Husk meg
Brukernavn
Passord

xbox 360 tråden

Flat Trådet Nøstet
Side 6 av 6 6

wergis

Landslagsspiller

Ble medlem: 21 nov 05
Innlegg: 995

Lagt til: 25 jan 10, 10:52

Opprinnelig postet av guillermo

Er det noen som har litt greier på xbox her?

Xboxen min lever sitt eget liv.. Den vil veldig sjeldent lese spillene mine, altså, når jeg skrur på xboxen og spillet står i står det bare "open tray". Jeg kan åpne og lukke cdrommen 100 ganger før spillet til slutt starter. Går ut ifra at det er leseren som er dårlig. Har skrudd opp xboxen og "pussa" leseren, men uten hell.

Noen som har hatt det samme problemet og kan komme med noen gode råd? Innocent

 

 

Det er leseren jaaah.. Har hatt samme problem! Men jeg fikk pussa leseren, så den funka fint en god stund til!

Jeg gadd ikke kjøpe ny x-box når dvdrommen absolutt ikke ville funke, så kjøpte meg heller nye deler her:

http://modnet.no/

Modnet er veldig behjelpelig hvis du skulle ha spm Smile

---------------------------

«Hvis det ikke fantes fotball, ville vi alle vært frustrerte fotballspillere.» (Mick Lyons)


AHA!! vinner av tabellkonken 2006!!


guillermo

A-lagspiller
Ble medlem: 15 aug 05
Innlegg: 638

Lagt til: 25 jan 10, 11:16

Det ante meg, desverre..

Hva pussa du leseren med? Jeg tok bare en Q-tip med litt rense sprit på, kanskje ikke så smart? ;>

Må jeg evnt kjøpe både ny dvdrom og leser, eller holder det med at jeg kjøper en ny leser?

Har svært lite peiling på xbox og det å bytte deler, vet du om leseren er vanskelig å bytte? :)

---------------------------

Jaran Berg - Sjefen over alle sjefer!


wergis

Landslagsspiller

Ble medlem: 21 nov 05
Innlegg: 995

Lagt til: 25 jan 10, 11:48

Opprinnelig postet av guillermo

Det ante meg, desverre..

Hva pussa du leseren med? Jeg tok bare en Q-tip med litt rense sprit på, kanskje ikke så smart? ;>

Må jeg evnt kjøpe både ny dvdrom og leser, eller holder det med at jeg kjøper en ny leser?

Har svært lite peiling på xbox og det å bytte deler, vet du om leseren er vanskelig å bytte? :)

Brukte bare Q-tip jeg å.. dog uten rense sprit! om det var smart med, må du ikke spørre meg omTongue out

Jeg ringte inn på modnet for å forhøre meg om div ting. Han mente jeg bare trengte ny dvdrom, men garanterte ikke noe.. Kjøpte begge delene, noe han anbefalte siden jeg skulle modde Wink

Ikke vanskelig å bytte! bruk forumet på modnet.. er noen guider der Smile

---------------------------

«Hvis det ikke fantes fotball, ville vi alle vært frustrerte fotballspillere.» (Mick Lyons)


AHA!! vinner av tabellkonken 2006!!


guillermo

A-lagspiller
Ble medlem: 15 aug 05
Innlegg: 638

Lagt til: 25 jan 10, 12:45

hehe! får prøve å skru den opp igjen og rense med q-tip på nytt! :D

Men tusen takk for hjelpen ihvertfall! Satser på at jeg får tak i deler og at boxen fungerer som normalt om ikke altfor lenge :)

---------------------------

Jaran Berg - Sjefen over alle sjefer!



Flat Trådet Nøstet
Side 6 av 6 6

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f