Husk meg
Brukernavn
Passord

Blir litt engstelig nå...

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 2 1

Møklegård

Landslagsspiller

Ble medlem: 17 des 03
Innlegg: 1150

Lagt til: 01 des 06, 22:33

MossFK er ikke bekymret for at FFK er best i Østfold. "Moss skal bli best på kvalitet, og da gjør det ikke noe om FFK er best på kvantitet". En tapper gjeng fra Kråkevingen står på for "å spre det glade budskap" om MFK. Respekt!

---------------------------

Etterlysning:
FFKsupporter med ett ben, blind, døv og nylig kastrert.
Kallenavn:"Lucky".


Olavesen

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 des 03
Innlegg: 1389

Lagt til: 01 des 06, 22:52

Aaaaaaahaaaahaaaahaaaaa.... Morsom lesing på en fredagskveld... den setter vi på stand-up-kontoen...

"Moss FK er en sovende kjempe som kommer til å slå tilbake med stor kraft"    ---- jaaaadaaaa


Martin

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 sep 06
Innlegg: 1127

Lagt til: 01 des 06, 23:05

Tror det hadde vert morro om moss hadde vert i eliten, klassiske lokaloppgjør!

 


janrafn

Juniorspiller

Ble medlem: 27 aug 03
Innlegg: 133

Lagt til: 01 des 06, 23:17

Møklegård får med seg ALT som har med Moss å gjøre !

ALT!

Vet nesten ikke om jeg skal føle meg beæret eller få noia...

Middelhavsfareren i første divisjon engasjerer bredt, hvem skulle trodd...


Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 6579

Lagt til: 01 des 06, 23:24
Dette handler vel ikke om å få med seg noe som har med Moss å gjøre. Vil tro det er fordi teksten faktisk handler om FFK at den blir interessant for oss...

Det får være måte på å være innbilsk, Rafn.

Møklegård

Landslagsspiller

Ble medlem: 17 des 03
Innlegg: 1150

Lagt til: 01 des 06, 23:28
Opprinnelig postet av janrafn

Møklegård får med seg ALT som har med Moss å gjøre !

ALT!

Vet nesten ikke om jeg skal føle meg beæret eller få noia...

Middelhavsfareren i første divisjon engasjerer bredt, hvem skulle trodd...

Søkemotoren min står på auto. Søkeord "Fredrikstad". Merkelig at jeg da blir satt over til medier i Moss hele tiden!?

---------------------------

Etterlysning:
FFKsupporter med ett ben, blind, døv og nylig kastrert.
Kallenavn:"Lucky".


shaggy

A-lagspiller

Ble medlem: 02 jun 04
Innlegg: 485

Lagt til: 02 des 06, 00:48
er vel kun en bagatel i forhold til hvor mye ovennevnte snapper opp av ffk informasjon, og legger sin ære i å spre mest mulig skit rundt den aktuelle tråd, på div forum. (cinerama, på vg net)

---------------------------

cupmester 06, uten tromme


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 02 des 06, 14:01
jeg gjordet ett moro søk på gule sider. bare se hva jeg søkte og hva som kom frem

---------------------------

se min nye og berdre hjemmeside: http://keiko99.net
Fotball forum med avstemninger osv..


janrafn

Juniorspiller

Ble medlem: 27 aug 03
Innlegg: 133

Lagt til: 02 des 06, 15:34
Opprinnelig postet av Møklegård
Opprinnelig postet av janrafn

Møklegård får med seg ALT som har med Moss å gjøre !

ALT!

Vet nesten ikke om jeg skal føle meg beæret eller få noia...

Middelhavsfareren i første divisjon engasjerer bredt, hvem skulle trodd...

Søkemotoren min står på auto. Søkeord "Fredrikstad". Merkelig at jeg da blir satt over til medier i Moss hele tiden!?

 

Merkelig da, at nesten alt du skriver om her inne omhandler Moss.

Til og med profilen din klarte du å presse inn et bilde av vår kjære by. En liten skapmossing du Møklegård,  du er velkommen hvis du vil!


janrafn

Juniorspiller

Ble medlem: 27 aug 03
Innlegg: 133

Lagt til: 02 des 06, 15:36

Opprinnelig postet av Costanza
Dette handler vel ikke om å få med seg noe som har med Moss å gjøre. Vil tro det er fordi teksten faktisk handler om FFK at den blir interessant for oss...

Det får være måte på å være innbilsk, Rafn.

hmm, la oss se. Møklegård finner det nødvendig å sende link til Moss Avis sin reportasje om et dugnadsteam som ønsker å bidra til at MFK får inn penger? Dét handler om Fredrikstad? Usikker på hvem som er innbilsk her gitt


Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10062

Lagt til: 02 des 06, 19:24
Nei, dette var spake provokasjonsforsøk, janrafn! Selv du har gjort bedre enn dette tidligere... Og de sier sitt! Du er tross alt Norges mest forutsigbare debattant.

En annen ting som sier sitt er at du dag ut og dag inn saumfarer alt som er etter FFK-stoff - både VGD og ffksupporter.net.

Det bobler fortsatt i blodet for å konvertere til rødhvit skjønner jeg?

FFK1903

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03
Innlegg: 7068

Lagt til: 02 des 06, 19:53
Endret: 02 des 06, 19:55
Opprinnelig postet av janrafn

Møklegård får med seg ALT som har med Moss å gjøre !

ALT!

Vet nesten ikke om jeg skal føle meg beæret eller få noia...



Når sant skal sies, så tok det deg faktisk under en time fra tråden ble startet av Møklegård til du svarte på den, så det er kanskje slik at du får med deg alt Møklegård skriver også? Dét er grunn til å få noia av det, pass deg Møklegård, du har en stalker fra Moss etter deg!

Å prøve å provosere oss nå, raffern, det er like innbringende for deg som det er for en radiostasjon å ha nyheter på tegnspråk... Du vet, vi lever ennå på NM-gullet og berget plass. Ja, vi havnet vel faktisk akkurat en divisjon over dere (8. plass til begge lag?). Du får vente til neste år når vi ligger nede i sumpa og sliter som verst.

Det vel også å drite i eget kråkereir å snakke om at enkelte her inne får med seg alt om Moss. Jeg har se mang en tråd på kråkebolleboka hvor dere har vært flinke til å snoke opp nyheter om FFK ingen på dette forumet har snoket opp en gang. Det er ganske bra gjort det!

janrafn

Juniorspiller

Ble medlem: 27 aug 03
Innlegg: 133

Lagt til: 02 des 06, 20:54
Endret: 02 des 06, 21:03

Tja, du ble såpass provosert at du kom ut av ditt lønnkammer og  skrev ditt første innlegg på et og et halvt døgn ? Litt provosert da eller selvom du prøver å spella storkar? (Nå bruker jeg FFK1903-taktikk her, den klassiske "dere gikk jo på agnet!") Men faen, Nå dreit jeg meg ut! Svarte jo etter én time bara!

Dere er nok bare litt bitre for at mossingane er få men smarte og kreative.

Start et par nye tåredryppandes Enerly-aksjoner dere guttær. Dét er dere gode på! (I tillegg til å kjøre buss da) og nå ere helg! Skål!

PS: Du er forresten søt når du skjuler håravfall med midtøstensk hodeplagg


Husgutt

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 aug 04
Innlegg: 4381

Lagt til: 02 des 06, 21:27
neste år skal enerly være sjåfør i plankehaugbussen..det blir så bra så

---------------------------

SYNG FOR FAEN!!!!
FRIHET FOR ULTRAS!!!
STOLT MEDLEM AV FFF!


FFK1903

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03
Innlegg: 7068

Lagt til: 02 des 06, 21:32
Lite som skjer ellers på forumet vet du, og det er ikke noe så enkelt som å svare på dine innlegg

He he he, ja, vi er kjempemissunnelig på dere! I hvert fall at dere er få, er så mye arbeid med å arrangere alle disse bussene hver gang. Hadde vært mye enklere om vi hadde den gamle rustholken dere kjører rundt i, men akkurat nå så hadde det ikke vært plass til bussjåførene vi brukte engang i bussen deres.

Søt? Jeg syns jeg var kreativ jeg!

Skål Raffern, det ser dog ut som du har begynt på gravølet allerede.

Men tilbake til tråden, tror ikke vi skal frykte Moss med det første. Når fokuset deres er å slå FFK i treningskampene, så går det som regel dårlig med langt mindre viktigere ting, serien for eksempel. De bør heller se opp for Sparta til året tror nå jeg...

TgfkaFFK

Landslagsspiller

Ble medlem: 29 apr 03
Innlegg: 1105

Lagt til: 03 des 06, 02:52

Er det bare meg, eller har han Rune Viken fyren lært endel fra Komiske-Ali når det gjelder statusrapportering generellt og virkelighetsoppfatning generelt?

Dessuten er det alltid koselig med janrafn. Måten han opprettholder mossesupporter-imaget på og hans iherdighet innsats i diverse fora er jo helt i strid med hva klubben er tjent med og på den måte er janrafn en viktig støttespiller for oss som er fornøyde med moss en divisjon under. Takk for alt janrafn, uten deg er det ikke sikker moss hadde vært like fattige på penger.

---------------------------

Bjørkøy som Statsminister!


janrafn

Juniorspiller

Ble medlem: 27 aug 03
Innlegg: 133

Lagt til: 03 des 06, 16:59
Opprinnelig postet av TgfkaFFK

Er det bare meg, eller har han Rune Viken fyren lært endel fra Komiske-Ali når det gjelder statusrapportering generellt og virkelighetsoppfatning generelt?

Dessuten er det alltid koselig med janrafn. Måten han opprettholder mossesupporter-imaget på og hans iherdighet innsats i diverse fora er jo helt i strid med hva klubben er tjent med og på den måte er janrafn en viktig støttespiller for oss som er fornøyde med moss en divisjon under. Takk for alt janrafn, uten deg er det ikke sikker moss hadde vært like fattige på penger.

 

Kan noen oversette?


denialsander

Landslagsspiller
Ble medlem: 06 jul 05
Innlegg: 3236

Lagt til: 03 des 06, 21:04
Opprinnelig postet av janrafn
Opprinnelig postet av TgfkaFFK

Er det bare meg, eller har han Rune Viken fyren lært endel fra Komiske-Ali når det gjelder statusrapportering generellt og virkelighetsoppfatning generelt?

Dessuten er det alltid koselig med janrafn. Måten han opprettholder mossesupporter-imaget på og hans iherdighet innsats i diverse fora er jo helt i strid med hva klubben er tjent med og på den måte er janrafn en viktig støttespiller for oss som er fornøyde med moss en divisjon under. Takk for alt janrafn, uten deg er det ikke sikker moss hadde vært like fattige på penger.

 

Kan noen oversette?

Dette er FFK-supporternes superduperhemlige sjørøverspråk, som bare en håndfull lærde behersker. Jeg kan godt lære deg det, men da må jeg drepe deg etterpå.

---------------------------

Pear Pimples for Hairy Fishnuts!


Rafn

A-lagspiller

Ble medlem: 08 des 06
Innlegg: 524

Lagt til: 08 des 06, 21:33

Jeg får ganske mange spørsmål fra gamle kjente som spør meg hvorfor jeg er så aktiv på FFKSUPPORTER.NET. og KRÅKEVINGEN...

Dette er vel det første innlegg jeg har her, selv om "navnebroren min" fra Moss har figurert her inne i mange år.

Altså: Jan Rafn er ikke Jan Rafn. Selv om det er en "ære" å bli navnegitt gang på gang. For de som ikke husker så langt tilbake (he he...) har jeg en fortid i både Moss og FFK. Og jeg har derfor noe som høres umulig ut....et hjerte i begge klubber. Men kjære navnebror Jan Rafn, bildet du bruker er vel ikke særlig beærende for meg, er det vel...??

 

Fortsett gjerne å bruke navnet mitt, men alle dere som sender meg skulende blikk når jeg er på FFK stadion, Jan Rafn er ikke Jan Rafn.. og jeg sier ALDRI noe negativt om FFK (eller Moss FK).

Håper dette er avklarende for alle dere som lurer på om jeg har vendt FFK ryggen. Dere kan begynne å hilse igjen...he he..

Hyggelig hilsen fra Jan Rafn

 

 

---------------------------

Av alle uviktige ting er fotball det viktigste.


denialsander

Landslagsspiller
Ble medlem: 06 jul 05
Innlegg: 3236

Lagt til: 08 des 06, 21:57
Jan Rafn ikke er Jan Rafn, siden Jan Rafn er Jan Rafn og bare Rafn men ikke JanRafn for han er ikke den ekte Jan Rafn. 

Puh. Nå skjønte jeg alt.

---------------------------

Pear Pimples for Hairy Fishnuts!



Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 2 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340