Husk meg
Brukernavn
Passord

Hvordan kommer du til å ta i mot Simen på stadion?

Flat Trådet Nøstet
Side 3 av 4 3

Snæbbis

Landslagsspiller

Ble medlem: 27 nov 05
Innlegg: 1555

Lagt til: 14 des 06, 23:24
Da oppnår man jo bare effekten av at en forvirra gjeng kanaribønder fra Romerike får brøle enda høyere.

---------------------------

feilen med å være politisk korrekt, er at det er så forbasket kjedelig.

Rød og hvit tvers igjennom


Røvern

A-lagspiller
Ble medlem: 24 mar 03
Innlegg: 374

Lagt til: 15 des 06, 14:12

Jeg kommer til å gjøre det jeg kan for å psyke han ut som alle andre motstandere.

Utover det så blir det ingenting. Bærer ikke nag til Simen. Han skaffa gode penger i kassa ved å undertegne kontrakt i fjor så vi fikk penger igjen for han når det ble salg. Kommer han tilbake ved en senere anledning får han bra mottagelse av meg som alle andre spellere som kommer til klubben.

---------------------------

FFK
-fortsatt i tippeligaen!!
-norgesmester 2006!!


SveinHjalmar

Juniorspiller
Ble medlem: 18 mai 06
Innlegg: 101

Lagt til: 15 des 06, 15:15
Endret: 15 des 06, 15:16
Opprinnelig postet av oleberg

Opprinnelig postet av SveinHjalmar
Jeg ler om han starter mot FFK på stadion.. Skjer aldri, absolutt ikke god nok for LSK.. Og 8 mill?! haha.. Jeg ler meg skakk, hvem betaler det for han? FFK var bedre i høst med Simen på benken, enn med Simen på banen.

 

Janteloven lenge leve



Haha.. Synes dessuten ikke jeg bryter noen "regler" i "janteloven" med det innlegget.. http://www.jusshjelp.com/janteloven.htm

Jeg står fortsatt på mitt, simen er ikke god nok for lsk, jeg ler om jeg ser simen på banen under kampen ffk-lsk.

Olavesen

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 des 03
Innlegg: 1389

Lagt til: 15 des 06, 15:18
Om du bryter janteloven eller ikke kan være det samme... Fotball har du fint lite greie på...

SveinHjalmar

Juniorspiller
Ble medlem: 18 mai 06
Innlegg: 101

Lagt til: 15 des 06, 15:21
Endret: 15 des 06, 15:23
Javel, så du mener det? Du får lage en ny tråd der du presenterer dine meninger om "å ha peiling på fotball". Denne tråden handler desverre ikke om [b]meg[/b], men om Simen Brenne, så jeg synes vi skal stoppe dette snakket om [b]meg[/b]for heller å konsentrere oss om Simen Brenne.

Postcounten her på forumet har desverre fint lite med fotballkunnskap å si.

Lag forresten en tråd om hva [b]jeg[/b] snakket om, det kunne blitt morsomt.

Plankekæll

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05
Innlegg: 5992

Lagt til: 15 des 06, 15:44
Vil "bue" ved navneopplesning og evt situasjoner der han blir liggende osv.... ellers ikke noe mer enn jeg ville buet på andre motstandere.

Martin_

Landslagsspiller
Ble medlem: 16 okt 05
Innlegg: 1057

Lagt til: 15 des 06, 15:57
Endret: 15 des 06, 16:00
Opprinnelig postet av Snæbbis
Jeg kommer nok sannsynligvis til å la meg rive med av publikum, pipe sterkt når han blir ropt opp av speaker i startoppstilling, og ellers mumle ondskapsfulle bemerkninger til sidemannen om hvor kjip han var samt si noe slikt som at  "joa, det var faen meg dårlig gjort å dra på den måten, også til Lsk av alle steder, men det var jo i det minste greit at han sørga for at vi fikk litt penger da". og så kommer jeg til å dra hjem og glemme hele Simen Brenne.


Haha, kjenner igjen den. Jeg kommer til å behandle ham som hvilken som helst annen LSK-spiller. Det oppfordrer jeg samtlige andre her på forumet til å gjøre også. Dvs, når havnet hans blir opplest, enten hold kjeft eller pip. Hverken mer eller mindre.

---------------------------

9. april gjenforenes vi!


Ebenfalk2

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 feb 04
Innlegg: 2291

Lagt til: 15 des 06, 17:43
Endret: 15 des 06, 17:44

Navn opprop: Piping

Når han har ballen: piping, buing

Når han blir takla: Applaus

Når han blir skadet: porselen

Når han blir alvorlig skada: Ligg og blø

Når han blir bytta ut: Hån le

Bytta inn: Piping, Buing

Takler FFK spiller: Ut med svinet

Mister ballen: Applaus, etterfulgt av hånelig latter.

Når LSK har tapt mot FFK: Spøre sauen om gresset virkelig var grønnere på den andre siden..


FlightOfTheRat

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 sep 06
Innlegg: 2223

Lagt til: 15 des 06, 19:54
Jeg kommer selvfølgelig ikke til å applaudere neste gang Simen Brenne scorer på Fredrikstad stadion. Men ut over det respekterer jeg Brennes valg. Det er han selv og ingen andre som bestemmer over hans egen karriere som spiller. Brenne skal ikke først og fremst ta hensyn til FFK, men til seg selv og sine egne muligheter til å utvikle seg som spiller. Et miljøskifte kan ofte være gunstig i så måte. Og Brenne trenger å utvikle seg videre skal han komme med i en fremtidig landslagsdiskusjon.

Jonek

Landslagsspiller

Ble medlem: 13 okt 03
Innlegg: 1132

Lagt til: 05 jan 07, 13:49

Spørsmålet er hvordan skal jeg ta i mot simen Brenne på stadion til året....

Svar: Jeg skal ikke ta i mot han.

De jeg konsentrerer meg om er de 11 FFK spillerne, resten er jeg ikke interessert i å ta i mot.

ALL FOKUS PÅ FFK!

---------------------------

Du ser det ikke, før du tror det!!
---HOLYGANS-----

www.holygans.com


RuneT

A-lagspiller

Ble medlem: 18 nov 06
Innlegg: 466

Lagt til: 05 jan 07, 16:11
Hallel.. jeg mener JAAA! Helt riktig!

---------------------------

FFK for alltid!


HBL

Juniorspiller
Ble medlem: 17 jul 03
Innlegg: 144

Lagt til: 06 jan 07, 20:58
Jeg synes vi skal ta i mot Simen på en ordentlig måte. Dvs. klappe når hans navn blir lest opp, som takk for hva han har gjort for ffk og byen. Han har jo vært ærlig hele veien, men når kampen starter er han en lsk spiller å da må han bli behandlet som en lsk spiller.

---------------------------

ffk
arsenal
evig aristokrat
Plankehaugen trenger ingen ULTRAS


djpete

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 mar 03
Innlegg: 1413

Lagt til: 07 jan 07, 12:43
Etter det Morgan sa på generalforsamlingen, bør alle ta seg i akt, og iallefall ikke pipe på Simen Brenne. Selv om vi alle er uenige og skuffet over valget hans bør vi vel vise han respekt for på hvilken måte han foretok det dårlige valget.

---------------------------

Rød.... hvit... og patriot!


bønna

Landslagsspiller

Ble medlem: 28 sep 03
Innlegg: 1261

Lagt til: 07 jan 07, 13:04
Det Morgan sa på generalforsamlingen betyr fint lite for meg egentlig. En fredrikstadgutts største drøm burde vel være å spille for favorittklubben sin før han drar til utlandet? Tydeligvis er ikke Fredrikstad FK Simens favorittklubb.

---------------------------

Burn in hell, por favore..


Bedreviteren

Landslagsspiller

Ble medlem: 14 sep 03
Innlegg: 2585

Lagt til: 07 jan 07, 13:31
Det Simen skal ha er at han forlenget kontrakten sim med FFK med ett år for litt tilbake. Hvis ikke kunne han gått vederlagsfritt opg antagelig sikret seg en bedre sign on fee. Det skal han faktisk ha......

scheien

Landslagsspiller

Ble medlem: 20 nov 06
Innlegg: 1123

Lagt til: 07 jan 07, 13:59

Opprinnelig postet av djpete
Etter det Morgan sa på generalforsamlingen, bør alle ta seg i akt, og iallefall ikke pipe på Simen Brenne. Selv om vi alle er uenige og skuffet over valget hans bør vi vel vise han respekt for på hvilken måte han foretok det dårlige valget.

 

syns simen bør pipes på sammen med resten av de gule. ikke mer eller mindre. han er en lsk spiller å da bør han bli behandlet som det. men noe overdreven piping direkte mot han er jeg ikke for. så lenge han ikke takler stygt eller gjør noe annet tåpelig.


Ebenfalk2

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 feb 04
Innlegg: 2291

Lagt til: 07 jan 07, 14:01

Brenne skal visst ha fått ett såpass godt tilbud at han ikke kunne si nei.. Ifølge det jeg har hørt er han LSK sin best betalt spiller.


bønna

Landslagsspiller

Ble medlem: 28 sep 03
Innlegg: 1261

Lagt til: 07 jan 07, 14:06
Etter det jeg har hørt fikk han et vel så godt tilbud her, men at det heller sto på(som alle vet) det sportslige og "miljøskifte". Helt ærlig tror jeg ikke han har et så mye bedre utgangspunkt i LSK enn i FFK med tanke på en fremtidig utlandskarriere.

---------------------------

Burn in hell, por favore..


Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10063

Lagt til: 07 jan 07, 14:19
Endret: 07 jan 07, 14:20
Opprinnelig postet av Ebenfalk2
Brenne skal visst ha fått ett såpass godt tilbud at han ikke kunne si nei.. Ifølge det jeg har hørt er han LSK sin best betalt spiller.

FFK sa til agenten til Brenne at de ønsket å matche tilbudet økonomisk. Det var ikke pengene det stod på. Brenne ville til en stabil toppklubb (Ja, det er LSK og ikke vi per i dag) og håpet på videre sportslig utvikling under en ny trener og i et nytt treningsmiljø. Likevel synes jeg personlig at det er et svik av ham å velge LSK fremfor FFK på disse premissene, da gutten faktisk er fra Fredrikstad. Jeg ville forstått det om for eksempel Bjørkøy var i samme situasjon, men når Brenne som Fredrikstadgutt velger en femårskontrakt (!) med LSK, så forstår jeg ikke helt tankegangen.

Jeg kommer til å klappe for Brenne før kamp og takke ham for innsatsen i FFK.

Deretter er han LSK-spiller på lik linje som alle andre.

Sårt trengte midler tilførte han en slunken FFK-kasse uansett.

---------------------------

Har du lest forumets retningslinjer?


Superkjegle

A-lagspiller

Ble medlem: 01 nov 04
Innlegg: 246

Lagt til: 07 jan 07, 14:34
Er ikke dette en del av en større plan mon tro, være god i FFK, ett år eller 2 i LSK og fortsatt være god, og deretter til en stor utenlandsk klubb og tjene mucho dineros.

Det er selvfølgelig skuffende at han valgte LSK, en klubb jeg har sett få for mange ufortjente poeng mot FFK (i alle år).
Håper virkelig 2007 blir sesongen der FFK snur trenden mot LSK, og at vi ender over dem på tabellen. Det hadde vært en passende "straff".

Planen kan backfire`e da, Nordli synes han slacker for mye og setter ham ut av laget, hadde vært synd for Brenne.

En annen ting er selvfølgelig at han kanskje hadde fått bedre eksponering i europa i FFK, med avansement i UEFA neste år 8)

---------------------------

Dont fuck with me bitch, i am the mightiest sorcerer in this land.



Flat Trådet Nøstet
Side 3 av 4 3

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340