Husk meg
Brukernavn
Passord

Lørdagskamper i Tippeligaen 2007

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

reddevil

Knøttespiller
Ble medlem: 27 apr 04
Innlegg: 40

Lagt til: 16 jan 07, 16:35
Nytt i år er at en kamp blir flyttet til lørdag kl 19.00
www.fxt.no/tippeligaen/article866710.ece

Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 6579

Lagt til: 16 jan 07, 16:41
Jeg ser at vår første hjemmekamp på nye stadion er flyttet til lørdag. Skal vises på Tippeliga-kanal 1. Jeg trodde det var slik at TV 2 hadde planer om å vise både Start og FFK sine første hjemmekamper på nytt anlegg på riksdekkende TV, men ser ut som de kun har valgt Start. Vi får leve med at kanalen anser RBK - TIL som mer interessant enn en stadionåpning og kamp mellom FFK og Lyn.



benksliter`n

Landslagsspiller

Ble medlem: 26 okt 04
Innlegg: 2762

Lagt til: 16 jan 07, 16:46

Opprinnelig postet av Costanza
Jeg ser at vår første hjemmekamp på nye stadion er flyttet til lørdag. Skal vises på Tippeliga-kanal 1. Jeg trodde det var slik at TV 2 hadde planer om å vise både Start og FFK sine første hjemmekamper på nytt anlegg på riksdekkende TV, men ser ut som de kun har valgt Start. Vi får leve med at kanalen anser RBK - TIL som mer interessant enn en stadionåpning og kamp mellom FFK og Lyn.


Uansett positivt,at de andre 3 kampene til FFK vises på riksdekkende tv (TV2 Zebra)

Kanskje vi har blitt en litt mere attraktiv klubb å vise?

---------------------------

FFK Østfold`s fotball-stolthet!

Bygg på stadion til 20 000!
Så drømmen om champions league i vår egen storstue ikke dør!


Per Egil

Moderator

Ble medlem: 01 apr 05
Innlegg: 2141

Lagt til: 16 jan 07, 16:49
Endret: 16 jan 07, 16:54
Opprinnelig postet av Costanza
Jeg ser at vår første hjemmekamp på nye stadion er flyttet til lørdag. Skal vises på Tippeliga-kanal 1. Jeg trodde det var slik at TV 2 hadde planer om å vise både Start og FFK sine første hjemmekamper på nytt anlegg på riksdekkende TV, men ser ut som de kun har valgt Start. Vi får leve med at kanalen anser RBK - TIL som mer interessant enn en stadionåpning og kamp mellom FFK og Lyn.




Jeg synes ikke det er så ille at første hjemmekamp blir flyttet til lørdag. Da blir det en ypperlig anledning til å innvie den nye stadion med en real fest. Og byen har jo vist tidligere at den vet å feire seg selv.

---------------------------

Ære være Plankebyen


Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 6579

Lagt til: 16 jan 07, 17:03
Endret: 16 jan 07, 17:04
Det er ikke noe viktig for meg personlig at kampen ikke vises på riksdekkende tv, men jeg synes det er litt underlig fordi det vel også bryter med "tradisjonen". Stadionåpninger i norsk fotball - enten det er Start, Viking, Molde eller Aalesund - har blitt vist på riksdekkende tv fordi det er en stor begivenhet for norsk fotball. Og TV 2 hadde jo her muligheten til å gjøre det slik ved å bytte om på FFK - Lyn og RBK - TIL, men gjør altså ikke det.

At det blir lørdagskamp synes jeg dog er flott. Selv om jeg helst skulle sett at vi ble kvitt mandagskampene og at lørdagskampene erstattet de.

benksliter`n

Landslagsspiller

Ble medlem: 26 okt 04
Innlegg: 2762

Lagt til: 16 jan 07, 17:06
Blir vel noen ekstra kroner i kassa fra mediaavtalen for FFK i så mange TV-kamper. Stakkars Odd er ikke i noen TV-kamper.

---------------------------

FFK Østfold`s fotball-stolthet!

Bygg på stadion til 20 000!
Så drømmen om champions league i vår egen storstue ikke dør!


Kristian B

Landslagsspiller

Ble medlem: 28 mar 03
Innlegg: 1046

Lagt til: 16 jan 07, 17:11

Opprinnelig postet av Costanza
At det blir lørdagskamp synes jeg dog er flott. Selv om jeg helst skulle sett at vi ble kvitt mandagskampene og at lørdagskampene erstattet de.

Helt enig. Hadde vært det absolutt beste.

---------------------------

Uten PUNGÆÆÆR, ingen UNGÆÆÆÆR


wergis

Landslagsspiller

Ble medlem: 21 nov 05
Innlegg: 995

Lagt til: 16 jan 07, 18:02

En ting jeg ikke skjønner er hvorfor bare tippeliga kanal 1 er oppsatt og ingen av de andre betalingskanalene!!

 

Mulig det ikke er en grunn, men hvorfor??

---------------------------

«Hvis det ikke fantes fotball, ville vi alle vært frustrerte fotballspillere.» (Mick Lyons)


AHA!! vinner av tabellkonken 2006!!

http://www.norskefans.com


benksliter`n

Landslagsspiller

Ble medlem: 26 okt 04
Innlegg: 2762

Lagt til: 16 jan 07, 18:04
Endret: 16 jan 07, 18:06

Hvorfor setter de opp noen av kampene på Tippeliga 1? Kan det være at de kjører noen gratis kamper på denne kanalen? Da er kanskje åpningskampen FFK-Lyn på nye Fredrikstad stadion tilgjengelig for alle?

Det står at:  de øvrige kampene, som ikke nevnes ovenfor,vil bli spilt søndag kl 18 00,og være tilgjengelig for publikum på betal-TV.

Ingen kamper på Sandefjord og Odd.

---------------------------

FFK Østfold`s fotball-stolthet!

Bygg på stadion til 20 000!
Så drømmen om champions league i vår egen storstue ikke dør!


Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 6579

Lagt til: 16 jan 07, 18:28
Tippeligakanal 1 står oppført fordi det er på den kanalen lørdagskampene vil bli vist. De andre Tippeligakanalene viser kampene som går søndag kl 18. Og lørdagskampene skal ikke være gratis.



Martin_

Landslagsspiller
Ble medlem: 16 okt 05
Innlegg: 1057

Lagt til: 16 jan 07, 20:52
Opprinnelig postet av Kristian B

Opprinnelig postet av Costanza
At det blir lørdagskamp synes jeg dog er flott. Selv om jeg helst skulle sett at vi ble kvitt mandagskampene og at lørdagskampene erstattet de.

Helt enig. Hadde vært det absolutt beste.



Det får vel ikke blitt værre en mandagskamper.

Lørdagskamper er bare helt supert. Gleder meg som en drittunge. Teller dager.

---------------------------

9. april gjenforenes vi!

Let`s go fucking mental!


benksliter`n

Landslagsspiller

Ble medlem: 26 okt 04
Innlegg: 2762

Lagt til: 17 jan 07, 16:24

At TV2 ikke sender den første seriekampen på nye Fredrikstad stadion,kan være,at de regner med å sende CC-kampen mot Rosenborg 1 april. FFK vurderer vel i disse dager,om de kan arrangere denne kampen. Hvis ikke dette går i orden,så kanskje det blir FFK-Lyn på riksdekkende TV alikevel

Hva tror dere?

---------------------------

FFK Østfold`s fotball-stolthet!

Bygg på stadion til 20 000!
Så drømmen om champions league i vår egen storstue ikke dør!


Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 6579

Lagt til: 17 jan 07, 16:29
Opprinnelig postet av benksliter`n

At TV2 ikke sender den første seriekampen på nye Fredrikstad stadion,kan være,at de regner med å sende CC-kampen mot Rosenborg 1 april. FFK vurderer vel i disse dager,om de kan arrangere denne kampen. Hvis ikke dette går i orden,så kanskje det blir FFK-Lyn på riksdekkende TV alikevel

Hva tror dere?


Jeg trodde det var avgjort at CC-kampen ikke kan spilles på nye stadion...

Martin_

Landslagsspiller
Ble medlem: 16 okt 05
Innlegg: 1057

Lagt til: 17 jan 07, 16:32

Det er avgjort.

Ikke minst sier det seg selv, dessuten bekreftet Morgan Andersen på styremøtet til Plankehaugen at det var uaktuelt, når de allerede lå 2-3 uker på etterskudd med noe kommunegreier jeg ikke helt fikk med meg.

 

---------------------------

9. april gjenforenes vi!

Let`s go fucking mental!


benksliter`n

Landslagsspiller

Ble medlem: 26 okt 04
Innlegg: 2762

Lagt til: 17 jan 07, 16:38
Opprinnelig postet av Martin_

Det er avgjort.

Ikke minst sier det seg selv, dessuten bekreftet Morgan Andersen på styremøtet til Plankehaugen at det var uaktuelt, når de allerede lå 2-3 uker på etterskudd med noe kommunegreier jeg ikke helt fikk med meg.

 

Jeg trodde det var avgjort at det ikke ble noe,men så leste jeg et eller annet sted,at de skulle se på mulighetene med  å spille kampen på stadion alikevel. Husker ikke hvor jeg leste dette.

---------------------------

FFK Østfold`s fotball-stolthet!

Bygg på stadion til 20 000!
Så drømmen om champions league i vår egen storstue ikke dør!



Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340