Husk meg
Brukernavn
Passord

Hvem blir ny hovedtrener?

Flat Trådet Nøstet
Side 9 av 31 9

Slabbedasken

Juniorspiller

Ble medlem: 30 jan 06
Innlegg: 177

Lagt til: 02 jan 07, 18:26

Ja du får skrive en PM til en av moderatorne da, Patrioten. Og om du vil at verden skal vite hva du mener så forklar gjerne litt mer om hva du reagerte på.

 

Jeg har hvertfall ingen problemer med å stå for det jeg skrev.

---------------------------

Vin og blomster på bordet...


Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 02 jan 07, 18:35
Endret: 02 jan 07, 18:45
Opprinnelig postet av Slabbedasken

Ja du får skrive en PM til en av moderatorne da, Patrioten. Og om du vil at verden skal vite hva du mener så forklar gjerne litt mer om hva du reagerte på.

 

Jeg har hvertfall ingen problemer med å stå for det jeg skrev.

Det som skjedde var at programlederen sa at Morgan ikke ville utelukke at hovedtrenen var ansatt og etterpå sier han at de aktulle kunne være Tom Freddy, Per Egil, eller Per Morten, men denne nyheten er jo gammel.

Derfor jeg gikk på limpinnen til Kanal24.

Men, dette er nok taktikk fra Morgans side, han gir trenerne stillitt, mens han selv for arbeidsro.


Slabbedasken

Juniorspiller

Ble medlem: 30 jan 06
Innlegg: 177

Lagt til: 02 jan 07, 18:43
Opprinnelig postet av Patrioten
Opprinnelig postet av Slabbedasken

Det er det nok ikke mange som mener at PEA bør bli hovedtrener nei. Men derfra og til å mene at han bør SPARKES HARDT UT AV KLUBBEN er det et stykke. Jeg mener det blir teit å si noe sånt som du kommer med der uten bedre begrunnelser enn det du skriver.  Fullstendig respektløst synes jeg det er!

 

Her mener jeg ffksupporter.net burde kommet med en advarsel til deg

 

Kremt...ja... Jeg tenkte mest på den her jeg da.

---------------------------

Vin og blomster på bordet...


Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 02 jan 07, 18:48
Endret: 02 jan 07, 18:49
Opprinnelig postet av Slabbedasken
Opprinnelig postet av Patrioten
Opprinnelig postet av Slabbedasken

Det er det nok ikke mange som mener at PEA bør bli hovedtrener nei. Men derfra og til å mene at han bør SPARKES HARDT UT AV KLUBBEN er det et stykke. Jeg mener det blir teit å si noe sånt som du kommer med der uten bedre begrunnelser enn det du skriver.  Fullstendig respektløst synes jeg det er!

 

 

Kremt...ja... Jeg tenkte mest på den her jeg da.

Tar selvkrtikk for den, burde skrevet PM til Holters. Synes den var over kanten, kan vel ikke skrive slik om Per Egil?, men ser jo at du beklager deg, så glem denne.


Slabbedasken

Juniorspiller

Ble medlem: 30 jan 06
Innlegg: 177

Lagt til: 02 jan 07, 19:11
Endret: 02 jan 07, 19:14

Hei Patrioten! Du har helt klart peiling og skriver mye bra her. Men ta en ordentlig kikk på de forrige innlegga i denne tråden.

Mulig du har blanda meg og TothNR1. Jeg skriver da ikke noe stygt om PEA og jeg har heller ingenting å beklage. Jeg reagerte på TothNR1 sitt innlegg, skrev hva jeg mente om det han skrev, og TothNR1var fornuftig og innså at det han skrev om PEA var respektløst.

---------------------------

Vin og blomster på bordet...


Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 02 jan 07, 19:33
Opprinnelig postet av Slabbedasken

Hei Patrioten! Du har helt klart peiling og skriver mye bra her. Men ta en ordentlig kikk på de forrige innlegga i denne tråden.

Mulig du har blanda meg og TothNR1. Jeg skriver da ikke noe stygt om PEA og jeg har heller ingenting å beklage. Jeg reagerte på TothNR1 sitt innlegg, skrev hva jeg mente om det han skrev, og TothNR1var fornuftig og innså at det han skrev om PEA var respektløst.

`

Jeg har vist rotet med dere, beklager.


Snæbbis

Landslagsspiller

Ble medlem: 27 nov 05
Innlegg: 1555

Lagt til: 02 jan 07, 20:14
Endret: 02 jan 07, 20:14
Haha, tidenes artigste avsporing av tråd

Men tilbake til hovedtrenerspm.

Jeg har egentlig ikke peil på hva Aune er god for, men det er jo klart at det ikke er navnet som avgjør, men evnene. Ahlsen har jeg heller ikke noe personlig inntrykk av, men hver gang en eller annen dristig sjel ymter navnet hans i spørsmål rundt ny trener blir det ramaskrik. Føles allikevel som om det er gambling å ta en eventuell Aune.

---------------------------

Å skulle sensurere ordet Hottentott fra Torbjørn Egners barnesang er den stinkende, kvalmende toppen av politisk korrekthet.

EffEffKå!


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 02 jan 07, 21:14

danan2

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 aug 06
Innlegg: 804

Lagt til: 02 jan 07, 22:09
Har hørt i dag av en høyst usikker kilde at Sollied har skrevet under for FFK i dag. Babla noe om 8mill fra Høili i sign on fee. Ikke skyt meg om det ikke stemmer, like skeptisk sjøl jeg. Men en får krysse det en har for at det skulle stemme.

TothNR1

A-lagspiller

Ble medlem: 25 okt 06
Innlegg: 337

Lagt til: 02 jan 07, 22:14

Opprinnelig postet av danan2
Har hørt i dag av en høyst usikker kilde at Sollied har skrevet under for FFK i dag. Babla noe om 8mill fra Høili i sign on fee. Ikke skyt meg om det ikke stemmer, like skeptisk sjøl jeg. Men en får krysse det en har for at det skulle stemme.

 

Det hadde vært en drøm, men tviler på det..Noen som vet hvordan formasjon han bruker?

---------------------------

CUPVINNER 06


Fredd

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 mar 03
Innlegg: 1206

Lagt til: 02 jan 07, 22:24
Endret: 02 jan 07, 22:24

Opprinnelig postet av danan2
Har hørt i dag av en høyst usikker kilde at Sollied har skrevet under for FFK i dag. Babla noe om 8mill fra Høili i sign on fee. Ikke skyt meg om det ikke stemmer, like skeptisk sjøl jeg. Men en får krysse det en har for at det skulle stemme.

 

danan2 = Dux1??

 

Så det samme på VGD. Hadde vært fantastisk, men tviler på det.

---------------------------

Fredd


Jepmaster

A-lagspiller

Ble medlem: 04 mai 04
Innlegg: 545

Lagt til: 02 jan 07, 22:38
Nå er det enda mer av denne jeg har en kilde som er usikker greia!   Enten vet man det eller ikke!   

---------------------------

FFK SUPPORTER FRA HOVEDSTADEN


GurrBass

Landslagsspiller

Ble medlem: 03 jul 05
Innlegg: 1827

Lagt til: 02 jan 07, 22:45

Jeg tror Sollied er mer fristet av Franske toppklubber enn en Norsk tippeligaklubb...

Men for all del,hvis det stemmer at Sollied kan ha skrevet under så blir jeg glad for det.. Jo fortere det går,jo bedre er det

---------------------------

FFK,klubben i mitt hjerte :-)


danan2

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 aug 06
Innlegg: 804

Lagt til: 02 jan 07, 23:09
Endret: 02 jan 07, 23:20

Nei har ikke hørt det fra noe vgnett, en kamerat som har en kamerat som er venn med en bror som har en far opplegg. Hehe.

 

Er ikke sikker sjøl jeg,  men det har jeg blitt fortalt hvertfall. vet dere slakter løse-rykter, og her har dere en høyst usikker en hvertfall. Hadde vært ille morro da.


Snæbbussaristokrat 1

Landslagsspiller

Ble medlem: 15 feb 04
Innlegg: 2571

Lagt til: 03 jan 07, 00:54
Opprinnelig postet av danan2

Nei har ikke hørt det fra noe vgnett, en kamerat som har en kamerat som er venn med en bror som har en far opplegg. Hehe.

 

Er ikke sikker sjøl jeg,  men det har jeg blitt fortalt hvertfall. vet dere slakter løse-rykter, og her har dere en høyst usikker en hvertfall. Hadde vært ille morro da.

 

Helt urealistisk!!

Hadde det vært tilfelle at han feks. hadde skrevet under kl. 23.00 i kveld, så hadde det allerede vært pressekonferanse.

Den nyheten hadde ikke fått lov til å vente til i morgen.

---------------------------

FFK på toppen i 2006


aavdst

Landslagsspiller
Ble medlem: 29 jan 04
Innlegg: 1169

Lagt til: 03 jan 07, 07:47
Andy Kilner lanserer seg selv som kandidat til trenerjobben. Men har han erfaring som trener? eller kun som medlem avstøtteapparatet i de klubbene han har vært?

knut

A-lagspiller

Ble medlem: 18 jun 03
Innlegg: 522

Lagt til: 03 jan 07, 08:31

direkte sakset fra http://en.wikipedia.org/wiki/Stockport_County_F.C.

 

That was as good as things were going to get, however, and the following 1998/99 season saw Stockport finish 16th, winning just 3 of their final 14 matches. A 5-0 defeat at relegated Oxford United on the final day signalled the end of Megson`s time at Edgeley Park. The club decided to promote from within and Andy Kilner was soon put in charge. Again, he had an encouraging start to his management at County and by Boxing Day the club were 6th, holding a playoff spot, having picked up another unforgettable win over Manchester City, this time 2-1 at Maine Road. Unfortunately the team then went a club-record 19 games without a victory, eventually finishing the 1999/00 season 17th, with two late wins helping stave off relegation. The 2000/01 season saw them again narrowly avoid relegation, finishing 19th overall.

2001/02 turned out to be the club`s worst ever at the time. With County already already bottom of the league, a 4-0 home defeat to Millwall saw manager Kilner sacked.

 

- ser ut til at han fikk en del matcher i sjefsstolen her, men.....

---------------------------

med ffk til champions league!


denialsander

Landslagsspiller
Ble medlem: 06 jul 05
Innlegg: 3236

Lagt til: 03 jan 07, 08:40
Opprinnelig postet av knut

- ser ut til at han fikk en del matcher i sjefsstolen her, men.....



Han lukter ikke av sjefstrener-emne, såpass må det være lov å konkludere med.  Men at Kilner har et nettverk og en kompetanse FFK kan dra nytte av, det er jeg sikker på.

"– Jeg tror utvilsomt vi kunne fått en hyggelig samtale. Og selv om han ikke har noen jobb å tilby meg, vil jeg sikkert kunne hjelpe FFK på en eller annen måte. "

(sitat fra f-b.no artikkelen)

---------------------------

Pear Pimples for Hairy Fishnuts!


ffkmufc

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 des 04
Innlegg: 4082

Lagt til: 03 jan 07, 09:14
Hadde vært bra å fått litt hjelp av Kilner på noen omrader men tviler på at han blir hovedtrener her!!

RuneT

A-lagspiller

Ble medlem: 18 nov 06
Innlegg: 466

Lagt til: 03 jan 07, 12:36
Tror nok det hadde vært bra å få Kilner inn i klubben på en eller annen måte.. Er det noen som vet hvem spillerne i FFK ønsker seg som trener? Eller vil de ikke snakke om dette kanskje?

---------------------------

FFK for alltid!



Flat Trådet Nøstet
Side 9 av 31 9

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340