Husk meg
Brukernavn
Passord

Sosial samling fredag 01. Desember

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Klokan

Landslagsspiller

Ble medlem: 27 apr 03
Innlegg: 2247

Lagt til: 27 nov 06, 23:03
Endret: 27 des 06, 23:51

Er det sosial samling på klubhuset på stadion (den gamle da). Vi møtes 19.30. I utgangspunktet blir det snakk om sangsamlinger og annet som har med tribunen å gjøre. Fint at det kommer så mange som mulig da... Vi trenger kreative folk. Fint også hvis dere skriver her hvis Dere kommer. Kan hende det blir Pizza bestilling og da er det greit å vite om vi skal bestille 5 eller 15. Det er rettigheter til øl og vin på huset.

Til sutt deler vi oss i 7-8 grupper og lager en gruppe en sang hver. Dem 4 dårligste betaler regningen på Pizza og drikke ...  He he he tuller da...

Fint hvis moderatorer kan "henge" dette her som sticky frem til fredag


Moderator edit: Mer informerende tittel

 

Mod enda en gang: Fjernet stickyen ettersom det er en "liten halvtime" siden denne samlingen var.

 

 

---------------------------

Da nije bilo tebe, na teskom putu mom.
Ja nikada pjevao ne bi, jer ne bih imao kom.
Dinamo Zagreb


bønna

Landslagsspiller

Ble medlem: 28 sep 03
Innlegg: 1261

Lagt til: 27 nov 06, 23:31
Sign me up!

---------------------------

Burn in hell, por favore..


A9$h

Landslagsspiller

Ble medlem: 22 feb 04
Innlegg: 1845

Lagt til: 27 nov 06, 23:42
Endret: 27 nov 06, 23:43
tribunekampen er jo tydeligvis tapt pga morgan klarte å overtale de 40 som var der til å stå bak mål. Bryter jo allt det de har lovet men uansett positivt med samling for de som har mulighet til å møte opp, er jo sosialt. Har desverre eksamener rundt dette tidspunktet, ellers hadde det vært artig å vært med når det gjelder sang greine

---------------------------

«Gult kort for å kaste seg inn er greit. Til og med et rødt kort i ny og ned er OK, så lenge du gir alt. Jeg vil ha et grusomt lag. Jeg vil at motstanderne skal hate oss»



Martin_

Landslagsspiller
Ble medlem: 16 okt 05
Innlegg: 1057

Lagt til: 28 nov 06, 13:42
Jeg kommer i løpet av kvelden, regner med litt etter åtte, kommer rett fra trening.

---------------------------

Å sånn spiller enga... ---> (_|_ )


paco

Landslagsspiller
Ble medlem: 29 aug 06
Innlegg: 1534

Lagt til: 29 nov 06, 12:21
Opprinnelig postet av A9$h
tribunekampen er jo tydeligvis tapt pga morgan klarte å overtale de 40 som var der til å stå bak mål. Bryter jo allt det de har lovet men uansett positivt med samling for de som har mulighet til å møte opp, er jo sosialt. Har desverre eksamener rundt dette tidspunktet, ellers hadde det vært artig å vært med når det gjelder sang greine
hehe overtale de 40 som var der! er det små barn vi snakker om uten egne meninger eller en diger fleip ifra din side hohoho

Silje

Knøttespiller

Ble medlem: 10 mar 06
Innlegg: 25

Lagt til: 01 des 06, 16:00

Opprinnelig postet av A9$h
tribunekampen er jo tydeligvis tapt pga morgan klarte å overtale de 40 som var der til å stå bak mål.

 

Unødvendig å klage på dette Anish, for vi hadde innkalt til møte god tid i forveien, så du hadde ALL mulighet til å komme å stemme for langsiden.. Vi var femti som stilte opp på møtet, og flertallet får vilja si, så enkelt er det, frøken..

---------------------------

Tråkk på`n, han lever ennå!


Planken

Moderator

Ble medlem: 17 mar 04
Innlegg: 1632

Lagt til: 01 des 06, 16:23
Opprinnelig postet av Silje

Opprinnelig postet av A9$h
tribunekampen er jo tydeligvis tapt pga morgan klarte å overtale de 40 som var der til å stå bak mål.

 

Unødvendig å klage på dette Anish, for vi hadde innkalt til møte god tid i forveien, så du hadde ALL mulighet til å komme å stemme for langsiden.. Vi var femti som stilte opp på møtet, og flertallet får vilja si, så enkelt er det, frøken..



Dette har jo vært diskutert opp og ned før, men det var vel ikke akkurat slik at innkallelsen presiserte at det ville bli bestemt noe sånt på dette møtet?

---------------------------

"Puh, så varmt det er..(pause)... nå tenker jeg dommeren er våt i dusken sin…"
- Terje Dalby kommenterer en fotballkamp med kvinnelandslaget i OL i Atlanta


A9$h

Landslagsspiller

Ble medlem: 22 feb 04
Innlegg: 1845

Lagt til: 01 des 06, 19:39
Endret: 01 des 06, 19:46
Opprinnelig postet av Silje

Opprinnelig postet av A9$h
tribunekampen er jo tydeligvis tapt pga morgan klarte å overtale de 40 som var der til å stå bak mål.

 

Unødvendig å klage på dette Anish, for vi hadde innkalt til møte god tid i forveien, så du hadde ALL mulighet til å komme å stemme for langsiden.. Vi var femti som stilte opp på møtet, og flertallet får vilja si, så enkelt er det, frøken..

Det ble ikke sagt noe som helt om avstemmning før møtet, da ville nok flere tatt turen ditt. Enn den såkalte indre kjernen som skal avgjøre alt. Hadde vært bedre å satt en poll på denne sida, og basert deg ut ifra den. Faktisk fått en bedre normalfordeling på hva folk hvil da.

Hadde ALL MULIGHET TIL Å MØTE OPP? Litt vanskelig å gå fra eksamenslokalet når man studerer i oslo for å rekke det. Er jo helt på trynet å sette møte på en onsdag som jeg ganske sikkert mener det var

---------------------------

«Gult kort for å kaste seg inn er greit. Til og med et rødt kort i ny og ned er OK, så lenge du gir alt. Jeg vil ha et grusomt lag. Jeg vil at motstanderne skal hate oss»



Klokan

Landslagsspiller

Ble medlem: 27 apr 03
Innlegg: 2247

Lagt til: 02 des 06, 17:14
Endret: 02 des 06, 17:15

For det første Anish. Skal du klage så lag en ny klagetråd og ikke ødeleg tråden som ikke har noe som helst med vår plasserin på stadion å gjøre i det heletatt. For det andre : merkelig at det er altid samme mennesker som klager . Du hadde mulighet til å si det du ville på møtet. Alle viste hva som kommer til å bestemmes på møtet så for du prioritere vel. Det er så forferdelig lett å skrive jeg kan ikke fordi jeg er her og jeg er der. Jeg er syk og jeg er det. Og alltid samme mennesker som først ikke møter opp når en skal gjøre noe eller bestemme noe men klage kan dere. Pool sier du ? OK er det dagens demokrati? er det slik du skal også sende klage til regjeringen at ved neste valget legg opp et Pool på en eller annen side så kan vi stemme frem ... Halo ... Pool da og så skal du sitte og trykke til du mister finger for noe som bare du vil ........ For det tredje.... Plasseringen er bestemt og du kan klage og vare negativ så mye du vil men vi blir plasert bak det ene målet. Nå kan du se om du skal fortsette å ødelege denne gleden for enkelte som har kanskje lyst å treffes og lage nye sanger eller om du skal heller prøve å vare litt positiv og hjelpe til ...

 

Og til slutt ... i går var det koselig. Vi ble enig om en del ting, ny plate kommer ut en gang til våren. Vi har laget 3 nye sanger og bestemt sted og tid for neste gang. Så hvis en moderator kan vare så snill og henge opp en liten Sticky med opplysning at neste sangsamling blir fredag 05.01. klokka 19.30 på GAMLE STADION.  Fint hvis det kommer enda flere folk neste gang enn i går....

 

Takk !!!!

 

 

 

---------------------------

Da nije bilo tebe, na teskom putu mom.
Ja nikada pjevao ne bi, jer ne bih imao kom.
Dinamo Zagreb


Martin_

Landslagsspiller
Ble medlem: 16 okt 05
Innlegg: 1057

Lagt til: 02 des 06, 18:20
Vi hadde det morro igår Zoran! Synd for dere som ikke var der..

---------------------------

Å sånn spiller enga... ---> (_|_ )


Bob Page

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jan 06
Innlegg: 4914

Lagt til: 03 des 06, 00:53
http://www.ffksupporter.net/vote/poll.php?poll=3

---------------------------

For sammen er vi sterke, og det kjennes ille bra å være fra den byen, som laget kommer fra
---
http://www.plankehaugen.no
----
Msn : frpau@hotmail.com
----
Å TROFEET LØFTAS HØYT PÅ ULLEVÅL!!



Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340