Husk meg
Brukernavn
Passord

Vidar Martinsen til FFK?

Flat Trådet Nøstet
Side 8 av 17 8

paco

Landslagsspiller
Ble medlem: 29 aug 06
Innlegg: 1534

Lagt til: 10 feb 07, 16:57
Endret: 10 feb 07, 17:19
Opprinnelig postet av Rune Haugen
Jeg synes vi fikk rimelig godt betalt for Ringberg. Jeg synes Ham. Kam. ga altfor mye.


Denne spillern er hvert over 2 mill uansett hvordan du ser på det.

Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03
Innlegg: 6643

Lagt til: 10 feb 07, 17:01
Endret: 10 feb 07, 17:20
Opprinnelig postet av paco
Denne spillern er hvert over 2 mill uansett hvordan du ser på det.


At andre synes det kan så være.

Shadar

Landslagsspiller

Ble medlem: 26 okt 04
Innlegg: 1839

Lagt til: 10 feb 07, 17:43
Kan vi ikke bare vente og se hva det blir til istedet for å halveis krangle om han er verdt penga eller ikke?
VM har vel ikke spilt fast i tippeligaen ennå, så han må jo helt klart bevise seg om han kommer. Om han ikke skulle slå til, så kan jo Rune Haugen gosse seg litt og si haha til Paco . Noen mener VM er mer ennn god nok, mens andre er mer skeptiske. Uansett får vi ikke noe godt svar før vi har sett ham i TL i flere kamper.

Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10060

Lagt til: 10 feb 07, 17:46
Opprinnelig postet av Rune Haugen
Hallo, kontrakta går snart ut.

Martinsen har ett år igjen av kontrakten. Synes langt ifra 2 millioner er noen overpris.

---------------------------

Har du lest forumets retningslinjer?


Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10060

Lagt til: 10 feb 07, 17:46
Opprinnelig postet av Rune Haugen
Opprinnelig postet av Fjedjik
Ja, kontrakta til VM går ut ETTER årets sesong. husk at Ringberg ble solgt for 2 mill når han hadde under 6 mnd igjen av kontrakta.

Jeg synes vi fikk rimelig godt betalt for Ringberg. Jeg synes Ham. Kam. ga altfor mye.

Hvor har man 2 millioner fra?

---------------------------

Har du lest forumets retningslinjer?


paco

Landslagsspiller
Ble medlem: 29 aug 06
Innlegg: 1534

Lagt til: 10 feb 07, 18:13
Opprinnelig postet av Shadar
Kan vi ikke bare vente og se hva det blir til istedet for å halveis krangle om han er verdt penga eller ikke?
VM har vel ikke spilt fast i tippeligaen ennå, så han må jo helt klart bevise seg om han kommer. Om han ikke skulle slå til, så kan jo Rune Haugen gosse seg litt og si haha til Paco . Noen mener VM er mer ennn god nok, mens andre er mer skeptiske. Uansett får vi ikke noe godt svar før vi har sett ham i TL i flere kamper.
Den er jeg helt enig i.

bikaboo

Knøttespiller
Ble medlem: 05 okt 04
Innlegg: 73

Lagt til: 10 feb 07, 18:24
Ser ut som om Moss har avslått også dette budet fra FFK. http://www.kraakevingen.no/ Om det ikke har kommet noe nytt etter dette, da..

paco

Landslagsspiller
Ble medlem: 29 aug 06
Innlegg: 1534

Lagt til: 10 feb 07, 18:27
Opprinnelig postet av bikaboo
Ser ut som om Moss har avslått også dette budet fra FFK. http://www.kraakevingen.no/ Om det ikke har kommet noe nytt etter dette, da..
Bare tull.

bikaboo

Knøttespiller
Ble medlem: 05 okt 04
Innlegg: 73

Lagt til: 10 feb 07, 18:50
Hehe.. ikke umulig.. For alt vi vet kan dette være ren propaganda fra kråkene sin side..

keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 10 feb 07, 18:53

BøgeJon

A-lagspiller

Ble medlem: 14 apr 03
Innlegg: 759

Lagt til: 10 feb 07, 18:59

Synes prisnivået på norske spillere har blitt helt vanvittig!!

2 mill for en 25-åring som kun har spilt på nest øverste nivå er skremmende.

Våre naboer i øst har et helt annet prisnivå på sine overganger. Lurer på hvor mye det hadde kosta for en tilsvarende spiller fra svensk første divisjon?? Jeg vil tippe maks halvparten...

Det må jo utvilsomt være mer lønnsomt å ansette en "speider" for 1 mill i året.

Den kostnaden ville vi nok spart inn på den første overgangen....

---------------------------

Fredrikstad for bøge, og bøge for Fredrikstad


paco

Landslagsspiller
Ble medlem: 29 aug 06
Innlegg: 1534

Lagt til: 10 feb 07, 19:04
Opprinnelig postet av BøgeJon

Synes prisnivået på norske spillere har blitt helt vanvittig!!

2 mill for en 25-åring som kun har spilt på nest øverste nivå er skremmende.

Våre naboer i øst har et helt annet prisnivå på sine overganger. Lurer på hvor mye det hadde kosta for en tilsvarende spiller fra svensk første divisjon?? Jeg vil tippe maks halvparten...

Det må jo utvilsomt være mer lønnsomt å ansette en "speider" for 1 mill i året.

Den kostnaden ville vi nok spart inn på den første overgangen....

Nå har vi jo akkurat fått en spiller fra øverste nivå i sverige men folk klager jo uansett.Er ikke lett og tilfredstille supporterne til FFK som er et middelslag i tippeligaen.

BøgeJon

A-lagspiller

Ble medlem: 14 apr 03
Innlegg: 759

Lagt til: 10 feb 07, 19:11
Opprinnelig postet av paco
Opprinnelig postet av BøgeJon

Synes prisnivået på norske spillere har blitt helt vanvittig!!

2 mill for en 25-åring som kun har spilt på nest øverste nivå er skremmende.

Våre naboer i øst har et helt annet prisnivå på sine overganger. Lurer på hvor mye det hadde kosta for en tilsvarende spiller fra svensk første divisjon?? Jeg vil tippe maks halvparten...

Det må jo utvilsomt være mer lønnsomt å ansette en "speider" for 1 mill i året.

Den kostnaden ville vi nok spart inn på den første overgangen....

Nå har vi jo akkurat fått en spiller fra øverste nivå i sverige men folk klager jo uansett.Er ikke lett og tilfredstille supporterne til FFK som er et middelslag i tippeligaen.

Det er mye såkalt forum-klaging. Sånn er det over alt. Gjelder ikke bare fotball-forum. Er nok ikke så ille i det virkelig liv.

Poenget mitt var dog at prisnivået på norske spillere har tatt helt av. Det har ikke noe med "klaging" å gjøre...

---------------------------

Fredrikstad for bøge, og bøge for Fredrikstad


Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03
Innlegg: 6643

Lagt til: 10 feb 07, 19:31
Opprinnelig postet av paco
Opprinnelig postet av Shadar
Kan vi ikke bare vente og se hva det blir til istedet for å halveis krangle om han er verdt penga eller ikke?
VM har vel ikke spilt fast i tippeligaen ennå, så han må jo helt klart bevise seg om han kommer. Om han ikke skulle slå til, så kan jo Rune Haugen gosse seg litt og si haha til Paco . Noen mener VM er mer ennn god nok, mens andre er mer skeptiske. Uansett får vi ikke noe godt svar før vi har sett ham i TL i flere kamper.
Den er jeg helt enig i.



ffkmufc

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 des 04
Innlegg: 4082

Lagt til: 10 feb 07, 21:00
Ser gjerne Vidar i FFK!! Om han slår ut Gerrbrant veit jeg ikke, men Gerrbrant er uansett en god tippeliga stopper. Etter det jeg har sett nå, trur jeg Vidar blir klar i løpet av neste uke!

aavdst

Landslagsspiller
Ble medlem: 29 jan 04
Innlegg: 1169

Lagt til: 10 feb 07, 22:30

Opprinnelig postet av FFK1903
Opprinnelig postet av Holters
Jeg har tatt en part med Vidar Martinsen, Ralph Bakken og Morgan Andersen.

ffksupporter.net:
Martinsen - prislapp på 2 millioner?


Skal si media er kjappe til å hente nyheter herfra!

Nyheten lagt ut 14:48, FXT skriver om saken med henvisning til denne siden 15:35!

I følge fxt.no (nettavisen) så har VM vært på prøvespill hos FFK i løpet av den siste tiden. Det må vel være en misforståelse?


paco

Landslagsspiller
Ble medlem: 29 aug 06
Innlegg: 1534

Lagt til: 10 feb 07, 22:30
Opprinnelig postet av ffkmufc
Ser gjerne Vidar i FFK!! Om han slår ut Gerrbrant veit jeg ikke, men Gerrbrant er uansett en god tippeliga stopper. Etter det jeg har sett nå, trur jeg Vidar blir klar i løpet av neste uke!
Det stemmer og da tror jeg vi begynner og fylle opp stallen,tror og håper på en høyreback fra england,men tiden får vise.

GurrBass

Landslagsspiller

Ble medlem: 03 jul 05
Innlegg: 1827

Lagt til: 10 feb 07, 22:35

Opprinnelig postet av paco
Opprinnelig postet av ffkmufc
Ser gjerne Vidar i FFK!! Om han slår ut Gerrbrant veit jeg ikke, men Gerrbrant er uansett en god tippeliga stopper. Etter det jeg har sett nå, trur jeg Vidar blir klar i løpet av neste uke!
Det stemmer og da tror jeg vi begynner og fylle opp stallen,tror og håper på en høyreback fra england,men tiden får vise.

 

G.Neville???? 

---------------------------

FFK,klubben i mitt hjerte :-)


Ebenfalk2

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 feb 04
Innlegg: 2291

Lagt til: 10 feb 07, 22:37
Opprinnelig postet av GurrBass

Opprinnelig postet av paco
Opprinnelig postet av ffkmufc
Ser gjerne Vidar i FFK!! Om han slår ut Gerrbrant veit jeg ikke, men Gerrbrant er uansett en god tippeliga stopper. Etter det jeg har sett nå, trur jeg Vidar blir klar i løpet av neste uke!
Det stemmer og da tror jeg vi begynner og fylle opp stallen,tror og håper på en høyreback fra england,men tiden får vise.

 

G.Neville???? 

 

Skal den lille treige fjompen der ta over plassen til PAC, erru gærn. Han ha`kke en sjanse. Pål Andre kommer bare til og leke pølse i brød med han på treninga allikavel :)


paco

Landslagsspiller
Ble medlem: 29 aug 06
Innlegg: 1534

Lagt til: 10 feb 07, 22:45
Opprinnelig postet av Ebenfalk2
Opprinnelig postet av GurrBass

Opprinnelig postet av paco
Opprinnelig postet av ffkmufc
Ser gjerne Vidar i FFK!! Om han slår ut Gerrbrant veit jeg ikke, men Gerrbrant er uansett en god tippeliga stopper. Etter det jeg har sett nå, trur jeg Vidar blir klar i løpet av neste uke!
Det stemmer og da tror jeg vi begynner og fylle opp stallen,tror og håper på en høyreback fra england,men tiden får vise.

 

G.Neville???? 

 

Skal den lille treige fjompen der ta over plassen til PAC, erru gærn. Han ha`kke en sjanse. Pål Andre kommer bare til og leke pølse i brød med han på treninga allikavel :)

Kommer det noen så tror jeg det er en liten neger.


Flat Trådet Nøstet
Side 8 av 17 8

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f