Husk meg
Brukernavn
Passord

HSV-speider har vært i Fredrikstad...

Flat Trådet Nøstet
Side 2 av 2 2

denialsander

Landslagsspiller
Ble medlem: 06 jul 05
Innlegg: 3236

Lagt til: 23 nov 06, 18:29
Endret: 23 nov 06, 20:39

Opprinnelig postet av janrafn
Du er ikke helt informert. Moss hadde før sesongen 2006 godtatt et bud på 3 millioner fra Molde, men spilleren takket nei. Dvs: Han ville vært i en tippeligaklubb for lengst dersom han hadde ønsket det selv.


Hehe, han ville fortsatt vært en Adecco-liga-spiller hvis han hadde gått til Molde.

---------------------------

Pear Pimples for Hairy Fishnuts!


Shadar

Landslagsspiller

Ble medlem: 26 okt 04
Innlegg: 1839

Lagt til: 23 nov 06, 18:31
Opprinnelig postet av janrafn
Opprinnelig postet av Snæbbis
Opprinnelig postet av scheien

trur nok desverre det er raio de er ute etter jeg også.folk rundt i europa har fått opp øynene for han nå.

 

hvis han går så må vi få inn to nye stoppere.da håper jeg vidar martinsen er en av dem.




Som en eller annen sa for ikke så lenge siden her på forumet; hvis martinsen hadde vært en så god forsvarsspiller så hadde han vært i en tippeligaklubb for lengst. .

Du er ikke helt informert. Moss hadde før sesongen 2006 godtatt et bud på 3 millioner fra Molde, men spilleren takket nei. Dvs: Han ville vært i en tippeligaklubb for lengst dersom han hadde ønsket det selv.

Det er jo ganske klart at han ikke vil spille i tippeligaen for en hver pris. Tipper han hadde sagt ja hvis det hadde vært FFK som hadde vært lure nok til å legge inn det budet. Da hadde han blitt boende i fagre Østfold.


janrafn

Juniorspiller

Ble medlem: 27 aug 03
Innlegg: 133

Lagt til: 23 nov 06, 18:58

Mulig det, men FFK har prøvd mange ganger allerede å kjøpe ham fra Moss...


JJunior

Landslagsspiller
Ble medlem: 27 feb 04
Innlegg: 1081

Lagt til: 23 nov 06, 19:44
Opprinnelig postet av janrafn

Mulig det, men FFK har prøvd mange ganger allerede å kjøpe ham fra Moss...


Javel??
Personlig kan jeg ikke huske en eneste gang FFK har kommet med bud på ham.
De har sagt de er interreserte ved flere anledninger når journalister har kommet med direkte spørsmål, men det er laaaangt derfra og til å faktisk prøve å kjøpe ham.

Har du noen kilder som det står at FFK har lagt inn bud?

janrafn

Juniorspiller

Ble medlem: 27 aug 03
Innlegg: 133

Lagt til: 23 nov 06, 19:49

Det har jeg men trenger ikke fortelle deg om det. Poenget er vel at budene aldri har vært gode nok. I en periode ringte FFK den 20. i hver måned  (Trudde mossingane var desperate etter gryn). Men det er leeeenge siden nå.


JJunior

Landslagsspiller
Ble medlem: 27 feb 04
Innlegg: 1081

Lagt til: 23 nov 06, 19:54
Opprinnelig postet av janrafn

Det har jeg men trenger ikke fortelle deg om det. Poenget er vel at budene aldri har vært gode nok. I en periode ringte FFK den 20. i hver måned  (Trudde mossingane var desperate etter gryn). Men det er leeeenge siden nå.


Har veldig vanskelig for å tro at FFK har kommet med bud hver måned uten at det nådde media.

Olavesen

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 des 03
Innlegg: 1389

Lagt til: 23 nov 06, 19:57
Synes det er helt ålreit å få litt info fra folk som har sett Vidar i et tjuetall kamper i år, i motsetning til gjengen her inne som vil bla opp millioner uten noensinne å ha sett fyren i kamp...

torkr

A-lagspiller

Ble medlem: 28 jul 06
Innlegg: 386

Lagt til: 23 nov 06, 20:11
Endret: 23 nov 06, 20:12
oi, bomma med en side, gitt ...

benksliter`n

Landslagsspiller

Ble medlem: 26 okt 04
Innlegg: 2762

Lagt til: 23 nov 06, 20:36

Tviler på Vidar Martinsen er god nok og profesjonell nok.Han var et godt talent.Men når han velger å skrive under en lang kontrakt med et adecco-lag og bakgårdsklubb som Moss. Da er han for lite ambisiøs,og tåler kanskje konkuranse dårlig. Tror ikke han vil gå inn på FFK å styrke laget,men kan være en god backup og kan utvikle seg til å bli en bedre spiller på sikt.....Hvis han hever seg,med den store konkuransen som er i FFK ,kan han spille seg inn på laget. En annen spiller som kunne vært interessant er Stefen Nystrøm,men det blir det samme her....han må heve seg,for å ta en plass i FFK.

Vi trenger vel en spiss og en forsvarssjef som kan gå rett inn på laget og heve det.

 

---------------------------

Benksliter`n

BYGG EN STOR NOK STADION!
15 000 +++++


Shadar

Landslagsspiller

Ble medlem: 26 okt 04
Innlegg: 1839

Lagt til: 24 nov 06, 00:46
Opprinnelig postet av benksliter`n

Tviler på Vidar Martinsen er god nok og profesjonell nok.Han var et godt talent.Men når han velger å skrive under en lang kontrakt med et adecco-lag og bakgårdsklubb som Moss. Da er han for lite ambisiøs,og tåler kanskje konkuranse dårlig. Tror ikke han vil gå inn på FFK å styrke laget,men kan være en god backup og kan utvikle seg til å bli en bedre spiller på sikt.....Hvis han hever seg,med den store konkuransen som er i FFK ,kan han spille seg inn på laget. En annen spiller som kunne vært interessant er Stefen Nystrøm,men det blir det samme her....han må heve seg,for å ta en plass i FFK.

Vi trenger vel en spiss og en forsvarssjef som kan gå rett inn på laget og heve det.

 



Mulig det. Men hva med at han ikke ville gå til molde for mer penger da? Det vitner om verdier det benksliter`n.
Han tar jo bare hensyn til familien. Når Rosenborg er frampå på han, så burde FFK være de også. Han kommer til å bli bedre i FFK enn det han er i moss nå, tror han er litt lei jeg.

Shadar

Landslagsspiller

Ble medlem: 26 okt 04
Innlegg: 1839

Lagt til: 24 nov 06, 00:47
Opprinnelig postet av denialsander

Opprinnelig postet av janrafn
Du er ikke helt informert. Moss hadde før sesongen 2006 godtatt et bud på 3 millioner fra Molde, men spilleren takket nei. Dvs: Han ville vært i en tippeligaklubb for lengst dersom han hadde ønsket det selv.


Hehe, han ville fortsatt vært en Adecco-liga-spiller hvis han hadde gått til Molde.



Nei, da hadde de ikke rykket ned.. Ganske sikker på.

ffkmufc

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 des 04
Innlegg: 4082

Lagt til: 24 nov 06, 08:10
Hadde jo vært bra om vi fikk Martinsen til klubben, han er jo lokal og god! Men er han god nok til å heve nivået veldig?? Jeg trur han kan bli en veldig god spiller på sikt og da mener jeg det er rett å satse på han! Trur ikke han står noe særlig tilbake for Gerrbrand..

denialsander

Landslagsspiller
Ble medlem: 06 jul 05
Innlegg: 3236

Lagt til: 24 nov 06, 09:07
Opprinnelig postet av ffkmufc
Hadde jo vært bra om vi fikk Martinsen til klubben, han er jo lokal og god! Men er han god nok til å heve nivået veldig?? Jeg trur han kan bli en veldig god spiller på sikt og da mener jeg det er rett å satse på han! Trur ikke han står noe særlig tilbake for Gerrbrand..


Vi vil ikke kjøpe noen som "står tilbake" for noen av spillerne våre, vil vi vel?  Vi vil da helst kjøpe spillere som forsterker laget omgående.

---------------------------

Pear Pimples for Hairy Fishnuts!


Shadar

Landslagsspiller

Ble medlem: 26 okt 04
Innlegg: 1839

Lagt til: 24 nov 06, 09:22
VM slo Rob Friend i lufte oftere enn motsatt under kvalikkampene mot Molde i fjor. Han er rask og veldig spiss i kroppen, en duellspiller. Dessuten kunne vi trengt noen flere "boksspillere", der er han suveren begge veier. Han hadde forsterket laget umiddelbart. Mitt forslag: Bestikk Ralph Bakken med en flott middag på Pizzarelli og betal spottpris for VM etterpå :)

keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 24 nov 06, 09:37
syns debatten om HSV-speider har godt over til hvilken spillere vi skal hente jeg

---------------------------

se min nye og berdre hjemmeside: http://keiko99.net
Fotball forum med avstemninger osv..


JJunior

Landslagsspiller
Ble medlem: 27 feb 04
Innlegg: 1081

Lagt til: 24 nov 06, 10:02

Opprinnelig postet av keiko99
syns debatten om HSV-speider har godt over til hvilken spillere vi skal hente jeg

De fleste debatter her inne gjør det.....


FFKPatriot

A-lagspiller

Ble medlem: 27 mai 05
Innlegg: 435

Lagt til: 24 nov 06, 10:11
[quote=JJunior]

Opprinnelig postet av keiko99
syns debatten om HSV-speider har godt over til hvilken spillere vi skal hente jeg

De fleste debatter her inne gjør det.....

 

Det er vel ikke å komme utenom...hehe...

---------------------------

"Mens vi venter på en ny storhetsperiode"


Shadar

Landslagsspiller

Ble medlem: 26 okt 04
Innlegg: 1839

Lagt til: 24 nov 06, 13:32
Vet at det er lite sannsynlig, men det kan jo også hende at de har sett på Ramberg. Han har jo innrømmet at det har vært utenlandsinteresse for ham. Han er en kontinentalsk, teknisk anvedelig spiller med overblikk og kondis. Er vel ikke helt utenkelig?

Fjedjik

Landslagsspiller

Ble medlem: 09 apr 03
Innlegg: 890

Lagt til: 24 nov 06, 14:36
Vi må være fryktelig gode, så mange spillere som kan være aktuelle for HSV : Rami, Rajo, Tarik, Brenne, Ramberg, tror jeg legger til Toth og Bertelsen og jeg...... Med dette laget vinner vi europacupen til året

---------------------------

Show me the boys in red and white, then I can tell you about the art of football


kenneth

A-lagspiller

Ble medlem: 14 mar 04
Innlegg: 698

Lagt til: 24 nov 06, 16:58
Opprinnelig postet av Fjedjik
Vi må være fryktelig gode, så mange spillere som kan være aktuelle for HSV : Rami, Rajo, Tarik, Brenne, Ramberg, tror jeg legger til Toth og Bertelsen og jeg...... Med dette laget vinner vi europacupen til året


Ikke vi, men HSV.

---------------------------

...savner byen, folket, Stjernen og FFK!

(I`ll be back)



Flat Trådet Nøstet
Side 2 av 2 2

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340