Husk meg
Brukernavn
Passord

Konan og Ismael skrev under for FFK

Flat Trådet Nøstet
Side 19 av 33 19

benksliter`n

Landslagsspiller

Ble medlem: 26 okt 04
Innlegg: 2762

Lagt til: 10 mar 07, 19:47
Endret: 10 mar 07, 20:48

Hørte Morgan hadde kjøpt mobiltelefoner til gutta idag. Håper de blir tatt godt vare på. Tenker på Integreringen og språkopplæring.Viktig for at gutta skal trives her og spille god fotball

 Det har vel kanskje tolken,som skal undervise dem i Norsk og engelsk. Start sine 2 Braselianere blir undervist i Norsk og Engelsk av tolken sin.

---------------------------

FFK Østfold`s fotball-stolthet!

Bygg på stadion til 20 000!
Så drømmen om champions league i vår egen storstue ikke dør!


benksliter`n

Landslagsspiller

Ble medlem: 26 okt 04
Innlegg: 2762

Lagt til: 10 mar 07, 22:11

Opprinnelig postet av FFK1903
Opprinnelig postet av Rune Haugen
Rart at de må ha over spilletillatelse fra England når de ikke har spilt der. Blir ikke klok på dette her jeg. Greit de er Charlton sin eiendom men....


Akkurat det skjønner ikke jeg heller, men mulig de har ordnet med alt annet enn arbeidstillatelsen til spillerne i England og at arbeistillatelsen falt igjennom, eller at de har gjort alt klart til de får arbeistillatelse.

Her sies det,at didier Konan manglet landskamper for å få arbeidstillatelse. Tror han bare har vært i landslagstroppen. Det vil da si,at han har bare CL-spill som kvalifiserer han,slik som Fofana og Kouadio.Vet ikke,men mulig du må ha et vist antall landskamper for å spille i England. Noen som vet noe om dette?

Viva la Didier Konan!

Allerede før Konan havnet i Trondheim viste klubber som Ajax, Charlton og Nantes interesse. Hadde det ikke vært for at Konan mangler landskamper for Elfenbenskysten, ville The Valley og ikke Lerkendal, ha vært hans hjemmebane i dag. Han fikk nemlig ikke arbeidstillatelse da han var på prøvespill i Charlton, og en eventuell overgang ble dermed avblåst.

Didier Ya Konan

From Wikipedia, the free encyclopedia

In November 2006 it was reported that he, and fellow ASEC team mate Soro, had been granted trials with Premiership club Charlton Athletic. However, doubts have been cast over a move to England due to both players not having full caps for their country at this point.

---------------------------

FFK Østfold`s fotball-stolthet!

Bygg på stadion til 20 000!
Så drømmen om champions league i vår egen storstue ikke dør!


benksliter`n

Landslagsspiller

Ble medlem: 26 okt 04
Innlegg: 2762

Lagt til: 10 mar 07, 22:34

Morro å se gutta på FB-video  

Konan Kouadio sier: "Fredrikstad is a good town" på engelsk

---------------------------

FFK Østfold`s fotball-stolthet!

Bygg på stadion til 20 000!
Så drømmen om champions league i vår egen storstue ikke dør!


T.Olsen

A-lagspiller

Ble medlem: 08 jan 07
Innlegg: 710

Lagt til: 11 mar 07, 00:05
Opprinnelig postet av benksliter`n
Konan Kouadio sier: "Fredrikstad is a good town" på engelsk


Sist jeg sjekket var sitatet ditt engelsk, så det skulle vel bare mangle?

Dette blir som faren til en tidligere studiekamerat alltid sa:
Gjør alltid en dobbelsjekk, så blir det bra.

---------------------------

Ettersom flere brukere mener at signaturen på død og liv må handle om FFK, fjerner jeg "Kapitalismen lenge leve" og bytter det med "Kapitalismen og FFK lenge leve".


Slabbedasken

Juniorspiller

Ble medlem: 30 jan 06
Innlegg: 177

Lagt til: 11 mar 07, 11:20
Jaggu er du flink til å huske hva ymse folk rundt deg sier/har sagt T.Olsen!

---------------------------

Næmmen staaakaar han er fra Moss jo...


T.Olsen

A-lagspiller

Ble medlem: 08 jan 07
Innlegg: 710

Lagt til: 11 mar 07, 12:11
Endret: 11 mar 07, 12:15
Dette er min spesialitet.

Eller som en aktiv forumskribent(her) sier:
En spesialitet her og en spesialitet der, det blir fort spesielt, det.

---------------------------

Ettersom flere brukere mener at signaturen på død og liv må handle om FFK, fjerner jeg "Kapitalismen lenge leve" og bytter det med "Kapitalismen og FFK lenge leve".


dracula

Landslagsspiller

Ble medlem: 11 nov 04
Innlegg: 2330

Lagt til: 12 mar 07, 09:42
Benksliter´n Wikipedia er vel ikke akkurat så mye å stole på når det gjelder vurdering av spillere.

---------------------------

"Den som svømmer mot strømmen finner kilden" "Evig eies kun et dårlig rykte"


paco

Landslagsspiller
Ble medlem: 29 aug 06
Innlegg: 1534

Lagt til: 12 mar 07, 14:55
1 trening.Konan var suveren på midtbanen idag,Fofana med tre nydelige mål som spiss.Disse to går garantert rett inn i 1 ellvern.Konan med utrolig ballkontroll.Fofana med nydelige avslutninger og en utrolig fart.Herlig og se på,gleder meg ennå mer til seriestart.

Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 6579

Lagt til: 12 mar 07, 14:58
Opprinnelig postet av paco
1 trening.Konan var suveren på midtbanen idag,Fofana med tre nydelige mål som spiss.Disse to går garantert rett inn i 1 ellvern.Konan med utrolig ballkontroll.Fofana med nydelige avslutninger og en utrolig fart.Herlig og se på,gleder meg ennå mer til seriestart.

Godt å høre, men må innrømme at jeg gjerne hører meningen fra noen andre kilder også

Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 12 mar 07, 15:16
Jeg har rykter om at NFF skal ha behandlet ferdig arb og opptilatelsene til spillerne i dag, så nå er det bare og vente på at det kommer ut.

math

A-lagspiller

Ble medlem: 08 apr 03
Innlegg: 320

Lagt til: 12 mar 07, 15:21

Opprinnelig postet av Patrioten
Jeg har rykter om at NFF skal ha behandlet ferdig arb og opptilatelsene til spillerne i dag, så nå er det bare og vente på at det kommer ut.

Håper det. FB maser no om at man ikke kan trene på turistvisum jaffal ...

 

---------------------------

math


T.Olsen

A-lagspiller

Ble medlem: 08 jan 07
Innlegg: 710

Lagt til: 12 mar 07, 15:24
Endret: 12 mar 07, 15:25
Opprinnelig postet av T.Olsen

Noen som kan opplyse om FFK`s treningstider? Vil gjerne se disse guttene i aksjon.. Etter så gode tider på børsen tar jeg nå en velfortjent ferie, ettersom Oslo Børs er alt. er det nok ikke lenge til vi ser uker med kun røde dager, så jeg har da hele dagen fri 
og vil da gjerne få sett disse guttene i aksjon.



Etter å ha hørt mange godord om guttene, ønsker jeg nå å se de i aksjon... Noen som kan opplyse om treningstidene?
Etter at paco har skrytt de opp i skyene må jeg nesten sjekke det ut 

Dette blir som min far sier:
Ikke tro det før du får se det.

---------------------------

Ettersom flere brukere mener at signaturen på død og liv må handle om FFK, fjerner jeg "Kapitalismen lenge leve" og bytter det med "Kapitalismen og FFK lenge leve".


Jaran Berg

Juniorspiller
Ble medlem: 19 des 03
Innlegg: 182

Lagt til: 12 mar 07, 15:42
Opprinnelig postet av T.Olsen
Opprinnelig postet av T.Olsen

Noen som kan opplyse om FFK`s treningstider? Vil gjerne se disse guttene i aksjon.. Etter så gode tider på børsen tar jeg nå en velfortjent ferie, ettersom Oslo Børs er alt. er det nok ikke lenge til vi ser uker med kun røde dager, så jeg har da hele dagen fri 
og vil da gjerne få sett disse guttene i aksjon.



Etter å ha hørt mange godord om guttene, ønsker jeg nå å se de i aksjon... Noen som kan opplyse om treningstidene?
Etter at paco har skrytt de opp i skyene må jeg nesten sjekke det ut 

Dette blir som min far sier:
Ikke tro det før du får se det.

Var en tur på treninga ista, det ser virkelig lovende ut 

Hvis ikke jeg tar helt feil... så trener de klokken 10.00 og 15.00 imorgen...:-)

---------------------------

Jaran Berg
jaran.berg@plankehaugen.no


T.Olsen

A-lagspiller

Ble medlem: 08 jan 07
Innlegg: 710

Lagt til: 12 mar 07, 15:44
Ok, takk I østfoldhallen?

---------------------------

Ettersom flere brukere mener at signaturen på død og liv må handle om FFK, fjerner jeg "Kapitalismen lenge leve" og bytter det med "Kapitalismen og FFK lenge leve".


Jaran Berg

Juniorspiller
Ble medlem: 19 des 03
Innlegg: 182

Lagt til: 12 mar 07, 15:50

Opprinnelig postet av T.Olsen
Ok, takk I østfoldhallen?

Stemmer ;-)

---------------------------

Jaran Berg
jaran.berg@plankehaugen.no


JJunior

Landslagsspiller
Ble medlem: 27 feb 04
Innlegg: 1081

Lagt til: 12 mar 07, 15:55
Opprinnelig postet av Patrioten
Jeg har rykter om at NFF skal ha behandlet ferdig arb og opptilatelsene til spillerne i dag, så nå er det bare og vente på at det kommer ut.


Det ville ikke forundre meg om NFF venter til alle søknadene er ferdig behandlet med å offentliggjøre resultatet.

Det vil ihvertfall bli et enormt trykk på NFF underveis i behandlingen av de andre sakene, om resultatene rundt "våre" ivorianere blir kjent før de andre sakene er ferdigbehandlet.

paco

Landslagsspiller
Ble medlem: 29 aug 06
Innlegg: 1534

Lagt til: 12 mar 07, 16:02
Opprinnelig postet av JJunior
Opprinnelig postet av Patrioten
Jeg har rykter om at NFF skal ha behandlet ferdig arb og opptilatelsene til spillerne i dag, så nå er det bare og vente på at det kommer ut.


Det ville ikke forundre meg om NFF venter til alle søknadene er ferdig behandlet med å offentliggjøre resultatet.

Det vil ihvertfall bli et enormt trykk på NFF underveis i behandlingen av de andre sakene, om resultatene rundt "våre" ivorianere blir kjent før de andre sakene er ferdigbehandlet.
Ble ferdig behandlet på Fredag.

Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03
Innlegg: 6643

Lagt til: 12 mar 07, 16:14
Opprinnelig postet av paco
Opprinnelig postet av JJunior
Opprinnelig postet av Patrioten
Jeg har rykter om at NFF skal ha behandlet ferdig arb og opptilatelsene til spillerne i dag, så nå er det bare og vente på at det kommer ut.


Det ville ikke forundre meg om NFF venter til alle søknadene er ferdig behandlet med å offentliggjøre resultatet.

Det vil ihvertfall bli et enormt trykk på NFF underveis i behandlingen av de andre sakene, om resultatene rundt "våre" ivorianere blir kjent før de andre sakene er ferdigbehandlet.
Ble ferdig behandlet på Fredag.


Da bør vel svaret være rett rundt hjørnet ?? Bør vel ikke vente til slutten av uka da ??

Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 12 mar 07, 16:15
De som ønsker å se spillerne i kamp, er det mulighet for det torsdag 22.mars, muligens på gress, eller i Østfoldhallen.

benksliter`n

Landslagsspiller

Ble medlem: 26 okt 04
Innlegg: 2762

Lagt til: 12 mar 07, 17:09
Disse to spillerene kan bli like viktig for FFK`s offensive spill,som Edu var for Lyn i fjor. Kanskje de er like god som Edu, begge to?

---------------------------

FFK Østfold`s fotball-stolthet!

Bygg på stadion til 20 000!
Så drømmen om champions league i vår egen storstue ikke dør!



Flat Trådet Nøstet
Side 19 av 33 19

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340