Husk meg
Brukernavn
Passord

Spekulasjonstråd: Hvem skal ta over for Eggen?

Flat Trådet Nøstet
Side 7 av 22 7

ffkmufc

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 des 04
Innlegg: 4082

Lagt til: 17 des 06, 20:37
Opprinnelig postet av Krumtapp

Nils Johan Semb har vært klar for FFK i lengre tid. Man har bare ventet på det rette tidspunkt. Nok et maktgrep som blir tatt i disse dager.

 

Trur ikke han har vært klar lenge!

 

Eggen trakk seg i dag... Og hvis han hadde blitt enig med styret så hadde han blitt værende..

Og alle sier at leitinga etter ny trener starter nå..

 

Men at Semb er høyaktuell trur jeg nok.

Og jeg frykter at det er han som blir den neste FFK treneren!! Det er synd men alt ligger til rette for det!


bjervell

A-lagspiller
Ble medlem: 27 mar 03
Innlegg: 715

Lagt til: 17 des 06, 20:38
Opprinnelig postet av stjernengutt
Opprinnelig postet av scheien

er eggen redd for at morgan skal ta æren for eggen sin jobb eller hva er det.siden han absolutt må innformere styret å ikke til morgan.

skjønner egentlig ikke problemet der.eggen må tåle at det blir omstrukturering i klubben.det sier bare at klubben forbedrer noe som ikke har fungert tidligere.

 

Men hvem må ta skiten om det går dårlig da?Det burde i så fall være den med det øverste sportslige annsvar,men alle vet at det er treneren som får kjefta.


Nemlig! Se på Lillestrøm, Viking, Rosenborg f.eks. Trenerne sparkes, mens de med det øverste sportslige ansvaret fortsatt sitter. Skjønner godt at en trener ikke liker den organiseringa!

---------------------------

Bjørn Jervell Hansen


varheim

A-lagspiller

Ble medlem: 28 sep 03
Innlegg: 431

Lagt til: 17 des 06, 20:43
Dette er en trist dag. Ikke at KTE er uerstatterlig, men det skjer så mye negativt nå at jeg blir oppriktig redd for at dette er begynnelsen på slutten. Hvem skal ta over??? Greit, jeg har lest alle forslagene, men strengt talt er det ingen opplagte/reelle kandidater.

---------------------------

Vi er røde, vi er hvite, vi står sammen side om side.


Krumtapp

Juniorspiller

Ble medlem: 01 sep 03
Innlegg: 156

Lagt til: 17 des 06, 20:43
Eggen ville aldri blitt enig med styret. Det er hele poenget.

---------------------------

Any given sunday


scheien

Landslagsspiller

Ble medlem: 20 nov 06
Innlegg: 1123

Lagt til: 17 des 06, 20:57

håper for all del at ikke semb tar over skuta.har hatt en gammel landslagstrener som holdte på å synke oss.vil ikke ha inn en til med defansiv holdning.

ffk har så lenge jeg husker spilt offansiv morsom fotball.utenom drillotida.vil ha inn en trener som er offansiv i tankegangen.


Per Egil

Moderator

Ble medlem: 01 apr 05
Innlegg: 2141

Lagt til: 17 des 06, 21:00
Av ren nysgjerrighet, er det noen som vet hva Semb har gjort som klubbtrener? Hvilke klubber har han trent? Hvilken fotballfaglig bakgrunn har han?

---------------------------

Ære være Plankebyen


Topscorer

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 jul 03
Innlegg: 828

Lagt til: 17 des 06, 21:03

Eggen ønsker seg tilbake til tiden hvor han kunne styre et meste. Tiden sammen med firerbanden; Kverneng, Hvidsten, harry H og KTE. Den tiden sluttet når Morgan kom, og takk for det. Nå er org. kartet tegnet og linjene er klare i FFk organisasjonen. Dette kan vi kalle et framskritt.. Takk til deg Eggen for det du har bidratt med. Lykke til videre. FFK lever videre. Husk: Ingen er større enn klubben.

Ny trener kommer. Økonomien er slett ikke gal. Det kan bli spennende i 2007.

---------------------------

9 serie- og 11 cupmesterskap!!!!


FlightOfTheRat

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 sep 06
Innlegg: 2221

Lagt til: 17 des 06, 21:05
Endret: 17 des 06, 21:06

NILS JOHAN SEMB

FØDT: 24. februar 1959

SIVIL STATUS: Gift, to barn

UTDANNELSE: Lektor med hovedfag i idrett

KARRIERE SOM SPILLER:

1976-1985 Ørn Horten

KARRIERE SOM TRENER:

1988-91 Eik Tønsberg

1990-91 Ass. U-trener (Benny Lennartsson var hovedtrener)

1992-98: Hovedtrener U-21/OL-landslaget

1998-04: Hovedtrener for A-landslaget

 

http://fotball.aftenposten.no/eliteserien/article69276.ece


dracula

Landslagsspiller

Ble medlem: 11 nov 04
Innlegg: 2330

Lagt til: 17 des 06, 21:06
Endret: 17 des 06, 21:07

LitjÉggen fikk ikke vilja si og gikk.

Synes virkelig han burde ha startet denne leken med sandkaketaktikk tidligere, mens det var flere trenere ledig.

Skal faktisk ikke forundre meg om han Litj´Eggen nettopp benyttet dette som pressmiddel, topptrenerne er jo nå blitt engasjert i andre klubber. Dere har jo nå ingen andre klare alternativ, noe som var mer aktuelt  dersom han hadde spilt med ærlig kort tidligere.

Problemet nå er nettopp at førstevalga har tegna kontrakt med andre klubber, dvs dersom FFK ikke kontakter Jørn Andersen.

PS ta endelig med deg han "knatterudfjellet" Harry Hansen også.

 

---------------------------

"Den som svømmer mot strømmen finner kilden" "Evig eies kun et dårlig rykte"


TothNR1

A-lagspiller

Ble medlem: 25 okt 06
Innlegg: 337

Lagt til: 17 des 06, 21:07

Vet at dette er litt vilt, men hva med han som ble sparket fra west ham?

vet ikke hva han heter jg, men vet noen om han har gått til en ny klubb?Det er viktig at FFK bruker mye penger på å finne en bra trener, ikke ta det som kommer først! Tilby en veldig god lønning!

---------------------------

CUPVINNER 06


dracula

Landslagsspiller

Ble medlem: 11 nov 04
Innlegg: 2330

Lagt til: 17 des 06, 21:08
A. Pardew, var det

---------------------------

"Den som svømmer mot strømmen finner kilden" "Evig eies kun et dårlig rykte"


TothNR1

A-lagspiller

Ble medlem: 25 okt 06
Innlegg: 337

Lagt til: 17 des 06, 21:09
ja, hva syns dere om han? Hvilken type formasjon bruker han? Er det vært å kontAkte han?

---------------------------

CUPVINNER 06


Snæbbussaristokrat 1

Landslagsspiller

Ble medlem: 15 feb 04
Innlegg: 2571

Lagt til: 17 des 06, 21:11

Opprinnelig postet av Holters
Opprinnelig postet av Costanza
Semb er jo koblet til alle klubbene som har byttet trener i løpet av de par siste sesongene, og det er jo ganske mange... Hver gang har han takket nei.


Semb har nå blitt observert på Hotell City, og det har jeg fra en troverdig kilde.

Utover det så aner jeg ingenting, men det kan umulig være tilfeldig at Semb er i byen den samme dagen som Eggen trekker seg?

 

Hovedgrunnen til at Semb allerede har sagt nei til flere klubber er at han ikke ønsker å flytte fra sin praktfulle gård i Åsgårdstrand.

Blir han trener i FFK, så trenger han ikke å flytte. Han har nå fått en god daglig båtforbindelse fra i nærheten av sin bolig og til Engelsviken.

Men jeg håper ikke Semb blir vår neste trener. Jeg synes rett og slett ikke hans noe feige defensive fotballfilosofi vil passe inn i FFK`s tradisjonelle offensive spillestil.

Men det kan jo hende at han har forandret seg siden han var landslagstrener. Det er ihvertfall ingen tvil om at han er fotballfaglig meget sterk.

Jeg tipper ihvertfall at Semb vil være en het kandidat og at han denne gang vil takke ja dersom han blir kontaktet av FFK.

---------------------------

FFK på toppen i 2006


schpa84

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 okt 04
Innlegg: 777

Lagt til: 17 des 06, 21:15
Håper for Guds skyld ikke at Semb blir ny trener i FFK!!! Han er jo enda mer defensiv en drillo!!

---------------------------

FFK tok hjem pokalen i år:) Norgesmestere 2006:)


Per Egil

Moderator

Ble medlem: 01 apr 05
Innlegg: 2141

Lagt til: 17 des 06, 21:19
Endret: 17 des 06, 21:20
Erland Johnsen er vel arbeidsledig etter at Follo rykket ned. Om vi vil ha en kråke som trener er derimot en annen sak.

---------------------------

Ære være Plankebyen


Ebenfalk2

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 feb 04
Innlegg: 2291

Lagt til: 17 des 06, 21:20
Tror at Høili blir ny trener, samtidig som dem skal bygge om det gamle høili lagret til ny stadion som han skal leie ut til FFK for 200 mill pluss 80% av spiller inntektne, Høili lover med dette at han skal prestere bra så lenge alle som har sesongkort på stadion betaler for oppføringa av han nye hus på kråkerøy samtidig som plankehaugen må jobbe dugnad på det nye Europris lagret minst en gang i uka for å få være med på busstur..

paco

Landslagsspiller
Ble medlem: 29 aug 06
Innlegg: 1534

Lagt til: 17 des 06, 21:39
semb kommer ikke til FFK

FFK1903

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03
Innlegg: 7068

Lagt til: 17 des 06, 21:41
Opprinnelig postet av paco
semb kommer ikke til FFK


Ettersom du tydligvis har full oversikt over hvem som ikke kommer, har du oversikt over hvem som kommer også?

Bedreviteren

Landslagsspiller

Ble medlem: 14 sep 03
Innlegg: 2585

Lagt til: 17 des 06, 21:42
Ivar morten nordmark og Lasse trulsen er sikkert brennhete kandidater........

scheien

Landslagsspiller

Ble medlem: 20 nov 06
Innlegg: 1123

Lagt til: 17 des 06, 21:45

Opprinnelig postet av TothNR1
ja, hva syns dere om han? Hvilken type formasjon bruker han? Er det vært å kontAkte han?

 

hehe.trur du sikter litt høyt nå også.han hadde sikkert trent et engelsk 1 div lag før han hadde kommet til norge.

så jeg trur ikke det er så mye vits å prøve på en gang.syns herlovsen skulle overtatt jeg.hehe neida.mener vi bør se oss litt rundt i sverige eller danmark.men jeg trur det ordner seg.nå kan morgan vise frem det store kontakt nettverket alle maser om.da bør han klare å finne en arvtager som er verdig.



Flat Trådet Nøstet
Side 7 av 22 7

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f