Husk meg
Brukernavn
Passord

Her er navnene på de 4 nye prøvespillerene til FFK

Flat Trådet Nøstet
Side 4 av 4 4

Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10060

Lagt til: 11 jan 07, 21:19
Endret: 11 jan 07, 21:20
Å så positiv du var da, Bedreviteren!

Og kunnskapsløs at på til... Ikke akkurat få faktafeil i et lite innlegg.

---------------------------

Har du lest forumets retningslinjer?


Bedreviteren

Landslagsspiller

Ble medlem: 14 sep 03
Innlegg: 2585

Lagt til: 11 jan 07, 21:27

OJ, ble du såra nå holters... Skal vel helst ikke ikke komme med mild kritikk av din nye helt...... Litt trist at moderator av dette bra nettstedet har ett så svart/hvitt bilde av Morgan/Eggen......


Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10060

Lagt til: 11 jan 07, 21:31
Endret: 11 jan 07, 21:32
Opprinnelig postet av Bedreviteren
OJ, ble du såra nå holters... Skal vel helst ikke ikke komme med mild kritikk av din nye helt...... Litt trist at moderator av dette bra nettstedet har ett så svart/hvitt bilde av Morgan/Eggen......

Hehe!

Det kom fra én som for få minutter siden skisserte et meget nyansert av Morgan og alt annet som har med klubben å gjøre for tiden......

Snakk om å kaste sten i glasshus.

---------------------------

Har du lest forumets retningslinjer?


Bedreviteren

Landslagsspiller

Ble medlem: 14 sep 03
Innlegg: 2585

Lagt til: 11 jan 07, 21:35

Opprinnelig postet av Holters
Opprinnelig postet av Bedreviteren
OJ, ble du såra nå holters... Skal vel helst ikke ikke komme med mild kritikk av din nye helt...... Litt trist at moderator av dette bra nettstedet har ett så svart/hvitt bilde av Morgan/Eggen......

Hehe!

Det kom fra én som for få minutter siden skisserte et meget nyansert av Morgan og alt annet som har med klubben å gjøre for tiden......

Snakk om å kaste sten i glasshus.

 

Ja, det var ikke småtterier jeg hadde med i mitt ganske korte innlegg........


Oslo

A-lagspiller

Ble medlem: 10 aug 04
Innlegg: 311

Lagt til: 12 jan 07, 10:54

Da er det klart at ingen av de 4 fikk kontraktsforslag...de ble veid for lette...

 

http://www.fredrikstadfk.no/default.asp?ArtID=697

 


Snæbbuss-aristokrat #78

Landslagsspiller

Ble medlem: 10 des 03
Innlegg: 954

Lagt til: 12 jan 07, 11:08
Opprinnelig postet av Oslo

Da er det klart at ingen av de 4 fikk kontraktsforslag...de ble veid for lette...

 

http://www.fredrikstadfk.no/default.asp?ArtID=697

 


Litt synd at det ikke ble kontrakt på Palmi, han hadde jeg virkelig sansen for(etter å sett en trening, litt tynt grunnlag), men at han ikke fikk kontrakt tyder på, som jeg har nevnt tidligere, at da blir lista lagt veldig høyt. Det betyr enten at vi får noen virkelig gode signeringer i løpet av vinteren og våren, eller at vi sikter for høyt og ender opp med nødløsninger rett før overgangsvinduet stenger. Jeg håper og tror på det første.

---------------------------

Lenge leve "hjørnet"!


oleberg

Landslagsspiller

Ble medlem: 29 sep 03
Innlegg: 1341

Lagt til: 12 jan 07, 11:09
Endret: 12 jan 07, 11:10

Dette vitner om innsikt:

"Spilleren er kun 21 år og har et utviklingspotensial. Men vi har mange lovende unggutter i stallen fra før, så vi ønsker heller å hente en mer etablert spiller, understreker trener Tom Freddy Aune".

 

Dette er meget bra spør du meg. Sats på egne unge spillere - dersom utlendingene ikke er bedre enn de vi har

 

Skulle vært gjort for lenge siden med spillere som; Szekeres, Multaharjo,

 

http://www.f-b.no/apps/pbcs.dll/article?AID=/20070112/FFK/70112005/1009/AKTUELT

 


Snæbbuss-aristokrat #78

Landslagsspiller

Ble medlem: 10 des 03
Innlegg: 954

Lagt til: 12 jan 07, 11:30
Opprinnelig postet av oleberg

Dette vitner om innsikt:

"Spilleren er kun 21 år og har et utviklingspotensial. Men vi har mange lovende unggutter i stallen fra før, så vi ønsker heller å hente en mer etablert spiller, understreker trener Tom Freddy Aune".

 

Dette er meget bra spør du meg. Sats på egne unge spillere - dersom utlendingene ikke er bedre enn de vi har
 


Veldig godt poeng og sier meg helt enig med deg! (selvom Palmi allerede var blitt en yndling hos meg. hehe)

---------------------------

Lenge leve "hjørnet"!


dracula

Landslagsspiller

Ble medlem: 11 nov 04
Innlegg: 2330

Lagt til: 12 jan 07, 13:02
Endret: 12 jan 07, 13:02

Flott vurdering og meget bra holdning av TFA.

Hadde KTE hatt samme holdningen og forståelsen for egne spillere hadde FFK spart mange kr.

Fjær i hatten og respekt til Tom Freddy Aune.

---------------------------

"Den som svømmer mot strømmen finner kilden" "Evig eies kun et dårlig rykte"


Snæbbis

Landslagsspiller

Ble medlem: 27 nov 05
Innlegg: 1555

Lagt til: 12 jan 07, 13:53

 

[/quote]
 Det betyr enten at vi får noen virkelig gode signeringer i løpet av vinteren og våren, eller at vi sikter for høyt og ender opp med nødløsninger rett før overgangsvinduet stenger. Jeg håper og tror på det første.[/quote]

Håper også på det første, men skulle ikke forundre meg om vi ender opp med det siste.

---------------------------

Å skulle sensurere ordet Hottentott fra Torbjørn Egners barnesang er den stinkende, kvalmende toppen av politisk korrekthet.

EffEffKå!


ffkmufc

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 des 04
Innlegg: 4082

Lagt til: 12 jan 07, 14:03

Bra at lista legges høyt!

Trur tiden er forbi der vi henter inn stallfyll, nå skal vi hente skikkelige forsterkninger!


FlightOfTheRat

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 sep 06
Innlegg: 2222

Lagt til: 12 jan 07, 16:53

Holdningen er i alle fall optimistisk nok. Hvis denne Palmi har de egenskapene som er beskrevet, med masse spilleforståelse og `det lille ekstra` osv,  og var nyutnevnt kaptein på laget sitt i en alder av 21 år... lurer på hvor høyt de egentlig legger lista? Morgan A sa vel helt nylig noe om å hente spillere før de slår gjennom og får et kjent navn. Mon tro hva de egentlig er på jakt etter?

 

Men for all del. Det holder lenge med én Multaharju i stallen. Holder med om det.


djpete

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 mar 03
Innlegg: 1413

Lagt til: 13 jan 07, 02:18
Endret: 13 jan 07, 02:22
Opprinnelig postet av Snæbbussaristokrat 1

Opprinnelig postet av djpete
Opprinnelig postet av Snæbbussaristokrat 1

men jeg er ganske overbevist om at den ene venstrebacken fra Estland og midtbanespilleren fra Island ihvertfall ikke vil svekke vår 1. ellver.


Sterk bedømning etter en trening det Snæbbus. Skulle vært speider du, eller kanskje du skulle holdt deg til å være i speidern?:-)

 

Speidern har jeg aldri vært i, men jeg tror jeg etterhvert har blitt i stand til å bedømme deg i hvertfall, djpete.

Moro for deg det Snæbbus, for spillerne bedømte du iflg Aune og co, feil. Virker jo litt rart at du etter en trening påstår at 2 spillere vil kunne gå rett in i 1. elveren da,men men.. . . deg om det!

Samtidig må jeg si det er rat at MorgaN bruker så store ord (topp europeisk nivå) når dette øyensynlig er langt fra sannheten. Har nok litt lett for å smøre tjukt på, vår godeste Morgan! 

---------------------------

Rød.... hvit... og patriot!


scheien

Landslagsspiller

Ble medlem: 20 nov 06
Innlegg: 1123

Lagt til: 13 jan 07, 13:23

enig med deg der dj pete. hørtes jo ut på morgan som vi skulle få inn 4 klassespillere på prøve. så var det ingen som overbeviste nok til å få kontrakt.

men var det ikke sånn at spillerpoolen sa at troppen måtte slankes betraktelig før vi skulle ha inn flere spillere? hvorfor da ta inn så mange på prøve? er jo på tide å kvitte seg med litt stallfyll nå. syns det er bedre at noen av juniorene tar over plassen til tamas, multaharju. for de er ikke gode nok til tippeligaspill. send dem videre til sparta. hehe


KeJ

Landslagsspiller

Ble medlem: 21 apr 03
Innlegg: 1756

Lagt til: 13 jan 07, 13:51
Endret: 13 jan 07, 13:52
Opprinnelig postet av scheien

enig med deg der dj pete. hørtes jo ut på morgan som vi skulle få inn 4 klassespillere på prøve. så var det ingen som overbeviste nok til å få kontrakt.

men var det ikke sånn at spillerpoolen sa at troppen måtte slankes betraktelig før vi skulle ha inn flere spillere? hvorfor da ta inn så mange på prøve? er jo på tide å kvitte seg med litt stallfyll nå. syns det er bedre at noen av juniorene tar over plassen til tamas, multaharju. for de er ikke gode nok til tippeligaspill. send dem videre til sparta. hehe

 

Nå kan det jo være at man ønsker å prøve ut flere spillere før man tilbyr noen som helst en kontrakt da??? Er ikke gitt at enkelte spillere ikke får et forslag på et senere tidspunkt. Er selvsagt et sjansespill, spilleren kan jo glippe, men det er ikke noen poeng i å binde til seg for mange spillere på et så tidlig stadium.

 

Ergo, enkelte bør ikke være for store i kjeften allerede nå, bør man vel?!?

 

Hva Morgan angår, han har jo snakket i store ord siden har snørte på seg skøytene første gang da han var liten pjokk...

---------------------------

Nytt år, nye muligheter.

Har jeg tro? Ja det skulle jeg mene, spørsmålet må være hva man skal tro på...


djpete

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 mar 03
Innlegg: 1413

Lagt til: 13 jan 07, 23:32
Opprinnelig postet av KeJ
 

Nå kan det jo være at man ønsker å prøve ut flere spillere før man tilbyr noen som helst en kontrakt da??? Er ikke gitt at enkelte spillere ikke får et forslag på et senere tidspunkt. Er selvsagt et sjansespill, spilleren kan jo glippe, men det er ikke noen poeng i å binde til seg for mange spillere på et så tidlig stadium.

 

Ergo, enkelte bør ikke være for store i kjeften allerede nå, bør man vel?!?

 

Hva Morgan angår, han har jo snakket i store ord siden har snørte på seg skøytene første gang da han var liten pjokk...

 

Forsåvidt sant det KeJ, men hadde noen virkelig vist seg frem som spillere på topp europeisk nivå, a så tror jeg nok ikke kluben hadde sovet i time. Gjetter på at de fremstod som medium spilere alá Kosso, og at dermed klubenfant det for godt å si nei takk. Vi må se etter spisskompetanse, poteter har vi nok av, la oss se etter  det lile ekstra før vi signerer denne gang!

---------------------------

Rød.... hvit... og patriot!


FlightOfTheRat

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 sep 06
Innlegg: 2222

Lagt til: 15 jan 07, 23:03
Hvis Kvisvik mente at denne unge Palmi hadde det lille ekstra, var han sikkert ikke alene om å mene det. Får håpe de tar vare på telefonnummeret til islendingen.

Snæbbuss-aristokrat #78

Landslagsspiller

Ble medlem: 10 des 03
Innlegg: 954

Lagt til: 16 jan 07, 00:31
Opprinnelig postet av FlightOfTheRat
Hvis Kvisvik mente at denne unge Palmi hadde det lille ekstra, var han sikkert ikke alene om å mene det. Får håpe de tar vare på telefonnummeret til islendingen.

Jeg mente det også! Tror nok Palmi er god nok for FFK, men siden vi har mange midtbanespillere, så måtte han holdt Brenne-nivå for at vi skulle signert han, tror jeg. Vanskelig å bedømme ut fra en trening om han holdt Brenne-nivå, men han markerte seg hvertfall meget positivt syns jeg, og jeg må innrømme at jeg ble overrasket over at han ikke ble signert. Han er vel under kontrakt med Valur, så kan jo hende vi måtte betalt en del for han og at de ikke syns det var verdt det.....Blir ikke veldig overrasket om han plutselig blir hentet i slutten av mars om de ikke har fått hentet inn en erstatter for Brenne innen den tid.

---------------------------

Lenge leve "hjørnet"!



Flat Trådet Nøstet
Side 4 av 4 4

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f