blir det muligens kamp:) woho!!


stjernengutt

Landslagsspiller
Ble medlem: 31 aug 05
Innlegg: 826

Lagt til: 23 mar 07, 16:27
Hvor på stadioen bør man forsøke og få plass da? Vil jo gjerne stå blant hjemmesupporterne og ikke blant Lyngutta,samt ha best mulig utsikt til banen da.

---------------------------

1. Prio Stjernen
2. Pri FFK
3. Fârjestad
4. ManU


T.Olsen

A-lagspiller

Ble medlem: 08 jan 07
Innlegg: 710

Lagt til: 23 mar 07, 16:28
Opprinnelig postet av stjernengutt
Hvor på stadioen bør man forsøke og få plass da? Vil jo gjerne stå blant hjemmesupporterne og ikke blant Lyngutta,samt ha best mulig utsikt til banen da.


Lynguttene er hyggelige gutter.

---------------------------

FFK, i 50 mot toppen.


stjernengutt

Landslagsspiller
Ble medlem: 31 aug 05
Innlegg: 826

Lagt til: 23 mar 07, 16:30

Opprinnelig postet av T.Olsen
Opprinnelig postet av stjernengutt
Hvor på stadioen bør man forsøke og få plass da? Vil jo gjerne stå blant hjemmesupporterne og ikke blant Lyngutta,samt ha best mulig utsikt til banen da.


Lynguttene er hyggelige gutter.

 

Det tviler jeg ikke på, men artigere og sitte blant hjemmesupprterne synes jeg.

---------------------------

1. Prio Stjernen
2. Pri FFK
3. Fârjestad
4. ManU


stjernengutt

Landslagsspiller
Ble medlem: 31 aug 05
Innlegg: 826

Lagt til: 23 mar 07, 16:21

Opprinnelig postet av Rune Haugen
Ærlig talt så foretrekker jeg at stadion er stappa full med sesongkortinnehavere enn tilskuere som kommer dann og vann.

 

Hvorfor det? Er man ikke like velkommen om man ikke har mulighet til å følge absolutt alle kampene?

---------------------------

1. Prio Stjernen
2. Pri FFK
3. Fârjestad
4. ManU


Scout

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 aug 05
Innlegg: 1210

Lagt til: 23 mar 07, 16:37
Opprinnelig postet av stjernengutt

Opprinnelig postet av Rune Haugen
Ærlig talt så foretrekker jeg at stadion er stappa full med sesongkortinnehavere enn tilskuere som kommer dann og vann.

 

Hvorfor det? Er man ikke like velkommen om man ikke har mulighet til å følge absolutt alle kampene?



Da ville jeg forhørt meg om hvilke billetter som er ledige på "folketribunen".

---------------------------

FFK - Norgesmestere 2006
2007: Nytt stadion med Tippeliga og Europaspill =D
Fortsatt god bedring Dagfinn!


T.Olsen

A-lagspiller

Ble medlem: 08 jan 07
Innlegg: 710

Lagt til: 23 mar 07, 16:57
Hvordan er det med VIP på åråsen? Fikk tilbud om et par billetter i dag.
Tenker på TV`er ute/inne, servering ute/inne, oppholdsrom for pausen/før kampen/etter kampen, Internett-tilgang, utvalg av mat/drikkevarer

---------------------------

FFK, i 50 mot toppen.


Jaran Berg

Juniorspiller
Ble medlem: 19 des 03
Innlegg: 182

Lagt til: 23 mar 07, 17:05
T.Olsen... du gjør det sikkert bare for å provosere, men det blir litt for teit...

Billettene til LSK kampen kommer til tirsdag forresten! :-D

---------------------------

Jaran Berg
jaran.berg@plankehaugen.no


Fjedjik

Landslagsspiller

Ble medlem: 09 apr 03
Innlegg: 890

Lagt til: 24 mar 07, 10:45

Opprinnelig postet av Jaran Berg
T.Olsen... du gjør det sikkert bare for å provosere, men det blir litt for teit...

Billettene til LSK kampen kommer til tirsdag forresten! :-D

 

T.Olsen er en wannabe. Han drømmer om å bli daytrader når han blir stor. Ikke noe å gjøre med at han utgir seg for å være noe han ikke er. Vi voksne må bare ignorere denne type innlegg. Selv et barn må få lov å ytre seg på et forum, men jeg vil oppfordre deg T.Olsen å diskutere fotball her da dette er et fotball forum. Når du blir gammel nok til å ta deg en økonomisk utdannelse får du kanskje realisert noen av dine drømmer. 

---------------------------

Show me the boys in red and white, then I can tell you about the art of football


T.Olsen

A-lagspiller

Ble medlem: 08 jan 07
Innlegg: 710

Lagt til: 24 mar 07, 11:12
he..he.. Det var da ikke måte på til få påstander?
- Jeg er for all del ikke et barn. Det er vel heller du som fremstår som et sådan med dine påstander.
- Jeg diskuterer fotball, og ting rundt fotballen.
- Jeg har ingen økonomisk utdannelse, men det hindrer meg ikke i å gjøre penger på aksjer.

Hvor gammel er egentlig du?

---------------------------

FFK, i 50 mot toppen.


Scout

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 aug 05
Innlegg: 1210

Lagt til: 24 mar 07, 10:11
Opprinnelig postet av T.Olsen
Hvordan er det med VIP på åråsen? Fikk tilbud om et par billetter i dag.
Tenker på TV`er ute/inne, servering ute/inne, oppholdsrom for pausen/før kampen/etter kampen, Internett-tilgang, utvalg av mat/drikkevarer


På Åråsen har de såkalte UIP-bokser (UnImportant Person). Siden Lillestrøm er på landet serveres det sur melk med et snev av hjemmebrent oppi. De har ikke TV`er der, men noen helsikes gode radioer på pissoiret, som forøvrig er utendørs og unisex. De har ingen oppholdsrom der, men de har noen fine kleshengere hvor man kan henge fra seg Felleskjøpet-dressene sine. Maten vil stort sett bestå av barkebrød og fløyelsgrøt. Internett-tilgangen kan du jo sjøl tenke deg.

GØY PÅ LANDET!

---------------------------

FFK - Norgesmestere 2006
2007: Nytt stadion med Tippeliga og Europaspill =D
Fortsatt god bedring Dagfinn!


ximo

Juniorspiller

Ble medlem: 23 jun 03
Innlegg: 198

Lagt til: 23 feb 07, 23:15
Opprinnelig postet av Jaran Berg

Føler vel kanskje jeg bør svare på denne...

Vi kommer til å legge ut billettene for salg ca 3-4 uker før kampen. Så de billettene som har "gått unna" i det siste, er kun sesongkort.. men det begynner å fylle seg opp :-)



De billettene du snakker om er vel for Plankehaugen-medlemmer? Jeg er jo medlem, men antar at de billettene forsvinner kjapt. Når vil vanlige billetter bli lagt ut for salg tror/vet dere?

Ellers takk for svar, og ang. sesongbilletter så vet jeg i med Valencia CF er det veldig mange som har sesongbilletter, nesten hele ene langsiden, og der er det vanligvis veldig mye ledig, mens oss andre (jeg er relativt ofte på Mestalla) må ta til takke med billetter lenger opp. Har alltid vært litt surt å se de tomme setene.. Men så lenge det ikke blir samme tilstander i Fredrikstad er det ikke noe problem at det selges mye sesongkort.

---------------------------

Bor i Moss, men det betyr ikke at jeg LIKER det.



Flat Trådet Nøstet
Side 3 av 3 3

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340