Husk meg
Brukernavn
Passord

Vidar Martinsen til FFK?

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 17 1

Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 22 jan 07, 07:14

Morgan Andersen sier til Demokraten at en norsk forsvarer er aktuell, men her står det på økonomi.

Kanskje er det Vidar Martinsen han hentyder til?


FlightOfTheRat

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 sep 06
Innlegg: 2221

Lagt til: 22 jan 07, 07:27
Time vill sjåvv.

Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 22 jan 07, 07:29
Endret: 22 jan 07, 07:35

I følge www.moss-dagblad.no/mfk-magasinet/article2530802.ece skal Moss ha 2,5 millioner for Vidar Martinsen.

Synes dere det er for dyrt for en 1. divisjons spiller?

Blir ingen ny MFK-avtale

Vidar Martinsen forsvinner trolig fra Moss i løpet av kort tid. Stopperen sier at det ikke er aktuelt å skrive på noen ny avtale med klubben.

www.moss-dagblad.no/mfk-magasinet/article2528921.ece

Kanskje FFK har fått med seg dette og prøver å få han til klubben


Lex

Landslagsspiller

Ble medlem: 03 feb 05
Innlegg: 1446

Lagt til: 22 jan 07, 07:38

Håper de satser litt høyere, om de skal nå den 4, plassen....

 

---------------------------

Heia FFK


JJunior

Landslagsspiller
Ble medlem: 27 feb 04
Innlegg: 1081

Lagt til: 22 jan 07, 07:39
Det hadde vært gøy å fått inn en lokal spiller som Vidar Martinsen, men jeg er veldig usikker på hvor mye det er verdt å gi for ham.

Når er det han fritt kan snakke med andre klubber?
Er det når han har 6 eller 12 måneder igjen av kontrakten sin?

Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10060

Lagt til: 22 jan 07, 08:26
Opprinnelig postet av JJunior
Når er det han fritt kan snakke med andre klubber?
Er det når han har 6 eller 12 måneder igjen av kontrakten sin?

Man kan snakke når som helst, så lenge man sier ifra til klubben, men Martinsen kan signere en ny kontrakt med en annen klubb når han har 6 mnd igjen av kontrakten.

---------------------------

Har du lest forumets retningslinjer?


JJunior

Landslagsspiller
Ble medlem: 27 feb 04
Innlegg: 1081

Lagt til: 22 jan 07, 09:23
Opprinnelig postet av Holters
Opprinnelig postet av JJunior
Når er det han fritt kan snakke med andre klubber?
Er det når han har 6 eller 12 måneder igjen av kontrakten sin?

Man kan snakke når som helst, så lenge man sier ifra til klubben, men Martinsen kan signere en ny kontrakt med en annen klubb når han har 6 mnd igjen av kontrakten.


OK, dårlig formulert fra min side.

Jeg lurte egentlig på når han kunne signere for andre klubber, så takk for infoen.


Shadar

Landslagsspiller

Ble medlem: 26 okt 04
Innlegg: 1839

Lagt til: 22 jan 07, 17:28
Jeg er rimelig trygg på at han er god nok for de fleste eliteserielag, kanskje ikke de beste, men det blir han med et par sesonger. Jeg håper virkelig ikke at han drar til den andre enden av landet vårt.

Fjedjik

Landslagsspiller

Ble medlem: 09 apr 03
Innlegg: 890

Lagt til: 22 jan 07, 17:42
Ifølge Moss Dagblad ble Vidar M for dyr for TIL. Tromsø skal vistnok i dag ha ringt Moss og avslått videre forhandlinger etter at de angivelig bøy 1 mill mens Moss svarte med å forlange 1,5 - 2 mill. Så da blir det nok ikke noen Tromsø overgang.

---------------------------

Show me the boys in red and white, then I can tell you about the art of football


Fjedjik

Landslagsspiller

Ble medlem: 09 apr 03
Innlegg: 890

Lagt til: 22 jan 07, 18:01

Moss Avis har snakket med Morgan om Vidar Martinsen.

http://moss-avis.no/apps/pbcs.dll/article?AID=/20070122/MFK/101220053/1011/ABON

 

---------------------------

Show me the boys in red and white, then I can tell you about the art of football


patrickd

Juniorspiller
Ble medlem: 16 mar 04
Innlegg: 78

Lagt til: 22 jan 07, 18:14
på tide å kjøpe han!! håper de er våkne nå.. blir faktisk overraska og skuffa hvis de ikke henter han.. han er absolutt god nok, å han er lokal, + at vi trenger en på den plassen.. bedre å kjøpe han enn slovenske eller estiske "kurt kurtsson" som ender opp på benken sammen med resten av panikk kjøpa.. kvitt eggen (all respekt for eggen, men overganger var han håpløs på), så håper vi kjøper inn før sesongen så vi slipper å handle for livet midt i sesongen

---------------------------

thats football guys, thats all it is;)


benksliter`n

Landslagsspiller

Ble medlem: 26 okt 04
Innlegg: 2762

Lagt til: 22 jan 07, 18:32

Tror Vidar Martinsen kan være en god utfordrer/backup for Piroja/Patrik. Han er litt like Piroja i spillerstil. Full av innsats og litt vill i nærkampene. Derfor er jeg usikker om de passer sammen. Vi trenger en som er spillende og har roen med ball. Kan godt hende at jeg tar feil. Håper Vidar spiller på Søndag. Da får vi en sjanse å ta en titt på han.

Vidar som høyre back er jeg usikker på. Er det noen som vet om han har spilt der før?

---------------------------

FFK Østfold`s fotball-stolthet!

Bygg på stadion til 20 000!
Så drømmen om champions league i vår egen storstue ikke dør!


Tango

A-lagspiller

Ble medlem: 27 mai 06
Innlegg: 320

Lagt til: 22 jan 07, 19:04
Sikkert en OK erstatning, men virker som om Moss vil ha litt cash for ham...T.I.L. fikk nei...
fotball.aftenposten.no/eliteserien/article73215.ece

---------------------------


Supporter: Hvor faen har det blitt av midtbanen a guttær?
Sidemann peker og sier: Ser du den hvite stripa ut`på der?


benksliter`n

Landslagsspiller

Ble medlem: 26 okt 04
Innlegg: 2762

Lagt til: 22 jan 07, 19:09

Opprinnelig postet av Tango
Sikkert en OK erstatning, men virker som om Moss vil ha litt cash for ham...T.I.L. fikk nei...
fotball.aftenposten.no/eliteserien/article73215.ece

1,5-2 mill. virker som en ganske grei sum for Vidar. Spesielt når vi ser hva Sogndal har solgt sine to beste midtstoppere for.

---------------------------

FFK Østfold`s fotball-stolthet!

Bygg på stadion til 20 000!
Så drømmen om champions league i vår egen storstue ikke dør!


Lex

Landslagsspiller

Ble medlem: 03 feb 05
Innlegg: 1446

Lagt til: 22 jan 07, 19:43

Opprinnelig postet av Tango
Sikkert en OK erstatning, men virker som om Moss vil ha litt cash for ham...T.I.L. fikk nei...
fotball.aftenposten.no/eliteserien/article73215.ece

 

Det er vel mulig han ikke ville til tromsø, at ikke det var beløpet som stoppa overgangen

---------------------------

Heia FFK


Bjørnen

A-lagspiller
Ble medlem: 11 sep 03
Innlegg: 412

Lagt til: 22 jan 07, 20:02

TILs bud var for lavt. Vidar var interessert, men snakket aldri med TIL.

 

---------------------------

MFK - Østfolds stolthet!


FFK1903

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03
Innlegg: 7068

Lagt til: 22 jan 07, 20:30
Opprinnelig postet av Bjørnen
TILs bud var for lavt. Vidar var interessert, men snakket aldri med TIL.


Helt ærlig, er han god nok for Tippeligaen? Har en liten anelse om at majoriteten her inne vil ha Martinsen fordi mossingene på død og liv ikke vil at han skal spille for FFK. Og dermed ikke på grunn av det sportslige Martinsen står for. Mulig jeg har feil, men sitter med en liten følelse om at hvis han skulle signere så kommer mange til å glise ekstra...

Bjørnen

A-lagspiller
Ble medlem: 11 sep 03
Innlegg: 412

Lagt til: 22 jan 07, 21:01

Det er fristende å svare "nei" på ditt spørsmål..

Han en mer enn god nok. Du skal se han havner i LSK når kontrakten hans går ut (såfremt ikke Moss ligger an til opprykk ved det tidspunktet han kan snakke med andre klubber da.)

---------------------------

MFK - Østfolds stolthet!


Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03
Innlegg: 6643

Lagt til: 22 jan 07, 21:59
Endret: 22 jan 07, 22:01
Hvorfor betale skjorta for VM ?? Bedre heller å vente til kontrakta hans går ut, hvis vi i det hele tatt trenger`n.
Og vil han gå til LSK, så vær så god. Betale 1,5 -2 mill., uaktuelt spør dere meg.

FFK1903

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03
Innlegg: 7068

Lagt til: 22 jan 07, 22:22

Opprinnelig postet av Rune Haugen
Hvorfor betale skjorta for VM ?? Bedre heller å vente til kontrakta hans går ut, hvis vi i det hele tatt trenger`n.
Og vil han gå til LSK, så vær så god. Betale 1,5 -2 mill., uaktuelt spør dere meg.

 

Tja, slår han til så er det jo verdt pengene. Var mange som mente at det var ren og skjær galskap å betale over en million for Brenne i sin tid også, prisene har steget siden den gang, og Brenne var vel ikke like fremtredende som det Martinsen har vært de siste årene.

Når Viking blar opp seks millioner for eksen til Tonedøv Aaberge (Børre Baleno som Steen-Jensen kalte han) så er det galskap, og da virker brått 1,5-2 millioner for Martinsen mer fornuftig, selv om kontrakten hans går ut til neste år.



Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 17 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f