Husk meg
Brukernavn
Passord

Vidar Martinsen til FFK?

Flat Trådet Nøstet
Side 10 av 17 10

denialsander

Landslagsspiller
Ble medlem: 06 jul 05
Innlegg: 3236

Lagt til: 11 feb 07, 21:15
Opprinnelig postet av Ebenfalk2

Å skrive noe så useriøst gidder jeg ikke en gang og kommentere, uansett en slik holdning du har ovenfor denne spilleren er så bastant at jeeg ikke gidder.

Du gadd allikevel... 

(Men, seriøst: Det må kunne gå an å være spissformulert og forsøke å være litt morsom uten at folk (les: deg) skal bli opprørt og få hjertebank?)

Etter å ha sett Multaharju i dag har jeg blitt positivt overrasket (se, jeg er ikke så fanatisk). Han slet litt de første 10 minuttene med å holde posisjona på back, men spilte seg godt opp.  Han gjorde en grei figur, og viste flere ganger at det slette inntrykket han gav i høst (det var "noen" fler enn meg som ikke var imponert over Multaharju i høst) sannsynligvis var et tegn på at han ikke hadde funnet seg godt tilrette.

Han hadde et par syke pasningsfeil (ikke alene om det i dag - Raymond hadde et par perler han óg), men alt i alt fungerte Multaharju godt.

Ut fra det han viste i dag er han en habil kantspiller som utmerket kan fungere som potet på høyrekanten. Han vil nok ikke være den som får fleste kamper fra start, men hvis han holder denne formstigningen kan han bli en solid utfordrer til de andre vi har.

---------------------------

Pear Pimples for Hairy Fishnuts!


FFK1903

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03
Innlegg: 7068

Lagt til: 11 feb 07, 23:05
Endret: 11 feb 07, 23:08
Nå begynner denne tråden å skli veldig ut. Den handler verken om andre spillere som er på vei inn, ei heller handler den om ferdighetene til Multaharju (selv om den i begynnelsen kunne relateres til forsvarsrekka og Martinsen). Tråden handler om en eventuell overgang til Vidar Martinsen til FFK. Prøv å bruk trådene til det de er til og start heller nye diskusjoner hvis det skulle være nødvendig.

Ebenfalk2

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 feb 04
Innlegg: 2291

Lagt til: 12 feb 07, 00:40
Opprinnelig postet av denialsander
Opprinnelig postet av Ebenfalk2

Å skrive noe så useriøst gidder jeg ikke en gang og kommentere, uansett en slik holdning du har ovenfor denne spilleren er så bastant at jeeg ikke gidder.

Du gadd allikevel... 

(Men, seriøst: Det må kunne gå an å være spissformulert og forsøke å være litt morsom uten at folk (les: deg) skal bli opprørt og få hjertebank?)

Etter å ha sett Multaharju i dag har jeg blitt positivt overrasket (se, jeg er ikke så fanatisk). Han slet litt de første 10 minuttene med å holde posisjona på back, men spilte seg godt opp.  Han gjorde en grei figur, og viste flere ganger at det slette inntrykket han gav i høst (det var "noen" fler enn meg som ikke var imponert over Multaharju i høst) sannsynligvis var et tegn på at han ikke hadde funnet seg godt tilrette.

Han hadde et par syke pasningsfeil (ikke alene om det i dag - Raymond hadde et par perler han óg), men alt i alt fungerte Multaharju godt.

Ut fra det han viste i dag er han en habil kantspiller som utmerket kan fungere som potet på høyrekanten. Han vil nok ikke være den som får fleste kamper fra start, men hvis han holder denne formstigningen kan han bli en solid utfordrer til de andre vi har.

Proved my point!!


Bjørnen

A-lagspiller
Ble medlem: 11 sep 03
Innlegg: 412

Lagt til: 12 feb 07, 11:05

http://www.moss-dagblad.no/mfk-magasinet/article2578932.ece

Greit med litt fakta innimellom alle spekulasjonene..

 

---------------------------

MFK - Østfolds stolthet!


ffk-4ever

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 aug 06
Innlegg: 1048

Lagt til: 12 feb 07, 11:07
Opprinnelig postet av Bjørnen

http://www.moss-dagblad.no/mfk-magasinet/article2578932.ece

Greit med litt fakta innimellom alle spekulasjonene..

 

Så du mener VM ikke snakker sant du da, skal ikke lese alt om hva klubbene mener og tro på dette,hehe. Da er en naiv.


Bjørnen

A-lagspiller
Ble medlem: 11 sep 03
Innlegg: 412

Lagt til: 12 feb 07, 11:09
Det er jo en eller annen klovn her inne som påstår dette og hint om hva Vidar skal ha sagt og ikke. Stoler faktisk mere på Bakken i MFK enn på vedkommende.

---------------------------

MFK - Østfolds stolthet!


ffk-4ever

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 aug 06
Innlegg: 1048

Lagt til: 12 feb 07, 11:26

Opprinnelig postet av Bjørnen
Det er jo en eller annen klovn her inne som påstår dette og hint om hva Vidar skal ha sagt og ikke. Stoler faktisk mere på Bakken i MFK enn på vedkommende.

Ja den klovnen er jo faktisk moderatoren her inne og han som har snakket med VM, han farer med løgn han også da, jaggu sa jeg.....


Bjørnen

A-lagspiller
Ble medlem: 11 sep 03
Innlegg: 412

Lagt til: 12 feb 07, 11:30

Jeg stoler mere på Bakken i MFK. Punktum.

 

Moderatorene her inne...hehe!

---------------------------

MFK - Østfolds stolthet!


Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 6579

Lagt til: 12 feb 07, 11:31
Endret: 12 feb 07, 11:32
Bjørnen: Det er en vesentlig forskjell på å ha sagt noe og det å angre på noe man har sagt...

Og hvorfor skal vi automatisk stole mer på en artikkel i Moss Avis enn ffksupporter.net? Her hadde Holters intervjuet tre kilder (alle parter) slik at alle slapp til, og alle er faktisk sitert ordrett, det vet jeg. God journalistikk med andre ord. I motsetning til Kraakevingen.no sin artikkel som bare var synsing uten henvisning til noen kilder, og overraskende nok ser jeg at den siste artikkelen der er fjernet fra forsiden nå...

Men herregud så deilig det hadde vært om vi fikk en avslutning på sagaen om Vidar Martinsen nå. Det blir et utrolig mas hver gang en spiller fra Moss linkes til FFK...

Bjørnen

A-lagspiller
Ble medlem: 11 sep 03
Innlegg: 412

Lagt til: 12 feb 07, 11:51

Ja, jeg stoler faktisk mere på Moss Daglad/Moss Avis enn hva en ihuga FFK-supporter får seg til å komme med av påstander om våre spillere.

Håpet det ville ta slutt på gnålet fra FFK nå som Eggen var skvisa ut av klubben, men så lett er det visst ikke.

---------------------------

MFK - Østfolds stolthet!


Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10060

Lagt til: 12 feb 07, 11:54
Opprinnelig postet av Bjørnen
Det er jo en eller annen klovn her inne som påstår dette og hint om hva Vidar skal ha sagt og ikke. Stoler faktisk mere på Bakken i MFK enn på vedkommende.


- Det står mye rart der som jeg ikke har sagt. Jeg har til og med ringt opp og fått fjernet en del. Jeg har ikke hørt noe selv etter at Fredrikstad fikk det første budet avslått av Moss, sier stopperen, som synes situasjonen er kjedelig.

- Jeg skjønner jo at mossefolket reagerer og har også fått en del meldinger på det. Det er kjedelig siden jeg ikke har sagt noe om det som står der, sier Martinsen, som har vært syk de siste dagene, men håper å kunne trene mandag igjen.


Et par helt utrolige uttalelser av Martinsen!!

1) Det han ønsket fjernet var uttalelser han visste ville skape reaksjoner i Moss. Dette var 2 korte sitater, og ikke "en del" som Martinsen hevder.

2) Martinsen farer med direkte løgn; Alt som er skrevet i den artikkelen er ordrett hva Martinsen selv sa.

Dette finner jeg meg faktisk ikke i, da Martinsen undergraver integriteten til ffksupporter.net og enda verre: Min integritet. Jeg finner meg faktisk ikke i å bli kalt en løgner.

For øvrig så ringte Martinsen opp og jeg fjernet et par sitater, da jeg forstår ham godt på at dette ville skape reaksjoner. Mens jeg hadde ham på telefonen, så redigerte jeg artikkelen og spurte om det var bedre. Han godkjente artikkelen, da han sa noe slikt som "Ja, det var mye bedre nå".

Helt utrolig at Martinsen nå påstår at han selv ikke har uttalt disse tingene.

---------------------------

Har du lest forumets retningslinjer?


FFKPatriot

A-lagspiller

Ble medlem: 27 mai 05
Innlegg: 435

Lagt til: 12 feb 07, 12:43

Er det Ralph Bakken som har bedt Vidar Martinsen om å holde kjeft og nekte for det som ble opprinelig sagt? Kan aldri tenke meg at Moderator har diktet opp summer og tekst. 

---------------------------

Felt O, Rad 5, Sete 18=Min plass på Nye Stadion


aavdst

Landslagsspiller
Ble medlem: 29 jan 04
Innlegg: 1169

Lagt til: 12 feb 07, 12:48
VM har jo rørt opp i et vepsebol her ved å komme med sine opprinnelige uttalelser til ffksupporter.net, og har sikkert fått mye pepper fra både, MFK, Mosse supportere og Mosse-media. Han vil vel forsøke å blidgjøre disse ved å moderere meningene sine. På den annen side så kan det jo være at Moss Dagblad er den som ikke har sitert VM korrekt;  "Det er kjedelig siden jeg ikke har sagt noe om det som står der".

FFKPatriot

A-lagspiller

Ble medlem: 27 mai 05
Innlegg: 435

Lagt til: 12 feb 07, 12:52
Endret: 12 feb 07, 12:52
Kan det også være, hele Moss føler vel at Vidar Martinsen sniker seg bak ryggen på dem. Mediene i Moss liker kanskje svært dårlig at ffksupporter.net kommer med nyheter angående Vidar Martinsen før dem...

---------------------------

Felt O, Rad 5, Sete 18=Min plass på Nye Stadion


Bjørnen

A-lagspiller
Ble medlem: 11 sep 03
Innlegg: 412

Lagt til: 12 feb 07, 12:58
Hvilke "nyheter" er det snakk om? Holters påstår å ha snakka med Vidar. Men den "samtalen" har ingen betydning for om FFK er villig til å betale det MFK vil ha for Vidar.

---------------------------

MFK - Østfolds stolthet!


Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 6579

Lagt til: 12 feb 07, 13:04
Opprinnelig postet av Bjørnen
Hvilke "nyheter" er det snakk om? Holters påstår å ha snakka med Vidar. Men den "samtalen" har ingen betydning for om FFK er villig til å betale det MFK vil ha for Vidar.

Hva mener du med å bruke ord som "påstår å ha snakket med" og sette "samtalen" i annførselstegn egentlig? Jeg synes du stadig kommer med ufine antydninger.

Nyhetsartikkelen det er snakk om er skrevet etter læreboka og gjengir et 100 % korrekt riktig bilde av det som er blitt sagt av de som er blitt intervjuet, både før og etter Vidar Martinsen har sensurert noen av sine opprinnelige utspill som han i ettertid angret på.

Bjørnen

A-lagspiller
Ble medlem: 11 sep 03
Innlegg: 412

Lagt til: 12 feb 07, 13:06
Endret: 12 feb 07, 13:10

Opprinnelig postet av Costanza
Opprinnelig postet av Bjørnen
Hvilke "nyheter" er det snakk om? Holters påstår å ha snakka med Vidar. Men den "samtalen" har ingen betydning for om FFK er villig til å betale det MFK vil ha for Vidar.

Hva mener du med å bruke ord som "påstår å ha snakket med" og sette "samtalen" i annførselstegn egentlig? Jeg synes du stadig kommer med ufine antydninger.

Nyhetsartikkelen det er snakk om er skrevet etter læreboka og gjengir et 100 % korrekt riktig bilde av det som er blitt sagt av de som er blitt intervjuet, både før og etter Vidar Martinsen har sensurert noen av sine opprinnelige utspill som han i ettertid angret på.

 

Herre min hatt!

Det er Holters sin påstand mot Vidars. Du vet vel ikke mer om dette en meg?

Dette har null betydning for en eventuell overgang. Skjønner du nå, Costanza?

---------------------------

MFK - Østfolds stolthet!


Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 6579

Lagt til: 12 feb 07, 13:15
Jeg tror selvsagt ikke en nyhetsartikkel i seg selv har noen betydning for en overgang, så naiv er jeg ikke. Men jeg forsvarer bare nyhetsartikkelen og alt som står i den, fordi jeg vet at det som står der stemmer med virkeligheten. Det jeg reagerte på var dine ufine antydninger om at hele saken nærmest skal ha vært diktet opp av Holters. Men jeg er ferdig med dette. Det er ikke veldig interessant for våre brukere å lese om dette. De fleste her inne vet nok av erfaring at Holters ikke farer med løgn i nyhetsartiklene på disse nettsidene (da hadde han blitt avslørt for lenge siden). Hva dere velger å tro, vel...




Bjørnen

A-lagspiller
Ble medlem: 11 sep 03
Innlegg: 412

Lagt til: 12 feb 07, 13:22

Nyhetsartikkel? Hvor er den? Det at en fotballsupporter påstår å ha snakket med en spiller og legger det ut på en supporterside gjør det selvsagt ikke til en "nyhetsartikkel" og supporteren blir heller ingen journalist.

 

Det at fxt.no sluker "saken" får jo være deres problem.

---------------------------

MFK - Østfolds stolthet!


Bedreviteren

Landslagsspiller

Ble medlem: 14 sep 03
Innlegg: 2585

Lagt til: 12 feb 07, 13:38

VM viser dårlig dømmekraft når han i det hele tatt uttaler seg om en overgang som langt fra er klar. Langt værre blir det også når det er til en supporterside. Når vi først har sett hvor urutinert han har behandlet situasjonen er jeg lite i tvil om tunga har løpt litt fortere en hva som er bra.

     Må si jeg er rimelig trygg på at holters kan ha god samvittighet her.............



Flat Trådet Nøstet
Side 10 av 17 10

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f