Husk meg
Brukernavn
Passord

Champagne i høye stettglass!!!

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 2 1

Topscorer

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 jul 03
Innlegg: 828

Lagt til: 19 okt 03, 20:24
Nå er det straks klart. Vi er i tippeligaen om en uke ( eller to). Hvordan skal vi feire; jo med fakler, tog og fest i byen. Nå må vi planlegge, for dette bør overgå den forige opprykksfesten.
Avsluttningen på stadion MÅ Markeres!! 10000 mennesker. FEST!!!!! Kjære Øyvind tifo sjef. NÅ MÅ DU TRÅKKE TIL!:ffk:

---------------------------

9 serie- og 10 cupmesterskap!!!!


marle

Moderator

Ble medlem: 09 apr 03
Innlegg: 591

Lagt til: 19 okt 03, 20:28
Blir det fakkeltur på søndag etter moss kampen om vi sikrer opprykk da?

---------------------------

Sjefskodærn


Knutsen

A-lagspiller
Ble medlem: 28 mar 03
Innlegg: 402

Lagt til: 19 okt 03, 20:33
Sparer den til Oslo Øst kampen vel ??

Det er jo på Lørdag, for en fest det blir da!!! :D:D:D

Anduril

A-lagspiller
Ble medlem: 19 aug 03
Innlegg: 741

Lagt til: 19 okt 03, 20:45
Synes at det bør ventes til siste kampen mot Oslo Øst, må feire det skikkelig på hjemmebane og med masse Fredrikstadmennesker ( det blir det vel i Moss også, men blir ikke det samme ). Passer jo glimrende med lørdag for siste kamp, da kan vi feire til hele byeb er stengt.

---------------------------

Anduril - Pennen er sterkere enn sverdet !


KeJ

Landslagsspiller

Ble medlem: 21 apr 03
Innlegg: 1756

Lagt til: 19 okt 03, 22:58
Champisen står i kjøleskapet nå, ser frem til å kunne sprette kørken om 13 dager:-)

---------------------------

Selv når gleden er som størst finnes det alltid en hendelse som røsker deg tilbake til realiteten...Vær glad for hver dag du vandrer rundt...


Lars Thoresen

A-lagspiller
Ble medlem: 11 jun 03
Innlegg: 419

Lagt til: 20 okt 03, 02:06
Fakkeltoget ifjor gikk umiddelbart etter at opprykket var sikret, det vil si etter Stabæk2-kampen. Hadde vært gøy å først sikre opprykket i Moss, for så å kjøre med 20-30 busser til Stadion for å gå i fakkeltog. Våt drøm! Våt drøm! Våt drøm!

---------------------------

Lars Thoresen, stolt aristokrat


Mager

Bedriftsspiller
Ble medlem: 27 aug 03
Innlegg: 20

Lagt til: 20 okt 03, 09:28
Tror vi faktisk er klare neste helg, selv om vi mot formodning kun klarer uavgjort mot kråkene. Min teori er nemlig at Raufoss tar poeng hjemme mot Sandefjord. Raufoss har kun tre hjemmetap i år, mot Start, Mankam og Moss, og i den motsatte kampen i Sandefjord vant Raufoss hele 0 - 4. Tom Nordlies menn har nå 6 seire på rad. Seiersrekken stopper mot et Raufoss-lag som inntar kvallikplassen med seier.

Topscorer

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 jul 03
Innlegg: 828

Lagt til: 20 okt 03, 09:31
La oss vente til siste kamp hjemme. Da vil alle fredrikstadfolk stille opp og byen blir rød og hvit. Den lørdagen vil bli husket lenge. Sett i gang med innsamling til Tifovarer. Vi trenger mye til siste hjemmekamp. Øyvind hvor er du? Har du planen klar?

---------------------------

9 serie- og 10 cupmesterskap!!!!


patriot44

Landslagsspiller
Ble medlem: 27 apr 03
Innlegg: 814

Lagt til: 20 okt 03, 11:17
Fakkeltog må gjennomføres etter Oslo Øst kampen, omtrent sånn som i fjor bare med enda flere folk og enda bedre stemning (om det er mulig da... ;) ) Gleder meg vilt til søndag, vi knuser moss, banker Oslo Øst, vinner 1.divisjon :D

---------------------------

---- FFK PATRIOT ---

--- Også i motgang ---


ffkbærte

Bedriftsspiller
Ble medlem: 20 okt 03
Innlegg: 3

Lagt til: 20 okt 03, 13:56
jeg mener at det hadde vært fint med fakkeltog etter Mosse kampen, siden vi da har rykket opp :D:D men hvis vi skal gjøre det riktig, så må vi vente til etter vi har vunnet mot Oslo-Øst:D:D
Stå på gutter dere har vært flinke hittil,så fortsett med det

---------------------------

åååå vi elsker fredrikstad, åååå vi elsker fredrikstad, vi er de beste hærjer igjen, kjør på kjør på FFK


Hjælmen

A-lagspiller
Ble medlem: 24 mar 03
Innlegg: 738

Lagt til: 20 okt 03, 14:17
Haha!! Du sikler på`n roger du søstra tell Roy!!

---------------------------

Hva skal`n si, hva skal`n tru.

Elendigheta må snart snu!


Jon

Juniorspiller

Ble medlem: 26 jun 03
Innlegg: 142

Lagt til: 20 okt 03, 16:06
Skal vi utsette feiringa en uke selv om spenningen utløses på Melløs på Søndag?! Jeg får ikke det til å stemme helt...

Jeg støtter opp om Lars T. sitt forslag om busser tilbake til Stadion og fakkeltog inn til byen.

kjo

A-lagspiller
Ble medlem: 04 apr 03
Innlegg: 367

Lagt til: 20 okt 03, 16:19
Blir det fakkeltog etter Mossekampen må det jo bli to kjempemarkeringer. Er vi klare på søndag, blir vi jo også høyst sansynlig seiremestere en uke senere. Folk kan vel ikke rusle hjem fra stadion den lørdagen fordi festen allerede var unnagjort. Mener at "sjefsfesten" for opprykk og seriemesterskap må skje etter siste hjemmekamp, slik det var i fjor. (Uten sammenlikning for øvrig) Dette er større enn noe jeg har opplevd med FFK, selv om jeg har vært med på å feiere sølv i toppserien, cupfinaler og flere opprykk. Vi har jo venta snart en halv menneskealder på dette!!
Den lørdan må byen koke mer enn noen gang!!!

ajg

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 jun 03
Innlegg: 2205

Lagt til: 20 okt 03, 23:35
ja, vi må uten tvil ha en gigant-fest etter den siste kampen mot oslo øst.. tror fler hadde blitt med på et fakkeltog etter den kampen enn etter kampen på melløs.. men, men... går det ikke an å få til to fakkeltog da?

---------------------------

For Fredrikstad, for Fredrikstad, står vi én for alle og alle for én!



HATER ARVE MOKKELBOST!!!!!!!!!!!!!!


Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10062

Lagt til: 20 okt 03, 23:43
For en gangs skyld er jeg enig med deg ajg. Kan man ikke fikse to fakkeltog? :) Han fyren dere snakker om hadde jo 900 fakler. Kan han ikke skaffe 900 til? :)

---------------------------

Ansvarlig redaktør

"Solen smiler til glade gutter..."


Solvang

Juniorspiller

Ble medlem: 21 apr 03
Innlegg: 124

Lagt til: 21 okt 03, 12:00
Ja, to fakkeltog er jeg for. Detta blir så bra! :D

---------------------------

Fredrikstad Fotballklubb - tilbake i det gode selskap!


DeKjök

Landslagsspiller

Ble medlem: 30 jun 03
Innlegg: 819

Lagt til: 21 okt 03, 13:41
Mossekampen går på en søndag - det vil noe sette en demper uansett. Et fakkeltog da er jo greit og mange vil nok feste, men vi må jo ha en teltmarkering og heidundrande fest som ifjor på Torvet etter siste kampen, det er jo på en lørdag. Tenke å rusle ut fra stadion rundt kl. 1600 etter at vi har blitt igjen en time der og så fylle opp byens puber og utesteder allerede da!

---------------------------

Dom flesta killar går ju på dom snyggasta tjejerna va? Slobban och jag går direkt på andrasorteringa. Skadad gods!


Røvern

A-lagspiller
Ble medlem: 24 mar 03
Innlegg: 374

Lagt til: 21 okt 03, 13:44
Først så må vi vel vinne?

Vil nødig ødelegge no her, men alle tar det for gitt at vi vinner mot Moss til helga. JEg trur ikke det blir så enkelt. Selv om jeg håper vi banker Moss selvfølgelig.

---------------------------

FFK

-fortsatt i tippeligaen!!


Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10062

Lagt til: 21 okt 03, 13:47
Synes nesten et tap i Moss hadde vært greit for å avgjøre det hele på hjemmebane!

---------------------------

Ansvarlig redaktør

"Solen smiler til glade gutter..."


Solvang

Juniorspiller

Ble medlem: 21 apr 03
Innlegg: 124

Lagt til: 21 okt 03, 14:06
ikke tap, men uavgjort. :) Tar det overhodet ikke for gitt at vi vinner, men hvis så skulle skje, så har vi ikke tid til å diskutere om det bør bli feiring på søndag..

---------------------------

Fredrikstad Fotballklubb - tilbake i det gode selskap!



Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 2 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340