Husk meg
Brukernavn
Passord

Simen Til Lillestrøm!?

Flat Trådet Nøstet
Side 5 av 6 5

Snæbbussaristokrat 1

Landslagsspiller

Ble medlem: 15 feb 04
Innlegg: 2571

Lagt til: 05 des 06, 12:14

Opprinnelig postet av Costanza
Brenne har ikke mulighet til å sette kontraktsforslag fra FFK og LSK opp mot hverandre og dermed vite hvem som betaler mest, ganske enkelt fordi LSK på dette tidspunkt ikke har lov til å lage noe kontraktsforslag til ham.

Hvis han da ikke "tar en Ringberg"....

 

Det er helt riktig, Costanza.

Men Simen vet nok omtrent hvor langt FFK kan strekke seg og han vil nok også si ja til det tilbudet, dersom det er så godt som det kan bli, istedet for å si nei, for så å risikere at tilbudet fra Lillestrøm ikke blir like attraktivt. Simen har vel også Ringbergs avgang fra FFK friskt i minne, så han vil vel heller ikke gamble for mye før han bestemmer seg. Men som du er inne på, så må jo FFK først tillate Lillestrøm å snakke med Simen.

Dersom det kommer til å gå så langt at Lillestrøm får lov til å snakke med Simen, eller at klubbene blir enige om en overgangssum, så vil jeg si at FFK ikke er interessert nok i å beholde ham, og det er jo mulig, for det er jo ikke alltid det er samsvar med hva som blir sagt og hva som blir gjort i denne fotballverden.

Men etter min mening, så tror jeg ikke det kommer til å skje, at Simen spiller mot oss i 1. serierunde i 2007.

Dersom Simen kommer til å spille mot oss i 2007, så blir det eventuelt for en utenlands klubb i UEFA cupen. 

---------------------------

FFK på toppen i 2006


Bob Page

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jan 06
Innlegg: 4914

Lagt til: 05 des 06, 12:57

FFK har jo sagt at de vil bygge laget rundt Brenne, da godtar de ikke et bud på ham før han ev velger å avslå kontraktforslaget fra FFK. Så intil han avslår kan vi ta det helt med ro...

---------------------------

For sammen er vi sterke, og det kjennes ille bra å være fra den byen, som laget kommer fra
---
http://www.plankehaugen.no
----
Msn : frpau@hotmail.com
----
Å TROFEET LØFTAS HØYT PÅ ULLEVÅL!!


Kent

Landslagsspiller

Ble medlem: 12 feb 04
Innlegg: 878

Lagt til: 05 des 06, 12:57
Endret: 05 des 06, 12:59

Opprinnelig postet av JJunior
Om FFK skal ha penger for Simen må de selge han mens han fortsatt er under kontrakt.
Sett at FFK kan få 5-7 millioner for ham nå.
Har da FFK råd til å la ham gå gratis om ett år?

 

Her treffer du spikeren på hodet, er dette det i bunn og grunn dreier seg om. Men et salg blir kun aktuelt om Simen selv ønsker seg bort da FFK er meget interessert i å beholde ham.

 

Så i motsetning til Bjørkøy som hevder at det ikke er opp til han hvor han spiller neste sesong er det mer eller mindre fullt opp til Brenne hvor han spiller neste sesong. Forutsatt at et bud fra f.eks Lillestrøm er i samsvar med hva FFK priser han til.

 


seal_dm

A-lagspiller

Ble medlem: 03 mai 04
Innlegg: 416

Lagt til: 05 des 06, 14:00

Opprinnelig postet av Costanza
Brenne har ikke mulighet til å sette kontraktsforslag fra FFK og LSK opp mot hverandre og dermed vite hvem som betaler mest, ganske enkelt fordi LSK på dette tidspunkt ikke har lov til å lage noe kontraktsforslag til ham.

Hvis han da ikke "tar en Ringberg"....

 

Ikke nødvendighvis. Vi må huske på att Fjørtoft er litegranne kristen. Bare dette bør få varsellampene til å blinke. Tviler ikke et sekund på att både VIF og LSK er i stand til å bryte reglene med å ta kontakt med Brenne og fortelle om hva de kan tilby.

Men selfølgelig, vi har jo Morgan, og han er jo ikke akkurat født i går. Regner med att de gir gutten et kontraktsforslag som gjør han fornøyd.


knut

A-lagspiller

Ble medlem: 18 jun 03
Innlegg: 522

Lagt til: 05 des 06, 14:02

scenario salg av brenne:

 

5-7 millioner + et år sparte lønnsutgifter = ca 8 millioner

 

det vil si at vi får midler til å signe koren i to år (for 4 millioner som jeg har lest at han krever pr år)

---------------------------

med ffk til champions league!


denialsander

Landslagsspiller
Ble medlem: 06 jul 05
Innlegg: 3236

Lagt til: 05 des 06, 14:18
Opprinnelig postet av knut

scenario salg av brenne:

 

5-7 millioner + et år sparte lønnsutgifter = ca 8 millioner

 

det vil si at vi får midler til å signe koren i to år (for 4 millioner som jeg har lest at han krever pr år)



Hvis LSK skal betale så mye for Brenne da har de vel råd til å gi Koren tilsvarende lønn, vel...

---------------------------

Pear Pimples for Hairy Fishnuts!


benksliter`n

Landslagsspiller

Ble medlem: 26 okt 04
Innlegg: 2762

Lagt til: 05 des 06, 14:36
Opprinnelig postet av knut

scenario salg av brenne:

 

5-7 millioner + et år sparte lønnsutgifter = ca 8 millioner

 

det vil si at vi får midler til å signe koren i to år (for 4 millioner som jeg har lest at han krever pr år)

 

Kan ikke helt se at FFK vil la Brenne gå for 5-7 mill til en konkurent i tippeligaen. Når Brink og Stadheim ble solgt fra Sogndal for 4-5 mill,så er Brenne verdt minst det dobbelte med et år igjen av kontrakten. Han bør prises til 8-12 mill.

---------------------------

FFK ØSTFOLD`S FOTBALL-STOLTHET!

BYGG PÅ STADION TIL 20 000!
SÅ DRØMMEN OM CHAMPIONS LEAGUE I VÅR EGEN STORSTUE IKKE DØR!


bateman

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 04
Innlegg: 2656

Lagt til: 05 des 06, 15:44
Endret: 05 des 06, 15:46

hvorfor skulle simen dra til lillestrøm? mulig noe bedre lønn, men at lsk er et bedre utstillingsvindu en FFK tror jeg ikke noe på. bare se på all interessen det ble rundt FFK spillere etter cupfinalen.andre punkter:

1. han er lokal gutt,elskes av fansen, i lsk blir han en av flere.

2. ffk spiller uefa cup hvis de kommer forbi et hinder(spekuleres i at man går rett til gruppespill også), lsk må gjennom flere hindrer.

3. det viktigste er kanskje at lsk per dags dato er på tilnærmet samme nivå som FFK. mifsud og koren er drivkreftene i laget sammen med kippe. 2 av 3 i sentrallinja på vei ut.

4.eggen har "håpehåpe" endelig funnet ut ved hjelp av bl.a morgan at kvalitet prioriteres før kvantitet(potetspillere=eggens problembarn). og hvis FFK tør å spille sin taktikk også borte kan dette bli meget bra. med nordlie blir det enten fugl eller fisk- det viser historien.

---------------------------

UEFA KØPPEN 2007?!


Olavesen

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 des 03
Innlegg: 1389

Lagt til: 05 des 06, 15:50
Her er jeg enig med deg bateman. Tror rett og slett ikke Brenne har planer om å spille i Lillestrøm. Men hvis han ikke skriver under på ny kontrakt kommer antakelig klubben til å akseptere et eventuelt bud på han da...

bateman

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 04
Innlegg: 2656

Lagt til: 05 des 06, 15:57

ja. og det gjør klubben lurt i. heller 6-8mill nå enn ingenting om 1år. misforstå meg rett, brenne er en fantastisk spiller, men hans virkelig potensial blir noe begrenset med jaget etter å komme seg ut, og spille på 1års kontrakter. en 3års kontrakt og simen kunne fokusert 100% på FFK, og hans fantastiske spill ville stabilisert seg gjennom hele sesongen, som igjen vil skape interesse fra utenlandske klubber, og igjen da generere mer penger til FFK kassa. vinn-vinn situasjon.

 

men velger simen å takke nei bør klubben selge, kan ikke forvente at en spiller som jobber på oppsigelse yter 110% sesongen igjennom, samt det økonomiske.

---------------------------

UEFA KØPPEN 2007?!


Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10060

Lagt til: 05 des 06, 16:14
Det er nok slik klubben tenker også, bateman. Dersom tilbudet er godt nok (dvs ikke 2-3 millioner slik LSK-fansen drømmer om), så velger nok klubben å selge ham om Brenne ikke forlenger. Det er helt og holdent opp til Brenne med mindre klubbens kontraktsforslag er latterlig dårlig, men det tviler jeg på.

Christoffer

Juniorspiller
Ble medlem: 21 aug 06
Innlegg: 214

Lagt til: 05 des 06, 20:26
Har hørt fra en person som følger LSK tett og jobber i klubben at LSK har kommet med konkrete tilbud på både Bjørkøy og Brenne. Han sa videre at han ikke trodde at noen av dem ville gå til LSK siden FFK rett og slett ikke ville selge i det hele tatt.. Og når Morgan og Fjørtoft møttes var Kasey Wehrman en av spillerne de diskuterte..

---------------------------

Ullevaal for FAEN!!

Dagfinn Enerly i Våre Tanker ;D


paco

Landslagsspiller
Ble medlem: 29 aug 06
Innlegg: 1534

Lagt til: 05 des 06, 21:41
Opprinnelig postet av Christoffer
Har hørt fra en person som følger LSK tett og jobber i klubben at LSK har kommet med konkrete tilbud på både Bjørkøy og Brenne. Han sa videre at han ikke trodde at noen av dem ville gå til LSK siden FFK rett og slett ikke ville selge i det hele tatt.. Og når Morgan og Fjørtoft møttes var Kasey Wehrman en av spillerne de diskuterte..
tror du tar feil der angående det møte,er spent på hvem som har gitt deg den informasjonen

Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10060

Lagt til: 05 des 06, 22:00
Opprinnelig postet av paco
tror du tar feil der angående det møte,er spent på hvem som har gitt deg den informasjonen

Morgan Andersen har allerede bekreftet i media at de "snakket om Wehrman", det vil si han bekreftet at de diskuterte non-EU-problematikken i Norge. Andersen uttalte at LSK og FFK tenkte likt om denne saken. Det er Wehrman og LSK som har gått til sak mot NFF. Dersom de diskuterte denne problematikken, så har de nok i høyeste grad diskutert Wehrman. Om det var i forbindelse med en overgang? Det aner jeg ingenting om, men at han ble nevnt i en diskusjon om non-EU-problematikken? Det er jeg rimelig sikker på.

For øvrig en spiller jeg kunne tenke meg å se i FFK, dersom vi ser bort i fra det faktum at han er non-EU.

paco

Landslagsspiller
Ble medlem: 29 aug 06
Innlegg: 1534

Lagt til: 05 des 06, 23:07
Opprinnelig postet av Holters
Opprinnelig postet av paco
tror du tar feil der angående det møte,er spent på hvem som har gitt deg den informasjonen

Morgan Andersen har allerede bekreftet i media at de "snakket om Wehrman", det vil si han bekreftet at de diskuterte non-EU-problematikken i Norge. Andersen uttalte at LSK og FFK tenkte likt om denne saken. Det er Wehrman og LSK som har gått til sak mot NFF. Dersom de diskuterte denne problematikken, så har de nok i høyeste grad diskutert Wehrman. Om det var i forbindelse med en overgang? Det aner jeg ingenting om, men at han ble nevnt i en diskusjon om non-EU-problematikken? Det er jeg rimelig sikker på.

For øvrig en spiller jeg kunne tenke meg å se i FFK, dersom vi ser bort i fra det faktum at han er non-EU.
ok gir meg der,det jeg mente er at de ikke diskuterte en overgang sorry

morradi

Juniorspiller
Ble medlem: 13 aug 06
Innlegg: 148

Lagt til: 06 des 06, 02:18
Hvor kommer dette maset om "jaget etter å komme seg ut" fra?
Det at Brenne sa han kom til å stikke hvis vi rykket ned?

Skulle da bare mangle.

denialsander

Landslagsspiller
Ble medlem: 06 jul 05
Innlegg: 3236

Lagt til: 06 des 06, 08:00

Opprinnelig postet av Christoffer
Har hørt fra en person som følger LSK tett og jobber i klubben at LSK har kommet med konkrete tilbud på både Bjørkøy og Brenne. Han sa videre at han ikke trodde at noen av dem ville gå til LSK siden FFK rett og slett ikke ville selge i det hele tatt.. Og når Morgan og Fjørtoft møttes var Kasey Wehrman en av spillerne de diskuterte..


Hvis FFK ikke vil selge Bjørkøy/Brenne i det hele tatt har ikke LSK lov til å gi spillerne tilbud. Dette fordi spillerne er under kontrakt med FFK og klubben må altså gi aksept til LSK for å gi dem et tilbud.  Hvis FFK ikke ønsker å selge i det hele tatt - hvorfor skulle FFK tillate LSK å gi spillerne en kontrakt?  

Det du sier er egentlig ganske selvmotsigende.

PS! Jeg har forøvrig hørt fra mora til en kompis av tanta til Beate (ikke ho med grå stær, men ho andre) som kjenner nevøen til oldefaren til en venn av en person i FFKs ledelse at Brenne koser seg på ferie og driter i LSK.

---------------------------

Pear Pimples for Hairy Fishnuts!


Per Egil

Moderator

Ble medlem: 01 apr 05
Innlegg: 2141

Lagt til: 06 des 06, 08:08
Endret: 06 des 06, 08:08
Opprinnelig postet av denialsander
PS! Jeg har forøvrig hørt fra mora til en kompis av tanta til Beate (ikke ho med grå stær, men ho andre) som kjenner nevøen til oldefaren til en venn av en person i FFKs ledelse at Brenne koser seg på ferie og driter i LSK.


Har du en link? Ellers synes jeg ikke du burde komme med slike påstander.

---------------------------

Ære være Plankebyen


denialsander

Landslagsspiller
Ble medlem: 06 jul 05
Innlegg: 3236

Lagt til: 06 des 06, 10:09
Opprinnelig postet av Per Egil
Opprinnelig postet av denialsander
PS! Jeg har forøvrig hørt fra mora til en kompis av tanta til Beate (ikke ho med grå stær, men ho andre) som kjenner nevøen til oldefaren til en venn av en person i FFKs ledelse at Brenne koser seg på ferie og driter i LSK.


Har du en link? Ellers synes jeg ikke du burde komme med slike påstander.


Du finner den her.

---------------------------

Pear Pimples for Hairy Fishnuts!


oleberg

Landslagsspiller

Ble medlem: 29 sep 03
Innlegg: 1341

Lagt til: 06 des 06, 10:39

Opprinnelig postet av denialsander
Opprinnelig postet av Per Egil
Opprinnelig postet av denialsander
PS! Jeg har forøvrig hørt fra mora til en kompis av tanta til Beate (ikke ho med grå stær, men ho andre) som kjenner nevøen til oldefaren til en venn av en person i FFKs ledelse at Brenne koser seg på ferie og driter i LSK.


Har du en link? Ellers synes jeg ikke du burde komme med slike påstander.


Du finner den her.

 

Ha Ha. KONGE



Flat Trådet Nøstet
Side 5 av 6 5

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f