Husk meg
Brukernavn
Passord

Rykte: Trond Sollied og Martin Andresen så godt som klare for FFK

Flat Trådet Nøstet
Side 10 av 11 10

Tiger

A-lagspiller

Ble medlem: 08 jan 06
Innlegg: 660

Lagt til: 08 jan 07, 19:24
Fatter egentlig ikke hvorfor folk trudde at T.S skulle komme til Fredrikstad. Litt sunt fornuft bør folk vel ha.
De som tror at Høili skal støtte med mangfoldige millioner, bør også tenke seg litt om.

Ebenfalk2

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 feb 04
Innlegg: 2291

Lagt til: 08 jan 07, 19:25

 

 

Spesielt når man selv har vært med og kastet bensin på bålet...

 

Opprinnelig postet av Ebenfalk2
Fikk en telefon av en kompis istad, han fortalte at hans far hadd snakket med en i FFK og det er på det rene at Sollied er i løs samtaler med FFK og at noe er i lufta, utifra hva han sa så så det også lyst ut. Blir spennende og se om det faktisk stemmer.

[/quote]

Selv om jeg poster en post og forteller til andre om en telefon jeg fikk behøver ikke det bety at jeg selv tror det, kastet bensin på bålet kan jeg si at jeg har gjort men er på langt nær den eneste. Men en bekreftelse på at ryktene har floret til mange vil det jo bety. Visst du har fulgt med på andre diskusjoner angående ryktemakerier så kan jeg forsikre deg om at jeg har vært blant de som hele tiden har vært kritisk til det og slenge rundt seg med rykter, og ja jeg skal ta det du poengterer men med ett lite forbehold fordi jeg faktisk prøver og belyse det at å sette ut rykte, til og med så uviktige ting som en trener ansettelse, burde kunne bekreftes slik at man ikke skal havne i en situasjon der man skal forsvare det.


benksliter`n

Landslagsspiller

Ble medlem: 26 okt 04
Innlegg: 2762

Lagt til: 08 jan 07, 19:50

Opprinnelig postet av Ebenfalk2
Hørte på Radion nå på spørsmål til Morgan Andersen om det har vært kontakt med Sollied, og han sa rett og slett nei, ingen form for kontakt av noen i det sportselige styret hadde det vært.. HAHAHAHAHAHA.  En fjært blir til 700336448 høns her i denne byen..

 

Og det var alt han sa? Så han sa ikke at Sollied er uaktuell som trener i FFK denne sesongen?

Dumt spørsmål av RF....om de har vært i kontakt med Sollied?

Selvsagt blir dette avvist av Morgan! Er FFK i forhandlinger eller kontakt,så blir dette holdt hemlig og avvist, for en hver pris!

Det vet vi jo fra tidligere også.

De burde spurt. Kan Sollied fortsatt være aktuell som FFK trener?

 

Her Forteller Sportslig Leder Trond are Gjone i Start hvorfor de holder kortene tett i forhold til spillere ut/inn.

Les denne: http://ikstart.no/default.aspx?m=3&amid=371345

 

---------------------------

FFK ØSTFOLD`S FOTBALL-STOLTHET!

BYGG PÅ STADION TIL 20 000!
SÅ DRØMMEN OM CHAMPIONS LEAGUE I VÅR EGEN STORSTUE IKKE DØR!


Husgutt

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 aug 04
Innlegg: 4381

Lagt til: 08 jan 07, 20:00
Ikke at jeg i hele tatt tror noe på ryktene, men Morgan har ihvertfall tidligere nevnt at han har planer om å forhøre seg bittelitt rundt Sollied. Og ifølge uttalelsene hans virker det ikke som det har blitt gjort det. Virker for meg å utsette det, koster da ikke mye svette og tårer å ta en liten telefon..



---------------------------

SYNG FOR FAEN!!!!
FRIHET FOR ULTRAS!!!
STOLT MEDLEM AV FFF!


Ebenfalk2

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 feb 04
Innlegg: 2291

Lagt til: 08 jan 07, 20:25
Opprinnelig postet av benksliter`n

Opprinnelig postet av Ebenfalk2
Hørte på Radion nå på spørsmål til Morgan Andersen om det har vært kontakt med Sollied, og han sa rett og slett nei, ingen form for kontakt av noen i det sportselige styret hadde det vært.. HAHAHAHAHAHA.  En fjært blir til 700336448 høns her i denne byen..

 

Og det var alt han sa? Så han sa ikke at Sollied er uaktuell som trener i FFK denne sesongen?

Dumt spørsmål av RF....om de har vært i kontakt med Sollied?

Selvsagt blir dette avvist av Morgan! Er FFK i forhandlinger eller kontakt,så blir dette holdt hemlig og avvist, for en hver pris!

Det vet vi jo fra tidligere også.

De burde spurt. Kan Sollied fortsatt være aktuell som FFK trener?

 

Her Forteller Sportslig Leder Trond are Gjone i Start hvorfor de holder kortene tett i forhold til spillere ut/inn.

Les denne: http://ikstart.no/default.aspx?m=3&amid=371345

 

 

Spørsmålet ble dratt frem pga ryktenen og Morgan Andersen avkreftet de om ar han var klar for klubben. Deretter svarte han nei på at FFK hadde vært i kontakt med Sollied. Altså nok for meg i å trekke en konklusjon basert på forumposter og utalelser i media. Jeg kan ikke sitte og spekulere i dette, hva er vitsen i det ? og hva får man ut av det??

 

Sollied er helt sikkert ett navn som klubben er lystene på, men spørsmålet er vel heller om Sollied er lysten på FFK, først og fremst så kan man jo sette ned sakelige argument for og imot, deretter kan man diskutere argumentene.

 

Jeg for min kan ikke tenke meg til at han i det hele tatt skal vurdere FFK og Norge når han for 2-3 år siden takket nei til landslaget og til Rosenborg. Han utalte at hans ambisjoner var utenfor Norges grenser, han var også i diskusjonen rundt Tottenham før han gikk til Olympiakos. Han har også Belgisk kone som han har barn med, etter at han ble sparket i Olympiakos har an blitt koblet til jobben som manager i Anderlecht, altså noe som kan passe bedre mtp familie. Mange av jobbene han har blitt koblet til er jo avisrykter, som i de fleste tilfeller innenfor fotballen bare er bull, men i henhold til hans egene uttallelser tror jeg ikke han skulle kunne havne i fredrikstad, pga hans ambisjoner ikke stemmer med FFK sitt nivå per idag.

 

Utifra alle ryktenen som har florert er det jo egentlig ingen som har noe konkret angående kontakt mellom klubb og sollied heller, ifølge ryktet har han skrevet under for 3 år, med en lønn på mellom 8-12 mill, han har blitt observert på standsted sammen med en fyr med FFK sekk? sikkert en ypperlig representant fra sportstyret. På akerbrygge med Morgan tror jeg har hørt han er sett.

 

Summen av hele greia har jo fremstått ganske tåpelig.

 


Lex

Landslagsspiller

Ble medlem: 03 feb 05
Innlegg: 1446

Lagt til: 08 jan 07, 20:46
Opprinnelig postet av Ebenfalk2
Opprinnelig postet av benksliter`n

Opprinnelig postet av Ebenfalk2
Hørte på Radion nå på spørsmål til Morgan Andersen om det har vært kontakt med Sollied, og han sa rett og slett nei, ingen form for kontakt av noen i det sportselige styret hadde det vært.. HAHAHAHAHAHA.  En fjært blir til 700336448 høns her i denne byen..

 

Og det var alt han sa? Så han sa ikke at Sollied er uaktuell som trener i FFK denne sesongen?

Dumt spørsmål av RF....om de har vært i kontakt med Sollied?

Selvsagt blir dette avvist av Morgan! Er FFK i forhandlinger eller kontakt,så blir dette holdt hemlig og avvist, for en hver pris!

Det vet vi jo fra tidligere også.

De burde spurt. Kan Sollied fortsatt være aktuell som FFK trener?

 

Her Forteller Sportslig Leder Trond are Gjone i Start hvorfor de holder kortene tett i forhold til spillere ut/inn.

Les denne: http://ikstart.no/default.aspx?m=3&amid=371345

 

 

Spørsmålet ble dratt frem pga ryktenen og Morgan Andersen avkreftet de om ar han var klar for klubben. Deretter svarte han nei på at FFK hadde vært i kontakt med Sollied. Altså nok for meg i å trekke en konklusjon basert på forumposter og utalelser i media. Jeg kan ikke sitte og spekulere i dette, hva er vitsen i det ? og hva får man ut av det??

 

Sollied er helt sikkert ett navn som klubben er lystene på, men spørsmålet er vel heller om Sollied er lysten på FFK, først og fremst så kan man jo sette ned sakelige argument for og imot, deretter kan man diskutere argumentene.

 

Jeg for min kan ikke tenke meg til at han i det hele tatt skal vurdere FFK og Norge når han for 2-3 år siden takket nei til landslaget og til Rosenborg. Han utalte at hans ambisjoner var utenfor Norges grenser, han var også i diskusjonen rundt Tottenham før han gikk til Olympiakos. Han har også Belgisk kone som han har barn med, etter at han ble sparket i Olympiakos har an blitt koblet til jobben som manager i Anderlecht, altså noe som kan passe bedre mtp familie. Mange av jobbene han har blitt koblet til er jo avisrykter, som i de fleste tilfeller innenfor fotballen bare er bull, men i henhold til hans egene uttallelser tror jeg ikke han skulle kunne havne i fredrikstad, pga hans ambisjoner ikke stemmer med FFK sitt nivå per idag.

 

Utifra alle ryktenen som har florert er det jo egentlig ingen som har noe konkret angående kontakt mellom klubb og sollied heller, ifølge ryktet har han skrevet under for 3 år, med en lønn på mellom 8-12 mill, han har blitt observert på standsted sammen med en fyr med FFK sekk? sikkert en ypperlig representant fra sportstyret. På akerbrygge med Morgan tror jeg har hørt han er sett.

 

Summen av hele greia har jo fremstått ganske tåpelig.

 

 

Lett og være etterpåklok kansje...

---------------------------

Heia FFK


Ebenfalk2

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 feb 04
Innlegg: 2291

Lagt til: 08 jan 07, 21:13
Synes du det asså.

Snæbbuss-aristokrat #78

Landslagsspiller

Ble medlem: 10 des 03
Innlegg: 954

Lagt til: 09 jan 07, 00:31
Opprinnelig postet av Husgutt
Ikke at jeg i hele tatt tror noe på ryktene, men Morgan har ihvertfall tidligere nevnt at han har planer om å forhøre seg bittelitt rundt Sollied. Og ifølge uttalelsene hans virker det ikke som det har blitt gjort det. Virker for meg å utsette det, koster da ikke mye svette og tårer å ta en liten telefon..




Sånn som jeg har forstått på folk som kjenner litt til hva Morgan driver med, så er han absolutt ikke en fyr som liker å utsette ting, skal helst ha gjort alt på en dag, og han gir seg ikke før ting er gjennomført ordentlig. Dette får meg til å tro at det enten ikke stemmer at FFK ikke har vært i noen form for kontakt med Sollied, eller at de fortsatt er i en sonderingsfase og at de eventuelt vil ta kontakt når tiden er inne for det. Dersom de er i kontakt og kanskje til og med i forhandlinger, så sier det seg vel selv at FFK og Morgan vil holde det mest mulig hemmelig for å begrense konkurransen om hans signatur. Når da RF stiller et et direkte spørsmål til Morgan om de har vært i noen form for kontakt med T.S., så kan det jo tenkes at Morgan har sett seg nøtt til å ljuge.......Uten at jeg skal bidra til noe mer rykter rundt T.S., klarte bare ikke å la ballen ligge helt død ennå.

---------------------------

Lenge leve "hjørnet"!


Snæbbussaristokrat 1

Landslagsspiller

Ble medlem: 15 feb 04
Innlegg: 2571

Lagt til: 09 jan 07, 00:50

Opprinnelig postet av Snæbbuss-aristokrat #78
Opprinnelig postet av Husgutt
Ikke at jeg i hele tatt tror noe på ryktene, men Morgan har ihvertfall tidligere nevnt at han har planer om å forhøre seg bittelitt rundt Sollied. Og ifølge uttalelsene hans virker det ikke som det har blitt gjort det. Virker for meg å utsette det, koster da ikke mye svette og tårer å ta en liten telefon..




Sånn som jeg har forstått på folk som kjenner litt til hva Morgan driver med, så er han absolutt ikke en fyr som liker å utsette ting, skal helst ha gjort alt på en dag, og han gir seg ikke før ting er gjennomført ordentlig. Dette får meg til å tro at det enten ikke stemmer at FFK ikke har vært i noen form for kontakt med Sollied, eller at de fortsatt er i en sonderingsfase og at de eventuelt vil ta kontakt når tiden er inne for det. Dersom de er i kontakt og kanskje til og med i forhandlinger, så sier det seg vel selv at FFK og Morgan vil holde det mest mulig hemmelig for å begrense konkurransen om hans signatur. Når da RF stiller et et direkte spørsmål til Morgan om de har vært i noen form for kontakt med T.S., så kan det jo tenkes at Morgan har sett seg nøtt til å ljuge.......Uten at jeg skal bidra til noe mer rykter rundt T.S., klarte bare ikke å la ballen ligge helt død ennå.

 

Så vidt jeg har forstått så jobbes det nå med en topp trener, som det vil komme en avklaring på i løpet av denne uken.

Denne treneren tror jeg ikke heter Sollid, men sikker er jeg ikke. Høyst sannsynlig er dette en annen enn Sollid, også en merittert trener, som antagelig er en vesentlig billigere løsning enn Sollid.

Det er kun ganske få i FFK organisasjonen som vet hvem denne personen er og de som vet det har fått absolutt munnkurv.

---------------------------

FFK på toppen i 2006


geko

Bedriftsspiller
Ble medlem: 06 jan 07
Innlegg: 5

Lagt til: 09 jan 07, 01:29
Endret: 09 jan 07, 01:31

Hvor ble det av pressekonferansen gutter ?

komt ned på jorden nå eller ?

 

Det blir selvfølgelig ikke noe Trond Sollied eller Martin Andresen på dere....trodde dere virkelig det ?

Gled dere over Cup gullet, men prøv i det minste å ha beina på bakken !!!

Trond Sollied er ranket som en av de 10 beste trenerne i Europa, har tatt Olympiakos til The doubble og var iferd med å gjøre det samme i år.

Han trente Club Brugge til gull i Belgia...og det er flere Europeiske klubber som er ute etter ham nå.. han er på vei oppover i karrieren som proff trener, hvorfor skulle han dra hjem til Norge nå, mens han stiger i gradene ?

Til en middelhavsfarer av en klubb langt nede i Østfold....

Hvilke argumenter skulle tale for at det var noe fornuft i det ???

 

 


Kent

Landslagsspiller

Ble medlem: 12 feb 04
Innlegg: 878

Lagt til: 09 jan 07, 07:43
Opprinnelig postet av geko

Hvor ble det av pressekonferansen gutter ?

komt ned på jorden nå eller ?

 

Det blir selvfølgelig ikke noe Trond Sollied eller Martin Andresen på dere....trodde dere virkelig det ?

Gled dere over Cup gullet, men prøv i det minste å ha beina på bakken !!!

Trond Sollied er ranket som en av de 10 beste trenerne i Europa, har tatt Olympiakos til The doubble og var iferd med å gjøre det samme i år.

Han trente Club Brugge til gull i Belgia...og det er flere Europeiske klubber som er ute etter ham nå.. han er på vei oppover i karrieren som proff trener, hvorfor skulle han dra hjem til Norge nå, mens han stiger i gradene ?

Til en middelhavsfarer av en klubb langt nede i Østfold....

Hvilke argumenter skulle tale for at det var noe fornuft i det ???

 

Helt enig med deg, er vel ca ingenting som tyder på at Trond Sollied skulle Signere for FFK. Ikke engang 12 mill i årslønn, han kan få enda mer i en rekke toppklubber ute i Europa.  Er vel sikkert dertfor Morgan ikke har tatt seg bryet å kontakte ham også!


denialsander

Landslagsspiller
Ble medlem: 06 jul 05
Innlegg: 3236

Lagt til: 09 jan 07, 10:24
Opprinnelig postet av geko

Hvilke argumenter skulle tale for at det var noe fornuft i det ??? 



Siden når har det å være supporter betydd det samme som å ha fornuft? 

Jeg mener... Man stiller opp for et lag uansett vær, vind og føreforhold - stort sett uansett hvor laget befinner seg i divisjonssystemet. Bortekamper er en selvfølge, familie og venner nedprioriteres. Supporterutstyr skal handles inn hvert år - hjemmedrakter, bortedrakter, shortser og sokker.  Unger blir oppkalt etter lagets stjernespiller for tre generasjoner siden, og man snakker om et seriegull for 40 år siden som et høydepunkt - selv om det skjedde 15 år før man ble født...

Dette kan vel ikke, per definisjon, være særlig fornuftig?

---------------------------

Pear Pimples for Hairy Fishnuts!


Kent

Landslagsspiller

Ble medlem: 12 feb 04
Innlegg: 878

Lagt til: 09 jan 07, 10:32
Opprinnelig postet av denialsander
Opprinnelig postet av geko

Hvilke argumenter skulle tale for at det var noe fornuft i det ??? 



Siden når har det å være supporter betydd det samme som å ha fornuft? 

Jeg mener... Man stiller opp for et lag uansett vær, vind og føreforhold - stort sett uansett hvor laget befinner seg i divisjonssystemet. Bortekamper er en selvfølge, familie og venner nedprioriteres. Supporterutstyr skal handles inn hvert år - hjemmedrakter, bortedrakter, shortser og sokker.  Unger blir oppkalt etter lagets stjernespiller for tre generasjoner siden, og man snakker om et seriegull for 40 år siden som et høydepunkt - selv om det skjedde 15 år før man ble født...

Dette kan vel ikke, per definisjon, være særlig fornuftig?

 

At man stiller opp for laget man er glad i og at man synes det er givende å reise land og strand for å følge lagets kamper iført lagets drakter er ikke ensbetydende med å ha urealsistiske forvetninger og mangel på evne til å se ting i perspektiv.


denialsander

Landslagsspiller
Ble medlem: 06 jul 05
Innlegg: 3236

Lagt til: 09 jan 07, 11:23
Opprinnelig postet av Kent
Opprinnelig postet av denialsander


Siden når har det å være supporter betydd det samme som å ha fornuft? 

Jeg mener... Man stiller opp for et lag uansett vær, vind og føreforhold - stort sett uansett hvor laget befinner seg i divisjonssystemet. Bortekamper er en selvfølge, familie og venner nedprioriteres. Supporterutstyr skal handles inn hvert år - hjemmedrakter, bortedrakter, shortser og sokker.  Unger blir oppkalt etter lagets stjernespiller for tre generasjoner siden, og man snakker om et seriegull for 40 år siden som et høydepunkt - selv om det skjedde 15 år før man ble født...

Dette kan vel ikke, per definisjon, være særlig fornuftig?

 

At man stiller opp for laget man er glad i og at man synes det er givende å reise land og strand for å følge lagets kamper iført lagets drakter er ikke ensbetydende med å ha urealsistiske forvetninger og mangel på evne til å se ting i perspektiv.



Greia er vel at det å ha urealistiske forventninger (stooor stadion, seriegull, cupgull, viktige europakamper, CL-kvalik, superspillere, supertrenere) går som regel hånd  i hånd med det å være supporter. :)

Det gjelder selvsagt ikke for alle, men for veldig mange. 

---------------------------

Pear Pimples for Hairy Fishnuts!


torkr

A-lagspiller

Ble medlem: 28 jul 06
Innlegg: 386

Lagt til: 09 jan 07, 16:27
prøver du å forsvare dette her med at det er helt normalt å være stokk dum fordi man er supporter ?

å hentyde at de aller fleste har urealistiske forventinger til alt rundt sin klubb fordi man er supporter, og etthvert hjernedødt rykte blir slukt rått så tror jeg du tar feil...

Rey

Moderator
Ble medlem: 22 okt 04
Innlegg: 5398

Lagt til: 09 jan 07, 16:29
Da er det ihvertfall helt sikkert at han ikke kommer:
http://f-b.no/apps/pbcs.dll/article?AID=/20070109/FFK/70109008/1009/AKTUELT
Det er nå bekreftet at Sollied har takket nei til FFK

---------------------------

The colour of her eyes
Were the colour of insanity


denialsander

Landslagsspiller
Ble medlem: 06 jul 05
Innlegg: 3236

Lagt til: 09 jan 07, 17:45

Opprinnelig postet av torkr
prøver du å forsvare dette her med at det er helt normalt å være stokk dum fordi man er supporter ?

Ja.

---------------------------

Pear Pimples for Hairy Fishnuts!


Martin

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 sep 06
Innlegg: 1126

Lagt til: 09 jan 07, 17:48

Dette var da like greit egentlig.

FFK skulle slite med og lønne han likevel.

Sikt heller etter noe som er realistisk.


djpete

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 mar 03
Innlegg: 1413

Lagt til: 09 jan 07, 18:06
Synes ting tyder på at de sakte, men sikkert sirkler inn Aune og Haugen. Mulig dette har vært meningen hele tiden, men at man vil folk skal modnes litt med tanken før de går ut offisielt med det. Hmmmm...

---------------------------

Rød.... hvit... og patriot!


Kent

Landslagsspiller

Ble medlem: 12 feb 04
Innlegg: 878

Lagt til: 09 jan 07, 18:26

Opprinnelig postet av djpete
Synes ting tyder på at de sakte, men sikkert sirkler inn Aune og Haugen. Mulig dette har vært meningen hele tiden, men at man vil folk skal modnes litt med tanken før de går ut offisielt med det. Hmmmm...

 

Ja, det kan fort være realiteten det....



Flat Trådet Nøstet
Side 10 av 11 10

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340