Husk meg
Brukernavn
Passord

Prøvespillere til FFK

Flat Trådet Nøstet
Side 3 av 5 3

Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03
Innlegg: 6643

Lagt til: 03 jan 07, 14:28
Opprinnelig postet av JJunior
Opprinnelig postet av paco
Opprinnelig postet av Rey
I følge denne artikkelen, er det en finne og to estlendere som skal komme på prøvespill. Alle tre er forsvarsspillere.
stemmer vel sånn halvveis

Kan du være så vennlig å komme med hva som stemmer helt da?


1/2 finne og 1 estlender er vel sånn halvveis. Lukter ikke krutt av dette.

JJunior

Landslagsspiller
Ble medlem: 27 feb 04
Innlegg: 1081

Lagt til: 03 jan 07, 14:30
Opprinnelig postet av Rune Haugen
1/2 finne og 1 estlender er vel sånn halvveis. Lukter ikke krutt av dette.

hehehe....

At jeg ikke tenkte på det selv.
:-)

paco

Landslagsspiller
Ble medlem: 29 aug 06
Innlegg: 1534

Lagt til: 03 jan 07, 15:03
kunne hvert greit med et par estlandske landslagspillere men tror ikke det kommer noen finne men kan jo dukke opp et par til fra sagaøya

Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03
Innlegg: 6643

Lagt til: 03 jan 07, 15:06
Opprinnelig postet av paco
kunne hvert greit med et par estlandske landslagspillere men tror ikke det kommer noen finne men kan jo dukke opp et par til fra sagaøya


Vet du ingenting ?? Du fortsatt tror, " og det kan  " dukke opp noen. Du fortsetter i samme sporet ser jeg.

Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 6579

Lagt til: 03 jan 07, 15:17
Må man være sikker på alt man skriver her inne, Rune Haugen? Nei.

Alle som leser forumet jevnlig forstår jo at paco henter informasjon fra kilder innad eller nær klubben, og han/hun vil jo ikke avsløre hvor det kommer fra. Jeg ser derfor ikke noe problemer med dette, hvis vi ser bort fra den litt arrogante holdningen paco viser i enkelte innlegg.

Fint om vi i fortsettelsen kan diskutere sak, så får du og andre heller bite i deg at noen "tror" og synser, uten å ville skrive hvor de har informasjonen fra. Over tid vil alle forstå hvilke brukere man kan stole på, og hvilke man ikke bør stole særlig på... Men det kan vi holde hver for oss.




Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 03 jan 07, 15:35

Opprinnelig postet av Costanza
Må man være sikker på alt man skriver her inne, Rune Haugen? Nei.

Alle som leser forumet jevnlig forstår jo at paco henter informasjon fra kilder innad eller nær klubben, og han/hun vil jo ikke avsløre hvor det kommer fra. Jeg ser derfor ikke noe problemer med dette, hvis vi ser bort fra den litt arrogante holdningen paco viser i enkelte innlegg.

Fint om vi i fortsettelsen kan diskutere sak, så får du og andre heller bite i deg at noen "tror" og synser, uten å ville skrive hvor de har informasjonen fra. Over tid vil alle forstå hvilke brukere man kan stole på, og hvilke man ikke bør stole særlig på... Men det kan vi holde hver for oss.



 

Enig med deg Costanza.


DeKjök

Landslagsspiller

Ble medlem: 30 jun 03
Innlegg: 819

Lagt til: 03 jan 07, 15:52
Endret: 03 jan 07, 15:53
Dersom Paco vet noe som er sikker innsideinformasjon så bør han heller la være å skrive her eller skrive det han vet fullt ut og ta konsekvensene av det.  Å tro noe bør man la være med når man hevder man vet noe.  Og å skrive informasjon her som klubben ennå ikke vil ut med er å jobbe mot klubben dersom man har sikre kontakter innad.  Det er lekkasje og upproff oppførsel.  Det blir en tullete debatt om en person skriver at han vet det og det uten å si hva, men komme med halveis bekreftelser ettersom andre tipper.  Synes det bærer preg av at "jeg vet noe ikke dere vet".

---------------------------

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------
"Fotboldøvelserne tager sin Begyndelse førstk. Tirsdag paa Pladsen ved Phønix, de fortsættes fredag"


Ebenfalk2

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 feb 04
Innlegg: 2291

Lagt til: 03 jan 07, 15:56

Opprinnelig postet av Costanza
Må man være sikker på alt man skriver her inne, Rune Haugen? Nei.

Alle som leser forumet jevnlig forstår jo at paco henter informasjon fra kilder innad eller nær klubben, og han/hun vil jo ikke avsløre hvor det kommer fra. Jeg ser derfor ikke noe problemer med dette, hvis vi ser bort fra den litt arrogante holdningen paco viser i enkelte innlegg.

Fint om vi i fortsettelsen kan diskutere sak, så får du og andre heller bite i deg at noen "tror" og synser, uten å ville skrive hvor de har informasjonen fra. Over tid vil alle forstå hvilke brukere man kan stole på, og hvilke man ikke bør stole særlig på... Men det kan vi holde hver for oss.



 

Vel, for noen så kan det være irriterenede nok at det er debatanter som tar seg friheten til og skrive at kjenner noen har hørt av en i... også vidre, slenger man ut nok info om hva man har hørt er det bare rimelig at en og annen ting stemmer.

 

For det første er det ødeleggende for en vær diskusjone at en debatant skal kunne komme inn i diskusjonen med en avsporing, uten og kunne legge ved henvisning og atpåtil si at joda dette stemmer fordi det har jeg hørt, både om hvem som blir trener , og hvor mange spillere som kommer. Joda det er lov og delta i diskusjonen, men da får man faktisk utgi seg for å være litt seriøs og ikke starte eller avslutte ett hvert innlegg med hehe. Og kanskje komme med en henvisning i ny og ne. Og Costanza hvordan kan du være sikker på at han får infoen sin fra klubben? Ved og tyde postenen hans? Vist du kan bekrefte det ved at du kjennern, jo da er saken en helt annen.

Vist man sier at man vet at det skal komme 5-6 spiller på prøvespill iløpet av de to neste ukene og avisene bekrefter dagen der på at joda FFK skal ha inn 4-5 spillere iløpet av disse ukene? Jeg mener og tro at det er ganske urimelig og kunne ta en debatants innlegg og kunne kalle dette for god informasjon. Det jeg mener at flere kunne godt ha tippet at FFK skulle hatt ett antall spillere på prøve iløpet av januar. På trener spørsmålet må jeg bare si at den godeste debatanten ikke har nevnt ett eneste trener navn, men kun kommet med svar som, kan stemme dette, tampen brenner og ditt og datt. Ingen debatant med andre ord, men en liten beserwieser. Det og slenge ut villedende informasjon her på FFKsupporter.net kan jo føre til store ramaskrik..


paco

Landslagsspiller
Ble medlem: 29 aug 06
Innlegg: 1534

Lagt til: 03 jan 07, 16:03
ok skal gi meg lover,trodde de fleste her inne syntes det var greit med et hint eller to før de får høre det ifra tv2 eller lese det i vg,bare å beklage

Ebenfalk2

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 feb 04
Innlegg: 2291

Lagt til: 03 jan 07, 16:05

Opprinnelig postet av paco
ok skal gi meg lover,trodde de fleste her inne syntes det var greit med et hint eller to før de får høre det ifra tv2 eller lese det i vg,bare å beklage

 

Det er jo det som er saken, så godt som ingenting av det du har skrevet har innholdt noe relevant informasjon, bare vage antydninger.


Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03
Innlegg: 6643

Lagt til: 03 jan 07, 16:28
Opprinnelig postet av Ebenfalk2

Opprinnelig postet av paco
ok skal gi meg lover,trodde de fleste her inne syntes det var greit med et hint eller to før de får høre det ifra tv2 eller lese det i vg,bare å beklage

 

Det er jo det som er saken, så godt som ingenting av det du har skrevet har innholdt noe relevant informasjon, bare vage antydninger.



Og dette sitter Costanza og forsvarer.

Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 6579

Lagt til: 03 jan 07, 16:53
Endret: 03 jan 07, 16:54
Opprinnelig postet av Rune Haugen
Opprinnelig postet av Ebenfalk2

Opprinnelig postet av paco
ok skal gi meg lover,trodde de fleste her inne syntes det var greit med et hint eller to før de får høre det ifra tv2 eller lese det i vg,bare å beklage

 

Det er jo det som er saken, så godt som ingenting av det du har skrevet har innholdt noe relevant informasjon, bare vage antydninger.



Og dette sitter Costanza og forsvarer.

paco har både fått refs og advarsel, faktisk også blitt utestengt fra forumet en periode pga sin oppførsel. Jeg forsvarer derfor langt i fra alt paco skriver eller måten han skriver på.

Det jeg skrev i denne tråden var at det skal være lov å tro og synse uten å vise til kilder, både for å sikre egen anonymitet og kildene. Det er en helt annen sak om det er rett å lekke informasjon som ikke er ment å komme ut, men det er en etisk vurdering det er opp til paco selv å gjøre, forutsatt at han faktisk får denne informasjonen fra innsiden. For nei, jeg aner ikke hvem paco er eller hvem han kjenner. Men jeg synes vi bør ha litt takhøyde her inne, så får det være opp til hver enkelt å trekke sine konklusjoner om det man leser...

Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03
Innlegg: 6643

Lagt til: 03 jan 07, 17:06

 

Det er jo det som er saken, så godt som ingenting av det du har skrevet har innholdt noe relevant informasjon, bare vage antydninger.

[/quote]

Og dette sitter Costanza og forsvarer. [/quote]
paco har både fått refs og advarsel, faktisk også blitt utestengt fra forumet en periode pga sin oppførsel. Jeg forsvarer derfor langt i fra alt paco skriver eller måten han skriver på.

Det jeg skrev i denne tråden var at det skal være lov å tro og synse uten å vise til kilder, både for å sikre egen anonymitet og kildene. Det er en helt annen sak om det er rett å lekke informasjon som ikke er ment å komme ut, men det er en etisk vurdering det er opp til paco selv å gjøre, forutsatt at han faktisk får denne informasjonen fra innsiden. For nei, jeg aner ikke hvem paco er eller hvem han kjenner. Men jeg synes vi bør ha litt takhøyde her inne, så får det være opp til hver enkelt å trekke sine konklusjoner om det man leser...[/quote]

Og da må du også ta høyde for at folk blir irriterte også.

Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10064

Lagt til: 03 jan 07, 17:44
Endret: 03 jan 07, 17:45

Opprinnelig postet av Rune Haugen
Og da må du også ta høyde for at folk blir irriterte også.

Det er en vesentlig forskjell: Paco diskuterer trådens tema. Du/Dere diskuterer paco.

Hans/Hennes innlegg er rimelig uskyldige og skader ingen, mens en heksejakt på paco bare forsøpler trådene. Som Costanza sier, så er det opp til hver enkelt å velge om man vil tro på det paco skriver eller ei. Ingen behøver en hånlig personrelatert debatett som starter med kommentarer fra deg til hvert eneste innlegg paco poster her på ffksupporter.net.

Paco kan selvsagt forsøke å virke litt mindre hoverende og arrogant i sine innlegg også.

---------------------------

Har du lest forumets retningslinjer?


Tango

A-lagspiller

Ble medlem: 27 mai 06
Innlegg: 320

Lagt til: 03 jan 07, 18:20
Flere Estlendere til klubben? Spennende! Uansett kompetanse  på spillerspeidingen i FFK, så håper jeg mannen som fikk på plass Piiroja har et ord med i laget. Eller har han kanskje forsvunnet ut av systemet?

---------------------------


Supporter: Hvor faen har det blitt av midtbanen a guttær?
Sidemann peker og sier: Ser du den hvite stripa ut`på der?


Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03
Innlegg: 6643

Lagt til: 03 jan 07, 18:26
Opprinnelig postet av Tango
Flere Estlendere til klubben? Spennende! Uansett kompetanse  på spillerspeidingen i FFK, så håper jeg mannen som fikk på plass Piiroja har et ord med i laget. Eller har han kanskje forsvunnet ut av systemet?


Mannen som hadde mye å si i Piiroja-saken var vel Vålerenga-kæll.

Husgutt

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 aug 04
Innlegg: 4381

Lagt til: 03 jan 07, 19:00
Fatter ikke at det går an å irritere seg over det Paco skriver.. Tror du ikke på det han skriver: ignorer.

---------------------------

SYNG FOR FAEN!!!!
FRIHET FOR ULTRAS!!!
STOLT MEDLEM AV FFF!


Plankekæll

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05
Innlegg: 5992

Lagt til: 03 jan 07, 19:04
Fatter ikke at du gidder å kommentere at vi irriterer oss over paco.

torkr

A-lagspiller

Ble medlem: 28 jul 06
Innlegg: 386

Lagt til: 03 jan 07, 19:08
litt vanskelig å la vær å legge merke til en fyr som kun strør om seg med "en setnings si a ikke b" innlegg.

scheien

Landslagsspiller

Ble medlem: 20 nov 06
Innlegg: 1123

Lagt til: 03 jan 07, 19:26
syns det er bedre hvis vi hadde begynt å sende den personen du ikke liker innleggene til en personlig mld. så slipper vi å ha så mye sånt inne på selve forumet.


Flat Trådet Nøstet
Side 3 av 5 3

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340