Husk meg
Brukernavn
Passord

Rykte: Trond Sollied og Martin Andresen så godt som klare for FFK

Flat Trådet Nøstet
Side 6 av 11 6

paco

Landslagsspiller
Ble medlem: 29 aug 06
Innlegg: 1534

Lagt til: 06 jan 07, 22:15
andresen kommer ikke

Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 06 jan 07, 22:16
Opprinnelig postet av Goran Karlsen

Jeg fikk telefon fra en som aldri er inne på nettet så og si. Han hadde hørt at Trond S. hadde skrevet under en 3-års kontrakt for 12 millioner kroner, og at Terje Høili hadde hostet opp 8 av dem. Det er sikkert det alle dere har hørt også. Mine kilder som jeg antar er pålitelige, sier at dette rykte vrøvl.

 

 

Realistisk i forhold til det økonomiske er det ikke mye penger for en millardær, så man skal nok ikke avise det helt.

Kanskje ønsker Høili å spre positivitet til Morgan og ikke minst FFK, slik at klubben får arbeidsro.

Da hadde det passet bra med denne nyheten.

 


benksliter`n

Landslagsspiller

Ble medlem: 26 okt 04
Innlegg: 2762

Lagt til: 06 jan 07, 22:17

Opprinnelig postet av Holters
Opprinnelig postet av HBL
Hvorfor går ikke Morgan ut å avbekrefter disse ryktene i avisen e.l. istedenfor å sende en melding til Holters???..Er ikke noe klokere i dene saken. Får vel bare sitte på denne berg og dalbane turen jeg da. Er spent på hva som skjer i denne saken.

Jeg kontaktet Morgan, og da får jeg svar.

Det er slik media gjør det også. Man hører rykter, kontakter Morgan og får et svar. Et svar som dette, altså "Vi har ikke snakket med Sollied", er ikke spennende nok for media å trykke.

Faktisk var det ikke spennende nok til at jeg skrev en kort nyhetssak.

 

Jeg hadde forventet at Morgan hadde svart at Sollied var uaktuell. Han ønsker å trene en stor klubb i utlandet eller noe.....

....men så får vi nok en gang denne: Har ikke snakket med Sollied enda?

Skal FFK/Morgan kontakte de 3-4 andre kandidatene før de kontakter Sollied? Dette rimer ikke for meg? Er sollied et kandidat B,C eller D? De må vel ha begynt å forhørt seg med kandidatene?

---------------------------

FFK ØSTFOLD`S FOTBALL-STOLTHET!

BYGG PÅ STADION TIL 20 000!
SÅ DRØMMEN OM CHAMPIONS LEAGUE I VÅR EGEN STORSTUE IKKE DØR!


HBL

Juniorspiller
Ble medlem: 17 jul 03
Innlegg: 144

Lagt til: 06 jan 07, 22:17

Opprinnelig postet av paco
har holdt dere lenge på pinebenken nå,sa for et par uker tilbake at det kom et stort trener navn så tidligere i kveld har jeg prøvd og avvise dette,men nå er folk nyfikne som helvete her så gratulerer ffk,dette kan bli et stort år.nå må jeg en tur til byen så ha en god kveld å en forrykende start på det nye året

Hva mener du med dette Paco, Bare spytt ut, har du sagt A for du si B. Kommer han eller ikke. Å hvordan kan jeg stole på at du ikke kødder.

---------------------------

ffk
arsenal
evig aristokrat
Plankehaugen trenger ingen ULTRAS


geko

Bedriftsspiller
Ble medlem: 06 jan 07
Innlegg: 5

Lagt til: 06 jan 07, 22:19

Trond Sollied er klar - 3 års avtale

Martin Andresen er klar - 3 års avtale

Marek Sapara er klar - 3 1/2 års avtale

Daniel Nannskog er klar - 2års avtale

Koppinen er klar - 3 års avtale

Daniel Fredheim Holm er klar - 3 års avtale

Dorsin er klar - 4 års avtale

Wæhler er klar - 2 års avtale

Alt dette holdes hemmelig, men vil bli sluppet til uken, når alle har signert sine kontrakter.

Morgan Andersen har høye ambisjoner og har fått tilliten til mange millionæren og disposisjons retten til alle hans konti. Eneste kravet er at det skal bli Gull i 2007, koste hva det koste vil, og Champions League 2008 hvor han skal tjene nok penger til å få tilbakebetalt alle investeringene.....hvis ikke Morgan og FFK lykkes etter å ha svidd av 100 millioner, blir han vaskehjelpen til millionær investoren livet ut, fra 8-20 hver dag, uten mulighet til å ta andre jobber.

Dette har jeg fra SIKRE KILDER. Flere jeg har snakket med bekrefter det samme !!!
Jippiiiiiiii  

 

 

 


paco

Landslagsspiller
Ble medlem: 29 aug 06
Innlegg: 1534

Lagt til: 06 jan 07, 22:21
slenger jo bare dritt her jeg,får kjeft hvis jeg sier at noen kommer det samme hvis noen forsvinner og kunne jeg gått ut med navn og lign så er media der med engang,noen kansje troe meg andre mener jeg bløffer men som sagt tiden vil vise

aavdst

Landslagsspiller
Ble medlem: 29 jan 04
Innlegg: 1169

Lagt til: 06 jan 07, 22:21

Opprinnelig postet av paco
har holdt dere lenge på pinebenken nå,sa for et par uker tilbake at det kom et stort trener navn så tidligere i kveld har jeg prøvd og avvise dette,men nå er folk nyfikne som helvete her så gratulerer ffk,dette kan bli et stort år.nå må jeg en tur til byen så ha en god kveld å en forrykende start på det nye året

Litt tidligere i kveld sier du; 

"fakta og fakta,tar jeg feil i at sollied ikke kommer så stryk meg fra dette forumet"

Er det dette som kalles å snu kappen etter vinden?

I følge min kilde er det 100% sikkert at Sollied kommer og vedkommende er rimelig godt informert om det som skjer i FFK-systemet , men jeg er litt reservert inntil det kommer en offentlig uttalelse.


paco

Landslagsspiller
Ble medlem: 29 aug 06
Innlegg: 1534

Lagt til: 06 jan 07, 22:25
hold dere våkne,nå skal jeg på Olavs pub på greåker et sted,skal vist være party der hehe

Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 06 jan 07, 22:27
Endret: 06 jan 07, 22:29

Opprinnelig postet av paco
hold dere våkne,nå skal jeg på Olavs pub på greåker et sted,skal vist være party der hehe

Jeg bor på Rolvsøy, skal vi ta skål for Trond Sollied?

Kommer Kvisvik også?


HBL

Juniorspiller
Ble medlem: 17 jul 03
Innlegg: 144

Lagt til: 06 jan 07, 22:28
Endret: 07 jan 07, 00:38
Opprinnelig postet av geko

Trond Sollied er klar - 3 års avtale

Martin Andresen er klar - 3 års avtale

Marek Sapara er klar - 3 1/2 års avtale

Daniel Nannskog er klar - 2års avtale

Koppinen er klar - 3 års avtale

Daniel Fredheim Holm er klar - 3 års avtale

Dorsin er klar - 4 års avtale

Wæhler er klar - 2 års avtale

Alt dette holdes hemmelig, men vil bli sluppet til uken, når alle har signert sine kontrakter.

Morgan Andersen har høye ambisjoner og har fått tilliten til mange millionæren og disposisjons retten til alle hans konti. Eneste kravet er at det skal bli Gull i 2007, koste hva det koste vil, og Champions League 2008 hvor han skal tjene nok penger til å få tilbakebetalt alle investeringene.....hvis ikke Morgan og FFK lykkes etter å ha svidd av 100 millioner, blir han vaskehjelpen til millionær investoren livet ut, fra 8-20 hver dag, uten mulighet til å ta andre jobber.

Dette har jeg fra SIKRE KILDER. Flere jeg har snakket med bekrefter det samme !!!
Jippiiiiiiii  

 Dette blir bare mer og mer usansynlig. Jeg får si som Paco, dette får tiden vise. Men jeg er spent på hva som skjer til uken. Håper ikke jeg har bygd opp forventningene for høyt, bare for å falle som en sten.

 

 

---------------------------

ffk
arsenal
evig aristokrat
Plankehaugen trenger ingen ULTRAS


Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10061

Lagt til: 06 jan 07, 22:28
Opprinnelig postet av benksliter`n
Jeg hadde forventet at Morgan hadde svart at Sollied var uaktuell. Han ønsker å trene en stor klubb i utlandet eller noe.....

....men så får vi nok en gang denne: Har ikke snakket med Sollied enda?

Kanskje de har snakket med agenten?

---------------------------

Har du lest forumets retningslinjer?


FFKPatriot

A-lagspiller

Ble medlem: 27 mai 05
Innlegg: 435

Lagt til: 06 jan 07, 22:29

Opprinnelig postet av paco
hold dere våkne,nå skal jeg på Olavs pub på greåker et sted,skal vist være party der hehe

Tar du en pils for meg, paco, sitter vakt på redningsskøyta og kan ikke nyte alkohol...

---------------------------

"Mens vi venter på en ny storhetsperiode"


eliot

A-lagspiller

Ble medlem: 26 mai 06
Innlegg: 637

Lagt til: 06 jan 07, 22:34

Opprinnelig postet av paco
hold dere våkne,nå skal jeg på Olavs pub på greåker et sted,skal vist være party der hehe

Skal du feire den nye treneren?  Er vel gøy å si både A og B og holde oss andre på pinebenken,  partyet blir sikkert bra.


torkr

A-lagspiller

Ble medlem: 28 jul 06
Innlegg: 386

Lagt til: 06 jan 07, 23:06
olavs pub ? bare fylliker der

geko

Bedriftsspiller
Ble medlem: 06 jan 07
Innlegg: 5

Lagt til: 06 jan 07, 23:22

Dagsavisen 30.12 :

Anderlecht?

Nå spekuleres det i hvor ferden videre går for nordmannen som har vært sett på som den store suksesstreneren. Han ble av UEFAs offisielle magasin ranket blant de ti beste trenerne i Europa. At Morgan Andersen og Fredrikstad i går meldte seg på i kampen om å få Trond Sollied, blir ganske sikkert bare en parentes.

I greske medier er belgiske Anderlecht nevnt som et nytt alternativ. De ligger nå som nummer to i den belgiske serien. Trond Sollied hadde stor suksess i belgiske Brugge, men han har også tidligere vært linket til Anderlecht.

Etter det Dagsavisen erfarer er det mange europeiske klubber som har meldt sin interesse for Sollied. Så spørs det bare når det kan være aktuelt å gå til en ny klubb. Selv er Trond Sollied innstilt på å være i Aten fram til sommeren sammen med familien.

– Nå skal jeg slappe av og ta en overraskende ekstraferie, fortalte han.

Noen har også spekulert i om han kan fortsette som trener i Aten. Panathinaikos er den store skuffelsen i gresk fotball denne sesongen og ligger hele åtte poeng etter ledende Olympiacos. Og som alle skjønner: I Hellas sitter trenere veldig løst i stolen. I høst fikk Hans Backe sparken i Aten-klubben AEK etter bare fire kamper – en seier, to uavgjort og ett tap!


shaggy

A-lagspiller

Ble medlem: 02 jun 04
Innlegg: 485

Lagt til: 06 jan 07, 23:35
Endret: 06 jan 07, 23:51

om sollied og andresen kommer er vel tvilsomt, men når morgen påstår at de ikke har kontaktet sollied enda, må jo det være bull...

hvorfor skulle de vente med å kontakte norges mest ettertraktede trener, som også er ledig på markedet.

klart morgan vil holde ro i rekkene mens eventuelle forhandlinger pågår, men er de intresert har de sef kontaktet han allerede..

---------------------------

cupmester 06, uten tromme


Klokan

Landslagsspiller

Ble medlem: 27 apr 03
Innlegg: 2247

Lagt til: 07 jan 07, 00:31
Skjønner egentlig ikke hvordan og med hva dere tenker. Mener dere virkelig at klubben skal grave opp 4-5 milioner kroner per år for en trener? Vi bruker ikke så mye på nye spillere og så skal vi betale dette til en trener? Leser dere ikke aviser hvor det står svart på hvitt at klubbe nsliter økonomisk? Kan ikke tenke meg at noen i klubben kan spytte ut så mye for en trener som vil skrive 3 år ? Tør ikke å tenke om noe slikt skjer og det viser seg at mannen passer ikke i klubben? Skal du sparke en man som skal ha 10-12 millioner for sparken? Nei takk . På tide å vokne opp folkens.

---------------------------

Da nije bilo tebe, na teskom putu mom.
Ja nikada pjevao ne bi, jer ne bih imao kom.
Dinamo Zagreb


Radoslaw

Landslagsspiller

Ble medlem: 31 okt 03
Innlegg: 912

Lagt til: 07 jan 07, 00:31
Endret: 07 jan 07, 01:50

 Har en kvinne først sagt A, så sier hun som regel også B,

...og selvsagt stopper det da ikke før bokstaven Å er nådd i alfabetet. 

 

Uansett hvordan dette ender, så ønsker undertegnede å overbringe en hjertelig takk til Mariann, 

...kvinnen som fikk sin ektemann på rett spor igjen hva gjelder vår kjære klubb.

 

Nå kan i realiteten alt hende...

 

Stå på, Morgan !  

---------------------------

"If you think competence costs - try incompetence..."

FFK and Wisla Krakow forever...


TothNR1

A-lagspiller

Ble medlem: 25 okt 06
Innlegg: 337

Lagt til: 07 jan 07, 00:53
Opprinnelig postet av shaggy

om sollied og andresen kommer er vel tvilsomt, men når morgen påstår at de ikke har kontaktet sollied enda, må jo det være bull...

hvorfor skulle de vente med å kontakte norges mest ettertraktede trener, som også er ledig på markedet.

klart morgan vil holde ro i rekkene mens eventuelle forhandlinger pågår, men er de intresert har de sef kontaktet han allerede..

 

Tror neppe at det hadde kommet ut hvis sollied hadde skrevet under!

---------------------------

CUPVINNER 06


Snæbbis

Landslagsspiller

Ble medlem: 27 nov 05
Innlegg: 1555

Lagt til: 07 jan 07, 00:55
sånn som denne klubben lekker info så kommer jo alt ut, nå er jeg helt i villrede!

---------------------------

Å skulle sensurere ordet Hottentott fra Torbjørn Egners barnesang er den stinkende, kvalmende toppen av politisk korrekthet.

EffEffKå!



Flat Trådet Nøstet
Side 6 av 11 6

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340