Husk meg
Brukernavn
Passord

Vi har en spiss-krise i FFK!

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 3 1

benksliter`n

Landslagsspiller

Ble medlem: 26 okt 04
Innlegg: 2762

Lagt til: 14 feb 07, 22:00

Vi har en spiss-krise i FFK.Noe vi så , allerede i fjorårssesongen. Nå har vi jo i tillegg mistet toppscoreren(Brenne). Er vi heldig,så kan Fofana eller Kouadio erstatte Brenne. Vi har pr. dags dato ingen spisser,som er god nok for et lag som skal kjempe på øvre halvdel av tippeligaen. West kan bli den ene,men har hele tiden vært et usikkert kort. Vuorinen,Toth og Gardar har heller ikke vist at de duger for et FFK-lag,som skal kjempe i toppen av tippeligaen.Fofana kan kanskje bli en spiss,som kan slå til,men det er vel litt urealistisk å tro pr.dags dato?Tarik blir nok brukt på høyre kant,og trolig for vek enda ,for å bli en spiss av kaliber i Tippeligaen. Han ble jo heller ikke brukt som spiss av Grønhagen mot Moss. Der ble istedet Kvisvik prøvd. Når Kvisvik blir satt i en spissrolle,så sier det vel litt om hva slags situasjonen Grønhagen anser oss å være i? SPISSKRISE! 

FFK burde nå ha hadt minst 3 gode spisser som kjempet om de to spissplassene. Pr. dags dato har vi INGEN!! Føler vi kan bli like tannløse i angrep,som Odd var på høstsesongen ifjor

---------------------------

FFK Østfold`s fotball-stolthet!

Bygg på stadion til 20 000!
Så drømmen om champions league i vår egen storstue ikke dør!


Pk

A-lagspiller
Ble medlem: 30 mar 03
Innlegg: 756

Lagt til: 14 feb 07, 22:04
Mulig jeg er veldig positiv idag, men jeg skjønner ikke hva som er det store problemet...spisskrise? Neida...vent og se....dette kommer til å bli en bra sesong!

denialsander

Landslagsspiller
Ble medlem: 06 jul 05
Innlegg: 3236

Lagt til: 14 feb 07, 22:13
Opprinnelig postet av benksliter`n

Vi har en spiss-krise i FFK.Noe vi så , allerede i fjorårssesongen. Nå har vi jo i tillegg mistet toppscoreren(Brenne). Er vi heldig,så kan Fofana eller Kouadio erstatte Brenne. Vi har pr. dags dato ingen spisser,som er god nok for et lag som skal kjempe på øvre halvdel av tippeligaen. West kan bli den ene,men har hele tiden vært et usikkert kort. Vuorinen,Toth og Gardar har heller ikke vist at de duger for et FFK-lag,som skal kjempe i toppen av tippeligaen.Fofana kan kanskje bli en spiss,som kan slå til,men det er vel litt urealistisk å tro pr.dags dato?Tarik blir nok brukt på høyre kant,og trolig for vek enda ,for å bli en spiss av kaliber i Tippeligaen. Han ble jo heller ikke brukt som spiss av Grønhagen mot Moss. Der ble istedet Kvisvik prøvd. Når Kvisvik blir satt i en spissrolle,så sier det vel litt om hva slags situasjonen Grønhagen anser oss å være i? SPISSKRISE! 

FFK burde nå ha hadt minst 3 gode spisser som kjempet om de to spissplassene. Pr. dags dato har vi INGEN!! Føler vi kan bli like tannløse i angrep,som Odd var på høstsesongen ifjor

Hehe. Enda et innlegg som fortjener en kommentar jeg har skrevet tidligere:

"Men hva ville livet vært uten krisemaksimering? 

For en fotballsupporter er det krisemaksimering hele tiden; spillersalg, spillerkjøp, skader, tapte kamper, uavgjorte kamper, ikke-vunnet-nok-kamper, formasjonsendringer, feil formasjoner, feil taktikk mot rett lag, rett taktikk mot feil lag, ingen spillerbytter under kamp, feil bytter under kamp, for seine bytter under kamp, for tidlige bytter under kamp, for få som synger, for få som står, for mange sponsorer, for få gode sitteplasser, for dyre billetter, for få billetter til cupkampen, for dårlig økonomi i klubben, for stygge drakter, draktskifte, stygge logoer hos hovedsponsorer, dårlige keepere, dårlige forsvarsspillere, late midtbanespillere, målvaksinerte spisser, ubevegelige midtbanespillere, dårlig gressmatte for FFK-fotball, for tøffe motspillere, motspillere som ruller rundt som østeuropeere bare de blir berørt, elendige hoveddommere, dårlige linjedommere, ikke nok tillagt tid når vi ligger under, for mye tillagt tid når vi leder, feildømte straffer, feildømte kort, brente straffer, idioter ved siden av seg under kamp, for få tilskuere på kamp, utsolgte kamper, tv-overførte kamper, ikke-tv-overførte kamper, idioter som kommenterer kampene på tv, mangel av idioter som kommenterer kampene (tv2 tidligere), idioter som snakker mellom første og andre omgang på tv, for mye reklame mellom første og andre omgang på tv, ingen FFK-spillere på landslaget, landslagsuttatte spillere som blir slitne, ikke gode nok spillere på laget, så gode spiller på laget at andre vil kjøpe dem..."

Kanskje Grönis prøver Kvisvik som spiss fordi Grönis vet det er VIKTIG for en midtbanespiller å ha god kondis...  Med 4-4-2 (flat midt) er det iallefall behov for god kondis for Kvisvik - han må jobbe begge veier. Kanskje derfor han ble testet som spiss? 

Jeg tror forøvrig Kvisvik, som hengende spiss/offensiv midt i 4-4-2 med diamant på midten, kan få en ny vår på en mer sentral offensiv rolle...

---------------------------

Pear Pimples for Hairy Fishnuts!


benksliter`n

Landslagsspiller

Ble medlem: 26 okt 04
Innlegg: 2762

Lagt til: 14 feb 07, 22:13

Opprinnelig postet av Pk
Mulig jeg er veldig positiv idag, men jeg skjønner ikke hva som er det store problemet...spisskrise? Neida...vent og se....dette kommer til å bli en bra sesong!

Ja,da er du i overkant positiv. Skal du havne på øvre halvdel av tippeligaen,for ikke å si blandt de 4 beste,som Morgan har som mål. Da må du score mange mål,og ha minst 2 meget gode spisser. Hvor finner du dem i dagens tropp? Skal FFK basere seg på å "håpe og tro" taktikk?

---------------------------

FFK Østfold`s fotball-stolthet!

Bygg på stadion til 20 000!
Så drømmen om champions league i vår egen storstue ikke dør!


TgfkaFFK

Landslagsspiller

Ble medlem: 29 apr 03
Innlegg: 1105

Lagt til: 14 feb 07, 22:21

Opprinnelig postet av benksliter`n
Skal du havne på øvre halvdel av tippeligaen,for ikke å si blandt de 4 beste,som Morgan har som mål. Da må du score mange mål,og ha minst 2 meget gode spisser.


Ehh...ingen av lagene på 2., 3. eller  4. plassen i TL `06 hadde vel en eneste virkelig produktiv spiss? Strengt tatt var det vel egentlig bare 3 bra spisser i fjor (Iversen, Pall og Nannskog)?

---------------------------

Bjørkøy som Statsminister!


JJunior

Landslagsspiller
Ble medlem: 27 feb 04
Innlegg: 1081

Lagt til: 14 feb 07, 22:30
Endret: 14 feb 07, 22:34
Opprinnelig postet av TgfkaFFK

Opprinnelig postet av benksliter`n
Skal du havne på øvre halvdel av tippeligaen,for ikke å si blandt de 4 beste,som Morgan har som mål. Da må du score mange mål,og ha minst 2 meget gode spisser.


Ehh...ingen av lagene på 2., 3. eller  4. plassen i TL `06 hadde vel en eneste virkelig produktiv spiss? Strengt tatt var det vel egentlig bare 3 bra spisser i fjor (Iversen, Pall og Nannskog)?



Ikke kom her å ødelegg en god diskusjon med fakta!

Vi har altfor få spisser i FFK!!

EDIT:
P.S.
Man må huske på hva slags formasjon som blir spilt, og hvordan spissen blir brukt.
Om man ser bort fra Iversen, så var vel Toth den mestscorende spissen ifjor blant lag som spilte 4-3-3.


benksliter`n

Landslagsspiller

Ble medlem: 26 okt 04
Innlegg: 2762

Lagt til: 14 feb 07, 22:52
Endret: 14 feb 07, 22:55
Opprinnelig postet av TgfkaFFK

Opprinnelig postet av benksliter`n
Skal du havne på øvre halvdel av tippeligaen,for ikke å si blandt de 4 beste,som Morgan har som mål. Da må du score mange mål,og ha minst 2 meget gode spisser.


Ehh...ingen av lagene på 2., 3. eller  4. plassen i TL `06 hadde vel en eneste virkelig produktiv spiss? Strengt tatt var det vel egentlig bare 3 bra spisser i fjor (Iversen, Pall og Nannskog)?

Har vi like gode spisser som disse lagene?

Ikke bare mål som gjør alle spisser gode.

Rosenborg: Iversen,Braaten,Kone

Brann: Helstad,Winters,Ludvigsen,Memelli,Sæternes

Vålerenga: Berre,Sørensen,Lange,Fredheim Holm,Roberts

Lillestrøm: Occean,Myklebust,Sundgodt, Mifsud,Diomande,Gundersen

Stabæk: Pall Gunnarsson,Nanskog,Furuseth Olsen,Kamara

Tromsø: Adomolu,Årst,Rushfeldt

Start: Bærlin,Nielsen,(Mulig Nye Brasiliansk Klassespiss)

Lyn: Edu,Tessem,Powel,Macallister,Bala

Drar ikke flere lag her,men tror Strømsgodset har også noen interessante spisser.

Nevn et av disse lagene,som er jevngod med FFK på spissplassen?

---------------------------

FFK Østfold`s fotball-stolthet!

Bygg på stadion til 20 000!
Så drømmen om champions league i vår egen storstue ikke dør!


FlightOfTheRat

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 sep 06
Innlegg: 2223

Lagt til: 14 feb 07, 23:27

Toth, Hoås, West, Vourinen, Gardar J. Er ikke det allerede en spiss for mye? Og er det ikke naturlig at Grønis først finner ut hvilke av disse som (eventuelt) ikke holder mål før det hentes inn nye spisser? Toth har da bare blitt bedre og bedre hele tiden han har spilt for FFK, Hoås har et åpenbart potensiale, West vet vi er strålende når bare han er skadefri, Vourinen og Gardar J har knapt hatt rimelig anledning til å spille seg verken inn eller ut av laget ennå. Vourinen har vel vist tegn til lovende tendenser i treningskampene i år, såvidt jeg har forstått.

I tillegg er Tarik ingen ueffen reserve på spissplass, hvis det blir der skoen klemmer mest. Så jeg har litt vondt for å tro at FFK vil prioritere en ny spiss akkurat nå, med mindre man skulle komme over et kjempetalent man får på billigsalg.  


scheien

Landslagsspiller

Ble medlem: 20 nov 06
Innlegg: 1123

Lagt til: 14 feb 07, 23:44

at vi har for få spisser er det dummeste jeg har hørt. vi har for mye spisser. problemet er at vi har for mange dårlige spisser. det er jeg enig i. vi må kvitte oss med noen på topp å få inn noen som er mye bedre.

men sånn det ser ut nå så må vi gi gardar å vuorinen en sjangs så de får vist seg frem før vi sier at de ikke er gode nok. gi dem en sjangse først.


FlightOfTheRat

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 sep 06
Innlegg: 2223

Lagt til: 14 feb 07, 23:44
Endret: 14 feb 07, 23:46

Hva gjelder behovet for gode spisser for å gjøre det sterkt i serien, altså bli nr 4 eller bedre, la oss sammenligne bidragene fra de tre toppscorerne fra tre lag (tilfeldig utvalgt, selvsagt):

Brann: Sæternes 9 mål, Winters 7, Miller 6 =  22 mål - holdt til 2. plass

FFK: Brenne 8, Toth 7, Bjørkøy 7 =  22 mål - samme som Brann. 8 plass.

Stabæk: Nannskog 19, Gunnarsson 18, Inge André Olsen (!) 3 mål =  40 mål - holdt til 5. plass

Konklusjon: Man trenger ikke en spiss som scorer ti mål for å ta medalje. Samtidig, selv om man har to spisser som scorer 37 mål tilsammen (Brann scoret totalt 39) så garanterer ikke det topp 4.

Så hvor viktig er det egentlig å ha en eller flere superspisser? Jeg tror ikke det er det avgjørende. Det vil si, jeg ville trodd det, men tallene sier kjølig noe annet.


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 14 feb 07, 23:50
Jeg syns det er veldig rart om ingen av dem vi har slår til.. eller skal vi skylde på eggen for at heavy og gardar kom hit til ingen nyttte ?

---------------------------

http://keiko99.net


FlightOfTheRat

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 sep 06
Innlegg: 2223

Lagt til: 15 feb 07, 00:16
Endret: 15 feb 07, 00:20

Keiko, det er selvsagt trenerens feil. Så det er vel Grønnis vi bør bebreide, det er jo han som er trener nå.

 

Enda litt mer tall. VIF hadde utover toppscorerne fire spillere som scoret fire mål hver. RBK hadde seks spillere som scoret tre mål hver. Jeg tror mye av hemmeligheten ligger der, at mange på laget scorer litt oftere enn hvert jubelår. Men det er og blir Brann som viser vei. De fikk utrolig mange poeng ut av å nesten ikke score mål i det hele tatt.

Det viktigste er ikke å score mange mål, men å vinne kampene (gammelt jungelord). Teoretisk sett er det nok å score 15 mål for å ta 56 poeng, noe som ifjor (og stort sett alltid) ville ha holdt til serigull. Da har man spilt 11 uavgjorte kamper. Man kommer med andre ord langt om man hindrer motstanderne i å score, så sant man selv klarer å putte det ene målet som trengs for å vinne kampen, litt oftere enn annenhver kamp.

Verre er det ikke.


benksliter`n

Landslagsspiller

Ble medlem: 26 okt 04
Innlegg: 2762

Lagt til: 15 feb 07, 00:34
Endret: 15 feb 07, 00:36
Opprinnelig postet av FlightOfTheRat

Hva gjelder behovet for gode spisser for å gjøre det sterkt i serien, altså bli nr 4 eller bedre, la oss sammenligne bidragene fra de tre toppscorerne fra tre lag (tilfeldig utvalgt, selvsagt):

Brann: Sæternes 9 mål, Winters 7, Miller 6 =  22 mål - holdt til 2. plass

FFK: Brenne 8, Toth 7, Bjørkøy 7 =  22 mål - samme som Brann. 8 plass.

Stabæk: Nannskog 19, Gunnarsson 18, Inge André Olsen (!) 3 mål =  40 mål - holdt til 5. plass

Konklusjon: Man trenger ikke en spiss som scorer ti mål for å ta medalje. Samtidig, selv om man har to spisser som scorer 37 mål tilsammen (Brann scoret totalt 39) så garanterer ikke det topp 4.

Så hvor viktig er det egentlig å ha en eller flere superspisser? Jeg tror ikke det er det avgjørende. Det vil si, jeg ville trodd det, men tallene sier kjølig noe annet.

 

Du kan vel ikke regne med Brenne i denne statistikken? Han er LSK-spiller? Noe av grunnen til min bekymring. Vi har mistet,den mest målfarlige midtbanespilleren i Tippeligaen nå. (Koren WBA)

Vi burde hadt 3 spisser som tilsammen,hadde produsert 20-25 mål minimum. Toth og West(skadet) er vel det naturlige førstevalget,idag. Fofana kanskje? Tarik kanskje? Vuorinen og Gardar, har ikke imponert noen i kamp enda? Vuorinene,har han scoret i FFK i det hele tatt? (Regner med FFK2 også.) Hoås,har fått nok sjanser,å vise at han ikke er god nok.

Legger til,at jeg har sett alle treningskampene ,og de siste 3 kampene til FFK2.

FFK: Toth 7,Bjørkøy 7(3-4 straffer tror jeg)

 

 

---------------------------

FFK Østfold`s fotball-stolthet!

Bygg på stadion til 20 000!
Så drømmen om champions league i vår egen storstue ikke dør!


scheien

Landslagsspiller

Ble medlem: 20 nov 06
Innlegg: 1123

Lagt til: 15 feb 07, 01:02

 Jeg tror mye av hemmeligheten ligger der, at mange på laget scorer litt oftere enn hvert jubelår.

da bør ihvertfall ikke ramberg spille. hehe. han trur jeg er imun mot skoringer. skulle nesten trudd han tok sprøyte mot skoringer før sesongstart. men han gjør jo mye annet bra. hadde tru på at kvisvik skulle skore mer for oss. får håpe han kommer med mye mål til våren. håper bjørkøy skorer litt mer enn ifjor. da snakker jeg om spiller mål.ikke straffer. selvom det er fint at han setter de å.

håper at west kan vise hva han er god for igjen. noen som vet åssen det ligger ann med han nå. er en stund siden jeg har hørt noe. er han i trening igjen? eller er det lenge til han kommer tilbake.


Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03
Innlegg: 6643

Lagt til: 15 feb 07, 01:02
Opprinnelig postet av benksliter`n
Opprinnelig postet av FlightOfTheRat

Hva gjelder behovet for gode spisser for å gjøre det sterkt i serien, altså bli nr 4 eller bedre, la oss sammenligne bidragene fra de tre toppscorerne fra tre lag (tilfeldig utvalgt, selvsagt):

Brann: Sæternes 9 mål, Winters 7, Miller 6 =  22 mål - holdt til 2. plass

FFK: Brenne 8, Toth 7, Bjørkøy 7 =  22 mål - samme som Brann. 8 plass.

Stabæk: Nannskog 19, Gunnarsson 18, Inge André Olsen (!) 3 mål =  40 mål - holdt til 5. plass

Konklusjon: Man trenger ikke en spiss som scorer ti mål for å ta medalje. Samtidig, selv om man har to spisser som scorer 37 mål tilsammen (Brann scoret totalt 39) så garanterer ikke det topp 4.

Så hvor viktig er det egentlig å ha en eller flere superspisser? Jeg tror ikke det er det avgjørende. Det vil si, jeg ville trodd det, men tallene sier kjølig noe annet.

 

Du kan vel ikke regne med Brenne i denne statistikken? Han er LSK-spiller? Noe av grunnen til min bekymring. Vi har mistet,den mest målfarlige midtbanespilleren i Tippeligaen nå. (Koren WBA)

Vi burde hadt 3 spisser som tilsammen,hadde produsert 20-25 mål minimum. Toth og West(skadet) er vel det naturlige førstevalget,idag. Fofana kanskje? Tarik kanskje? Vuorinen og Gardar, har ikke imponert noen i kamp enda? Vuorinene,har han scoret i FFK i det hele tatt? (Regner med FFK2 også.) Hoås,har fått nok sjanser,å vise at han ikke er god nok.

Legger til,at jeg har sett alle treningskampene ,og de siste 3 kampene til FFK2.

FFK: Toth 7,Bjørkøy 7(3-4 straffer tror jeg)

 

 



Brenne må jo regnes med siden statistikken er fra i fjor, og da var han hos oss.

TgfkaFFK

Landslagsspiller

Ble medlem: 29 apr 03
Innlegg: 1105

Lagt til: 15 feb 07, 01:06
Opprinnelig postet av benksliter`n

Har vi like gode spisser som disse lagene?

*Rosenborg: Iversen,Braaten,Kone
Selvfølgelig endel bedre

*Brann: Helstad,Winters,Ludvigsen,Memelli,Sæternes
Dette er vel strengt tatf Fete&Gamle gubber? Memelli har ikke vist noen ting.

*Vålerenga: Berre,Sørensen,Lange,Fredheim Holm,Roberts
Av disse er det vel bare Sørensen på snart 40 som har kunne vise en stabil form. Berre scorer i klædder og resten scorer aldri?

*Lillestrøm: Occean,Myklebust,Sundgodt, Mifsud,Diomande,Gundersen
Hmm...Occean var jo stor ifjor? Og Mifsud scora 6? Resten fikk vel nesten ikke spille.

*Stabæk: Pall Gunnarsson,Nanskog,Furuseth Olsen,Kamara
Tre scoringsmaskiner på ett lag...heldiggriser

*Tromsø: Adomolu,Årst,Rushfeldt
Hadde ikke gjort noe å hatt en av de to siste nei.

*Start: Bærlin,Nielsen,(Mulig Nye Brasiliansk Klassespiss)
Et sørgelig skue. Og hvor ble det av Todi? Spissen med 0 mål på 1000 minutter spilletid i TL ifjor?

*Lyn: Edu,Tessem,Powel,Macallister,Bala
Utenom Edu er det vel triste greier? Scora Powell for lyn ifjor? Var sparta fornøyd med Macallister?

---------------------------

Bjørkøy som Statsminister!


FlightOfTheRat

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 sep 06
Innlegg: 2223

Lagt til: 15 feb 07, 01:10
Endret: 15 feb 07, 01:11

Benkeslitern;

Dette var tall fra fjorårssesongen, da var Brenne FFK-spiller. Ellers er det bare å lese grundigere i statistikken, de eksemplene jeg trekker fram er representative nok for hele serien. Mye viktigere enn å ha enkelte toppspisser er å ha mange spillere som scorer mål. De lagene som har hatt det har alle gjort det bra. Men aller viktigst er at laget har evnen til å dra i land seieren, ikke å score flest mulig mål. Dt er var her forskjellen lå mellom RBk som vant og Stabæk som ble nr fem. RBK hadde bare to spillere som scoret mer enn tre mål, utover Ivers var det Frode Johnsen med seks.

Hvis det var så avgjørende med toppscorere på laget skulle Stabæk ha vunnet suverent, Lillestrøm blitt nr to, og Brann ville kjempet om kvalikplassen. Hvis du mener jeg tolker statistikken feil så vær velkommen til å peke på hvor og hvordan.

Er likevel enig i at Brenne var viktig. Ikke fordi han scoret så fryktelig mange mål egentlig, men fordi han ofte scoret avgjørende mål. Det er ikke fritt for at FFK-spillerne ofte ser litt tafatte og viljleløse ut foran mål, og her var Brenne et verdifullt unntak. Men jeg tror det vil være bedre å gjøre noe med vinnerviljen i hele laget, heller enn å basere seg på at enkeltspillere skal redde oss hver gang.


benksliter`n

Landslagsspiller

Ble medlem: 26 okt 04
Innlegg: 2762

Lagt til: 15 feb 07, 01:12
Endret: 15 feb 07, 01:38
Opprinnelig postet av Rune Haugen


Brenne må jo regnes med siden statistikken er fra i fjor, og da var han hos oss.

Tråden handler om at vi har en spiss-krise. Da må vi se på det spillermaterialet vi har idag,og statistikken deres.Selvsagt!


 

MOD: Fjernet unødvendig mange quotes. Det er ikke nødvendig å sitere mer enn det du svarer på

---------------------------

FFK Østfold`s fotball-stolthet!

Bygg på stadion til 20 000!
Så drømmen om champions league i vår egen storstue ikke dør!


benksliter`n

Landslagsspiller

Ble medlem: 26 okt 04
Innlegg: 2762

Lagt til: 15 feb 07, 01:16
Opprinnelig postet av FlightOfTheRat

Benkeslitern;

Dette var tall fra fjorårssesongen, da var Brenne FFK-spiller. Ellers er det bare å lese grundigere i statistikken, de eksemplene jeg trekker fram er representative nok for hele serien. Mye viktigere enn å ha enkelte toppspisser er å ha mange spillere som scorer mål. De lagene som har hatt det har alle gjort det bra. Men aller viktigst er at laget har evnen til å dra i land seieren, ikke å score flest mulig mål. Dt er var her forskjellen lå mellom RBk som vant og Stabæk som ble nr fem. RBK hadde bare to spillere som scoret mer enn tre mål, utover Ivers var det Frode Johnsen med seks.

Hvis det var så avgjørende med toppscorere på laget skulle Stabæk ha vunnet suverent, Lillestrøm blitt nr to, og Brann ville kjempet om kvalikplassen. Hvis du mener jeg tolker statistikken feil så vær velkommen til å peke på hvor og hvordan.

Er likevel enig i at Brenne var viktig. Ikke fordi han scoret så fryktelig mange mål egentlig, men fordi han ofte scoret avgjørende mål. Det er ikke fritt for at FFK-spillerne ofte ser litt tafatte og viljleløse ut foran mål, og her var Brenne et verdifullt unntak. Men jeg tror det vil være bedre å gjøre noe med vinnerviljen i hele laget, heller enn å basere seg på at enkeltspillere skal redde oss hver gang.

Tror du RBK hadde tatt seriegull,uten Iversen?

---------------------------

FFK Østfold`s fotball-stolthet!

Bygg på stadion til 20 000!
Så drømmen om champions league i vår egen storstue ikke dør!


FlightOfTheRat

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 sep 06
Innlegg: 2223

Lagt til: 15 feb 07, 01:25
Endret: 15 feb 07, 01:27
Opprinnelig postet av benksliter`n
  

Tror du RBK hadde tatt seriegull,uten Iversen?

Nei, ikke slik sesongen utviklet seg. Men selv om RBK hadde hatt to Iverser hadde de likevel ikke tatt serigull om ikke resten av laget bidro med to avgjørende faktorer; for det første en lang rekke spillere som scoret tre mål eller mer. Og for det andre evenen til å slippe inn få mål. Stabæk hadde to spillere som scoret mer enn Ivers, og det var ikke en gang i nærheten av medalje. Brann klarte sølv uten en eneste timålsscorer, og bare tre spillere som scoret mer enn tre mål. Hvordan enn i huleste de klarte det.



Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 3 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340