Husk meg
Brukernavn
Passord

Simen Brenne klar for LSK

Flat Trådet Nøstet
Side 5 av 16 5

bjervell

A-lagspiller
Ble medlem: 27 mar 03
Innlegg: 715

Lagt til: 12 des 06, 13:21
Endret: 12 des 06, 13:22
Opprinnelig postet av Rune Haugen
Og den hatske stemningen her inne overfor Simen er bare patetisk. Han har gjort jobben sin her i klubben og vel så det. Jeg sier heller, lykke til i Lillestrøm .

Støttes!! Takk for god jobb, Simen.
Edit: Det ble visst en for mye...

---------------------------

Bjørn Jervell Hansen


Shadar

Landslagsspiller

Ble medlem: 26 okt 04
Innlegg: 1839

Lagt til: 12 des 06, 13:23
Endret: 12 des 06, 13:24

Du mente det var helt utrolig at man kunne hvede at han ikke skulle få like mye spilletid i FFK somm i LSK.

Det er bare det at jeg ikke ser så mange alternativer til at Simen valgte å dra.

At han ikke skulle få like mye spilletid i FFK som i LSK avhenger at et par premisser: At han ikke klarer å motivere seg i høy nok grad til å være med å konkureree om fast plass da han under mange år med Eggen "trenger et miljøskifte" som han sier, noe han får under Nordlie.

 

Det er jo kun spekulasjoner, ikke noe jeg hevder hardnakket. Det er vel bare litt hardt å svelge at han velger en klubb med mindre potensialet fremfor en klubb med ny stadio og flere tilskuere.


kanogvetalt

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 jul 04
Innlegg: 5519

Lagt til: 12 des 06, 13:24

Opprinnelig postet av Holters

Makan til tullball, kanogvetalt! Simen Brenne hadde vært et SOLEKLART førstevalg på midtbanen til FFK og det å påstå noe annet er bare tull. Ingen er i nærheten av å holde samme nivå som Brenne på midtbanen til FFK.

Dersom 8 millioner stemmer, så er det greit nok, men å påstå noe annet enn at Brenne hadde vært en særdeles viktig brikke hos FFK er total mangel på kunnskap og viten. Å påstå at Brenne ville slite med spilletid hos FFK, men være garantert spilletid hos LSK, er så latterlig at jeg ikke finner ord som kan beskrive det engang.

FFK er med dette salget satt tilbake mange hakk og nå må vi forsterke laget. Ikke nødvendigvis midtbanen, men nå trenger vi forsterkninger som kan ta over jobben som Brenne gjorde: Det vil si å score mål!

Ufattelig trist at FFK mister sin beste midtbanespiller.

 

Dette er din mening, og det respekterer jeg. Men jeg er helt uenig. Brenne har de to siste sesongene vært tidvis god, og også glimrende offensivt, men ofte meget svak defensivt(han er jo midtbanespiller). Dessuten har han ofte mistet ballen som "bakerste angrepsspiller" som igjen har ført til kontring i mot. Jeg har synes at Ramberg og Brenne er for like(gode med ball i bena, god forståelse og svake defensivt) til å være i samme startoppstilling. Nå som en av dem er borte er jeg fornøyd. Dessuten er jeg litt stolt på FFK sine vegne når de selger en spiller til en klubb i TL. Det har bare skjedd en gang før(!) Det er enda et bevis på at man har vokst som klubb.

---------------------------

Spillere og trenere kommer og går. Klubben består.


dracula

Landslagsspiller

Ble medlem: 11 nov 04
Innlegg: 2330

Lagt til: 12 des 06, 13:30

Ønsker Simen Brenne lykke til i LSK.

Dette sjøl om jeg mener at bortsett fra Nordli og Fjørtoft er ikke LSK mye å samle på.

Har bl.a de "semreste" supportene i Norge sammen med LYN bastionen.

Spennende å se hvordan FFK vil komponere midtbanen nå, eller hvilke nye folk man satser på.

Hva med Koren.?????

Synes ellers at de siste utspillene i F-B dersom de gjenspeiler holdninger i FFK er "skumle"

Ikke lenge siden de snakket om å bygge laget videre rundt Simen, samtidig som nyinnkjøpte spillere vurderes solgt.

FFK Que Vadis.

(maktkamp)

Ps.  Forstår godt at Nordli er mer spennende enn KTE, og er på den måten enig med Simen Brenne.

Hadde mer enn gjerne byttet KTE & MA med TN & JÅF.

---------------------------

"Den som svømmer mot strømmen finner kilden" "Evig eies kun et dårlig rykte"


Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10060

Lagt til: 12 des 06, 13:30
Endret: 12 des 06, 13:32
Brenne har en spisskompetanse som Ramberg aldri vil kunne måle seg med. Brenne er ingen komplett fotballspiller, men han var Fredrikstads beste og den med størst utviklingspotensiale. Hadde jeg fått valget om å selge Ramberg eller Brenne, eventuelt å sette ut Ramberg eller Brenne av laget, så hadde jeg ikke brukt rare betenkningstiden...

Ufattelig bittert at Brenne forlater FFK nå.

Jeg så virkelig konturene av et topplag dersom vi beholdt årets stamme i laget. Nå føler jeg vi må bygge litt på nytt, da Brenne var uvirkelig viktig i det offensive spillet.

Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03
Innlegg: 6643

Lagt til: 12 des 06, 13:32
Opprinnelig postet av Holters
Opprinnelig postet av Rune Haugen
Dette baner vei for Fofana, og det er jeg bare glad for. Simen er langt i fra uerstattelig. Jeg tror Fofana kommer til å bli en mye bedre spiller hos oss en Simen.

Fofana er vel hovedsaklig aktuell som spiss i 4-4-2 eller vingspiller i 4-3-3, ergo konkurrerte han ikke med Simen Brenne.

Edit: Der var du tilbake jo, Rune Haugen!


Går fint ann med Fofana i 4-3-3 i en omvendt V. Med følsom fot så kan han strø pasninger til spissene våre.

Edit : Det er kun dette emnet som har interessert meg de siste 1,5 mnd, Holters.

ajg

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 jun 03
Innlegg: 2205

Lagt til: 12 des 06, 13:33
Endret: 12 des 06, 13:35

Jeg ser på Fofana som en indirekte erstatter for Simen, ved at han kaprer venstrevingen, mens Raymond blir flyttet ned på plassen til Simen på midtbanen. Husk også på hvor magisk Bjørkøy var i denne posisjonen når Simen sto over noen kamper i høst. Så jeg tror ikke det er noe stort tap for klubben.

 

Men uansett så er Simen en judas og en hore til evig tid.

---------------------------

Frihet for Ultras!


Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10060

Lagt til: 12 des 06, 13:34
Opprinnelig postet av Rune Haugen
Går fint ann med Fofana i 4-3-3 i en omvendt V. Med følsom fot så kan han strø pasninger til spissene våre.


Sikker på at du ikke tenker på Kuoadio? Det er han som er playmakeren og den som passer best slik du beskriver det. Fofana er gjennombruddshissig og har et øye for mål.

frecjoha

A-lagspiller

Ble medlem: 02 mai 04
Innlegg: 382

Lagt til: 12 des 06, 13:35

Er ikke spessielt glad for denne nyheten...

Stiller et spørsmålstegn til en fem år kontrakt?? har han planer om å gro fast i Lillestrøm?

---------------------------

Eggen: Du trenger faktisk ikke lenger å trene Rosenborg, for å lede toppklubben i Norge. En av de neste kan faktisk bli FFK.


Shadar

Landslagsspiller

Ble medlem: 26 okt 04
Innlegg: 1839

Lagt til: 12 des 06, 13:35
Man kan jo begynne å lure når Brenne fremdeles sier etter cupfinalen at han går til LSK for å vinne noe. Er det slik at spillerne i FFK-miljøet ikke ser sjansene sine til å vinne noe er stor i eget lag..

Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10060

Lagt til: 12 des 06, 13:36
Opprinnelig postet av ajg
Jeg ser på Fofana som en indirekte erstatter for Simen, ved at han kaprer venstrevingen, mens Raymond blir flyttet ned på plassen til Simen på midtbanen.

Raymond som indreløper? oO

Som indreløper i 4-3-3, så er vel løpskapasitet den viktigste egenskapen man må inneha. Blir utrolig overrasket dersom Eggen finner på å bruke Kvisvik som indreløper i 4-3-3.

becks723

Juniorspiller
Ble medlem: 26 sep 05
Innlegg: 145

Lagt til: 12 des 06, 13:37
Stolthet som ei hore,
for du har stolthet som ei hore.
Stolthet som ei hore
For du har stolthet som ei hore...

ajg

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 jun 03
Innlegg: 2205

Lagt til: 12 des 06, 13:37
Du husker visst ikke kampene Raymond spilte indreløper i sommer du? Blant annet kampen mot Tromsø....

---------------------------

Frihet for Ultras!


Shadar

Landslagsspiller

Ble medlem: 26 okt 04
Innlegg: 1839

Lagt til: 12 des 06, 13:39
Vet at spillerne ikke kan sammenlignes i kvalitet for øyeblikket, men Michael Røn er jo en hardtarbeidende indreløper med god teknikk, er ung og lokal. Tror dere han blir værende dersom ikke FFK kjøper inn en skikkelig god erstatter? I såfall kan dette tyde på at signingen til Brenne kom litt ut av det blå for klubben også, at de regnet med at han ville skrive under for ffk.

Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10060

Lagt til: 12 des 06, 13:39
Opprinnelig postet av ajg
Du husker visst ikke kampene Raymond spilte indreløper i sommer du? Blant annet kampen mot Tromsø....

Jeg håper ikke det blir aktuelt igjen. Jeg har 0 sansen for å benytte spillere sentralt på midten som knapt har en arbeidsradius utenfor midtsirkelen. De som klaget på at Brenne var "dårlig defensivt" da kommer til å få blod på tann.

Røvern

A-lagspiller
Ble medlem: 24 mar 03
Innlegg: 374

Lagt til: 12 des 06, 13:41

Røn er vel uten kontrakt og velger selv om han vil skrive under på et tilbud dersom det kommer.

Tror heller ikke at signeringen til Brenne kom ut av det blå. Eggen sier jo at han har vært klar over at Simen ønsket seg et miljøskifte, og klubben har hele tiden vært klar på at de vil ha med Simen videre. De kan nok ikke ha vært helt i det blå når det skulle forhandles om en overgangssum iallefall.

---------------------------

FFK
-fortsatt i tippeligaen!!
-norgesmester 2006!!


Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03
Innlegg: 6643

Lagt til: 12 des 06, 13:42
Opprinnelig postet av Holters
Opprinnelig postet av Rune Haugen
Går fint ann med Fofana i 4-3-3 i en omvendt V. Med følsom fot så kan han strø pasninger til spissene våre.


Sikker på at du ikke tenker på Kuoadio? Det er han som er playmakeren og den som passer best slik du beskriver det. Fofana er gjennombruddshissig og har et øye for mål.


Fofana er ikke dårlig med ball i beina han heller. Jeg ser for meg Fofana som en tilbaketrukken spiss/ offensiv midtbane som ligger bak f.eks. Toth. Siste setn. din er sånn jeg tolker det som. Jeg tror han kommer til å være mer målfarlig enn Simen.

algern0n

A-lagspiller
Ble medlem: 18 apr 05
Innlegg: 339

Lagt til: 12 des 06, 13:45
Med tanke på at han selv ville vekk og bare hadde ett år igjen av kontrakten var det vel den beste løsningen for alle at han forsvant nå mens vi fortsatt får litt penger for han og mens vi fortsatt har et hav av tid på oss til å få styrka midtbanen foran neste sesong.

Shadar

Landslagsspiller

Ble medlem: 26 okt 04
Innlegg: 1839

Lagt til: 12 des 06, 13:46
(Vi har virkelig lagt opp til/avhengige av at Kauodio og Fofana slår til.. Hmmm.... Finnes det noen garanti for at de gjør det?)

kanogvetalt

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 jul 04
Innlegg: 5519

Lagt til: 12 des 06, 13:47

Opprinnelig postet av Holters
Brenne har en spisskompetanse som Ramberg aldri vil kunne måle seg med. Brenne er ingen komplett fotballspiller, men han var Fredrikstads beste og den med størst utviklingspotensiale. Hadde jeg fått valget om å selge Ramberg eller Brenne, eventuelt å sette ut Ramberg eller Brenne av laget, så hadde jeg ikke brukt rare betenkningstiden...

Ufattelig bittert at Brenne forlater FFK nå.

Jeg så virkelig konturene av et topplag dersom vi beholdt årets stamme i laget. Nå føler jeg vi må bygge litt på nytt, da Brenne var uvirkelig viktig i det offensive spillet.

 

Nå er vel ikke Ramberg noe brennhett salgsobjekt heller pga skadehistorie og alder. Og om han kunne selges så ikke til på langt nær denne prisen. Nå var det altså slik at Brenne ble satt ut av laget denne høsten, og ikke Ramberg. Jeg tror dessuten at Stadheim ble hentet i sommer for å erstatte Brenne. Pengene man får fra LSK bør benyttes til å forsterke andre lagdeler enn midtbanen. Jeg synes fortsatt at salget av Brenne høres ut som en god deal.

---------------------------

Spillere og trenere kommer og går. Klubben består.



Flat Trådet Nøstet
Side 5 av 16 5

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340