Husk meg
Brukernavn
Passord

Spekulasjonstråd: Hvem skal ta over for Eggen?

Flat Trådet Nøstet
Side 8 av 22 8

Plankekæll

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05
Innlegg: 5991

Lagt til: 17 des 06, 21:46

Opprinnelig postet av paco
semb kommer ikke til FFK

 

Vet du dette? Eller er det bare noe du tror?? Men hvorfor kommer han ikke da? Du som vet alt mellom himmel og jord mener jeg....


djpete

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 mar 03
Innlegg: 1413

Lagt til: 17 des 06, 21:47
L.O Mattsson er en kandidat visstnok.

---------------------------

Rød.... hvit... og patriot!


Plankekæll

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05
Innlegg: 5991

Lagt til: 17 des 06, 21:48

Opprinnelig postet av djpete
L.O Mattsson er en kandidat visstnok.

 

Herregud er alt jeg vil si til det....


Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 6579

Lagt til: 17 des 06, 21:50
Hva har Andy Kilner bedrevet tiden med siden han fikk fyken i Stockport? Jeg har ikke tid til å google akkurat nå... Hadde vært stas å få den fyren tilbake til Fredrikstad, uten at jeg har satt meg inn i hva han står for som trener :)

Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10060

Lagt til: 17 des 06, 21:55
Opprinnelig postet av Ebenfalk2
I alle tilfeller burde FFK, takket være Eggens resultater, være en interessant klubb å overta for en merittert trener. Så det skulle vel være mulig å få kabalen ti å gå opp.

Høili kom vel strengt talt inn i klubben igjen når han reddet de (nok engang) fra økonomisk kaos i sommer. Det stod så dårlig til (dette er bare løse rykter jeg har hørt) at man kunne frykte for profflisensen.

Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 6579

Lagt til: 17 des 06, 22:05

paco

Landslagsspiller
Ble medlem: 29 aug 06
Innlegg: 1534

Lagt til: 17 des 06, 22:05
Opprinnelig postet av Plankekæll

Opprinnelig postet av paco
semb kommer ikke til FFK

 

Vet du dette? Eller er det bare noe du tror?? Men hvorfor kommer han ikke da? Du som vet alt mellom himmel og jord mener jeg....

hadde jeg ikke rett tidligere idag! semb kommer ikke til ffk men dere kan jo fortsatt diskutere det så mye dere vil

paco

Landslagsspiller
Ble medlem: 29 aug 06
Innlegg: 1534

Lagt til: 17 des 06, 22:06
Opprinnelig postet av Costanza
Henning Berg utelukker hvert fall FFK.
det har jeg allerede sagt

Ebenfalk2

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 feb 04
Innlegg: 2291

Lagt til: 17 des 06, 22:08
Det er mye som har vært sagt i fotball, og selv om man er 100% sikker på noe, så er det noe som heter at alt kan skje i fotball.

TothNR1

A-lagspiller

Ble medlem: 25 okt 06
Innlegg: 337

Lagt til: 17 des 06, 22:10
hvis Nordmark kommer hit er vi toast! Hvis FFK engang tenker på blir jeg skremt, makan til dårlig trener!

---------------------------

CUPVINNER 06


FFKPatriot

A-lagspiller

Ble medlem: 27 mai 05
Innlegg: 435

Lagt til: 17 des 06, 22:31
Opprinnelig postet av TothNR1
hvis Nordmark kommer hit er vi toast! Hvis FFK engang tenker på blir jeg skremt, makan til dårlig trener!


Nei, kan ikke hente normark...han kan holde seg til samelandslaget...passer der han...

---------------------------

"Mens vi venter på en ny storhetsperiode"


FlightOfTheRat

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 sep 06
Innlegg: 2221

Lagt til: 17 des 06, 22:33

Vankslig å se hvorfor Semb ikke kan være interessert. Han har uttalt at han har lyst til å trene en norsk klubb med seriøse ambisjoner, og selv om han ikke vil flytte fra Vestfold kan han vel ikke bare ha Sandefjord i tankene?

 

Har aldri vært noen stor fan av Semb, men strengt tatt er det litt urettferdig å stemple ham som defensiv pga innsatsen på landslaget. Det landslaget Semb ledet var ofte svakere enn motstanderne hva gjaldt ballferdigheter og pasningssikkerhet. Da kan man ikke bare rase avgårde med hodestups optimisme, men legge et fornuftig løp etter omstendighetene. Som også Drillo gjorde med landslaget, og det ledet da unektelig til en viss suksess, selv om mange liker å kritisere den effektive (men ofte lite underholdene) spillestilen.

 

Hva Semb eventuelt kan gjøre med FFK i 2007 er et helt annet spørsmål enn hva han kunne gjøre med det landslaget han ledet for noen år siden. Det blir i beste fall en veldig komplisert sammenligning.


FFK1903

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03
Innlegg: 7068

Lagt til: 17 des 06, 22:42
Takket ikke Semb nylig nei til en ganske feit jobb i Oslo på grunn av avstanden også? Mener jeg leste kjapt en nyhet angående det. Og å pendle til Oslo er vel neppe noe lengre enn å dra til Fredrikstad vil jeg tro.

eliot

A-lagspiller

Ble medlem: 26 mai 06
Innlegg: 637

Lagt til: 17 des 06, 22:56

Med Høili sine penger og Morgan sine talegaver, er det bare en ting å gjøre.

Ta en telefon til Hellas og hent Trond Solien


FFK1903

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03
Innlegg: 7068

Lagt til: 17 des 06, 22:58
Opprinnelig postet av eliot

Med Høili sine penger og Morgan sine talegaver, er det bare en ting å gjøre.

Ta en telefon til Hellas og hent Trond Solien



Skjer det, blir det gratis julebord for samtlige brukere her inne på min regning, hjemme hos meg til neste jul

Vi burde kanskje fått opp en liste over aktuelle kandidater, sikkert mange som er blitt glemt ennå.

aavdst

Landslagsspiller
Ble medlem: 29 jan 04
Innlegg: 1169

Lagt til: 17 des 06, 23:02
Endret: 17 des 06, 23:03

Et sted tidligere i denne tråden ble det vel nevnt at det er en ferge-forbindelse mellom Engelsviken og et sted i Vestfold? Eller var det bare tøys? (er selv utflytta Fredrikstad-gutt, så jeg har ikke oppdatet detaljkunnskap om distriktets fergetider ;-)

Uansett; er jobben attraktiv nok, så klarer han å pendle. Men spørs om han synes det da. Tror også ikke vi skal se oss blinde på hva Semb gjorde med landslaget. Noen år er gått siden den gang, og hans fag-kompetanse kan ihvertfall ingen ta fra ham. Og å starte med å drille et effektivt forsvar er vel ikke så galt.

Vi har  typene til å spille underholdende angrepsfotball og ikke "Flo-pasningsmottakere" på laget.


scheien

Landslagsspiller

Ble medlem: 20 nov 06
Innlegg: 1123

Lagt til: 17 des 06, 23:06
går en ferge mellom engelsviken å tønsberg.er ikke sikker på når de begynte med det.men jeg hørte det for en mnd siden

Fredd

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 mar 03
Innlegg: 1206

Lagt til: 17 des 06, 23:06
Endret: 17 des 06, 23:07
Opprinnelig postet av FFK1903
Opprinnelig postet av eliot

Med Høili sine penger og Morgan sine talegaver, er det bare en ting å gjøre.

Ta en telefon til Hellas og hent Trond Solien



Skjer det, blir det gratis julebord for samtlige brukere her inne på min regning, hjemme hos meg til neste jul

Vi burde kanskje fått opp en liste over aktuelle kandidater, sikkert mange som er blitt glemt ennå.

 Kan starte listen da:

1. Fredd

Tar bilen fra Kr.sand jeg. Er ikke lange turen det.

---------------------------

Fredd


aavdst

Landslagsspiller
Ble medlem: 29 jan 04
Innlegg: 1169

Lagt til: 17 des 06, 23:07
Opprinnelig postet av eliot

Med Høili sine penger og Morgan sine talegaver, er det bare en ting å gjøre.

Ta en telefon til Hellas og hent Trond Solien

Hvis man skal sikte høyt; hvorfor ikke gå rett på Mourinho? Mener å huske at han uttalte i et dokumentarprogram om norsk fotball  (eller var det lange flate ballær? ) at han kunne tenke seg å trene FFK en gang i fremtiden


frecjoha

A-lagspiller

Ble medlem: 02 mai 04
Innlegg: 382

Lagt til: 17 des 06, 23:40
Endret: 17 des 06, 23:41

Opprinnelig postet av Holters
Opprinnelig postet av Costanza
Semb er jo koblet til alle klubbene som har byttet trener i løpet av de par siste sesongene, og det er jo ganske mange... Hver gang har han takket nei.


Semb har nå blitt observert på Hotell City, og det har jeg fra en troverdig kilde.

Utover det så aner jeg ingenting, men det kan umulig være tilfeldig at Semb er i byen den samme dagen som Eggen trekker seg?

 

Hadde ikke vært dumt om dette stemte, men jeg har mine tvil.

 

Vet fra tidligere at Semb har hatt en begeistring for flere av våre spillere, deriblant Bertelsen, Tarik, Piiroja og Brenne (nå er ikke han lenger FFK’er da)

 

Hvor attraktiv er FFK for en trener? Det må jo ose muligheter av denne klubben. Men cup sier i år og ny stadio + interessen rundt klubben er stor.

---------------------------

Eggen: Du trenger faktisk ikke lenger å trene Rosenborg, for å lede toppklubben i Norge. En av de neste kan faktisk bli FFK.



Flat Trådet Nøstet
Side 8 av 22 8

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f