Husk meg
Brukernavn
Passord

Hvem blir ny hovedtrener?

Flat Trådet Nøstet
Side 11 av 31 11

Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 05 jan 07, 16:12
Endret: 05 jan 07, 16:19

Opprinnelig postet av Costanza
Hehe, jeg tror ikke Morgan Andersen ville vist seg i offentligheten (Aker brygge) sammen med Trond Sollied når han i media forteller at han ikke engang har vært i kontakt med ham. Og vektere er ikke den yrkesgruppen jeg har mest tillit til..

Morgan har vel på det nærmerste avslått Trond Sollied, ettersom han sier at det er langt fram dit,  blir nok bare med prekingen med han.

 


FlightOfTheRat

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 sep 06
Innlegg: 2223

Lagt til: 05 jan 07, 21:36

Opprinnelig postet av Costanza
Hehe, jeg tror ikke Morgan Andersen ville vist seg i offentligheten (Aker brygge) sammen med Trond Sollied når han i media forteller at han ikke engang har vært i kontakt med ham.

 

Akkurat det er jeg nå ikke så sikker på. Det blir lite saft i å kritisere Morgan på et slikt grunnlag. "Men i følge VG så sa du jo..."  Vel vel. Dessuten har Morgan vært klar på at det er naturlig at FFk tar kontakt med Sollied, uten at jeg vet noe mer om det.


Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10060

Lagt til: 05 jan 07, 21:45
Endret: 05 jan 07, 21:46
Opprinnelig postet av FlightOfTheRat

Opprinnelig postet av Costanza
Hehe, jeg tror ikke Morgan Andersen ville vist seg i offentligheten (Aker brygge) sammen med Trond Sollied når han i media forteller at han ikke engang har vært i kontakt med ham.

Akkurat det er jeg nå ikke så sikker på. Det blir lite saft i å kritisere Morgan på et slikt grunnlag. "Men i følge VG så sa du jo..."  Vel vel. Dessuten har Morgan vært klar på at det er naturlig at FFk tar kontakt med Sollied, uten at jeg vet noe mer om det.


Nå var det vel ikke hva Morgan sa til VG som var hovedpoenget til Costanza, men at Morgan og Sollied lite trolig har valset hånd-i-hånd nedover Aker Brygge i full offentlighet når de vet hvor mye spekulasjoner og styr det ville ha skapt.

Og det ville ha blitt observert. Riksmediene ville ha kastet seg over dette for lengst.

---------------------------

Har du lest forumets retningslinjer?


FlightOfTheRat

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 sep 06
Innlegg: 2223

Lagt til: 05 jan 07, 21:56

Opprinnelig postet av Holters

Nå var det vel ikke hva Morgan sa til VG som var hovedpoenget til Costanza, men at Morgan og Sollied lite trolig har valset hånd-i-hånd nedover Aker Brygge i full offentlighet når de vet hvor mye spekulasjoner og styr det ville ha skapt.

Og det ville ha blitt observert. Riksmediene ville ha kastet seg over dette for lengst.

 

Tar poenget, men jeg er fremdeles ikke så sikker på hva Morgan Andersen kan finne på. Fyren er en smule ukonvensjonell, det er det vel bred enighet om. (På godt eller vondt, det er en annen sak.)

 

Og riksmediene har kanskje funnet det best å vente til de har noe konkret å skrive?


Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10060

Lagt til: 05 jan 07, 21:59
Opprinnelig postet av FlightOfTheRat
Og riksmediene har kanskje funnet det best å vente til de har noe konkret å skrive?

Morgan Andersen og Sollied observert over en kopp kaffe og ei kringle på Aker Brygge hadde garantert blitt sett på som noe konkret å skrive.

---------------------------

Har du lest forumets retningslinjer?


Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 05 jan 07, 22:02

Opprinnelig postet av Klokan
Det er jammen ikke dette jeg vet ......   .  Men du blir jammen en av de første (og ganske få da) som kommer til å vite det i.o.m. at du møter opp på sangkvelden i morgen....

 

Noen som kan fortelle nyheten fra sangkvelden?


Radoslaw

Landslagsspiller

Ble medlem: 31 okt 03
Innlegg: 912

Lagt til: 05 jan 07, 22:30
Opprinnelig postet av Holters
Opprinnelig postet av FlightOfTheRat

Opprinnelig postet av Costanza
Hehe, jeg tror ikke Morgan Andersen ville vist seg i offentligheten (Aker brygge) sammen med Trond Sollied når han i media forteller at han ikke engang har vært i kontakt med ham.

Akkurat det er jeg nå ikke så sikker på. Det blir lite saft i å kritisere Morgan på et slikt grunnlag. "Men i følge VG så sa du jo..."  Vel vel. Dessuten har Morgan vært klar på at det er naturlig at FFk tar kontakt med Sollied, uten at jeg vet noe mer om det.


Nå var det vel ikke hva Morgan sa til VG som var hovedpoenget til Costanza, men at Morgan og Sollied lite trolig har valset hånd-i-hånd nedover Aker Brygge i full offentlighet når de vet hvor mye spekulasjoner og styr det ville ha skapt.

Og det ville ha blitt observert. Riksmediene ville ha kastet seg over dette for lengst.

 

Feil Holters.

 

Som vi alle vet så er saksgangen slik;

 

1) Noen av ffksupporter.net sine brukere, herunder deg, opplyser om en hendelse her på forumet.

2) Dette blir så tatt hånd om av spanerne, også kalt kopiansvarlige, i F-B og publisert.

3) Først da snappes nyheten(e) opp av diverse riksmedier.

 

Slik er det bare...

---------------------------

"If you think competence costs - try incompetence..."

FFK and Wisla Krakow forever...


aavdst

Landslagsspiller
Ble medlem: 29 jan 04
Innlegg: 1169

Lagt til: 05 jan 07, 23:36

Opprinnelig postet av Holters
Opprinnelig postet av FlightOfTheRat
Og riksmediene har kanskje funnet det best å vente til de har noe konkret å skrive?

Morgan Andersen og Sollied observert over en kopp kaffe og ei kringle på Aker Brygge hadde garantert blitt sett på som noe konkret å skrive.

Var det ikke akkurat dette som skjedde i Fredrikstad, at Morgan og Fjørtoft ble observert sammen på restaurant i full offentlighet, - i forkant av Brenne-salget?


Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10060

Lagt til: 06 jan 07, 00:12
Opprinnelig postet av aavdst
Opprinnelig postet av Holters
Opprinnelig postet av FlightOfTheRat
Og riksmediene har kanskje funnet det best å vente til de har noe konkret å skrive?

Morgan Andersen og Sollied observert over en kopp kaffe og ei kringle på Aker Brygge hadde garantert blitt sett på som noe konkret å skrive.

Var det ikke akkurat dette som skjedde i Fredrikstad, at Morgan og Fjørtoft ble observert sammen på restaurant i full offentlighet, - i forkant av Brenne-salget?

Og hvor mange hundre telefoner fikk ikke Morgan dagen derpå? Han sa vel noe slikt som "Ja, hele Norge har fått med seg det" til meg når jeg intervjuet ham. All media kastet seg over dette møtet.

---------------------------

Har du lest forumets retningslinjer?


Snæbbussaristokrat 1

Landslagsspiller

Ble medlem: 15 feb 04
Innlegg: 2571

Lagt til: 06 jan 07, 00:25
Opprinnelig postet av Patrioten

Opprinnelig postet av Klokan
Det er jammen ikke dette jeg vet ......   .  Men du blir jammen en av de første (og ganske få da) som kommer til å vite det i.o.m. at du møter opp på sangkvelden i morgen....

 

Noen som kan fortelle nyheten fra sangkvelden?

+

 

Bare de som var på sangkvelden kan ta del i denne nyheten, og det var mange.

Men jeg tror Zoran vil komme med en nyhet litt senere i kveld eller i morgen og det har noe med Tyskland å gjøre.

---------------------------

FFK på toppen i 2006


Kent

Landslagsspiller

Ble medlem: 12 feb 04
Innlegg: 878

Lagt til: 06 jan 07, 09:29
Jørn Andersen klar for FFK???

Husgutt

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 aug 04
Innlegg: 4381

Lagt til: 06 jan 07, 09:47
neeeeei.... ikke jørn.. Håper det er snakk om Tysklandsturen

---------------------------

SYNG FOR FAEN!!!!
FRIHET FOR ULTRAS!!!
STOLT MEDLEM AV FFF!


patrickd

Juniorspiller
Ble medlem: 16 mar 04
Innlegg: 78

Lagt til: 08 jan 07, 16:19
faen det er bare slemt.. kan dere fra sangvkelden hvertfall avkrefte/bekrefte sollied ryktene? drittlei rykter.. trur ikke på sollied sjæl, men aldri hørt så mye rykter i en by før..

---------------------------

thats football guys, thats all it is;)


dracula

Landslagsspiller

Ble medlem: 11 nov 04
Innlegg: 2330

Lagt til: 08 jan 07, 19:26

Hvorfor ikke Jørn. Mannen har internasjonal erfaring, og kjenner europisk fotball.

Han har også tilknytning til byen.

Som alternativ to, hopp på Andy Kilner, også en mann med erfaring og kjenskap til internasjonal fotball, sier jo også at han kan tenke seg å jobbe for Fredrikstad.

 

---------------------------

"Den som svømmer mot strømmen finner kilden" "Evig eies kun et dårlig rykte"


Bedreviteren

Landslagsspiller

Ble medlem: 14 sep 03
Innlegg: 2585

Lagt til: 08 jan 07, 19:39
Av alle navn som har vært aktuelle er Kilner og Jørn kanskje dem to jeg sist vil ha...... Er en grunn til at dem ikke har hatt trenerjobb på en stund også regner jeg med........

Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 6579

Lagt til: 08 jan 07, 19:56
Jonas Thern. Magefølelsen min forteller meg at det kan være et kupp. Det er noen år siden han gav seg som hovedtrener for Halmstad, og etter det har han drevet et fotballgymnas i Sverige, men kanskje er han igjen lysten på å være hovedtrener for en ambisiøs klubb? En artikkel om Jonas Thern og fotballgymnaset kan leses her. Interessant å lese hvordan han har plukket opp gode ting fra folk som Lippi og Hodgson som har trent ham. Thern har jo en fantastisk internasjonal erfaring som spiller, har også vært trener i Allsvenskan, har sikkert et bra kontaktnett (kan kanskje lokke gode svenske spillere til FFK?) og virker som en bra type. Jeg håper han er et navn som er blitt diskutert innad i FFK, selv om jeg er usikker på om Thern ville takket ja til et eventuelt forslag.

Jørn Andersen og Andy Kilner har jeg dessverre ikke noen tro på i rolle som hovedtrenere for FFK.

Da vil jeg faktisk heller ha Tom Prahl.



denialsander

Landslagsspiller
Ble medlem: 06 jul 05
Innlegg: 3236

Lagt til: 08 jan 07, 20:18

Opprinnelig postet av Costanza
Jonas Thern.

Spennende!  Tør jeg spørre hvor i Kjell-Christians-Land-og-Riiike du fant frem navnet hans?  Tilfeldig surfing etter tidligere trenere i enhver Allsvensk klubb?

---------------------------

Pear Pimples for Hairy Fishnuts!


ari_lg

A-lagspiller

Ble medlem: 23 nov 06
Innlegg: 293

Lagt til: 08 jan 07, 21:28
http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=151943

Hva med han her da? Blir nok kanskje litt lenge å vente men

---------------------------

SoccerProject: Helt konge managerspill på nett!
http://www.soccerproject.com/index.php?section=3&lng=en&uID=37859

Det skandinaviske forumet
[url]http://forum.soccerproject.com/index.php?c=12&sid=d6cae90b99afd657536cd84702325615[/ur


Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 6579

Lagt til: 08 jan 07, 23:53
Opprinnelig postet av denialsander

Opprinnelig postet av Costanza
Jonas Thern.

Spennende!  Tør jeg spørre hvor i Kjell-Christians-Land-og-Riiike du fant frem navnet hans?  Tilfeldig surfing etter tidligere trenere i enhver Allsvensk klubb?


Jonas Thern er jo en kjent person, en av de store svenske fotballspillerne på 90-tallet. Visste at han hadde vært innom treneryrket, men ikke hva statusen hans var i dag, så da googlet jeg ham rett og slett...

denialsander

Landslagsspiller
Ble medlem: 06 jul 05
Innlegg: 3236

Lagt til: 09 jan 07, 11:30
Opprinnelig postet av Costanza
Opprinnelig postet av denialsander

Opprinnelig postet av Costanza
Jonas Thern.

Spennende!  Tør jeg spørre hvor i Kjell-Christians-Land-og-Riiike du fant frem navnet hans?  Tilfeldig surfing etter tidligere trenere i enhver Allsvensk klubb?


Jonas Thern er jo en kjent person, en av de store svenske fotballspillerne på 90-tallet. Visste at han hadde vært innom treneryrket, men ikke hva statusen hans var i dag, så da googlet jeg ham rett og slett...

Takk høyere makter for Google.

---------------------------

Pear Pimples for Hairy Fishnuts!



Flat Trådet Nøstet
Side 11 av 31 11

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340