Husk meg
Brukernavn
Passord

FFK`s nye trener klar: Anders Grönhagen

Flat Trådet Nøstet
Side 2 av 6 2

olsa

Juniorspiller

Ble medlem: 14 jul 05
Innlegg: 98

Lagt til: 26 jan 07, 14:37
Jeg er klar for en overraskelse, men er redd jeg ikke får det.

DeKjök

Landslagsspiller

Ble medlem: 30 jun 03
Innlegg: 819

Lagt til: 26 jan 07, 15:28
Håper det er en helt annen.  Ikke fordi jeg ikke har tiltro til Grönis, han er hjertelig velkommen, men fordi det hadde vært fett å se FB drite seg ut :-)

---------------------------

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------
"Fotboldøvelserne tager sin Begyndelse førstk. Tirsdag paa Pladsen ved Phønix, de fortsættes fredag"


Bedreviteren

Landslagsspiller

Ble medlem: 14 sep 03
Innlegg: 2585

Lagt til: 26 jan 07, 15:44
Leeds fan ja.... Da snakker vi. Da er det jo garantert hue på mannen....

paco

Landslagsspiller
Ble medlem: 29 aug 06
Innlegg: 1534

Lagt til: 26 jan 07, 15:47

Tror Grönhagen vil passe bra inn i FFK.Kombinasjonen Grönhagen/Aune klinger bedre i mine ører enn Eggen/Ahlsen.


Bedreviteren

Landslagsspiller

Ble medlem: 14 sep 03
Innlegg: 2585

Lagt til: 26 jan 07, 16:11
Endret: 26 jan 07, 16:12
Aune er garantert enn bedre hjelpetrener enn Ahlsen. Men det er merklig hvor mye du skal rakke ned på en trener som har gjort kunststykket å ta oss fra 2 div til Tippeligen, 8 plass, cupvinner og ut i Europa på 5 år...... Kan det gjøres så veldig mye bedre egentlig? Tror at den største belastningen vår nye trener får er målsettingen om en 4 plass allerede i år. Tror det blir å forlange for mye. Personlig blir jrg veldig fornøyd hvis vi kommer på øvre halvdel. Dem ernte hjernedøde i dem andre klubbene og dem aller fleste i tippeligaen er hardtsatsende....

Martin_

Landslagsspiller
Ble medlem: 16 okt 05
Innlegg: 1057

Lagt til: 26 jan 07, 16:19
Deilig! Velkommen!

---------------------------

9. april gjenforenes vi!

Let`s go fucking mental!


T.Olsen

A-lagspiller

Ble medlem: 08 jan 07
Innlegg: 710

Lagt til: 26 jan 07, 16:20
Opprinnelig postet av ffk-4ever

Opprinnelig postet av kim_andre_c
Velkommen til oss Grönhagen! Håper du er mannen som kan ta FFK to steg videre!! Lykke til

En til som leser seg blind på FB.hehe



Men det er bare det at det som står i FB er riktig.

---------------------------

Fredrikstad!


Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 26 jan 07, 16:37

Radio F vil send direkte fra pressekonferansen kl. 15.00.


ffk-4ever

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 aug 06
Innlegg: 1048

Lagt til: 26 jan 07, 17:00

Men det er bare det at FB er blitt usikre de også.hehe. Som jeg sa det er ikke bekreftet.

http://www.f-b.no/apps/pbcs.dll/article?AID=/20070126/FFK/70126009/1017/AKTUELT

 


ffkmufc

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 des 04
Innlegg: 4082

Lagt til: 26 jan 07, 17:14

Velkommen Anders!! Håper du blir en suksess!!

Håper han blir tatt godt i mot og ikke pressa ut!!


paco

Landslagsspiller
Ble medlem: 29 aug 06
Innlegg: 1534

Lagt til: 27 jan 07, 00:20
Opprinnelig postet av Bedreviteren
Aune er garantert enn bedre hjelpetrener enn Ahlsen. Men det er merklig hvor mye du skal rakke ned på en trener som har gjort kunststykket å ta oss fra 2 div til Tippeligen, 8 plass, cupvinner og ut i Europa på 5 år...... Kan det gjøres så veldig mye bedre egentlig? Tror at den største belastningen vår nye trener får er målsettingen om en 4 plass allerede i år. Tror det blir å forlange for mye. Personlig blir jrg veldig fornøyd hvis vi kommer på øvre halvdel. Dem ernte hjernedøde i dem andre klubbene og dem aller fleste i tippeligaen er hardtsatsende....
Er det mulig,selvfølgelig skal en seriøs klubb se fremmover på tabellen.Jeg rakker ikke ned på Eggen men mener han har gjort sitt og at vi nå må se lenger fram og sikte høyere på tabellen.

T.Olsen

A-lagspiller

Ble medlem: 08 jan 07
Innlegg: 710

Lagt til: 27 jan 07, 00:47
Opprinnelig postet av ffk-4ever

Men det er bare det at FB er blitt usikre de også.hehe. Som jeg sa det er ikke bekreftet.

http://www.f-b.no/apps/pbcs.dll/article?AID=/20070126/FFK/70126009/1017/AKTUELT

 



Samme kan det være at være når jeg er sikker ;-)

---------------------------

Fredrikstad!


Bedreviteren

Landslagsspiller

Ble medlem: 14 sep 03
Innlegg: 2585

Lagt til: 27 jan 07, 00:48
Hva er det som er mulig?? Hvis vi klarer å stabilisere fra 6-9 plass, og ikke være med i nedrykkstriden helt inn i det siste, så er det fremgang. Målet har vært å stabilisere seg i Tippeligaen, nå har vi vært der i 3 år og skiftet ganske mange spillere. Noe som har vært nødvendig, når man går fra breddeidrett til toppidrett på rekordtid. Selvfølgelig kan vi få en 4 plass, alltid noen som overrasker og spiller over evne og får til en super sesong. Start gjorde det ifjor, Tromsø fikk 3 plass og rykket ned året etter med omtrent det samme laget......... Det er en grunn til at Brann aldri vinner serien, selv med masse erfaring og ressurser. Vi i Fredrikstad blir ofte sammenlignet med dem i Bergen, vi bør ikke gjøre dem samme feilene.... Da tror ihvertfall jeg vi gjør oss selv en bjørnetjeneste....

paco

Landslagsspiller
Ble medlem: 29 aug 06
Innlegg: 1534

Lagt til: 27 jan 07, 01:38
Opprinnelig postet av Bedreviteren
Hva er det som er mulig?? Hvis vi klarer å stabilisere fra 6-9 plass, og ikke være med i nedrykkstriden helt inn i det siste, så er det fremgang. Målet har vært å stabilisere seg i Tippeligaen, nå har vi vært der i 3 år og skiftet ganske mange spillere. Noe som har vært nødvendig, når man går fra breddeidrett til toppidrett på rekordtid. Selvfølgelig kan vi få en 4 plass, alltid noen som overrasker og spiller over evne og får til en super sesong. Start gjorde det ifjor, Tromsø fikk 3 plass og rykket ned året etter med omtrent det samme laget......... Det er en grunn til at Brann aldri vinner serien, selv med masse erfaring og ressurser. Vi i Fredrikstad blir ofte sammenlignet med dem i Bergen, vi bør ikke gjøre dem samme feilene.... Da tror ihvertfall jeg vi gjør oss selv en bjørnetjeneste....
Enig der men jeg må få lov til og ønske et nytt trener team velkommen og samtidig mene at Eggen har gjort sitt.

Bedreviteren

Landslagsspiller

Ble medlem: 14 sep 03
Innlegg: 2585

Lagt til: 27 jan 07, 08:59
Endret: 27 jan 07, 09:00

Opprinnelig postet av paco
Opprinnelig postet av Bedreviteren
Hva er det som er mulig?? Hvis vi klarer å stabilisere fra 6-9 plass, og ikke være med i nedrykkstriden helt inn i det siste, så er det fremgang. Målet har vært å stabilisere seg i Tippeligaen, nå har vi vært der i 3 år og skiftet ganske mange spillere. Noe som har vært nødvendig, når man går fra breddeidrett til toppidrett på rekordtid. Selvfølgelig kan vi få en 4 plass, alltid noen som overrasker og spiller over evne og får til en super sesong. Start gjorde det ifjor, Tromsø fikk 3 plass og rykket ned året etter med omtrent det samme laget......... Det er en grunn til at Brann aldri vinner serien, selv med masse erfaring og ressurser. Vi i Fredrikstad blir ofte sammenlignet med dem i Bergen, vi bør ikke gjøre dem samme feilene.... Da tror ihvertfall jeg vi gjør oss selv en bjørnetjeneste....
Enig der men jeg må få lov til og ønske et nytt trener team velkommen og samtidig mene at Eggen har gjort sitt.

Det skal du så absolutt få, og det kan sikkert være så at Eggen ikke hadde mer å gi i FFK. Men å tro at ett tre vokser rett inn i himmelen fordi Eggen på en måte er byttet ut med Morgan tror jeg blir skivebom deluxe. Er selvfølgelig ikke ut ifra dem innleggene her nå som jeg svarer. Men synes du er veldig hissig på å rakke ned Eggen sitt navn i mange andre innlegg og gjøre alle diskusjoner til en Eggen vs Morgan diskusjon......... 

                   Tro det eller ei, men når Morgan ble ansatt skrev jeg i en eller annen tråd at hvis FFK må velge mellom Morgan og Eggen, så bør dem velge Morgan........ 


paco

Landslagsspiller
Ble medlem: 29 aug 06
Innlegg: 1534

Lagt til: 27 jan 07, 10:06
Til Bedrevitern.Nå må du gi deg,er vel media som har gjort dette til en Morgan vs Eggen sak.Det eneste jeg vet er at Eggen valgte å forlate klubben etter og ha gjort mye bra.Han har cup seier samt fått laget opp i tippeligaen noe som er meget bra.Men etter 3 sesonger i sumpa så mener jeg det var riktig av Eggen og si takk for seg og jeg tror ikke Grönhagen/Aune vil være noen dårlige erstattere.

Bob Page

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jan 06
Innlegg: 4914

Lagt til: 27 jan 07, 11:24
Endret: 27 jan 07, 11:25
Opprinnelig postet av ffk-4ever

Men det er bare det at FB er blitt usikre de også.hehe. Som jeg sa det er ikke bekreftet.

http://www.f-b.no/apps/pbcs.dll/article?AID=/20070126/FFK/70126009/1017/AKTUELT

 

 

De artiklene er skrevet av to forskjellige journalister. Du kan da ikke forvente at de kan samarbeide i f-b... og på langt nær kontrolere fakta før de skriver det i avisa

 

f-b, siste med det første....

---------------------------

For sammen er vi sterke, og det kjennes ille bra å være fra den byen, som laget kommer fra
---
http://www.plankehaugen.no
----
Msn : frpau@hotmail.com
----
Simen, måtte du BRENNE!!


stjernengutt

Landslagsspiller
Ble medlem: 31 aug 05
Innlegg: 826

Lagt til: 27 jan 07, 12:37

Opprinnelig postet av Bedreviteren
Aune er garantert enn bedre hjelpetrener enn Ahlsen. Men det er merklig hvor mye du skal rakke ned på en trener som har gjort kunststykket å ta oss fra 2 div til Tippeligen, 8 plass, cupvinner og ut i Europa på 5 år...... Kan det gjøres så veldig mye bedre egentlig? Tror at den største belastningen vår nye trener får er målsettingen om en 4 plass allerede i år. Tror det blir å forlange for mye. Personlig blir jrg veldig fornøyd hvis vi kommer på øvre halvdel. Dem ernte hjernedøde i dem andre klubbene og dem aller fleste i tippeligaen er hardtsatsende....

 

Som jeg skulle sagt det selv, du bare formulerte det litt bedre. Her er vi helt på linje.

---------------------------

1. Prio Stjernen
2. Pri FFK
3. Fârjestad
4. ManU


Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 27 jan 07, 12:51

Med ny svensk trener, da kan vi vel kanskje forvente oss spilleforsterkninger fra dette landet?


FFK1903

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03
Innlegg: 7068

Lagt til: 27 jan 07, 13:08
Endret: 27 jan 07, 13:09
Opprinnelig postet av Patrioten

Med ny svensk trener, da kan vi vel kanskje forvente oss spilleforsterkninger fra dette landet?



Skal ikke se bort ifra det, Eggen tok jeg med seg "halve" Moss til FFK etter at han ankom klubben. Det er vel noe som, forhåpentligvis, er mer positivt med en kjent trener fremfor Aune & Co. Selv om økonomi vel spiller mest inn på hvor en spiller havner, så er det heller ikke uvesentlig hvem de skal spille under. Så får vi håpe at Grönhagen er en trener som tiltrekker seg spillere, fremfor at han er en trener som gjør at spillere som kjenner han, vegrer seg mot å skrive under for FFK.


Flat Trådet Nøstet
Side 2 av 6 2

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f