Husk meg
Brukernavn
Passord

"Lag litt liv a, Plankehaugen!"

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

T.Olsen

A-lagspiller

Ble medlem: 08 jan 07
Innlegg: 710

Lagt til: 02 feb 07, 23:50
Endret: 02 feb 07, 23:54

Så dere han som stod i mål for pl under pl-kråkene?

Han benyttet sin korte kjendis-status til å rope: LAG LITT LIV DA, Plankehaugen!

Dette synes jeg også flere skal ropa på FFK-kampene, for der er det relativt tamt!!

Skjerpings!!!

Jeg gjør som Jarle(etter hva jeg fikk med meg han het): LAG LITT LIV DA, PLANKEHAUGEN!!!!!!

 

Ikke det at jeg er så mye bedre, eller, det er jeg jo, men jeg synes det kan bli litt mer trøkk! :-)

---------------------------

Fredrikstad!


Klokan

Landslagsspiller

Ble medlem: 27 apr 03
Innlegg: 2247

Lagt til: 03 feb 07, 10:29

Skjønner ikke hva er poenget? snakker du om Mosse kampen eller ? Var du blant dem som sang? SKal folk begynne å kritisere kun etter en treningskamp ?  Har du lest om Plankehaugen i Hamburg ??? Ja ja, folk kjeder seg for tiden ser jeg... Bør heller gå i seg selv og vare med og synge da....

 

 

---------------------------

Da nije bilo tebe, na teskom putu mom.
Ja nikada pjevao ne bi, jer ne bih imao kom.
Dinamo Zagreb


ffkmufc

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 des 04
Innlegg: 4082

Lagt til: 03 feb 07, 12:02
Opprinnelig postet av Klokan

Skjønner ikke hva er poenget? snakker du om Mosse kampen eller ? Var du blant dem som sang? SKal folk begynne å kritisere kun etter en treningskamp ?  Har du lest om Plankehaugen i Hamburg ??? Ja ja, folk kjeder seg for tiden ser jeg... Bør heller gå i seg selv og vare med og synge da....

 

 

 

Helt enig Zoran!!

 

Tåpelig innlegg av trådstarter! Skjønner ikke hva han kritiserer for, kan heller bidra sjøl!!


Gressvikslampen

A-lagspiller

Ble medlem: 08 jan 06
Innlegg: 468

Lagt til: 03 feb 07, 12:04
Syns livet var bra på mossekampen jeg, med tanke på at det var en treningskamp... Jeg ble bare litt irritert over at kråkefolka sang hele tiden under pausekampen

---------------------------

Vuorinen på topp!!


T.Olsen

A-lagspiller

Ble medlem: 08 jan 07
Innlegg: 710

Lagt til: 03 feb 07, 13:23
Ro ned nåå... Snakker om Plankehaugen-Kråkene

---------------------------

Fredrikstad!


Klokan

Landslagsspiller

Ble medlem: 27 apr 03
Innlegg: 2247

Lagt til: 03 feb 07, 13:54
Endret: 03 feb 07, 13:55

Det bryr jeg meg ikke om... Legger ikke merke til supportere når jeg er ute på banen............. Haaaaa haaaaaaaa haaaaaaaa

 

---------------------------

Da nije bilo tebe, na teskom putu mom.
Ja nikada pjevao ne bi, jer ne bih imao kom.
Dinamo Zagreb


Gressvikslampen

A-lagspiller

Ble medlem: 08 jan 06
Innlegg: 468

Lagt til: 03 feb 07, 14:34

Jeg vedder på at det var derfor det ikke var så bra liv som det burde vært under pausekampen =)

 

---------------------------

Vuorinen på topp!!


Bob Page

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jan 06
Innlegg: 4914

Lagt til: 03 feb 07, 15:51
Treningskamp er treningskamp. Det som er viktig er hvordan vi er når vi er på cup/seriekamp...

---------------------------

For sammen er vi sterke, og det kjennes ille bra å være fra den byen, som laget kommer fra
---
http://www.plankehaugen.no
----
Msn : frpau@hotmail.com
----
Simen, måtte du BRENNE!!


harald_ffk

Knøttespiller
Ble medlem: 01 feb 07
Innlegg: 29

Lagt til: 03 feb 07, 18:01

Opprinnelig postet av Bob Page
Treningskamp er treningskamp. Det som er viktig er hvordan vi er når vi er på cup/seriekamp...

Forsåvidt, men husk at spillerne trenger støtte hele tiden, ikke bare på storkampa


Bob Page

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jan 06
Innlegg: 4914

Lagt til: 03 feb 07, 18:34
Opprinnelig postet av harald_ffk

Opprinnelig postet av Bob Page
Treningskamp er treningskamp. Det som er viktig er hvordan vi er når vi er på cup/seriekamp...

Forsåvidt, men husk at spillerne trenger støtte hele tiden, ikke bare på storkampa

 

Joda, men så må du huske på at det er relativt få som kommer på treningskamper da....

---------------------------

For sammen er vi sterke, og det kjennes ille bra å være fra den byen, som laget kommer fra
---
http://www.plankehaugen.no
----
Msn : frpau@hotmail.com
----
Simen, måtte du BRENNE!!


harald_ffk

Knøttespiller
Ble medlem: 01 feb 07
Innlegg: 29

Lagt til: 03 feb 07, 21:43
Opprinnelig postet av Bob Page
Opprinnelig postet av harald_ffk

Opprinnelig postet av Bob Page
Treningskamp er treningskamp. Det som er viktig er hvordan vi er når vi er på cup/seriekamp...

Forsåvidt, men husk at spillerne trenger støtte hele tiden, ikke bare på storkampa

 

Joda, men så må du huske på at det er relativt få som kommer på treningskamper da....

Er jo mange færre selvfølgelig, men det er jo ofte en sammenheng der da, at de som er ivrigst å sunger mest på kamper, er de som får med seg treningskampene også, så de få som er der er i stand til å lage liv


Klokan

Landslagsspiller

Ble medlem: 27 apr 03
Innlegg: 2247

Lagt til: 03 feb 07, 22:58

Opprinnelig postet av Bob Page
Treningskamp er treningskamp. Det som er viktig er hvordan vi er når vi er på cup/seriekamp...

 

Skjønner ikke hva du mener med dette? Kamp er kamp og så ferdig. Begynner å bli lei denne kulturen at det er flaut å vise frem støtte til gutta og så er en 6 pack innover til Oslo og så er vi verdens beste supportere.............

Folk i Fredrikstad må skjønne at det ikke er flaut å synge for lage og dem folka som gjør det er ikke noen rare apekatter.

---------------------------

Da nije bilo tebe, na teskom putu mom.
Ja nikada pjevao ne bi, jer ne bih imao kom.
Dinamo Zagreb


Bob Page

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jan 06
Innlegg: 4914

Lagt til: 04 feb 07, 06:37

Syns da ikke det er noe flaut å synge jeg, men syns at vi ikke kan komme dit hvor vi klager over insatsen på en treningskamp, tom over sesongens første (trenings)kamp. Syns da vi kom bra ut av det under sjølve kampen. Saken er jo at det klages over at det ikke ble lagt liv under pausekampen, eller mener du at det også skal skråles av full hals når de fleste går i kiosken ?

---------------------------

For sammen er vi sterke, og det kjennes ille bra å være fra den byen, som laget kommer fra
---
http://www.plankehaugen.no
----
Msn : frpau@hotmail.com
----
Simen, måtte du BRENNE!!


Martin_

Landslagsspiller
Ble medlem: 16 okt 05
Innlegg: 1057

Lagt til: 04 feb 07, 09:42
Endret: 04 feb 07, 09:43
Opprinnelig postet av Bob Page

eller mener du at det også skal skråles av full hals når de fleste går i kiosken ?



Enig med deg. Pause er pause, også for spillere, forsangere, syngende, ikkesyngende, ultras, osv. Jeg er hvertfall avhengig av å benytte pausen til å kjøpe meg pølse og noe å drikke på.

Men med tanke på at vi maks var 15 syngende på Mossekampen, syntes jeg vi lagde greit med liv. At Gressvikslampen klager over at det ikke var noe liv i pausa skjønner jeg ikke, da jeg ikke kunne se han stående sammen med resten av oss syngende.

Johoo, da har jeg foret dere med 300 poster med bare kvasiintelligent vås!

---------------------------

9. april gjenforenes vi!

Let`s go fucking mental!


Gressvikslampen

A-lagspiller

Ble medlem: 08 jan 06
Innlegg: 468

Lagt til: 04 feb 07, 12:25

Kan vi ikke bare droppe den diskusjonen her, (og la meg si hva jeg vil under pausekamper uten at det blir lagd tråd av ) så kan vi heller krangle om dem ikke-syngende supporterene når sesongen starter... Vi kommer ingen vei alikevel...

---------------------------

Vuorinen på topp!!


harald_ffk

Knøttespiller
Ble medlem: 01 feb 07
Innlegg: 29

Lagt til: 05 feb 07, 15:49
Opprinnelig postet av Klokan

Opprinnelig postet av Bob Page
Treningskamp er treningskamp. Det som er viktig er hvordan vi er når vi er på cup/seriekamp...

 

Skjønner ikke hva du mener med dette? Kamp er kamp og så ferdig. Begynner å bli lei denne kulturen at det er flaut å vise frem støtte til gutta og så er en 6 pack innover til Oslo og så er vi verdens beste supportere.............

Folk i Fredrikstad må skjønne at det ikke er flaut å synge for lage og dem folka som gjør det er ikke noen rare apekatter.

Enig, man skal være stolt over å synge for plankebyens krigere, og det skal føles som en ære, hvis man føler seg teit når man synger så har man ikke skjønt mye av supporterkultur


Jonek

Landslagsspiller

Ble medlem: 13 okt 03
Innlegg: 1132

Lagt til: 05 feb 07, 16:15
Endret: 05 feb 07, 16:16
Opprinnelig postet av harald_ffk
Opprinnelig postet av Klokan

Opprinnelig postet av Bob Page
Treningskamp er treningskamp. Det som er viktig er hvordan vi er når vi er på cup/seriekamp...

 

Skjønner ikke hva du mener med dette? Kamp er kamp og så ferdig. Begynner å bli lei denne kulturen at det er flaut å vise frem støtte til gutta og så er en 6 pack innover til Oslo og så er vi verdens beste supportere.............

Folk i Fredrikstad må skjønne at det ikke er flaut å synge for lage og dem folka som gjør det er ikke noen rare apekatter.

Enig, man skal være stolt over å synge for plankebyens krigere, og det skal føles som en ære, hvis man føler seg teit når man synger så har man ikke skjønt mye av supporterkultur

 

Bob Page er helt på jordet. Det er ikke snakk om treningskamp eller ikke. Syng og støtt guttæne.

Når folk må ha seg noen øl før de synger, bør de gå til psykolog. Er dem stolt av FFK kun når de drekker?

Skammer de seg over å synge og bli hese? Fylla har skylda!!!!

Hadde vi vært Vålenga supportere eller Man#¤"%%er Un¤"#"%ted hadde jeg også drukket meg full på kamp.

 

Edru og stolt sangmann!

 

---------------------------

Du ser det ikke, før du tror det!!
---HOLYGANS-----

www.holygans.com


freud

Juniorspiller

Ble medlem: 30 jan 07
Innlegg: 115

Lagt til: 06 feb 07, 11:13
Nå begynner jeg å skjønne bakgrunnen for at det en del med taktproblemer.... fylla har skylda!

---------------------------

En drøm er oppfyllelsen av et ønske
En drøm er en tilslørt oppfyllelse av et ønske
En drøm er en tilslørt oppfyllelse av et ubevissst ønske
En drøm er en tilslørt oppfyllelse av et ubevisst, infantilt ønske

…. og jeg som drømmer om FFK-gull !


T.Olsen

A-lagspiller

Ble medlem: 08 jan 07
Innlegg: 710

Lagt til: 07 feb 07, 17:04
Bra det ble litt diskusjon her, det var det jeg ville få frem, dette er jo tross alt et diskusjonsforum!
Men det var jo mer eller mindre ment som en spøk å "refse" plankehaugen for ikke å synge i pause kampen.

God Kveld!

---------------------------

Fredrikstad!


Plankekæll

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05
Innlegg: 5992

Lagt til: 13 feb 07, 09:51
Endret: 13 feb 07, 09:54
Jeg skrev en hel del tull, så dette innlegget mitt kan bare slettes....


Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340