Husk meg
Brukernavn
Passord

Konan og Ismael skrev under for FFK

Flat Trådet Nøstet
Side 5 av 33 5

fredrikstadpatriot

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 okt 03
Innlegg: 3249

Lagt til: 29 jan 07, 16:12
Endret: 29 jan 07, 16:13

problemet til mange her inne er at de ikke er villige til å gi nye spillere sjansen til å spille seg varme i trøya engang før de kritiseres, haugen er vel bare en av de som gjør det.....

 

 

Jeg er ihvertfall villig til å gi disse to spillerne fra afrika sjansen til å bevise at de har noe her å gjøre før jeg drar konklusjoner om de er gode nok eller ikke.

---------------------------

Jørn Moum
FFK, The Pride of Norway!

Jeg var der, 12. november 2006, kl.13.15. Ullevaal stadion.

Anders Grönhagen, Velkommen til Norgeste flotteste Fotball klubb!


dracula

Landslagsspiller

Ble medlem: 11 nov 04
Innlegg: 2330

Lagt til: 29 jan 07, 16:17
Endret: 29 jan 07, 16:18

Er enig at de trenger en sjangse til å spille seg inn osv. Har derfor også tro på de over tid, men stiller meg skeptisk til de som tenker forsterkninger med en gang.

 Sesongen 2007, tror jeg de hovedsaklig blir på benken eller andre laget, neste år derimot håper jeg å se de mye på A-laget.

Selvsagt bestandig med håp om å ta feil, men føler meg realistisk i mine vurderinger.

---------------------------

"Den som svømmer mot strømmen finner kilden" "Evig eies kun et dårlig rykte"


paco

Landslagsspiller
Ble medlem: 29 aug 06
Innlegg: 1534

Lagt til: 29 jan 07, 16:35
De må vel spille minst 50% av kampene for A-laget for at de skal få licens tror jeg!!!  Kvisviken mente at de var grisegode på trening ihvertfall.

bønna

Landslagsspiller

Ble medlem: 28 sep 03
Innlegg: 1261

Lagt til: 29 jan 07, 17:21
Har selv hørt fra noen i støtteapparatet at han ene av ivorianerne er en bedre fotballspiller enn hva Simen Brenne er. Han kan (hvis han står på) spille på førstelaget alerede ved seriestart.

---------------------------

Burn in hell, por favore..


Tango

A-lagspiller

Ble medlem: 27 mai 06
Innlegg: 320

Lagt til: 29 jan 07, 17:28
Sitter med en følelse av at disse vil få en del spilletid uansett hvor gode/dårlige de er. Både i forhold til evt. "kontrakt" med Charlton, og i forhold til det ene punktet/kriteriet i trenerjakten: *Bruk av unge spillere. Håper disse kan bli dritgode å herje i en traust norsk tippeliga, men håper ikke de får spilletid på bekostning av bedre alternativer fordi man vil "true frem" en ny Mikel / Edu... Men for all del, gi nå disse gutta en sjans først!

---------------------------


Supporter: Hvor faen har det blitt av midtbanen a guttær?
Sidemann peker og sier: Ser du den hvite stripa ut`på der?


Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03
Innlegg: 6643

Lagt til: 29 jan 07, 18:57
Opprinnelig postet av Jaran Berg
Opprinnelig postet av Rune Haugen
Opprinnelig postet av Jaran Berg

Opprinnelig postet av Rune Haugen
Opprinnelig postet av DrDRE
Konan skadet? Kan se sånn ut her. Noen som vet noe mer? Ser ellers at Elfensbenskysten tapte alle kampene, målforskjell 0-5... Ser heller ikke ut til at Konan slapp innpå en eneste gang :(


Det står jo at han er injured, men han er sikkert ikke god nok for første 11`ern på dette laget uansett. Jeg tipper at han kun er småskada.

Og i følge denne så er han ikke hos FFK heller.
www.cafu20.com/index.php 

Hvorfor er du ALLTID negativ???



Forklar ??

Stadheim:

- han er helt dødfødt.

- Har ingen tro på at han tar noen plass på midten.

 

Vidar Martinsen:
Får jaggu håpe det kommer mye bedre spillere enn VM.

Du er negativ til Ivorianerene… og til Gardar…

...og jeg er ikke første som har sagt det Rune...



Det med Stadheim stemmer jo, etter det jeg har sett av han. At han kan blomstre er en annen sak ( det kan vel alle ).

Vidar Martinsen ?? Er det å være negativ ?? Denne karen er vel ikke all verden ?? Jeg håper da at de satser høyere enn dette.

Negativ til Ivorianerne ?? Hvor har du det i fra Jaran ?? Jeg er veldig positivt innstilt til disse, men pr.dags dato så kan vi ikke kalle disse forsterkninger. De er fortsatt usikre kort.

Eneste jeg da kanskje er negativ til er Gardar ?? Hvorfor ?? jo, fordi han nærmest var uønska til klubben, og det tror jeg også fortsatt han er i FFK`s styre ( og dermed tror jeg han får minimalt med spilletid ).

For å si det Jaran, det er dårlige henvisninger du kom med. Jeg kaller ikke dette negativitet i det hele tatt. Jeg forteller heller åssen ståa er. Og om ikke folk tåler å høre sannheten får heller stå sin prøve.

Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03
Innlegg: 6643

Lagt til: 29 jan 07, 19:02
Opprinnelig postet av fredrikstadpatriot

problemet til mange her inne er at de ikke er villige til å gi nye spillere sjansen til å spille seg varme i trøya engang før de kritiseres, haugen er vel bare en av de som gjør det.....

 

 

Jeg er ihvertfall villig til å gi disse to spillerne fra afrika sjansen til å bevise at de har noe her å gjøre før jeg drar konklusjoner om de er gode nok eller ikke.



Hva er det du sier ?? Ikke villig til å gi nye spillere sjansen ?? Har ikke nevnt dette med et eneste ord jeg. Det er mange her inne som har hugd av både Hoås, Toth etc. her inne. Denne galeien har jeg aldri vært med på.

Så les heller innlegga mine nøyere før du kommer å blærer ut med påstander.

paco

Landslagsspiller
Ble medlem: 29 aug 06
Innlegg: 1534

Lagt til: 29 jan 07, 19:03
Opprinnelig postet av Rune Haugen
Opprinnelig postet av fredrikstadpatriot

problemet til mange her inne er at de ikke er villige til å gi nye spillere sjansen til å spille seg varme i trøya engang før de kritiseres, haugen er vel bare en av de som gjør det.....

 

 

Jeg er ihvertfall villig til å gi disse to spillerne fra afrika sjansen til å bevise at de har noe her å gjøre før jeg drar konklusjoner om de er gode nok eller ikke.



Hva er det du sier ?? Ikke villig til å gi nye spillere sjansen ?? Har ikke nevnt dette med et eneste ord jeg. Det er mange her inne som har hugd av både Hoås, Toth etc. her inne. Denne galeien har jeg aldri vært med på.

Så les heller innlegga mine nøyere før du kommer å blærer ut med påstander.
Gardar uønskett av klubben,er det mulig!!!

Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03
Innlegg: 6643

Lagt til: 29 jan 07, 19:04
Opprinnelig postet av dracula

Er enig at de trenger en sjangse til å spille seg inn osv. Har derfor også tro på de over tid, men stiller meg skeptisk til de som tenker forsterkninger med en gang.

 Sesongen 2007, tror jeg de hovedsaklig blir på benken eller andre laget, neste år derimot håper jeg å se de mye på A-laget.

Selvsagt bestandig med håp om å ta feil, men føler meg realistisk i mine vurderinger.



Jeg synes dine innlegg er av det mest vettuge planet her om dagen.Jeg er på lik linje med deg ang. betrakninger av dagens mannskap/ forsterkninger.

Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03
Innlegg: 6643

Lagt til: 29 jan 07, 19:07
Endret: 29 jan 07, 19:09
Opprinnelig postet av paco
Opprinnelig postet av Rune Haugen
Opprinnelig postet av fredrikstadpatriot

problemet til mange her inne er at de ikke er villige til å gi nye spillere sjansen til å spille seg varme i trøya engang før de kritiseres, haugen er vel bare en av de som gjør det.....

 

 

Jeg er ihvertfall villig til å gi disse to spillerne fra afrika sjansen til å bevise at de har noe her å gjøre før jeg drar konklusjoner om de er gode nok eller ikke.



Hva er det du sier ?? Ikke villig til å gi nye spillere sjansen ?? Har ikke nevnt dette med et eneste ord jeg. Det er mange her inne som har hugd av både Hoås, Toth etc. her inne. Denne galeien har jeg aldri vært med på.

Så les heller innlegga mine nøyere før du kommer å blærer ut med påstander.
Gardar uønskett av klubben,er det mulig!!!


De ville jo knapt ha han når han ikke ble fri på forrige overgangsvindu. Og nå måtte de bare ta han.
De hadde skrevet under kontrakt, men måtte skaffe seg Hermanni i siste liten. På meg så virka det som de angra fælt på Gardar-kontrakten.

paco

Landslagsspiller
Ble medlem: 29 aug 06
Innlegg: 1534

Lagt til: 29 jan 07, 19:07
Opprinnelig postet av Rune Haugen
Opprinnelig postet av dracula

Er enig at de trenger en sjangse til å spille seg inn osv. Har derfor også tro på de over tid, men stiller meg skeptisk til de som tenker forsterkninger med en gang.

 Sesongen 2007, tror jeg de hovedsaklig blir på benken eller andre laget, neste år derimot håper jeg å se de mye på A-laget.

Selvsagt bestandig med håp om å ta feil, men føler meg realistisk i mine vurderinger.



Jeg synes dine innlegg er av det mest vettuge planet her om dagen.Jeg er på lik linje med deg ang. betrakninger av dagens mannskap/ forsterkninger.
Er du? du slenger bare dritt om alt og alle som har med FFK og gjøre.Har hatt en del innlegg jeg også som jeg har fått kritikk for.Men du slenger bare fra deg masse dritt uansett hvor positivt det er.

Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03
Innlegg: 6643

Lagt til: 29 jan 07, 19:11
Opprinnelig postet av paco
Opprinnelig postet av Rune Haugen
Opprinnelig postet av dracula

Er enig at de trenger en sjangse til å spille seg inn osv. Har derfor også tro på de over tid, men stiller meg skeptisk til de som tenker forsterkninger med en gang.

 Sesongen 2007, tror jeg de hovedsaklig blir på benken eller andre laget, neste år derimot håper jeg å se de mye på A-laget.

Selvsagt bestandig med håp om å ta feil, men føler meg realistisk i mine vurderinger.



Jeg synes dine innlegg er av det mest vettuge planet her om dagen.Jeg er på lik linje med deg ang. betrakninger av dagens mannskap/ forsterkninger.
Er du? du slenger bare dritt om alt og alle som har med FFK og gjøre.Har hatt en del innlegg jeg også som jeg har fått kritikk for.Men du slenger bare fra deg masse dritt uansett hvor positivt det er.


Jeg får si som jeg sa til Jaran. Forklar, så skal jeg forsvare meg så godt jeg kan.

paco

Landslagsspiller
Ble medlem: 29 aug 06
Innlegg: 1534

Lagt til: 29 jan 07, 19:20
Bare ta en titt på inlegga dine,det holder

Olavesen

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 des 03
Innlegg: 1389

Lagt til: 29 jan 07, 19:26

Opprinnelig postet av paco
Bare ta en titt på inlegga dine,det holder

Nå debatterer du godt her...


Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03
Innlegg: 6643

Lagt til: 29 jan 07, 19:27
Opprinnelig postet av paco
Bare ta en titt på inlegga dine,det holder


Jeg vet sjøl hva jeg skriver. Dårlig argumentasjon du kommer med gitt.

Bedreviteren

Landslagsspiller

Ble medlem: 14 sep 03
Innlegg: 2585

Lagt til: 29 jan 07, 19:35
Av en eller annen grunn tar paco den minste kritikk eller skepsis til noe av det som skjer i klubben nå, som en personlig fornærmelse....... Mye som skjer er bra paco, men ikke alle logrer med halen uansett hva det måtte være. Sånn har det aldri vært og sånn håper jeg det heller aldri blir herinne.......

paco

Landslagsspiller
Ble medlem: 29 aug 06
Innlegg: 1534

Lagt til: 29 jan 07, 19:40
Opprinnelig postet av Bedreviteren
Av en eller annen grunn tar paco den minste kritikk eller skepsis til noe av det som skjer i klubben nå, som en personlig fornærmelse....... Mye som skjer er bra paco, men ikke alle logrer med halen uansett hva det måtte være. Sånn har det aldri vært og sånn håper jeg det heller aldri blir herinne.......
Nei men det går vel ann og komme med noe positivt også!

Bedreviteren

Landslagsspiller

Ble medlem: 14 sep 03
Innlegg: 2585

Lagt til: 29 jan 07, 19:45

Opprinnelig postet av paco
Opprinnelig postet av Bedreviteren
Av en eller annen grunn tar paco den minste kritikk eller skepsis til noe av det som skjer i klubben nå, som en personlig fornærmelse....... Mye som skjer er bra paco, men ikke alle logrer med halen uansett hva det måtte være. Sånn har det aldri vært og sånn håper jeg det heller aldri blir herinne.......
Nei men det går vel ann og komme med noe positivt også!

Joda, helt sikkert. Har ikke fulgt med så nøye på hva som har blitt skrevet av overnevnte, men selv har jeg inntrykk av at du er vel hårsår innimellom......


Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03
Innlegg: 6643

Lagt til: 29 jan 07, 19:49
Endret: 29 jan 07, 19:53
Opprinnelig postet av paco
Opprinnelig postet av Bedreviteren
Av en eller annen grunn tar paco den minste kritikk eller skepsis til noe av det som skjer i klubben nå, som en personlig fornærmelse....... Mye som skjer er bra paco, men ikke alle logrer med halen uansett hva det måtte være. Sånn har det aldri vært og sånn håper jeg det heller aldri blir herinne.......
Nei men det går vel ann og komme med noe positivt også!


Hva skal jeg skrive da paco ?? At jeg er fornøyd med Bråthen, Gardar og Ivorianerne + Stadheim ?? Jeg har vel skrevet rimelig nøye hva jeg synes om disse tilvekstene.
Og hvis du vil vite hva jeg synes om Morgan så kan jeg vel alltids gjøre det også ( jeg har ikke uttalt meg om han siden han kom i sommer ). Jeg er veldig positiv til denne karen, og det trengs noen som lager vei i vellinga i klubben. Er det mer du trenger å vite ?? Jeg kan godt komme med masse positive tingen jeg, hvis du trenger det.

Men akkurat nå så diskuterer vi jo de vi har fått pr. dags dato. Og på meg så virker det kun som det er de 2 Ivorianerne som kan bli forsterkninger, og da mener jeg kan, for pr.dags dato så er de ikke det.

Bråthen anser jeg for å faktisk være hakket bedre enn Staw, og jeg har sett disse 2 i opptil flere kamper gjennom de siste åra. Men slik jeg ser det så forsvinner nok begge disse før de blir tørre bak øra, dessverre.

Hvis Rami skulle bli skada hos oss, så anser jeg det for å være krise. For ingen av disse 2 unge keeperne er gode nok for TL etter mitt skjønn ( selv om Staw har noen kamper ).

SirLion

Landslagsspiller

Ble medlem: 04 mai 05
Innlegg: 3754

Lagt til: 29 jan 07, 20:47
Endret: 29 jan 07, 20:49

de to nye ivorianerne er veeeeeldig spennende vil jeg si, bråthen er også ett talent sammen med lasse, mens shaaban er mitt klare førstevalg som keepere.. Vilogså si som rune, at hvis shaaban blir skada har vi ett problem, synes vi skulle henta inn en ny reservekeeper som kan stå bak rami dersom han må på landslaget eller blir skada....

Det skal bli spennende å se laget + nye spillere til året og hvordan det blir

---------------------------

Drekka, pule spy og sloss.... Ta toget til Moss...



Flat Trådet Nøstet
Side 5 av 33 5

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340