Husk meg
Brukernavn
Passord

Hvem burde erstatte Brenne?

Flat Trådet Nøstet
Side 5 av 5 5

Kent

Landslagsspiller

Ble medlem: 12 feb 04
Innlegg: 878

Lagt til: 14 des 06, 20:32
Iallefall interessant å se hvordan Eggen (atter en gang) bruker media for å få hjelp av omgivelsene til å legge press på FFK systemet når det gjelder å erstatte Brenne....

Plankekæll

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05
Innlegg: 5991

Lagt til: 15 des 06, 16:09
Hva med Fredrik Winsnes i AaB? Han storspiller der nede har jeg hørt.

Jepmaster

A-lagspiller

Ble medlem: 04 mai 04
Innlegg: 545

Lagt til: 15 des 06, 16:12
Stadheim eller han ene fra elfenbenkysten kan ta plassen til Brenne!

---------------------------

FFK SUPPORTER FRA HOVEDSTADEN


frecjoha

A-lagspiller

Ble medlem: 02 mai 04
Innlegg: 382

Lagt til: 15 des 06, 16:27

Opprinnelig postet av Jepmaster
Stadheim eller han ene fra elfenbenkysten kan ta plassen til Brenne!

Enig... Nå må vi satse på de spillerene vi har...

Hvorfor i alle dager brukte vi penger på disse spillerene , om vi ikke bruker de.

Skal vi kjøpe en annen kvalitets spiller, må vi ut med masse penger.

 

Synes nesten FFK ikke gjør noe annet enn å kjøpe nye spillere.

Laget er da ikke så dårlige, er faktiskt mulig å forbedre de spillerene vi har, er det ikke derfor de trener da?

Om ikke Eggen som trener klarer å få mere ut av hver enkelt spiller, da må jeg stille et spørsmålstegn til hans stilling.

---------------------------

Eggen: Du trenger faktisk ikke lenger å trene Rosenborg, for å lede toppklubben i Norge. En av de neste kan faktisk bli FFK.


FlightOfTheRat

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 sep 06
Innlegg: 2223

Lagt til: 15 des 06, 19:12
Endret: 15 des 06, 19:15
Opprinnelig postet av Patrioten

Opprinnelig postet av bateman
   som en rød linje gjennom den teksten virker det som den interne maktkampen mellom andersen og eggen pågår for fullt. ivorianerne er  morgans fortjeneste, og virker å kommet uten eggens betraktninger? morgan rykker ut i media og sier vi ikke trenger en direkte erstatter for brenne, eggen bruker media til å si det helt motsatte. samtidig føler jeg morgan har mer is i magen hva angår nye spillere, mens eggen stresser på at nye spillere bør hentes snarest, og senest en gang i februar. gutta boys må skvære opp og trekke i samme retning skal FFK nå nye høyder. uansett sier det seg selv at eggen må forbedre FFKs ligainnsats til året for å kunne kalle seg FFK trener også i 2008.

Det er uenigheter deluxe mellom Morgan og Eggen, virker ikke som de kommuniserer, siden de går ut med sine egne versjoner i media.

 

En annen mulig forklaring på "krigen" mellom Andersen og Eggen kan tenkes å være at mediene liker å fremheve uenigheter og konflikter for alt det er verdt og vel så det. Det ville være langt mer oppsiktsvekkende om mediene brukte spalteplass på å fortelle at Eggen og Andersen samarbeider godt og alt er fred og fordragelighet. Det er ikke sikkert at de to er så vanvittig uenige om alt, men de ordlegger seg ulikt, og svarer til dels på forskjellige spørsmål, og da er det alltids mulig å fremstille det som om de to stort sett er uenige. Mediene er ikke fremmede med å konstruere konflikter.

 

Jeg ville ikke tatt oppslag i mediene som en sikker bekreftelse på at det foregår noen krig eller maktkamp mellom Andersen og Eggen. Jeg tar det ikke som en usikker bekreftelse heller.


dracula

Landslagsspiller

Ble medlem: 11 nov 04
Innlegg: 2330

Lagt til: 16 des 06, 14:54

Tror at både KTE & MA bruker mediene bevisst for å fremme egne saker.

Det komiske er at mediene med F-B i spissen sluker agnet rått hele tida.

Dersom en klarer å betrakte dette som en nøytral tilskuer, velger jeg å tro at dette mønsteret trer tydelig fram. Sjøl for den mest ihuga FFK fantast.

---------------------------

"Den som svømmer mot strømmen finner kilden" "Evig eies kun et dårlig rykte"


Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10060

Lagt til: 16 des 06, 15:04
Endret: 16 des 06, 15:05

For å være helt ærlig, så virker det som om at det er Eggen som bruker media mest. Morgan virker mer interessert i å dysse det hele ned, inkludert salget av Brenne, og beroe oss supporterne med at klubben har kontroll og samtidig har vi allerede gode spillere i stallen som kan steppe inn. Selve omorganiseringen av klubben er det jo styret som vedtar.

 

Eggen på sin side derimot... Hvorfor i alle dager sier han f.eks til VG "Man vurderer vel alltid sin fremtid..." Hallo Eggen? Du har vært i medialyset lenge nok til å skjønne hva dette medfører. Er man fornøyd i en jobb og trives, så er det jaggu ikke slik man uttrykker seg. Eggen -vet- hva dette betyr i media og har i det siste brukte slike ting for alt det er verdt.

 

Har lite sansen for måten Eggen har opptredd i media nå de siste dagene. Enten får han si rett ut hva som plager ham, eller så får han la være. Å gi slike brødsmuler både her og der i hytt og pine synes jeg ingenting om. Minner meg om en snørrunge som hyler og griner fordi han ikke har fått lørdagsgodt på en onsdagskveld.


dracula

Landslagsspiller

Ble medlem: 11 nov 04
Innlegg: 2330

Lagt til: 16 des 06, 16:18
Hallo Holters, KTE bruker media bevisst for å mele egen kake.

---------------------------

"Den som svømmer mot strømmen finner kilden" "Evig eies kun et dårlig rykte"


Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10060

Lagt til: 16 des 06, 17:06

Opprinnelig postet av dracula
Hallo Holters, KTE bruker media bevisst for å mele egen kake.

Exactly my point!


Bedreviteren

Landslagsspiller

Ble medlem: 14 sep 03
Innlegg: 2585

Lagt til: 16 des 06, 18:38
Øh!!! Holters, denne tråden handler om Brenne s erstatter, ikke Morgan/Eggen konflikten. Nok andre tråder om dette. Skjerpings, ellers må jeg stenge tråden.........

Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10060

Lagt til: 16 des 06, 18:44

Opprinnelig postet av Bedreviteren
Øh!!! Holters, denne tråden handler om Brenne s erstatter, ikke Morgan/Eggen konflikten. Nok andre tråder om dette. Skjerpings, ellers må jeg stenge tråden.........

Jeg tar den.


dracula

Landslagsspiller

Ble medlem: 11 nov 04
Innlegg: 2330

Lagt til: 17 des 06, 00:52
Endret: 17 des 06, 00:57

Uff da, sitter "der Besserwisser" og kan stenge tråder nå.

Ellers erstatter for Simen Brenne. Det er nevnt endel navn, mange kastet ut som fromme ønsker (trolig) slik som F.eks Koren eller "CharleBoy" Miller. Pr.idag må jeg iallefall inrømme at jeg ikke har den helt store oversikten, men skulle f.eks gjerne ønske at FFK påny tok kontakt og fikk napp på Irske Ward.

---------------------------

"Den som svømmer mot strømmen finner kilden" "Evig eies kun et dårlig rykte"


Plankekæll

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05
Innlegg: 5991

Lagt til: 17 des 06, 19:57
Kan vi prøve oss på Rune Bolseth på Sogndal? Har alltid hatt sansen for han. Litt Roger Risholt, defensiv midtbanemann. Han har stagnert til de grader i Adecco! Er ca 25 år. Kunne utfordret Christian Berg. Jeg mener vi har nok offensive midtbanespillere eller indreløpere... (Ramberg, Bjørkøy, Stadheim, Elvestad, Ivorianere)


Flat Trådet Nøstet
Side 5 av 5 5

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340