Husk meg
Brukernavn
Passord

Konan og Ismael skrev under for FFK

Flat Trådet Nøstet
Side 22 av 33 22

T.Olsen

A-lagspiller

Ble medlem: 08 jan 07
Innlegg: 710

Lagt til: 12 mar 07, 22:26
Opprinnelig postet av HotDream

Opprinnelig postet av paco
Mygel med "alt"han gjør!!!.Enkelte her inne glemmer at FFK idag hadde hvert konkurs uten MA og nå spilt i Adecco ligaen.Dette er vel også bekreftet av Høili.Var vel ikke alle som trodde at Lyn skulle klare og slåss mot de store fotballpampene heller og de fleste hadde nok gitt opp Morgan men hva kjedde.Så prøv og se det positive noen ganger.

Da takker vi Morgan for det, og så får vi se hva som skjer med Ivory Boys... Går det bra så er det ikke noe problem, går det derimot til h....te så bør han virkelig evaluere sin egen stilling

 


Morgan er en hyggelig kar som står på!

---------------------------

Om jeg var fra Elfenbenkysten og dro som turist til Norge, når jeg kom til Gardemoen så jeg at en snekker falt og brakk nakken, jeg tilbød meg da å spikre opp den siste planken han hadde igjen før arbeidsdagen hans var slutt, hadde UDI arrestert meg


HotDream

Landslagsspiller
Ble medlem: 18 apr 06
Innlegg: 2492

Lagt til: 12 mar 07, 22:27

Opprinnelig postet av T.Olsen
Opprinnelig postet av djpete
Våre gutter er vel hverken snekkere, eller turister.

Det er jo akkurat det de er, turister.

De var turister helt til de trente med FFK idag...

---------------------------

RednWhite


djpete

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 mar 03
Innlegg: 1413

Lagt til: 12 mar 07, 22:28
Endret: 12 mar 07, 22:37
Opprinnelig postet av T.Olsen
Opprinnelig postet av djpete
 

Våre gutter er vel hverken snekkere, eller turister. Hjelper ikke mye med alle dine hypoteser og sammenlikninger når paragraf i 6 UDIs forskrifter lyder: "Utlending som akter å ta arbeid mot eller uten vederlag eller (...), må ha arbeidstillatelse".



Hallo? Det jeg stiller spørsmålstegn til er jo om de faktisk har jobbet?

 

I forskriften står det klart og tydelig "Utlending som AKTER å ta arbeid" Våre gutter er jo her nettopp av den grunn....de akter å ta arbeid, foreløpig gjør de de uten vederlag, pga, eller på tross av at de enda ikke har fått  tillatelse til det.

---------------------------

Rød.... hvit... og patriot!


HotDream

Landslagsspiller
Ble medlem: 18 apr 06
Innlegg: 2492

Lagt til: 12 mar 07, 22:30
Endret: 12 mar 07, 22:40
Opprinnelig postet av T.Olsen
Opprinnelig postet av HotDream

Ja til alle spørsmålene dine om du hadde KONTRAKT med dem du raket løv for osv.... Ser du ikke forskjellen?


Det har jo 0 å si når kontrakten ikke er påbegynt.

Hvilket språk er det du forstår??? Norsk kan det ikke være.,...


MOD: Fjernet unødvendige siteringer. Siter det du svarer på og fjern det som ikke er nødvendig. Unødvendig mange siteringer gjør forumet tregt

---------------------------

RednWhite


djpete

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 mar 03
Innlegg: 1413

Lagt til: 12 mar 07, 22:30

Opprinnelig postet av T.Olsen
Opprinnelig postet av djpete
Våre gutter er vel hverken snekkere, eller turister.

Det er jo akkurat det de er, turister.

 

Dette kan du ikke mene?! Hvorfor er de isåfall det? Pga at de akter å ta arbeid når godkjenningen er i orden?

---------------------------

Rød.... hvit... og patriot!


T.Olsen

A-lagspiller

Ble medlem: 08 jan 07
Innlegg: 710

Lagt til: 12 mar 07, 22:31
Endret: 12 mar 07, 22:40
Opprinnelig postet av djpete

I forskriften står det klart og tydelig "Utlending som AKTER å ta arbeid" Våre gutter er jo her nettopp av den grunn....de akter å ta arbeid, foreløpig gjør de de uten vederlag, pga, eller på tross av at de enda ikke har fått  tillatelse til det.


Helt korrekt, men kunne du ta deg den frihet og sitere videre? Tipper det står mer i den setningen

MOD: Fjernet unødvendige siteringer. Siter det du svarer på og fjern det som ikke er nødvendig. Unødvendig mange siteringer gjør forumet tregt

---------------------------

Om jeg var fra Elfenbenkysten og dro som turist til Norge, når jeg kom til Gardemoen så jeg at en snekker falt og brakk nakken, jeg tilbød meg da å spikre opp den siste planken han hadde igjen før arbeidsdagen hans var slutt, hadde UDI arrestert meg


benksliter`n

Landslagsspiller

Ble medlem: 26 okt 04
Innlegg: 2762

Lagt til: 12 mar 07, 22:31

Håper ikke dette får noen konsekvenser. En trening pga at FFK-systemet ikke var klar over at de måtte ha denne midlertidige arbeidstillatelsen. Her må UDI ta menskelige hensyn. Nekter å tro,at dette skulle få noen konsekvenser. Da har jeg bare en ting å si hvis det skjer. De er ute etter Morgan!

De vet at FFK har trening. Møter opp til første trening. Står og venter til Ivorianerene entrer matta,så slår de til? FB og TV2 er der,og vet kanskje det samme? Hva har skjedd her????

---------------------------

FFK Østfold`s fotball-stolthet!

Bygg på stadion til 20 000!
Så drømmen om champions league i vår egen storstue ikke dør!


T.Olsen

A-lagspiller

Ble medlem: 08 jan 07
Innlegg: 710

Lagt til: 12 mar 07, 22:32
Opprinnelig postet av djpete

Opprinnelig postet av T.Olsen
Opprinnelig postet av djpete
Våre gutter er vel hverken snekkere, eller turister.

Det er jo akkurat det de er, turister.

 

Dette kan du ikke mene?! Hvorfor er de isåfall det? Pga at de akter å ta arbeid når godkjenningen er i orden?


Hva pleier du å kalle en som kommer til et land på turistvisum da?

---------------------------

Om jeg var fra Elfenbenkysten og dro som turist til Norge, når jeg kom til Gardemoen så jeg at en snekker falt og brakk nakken, jeg tilbød meg da å spikre opp den siste planken han hadde igjen før arbeidsdagen hans var slutt, hadde UDI arrestert meg


TurnipZ

Juniorspiller
Ble medlem: 13 feb 07
Innlegg: 140

Lagt til: 12 mar 07, 22:32
Denne diskusjonen er vel mer eller mindre meningsløs. UDI kommer neppe til å trekke påstanden sin, men vi får bare håpe på det beste å vente på den endelige beslutningen.  Jeg synes heller ikke vi skal lynsje MA før noen ting er i boks eller ikke. Etter min mening skal MA bli uansett. Kan ingen som har "insideinfo" heller bruke energien sin på å holde oss oppdatert:)

---------------------------

Paxi fixi. Paxi fixi. Paxi fixi. Paxi fixi. Paxi fixi. Paxi fixi. Paxi fixi. Paxi fixi. Paxi fixi. Paxi fixi. Paxi fixi. Paxi fixi. Paxi fixi. Paxi fixi. Paxi fixi. Paxi fixi. Paxi fixi. Paxi fixi. Paxi fixi. Paxi fixi. Paxi fixi. Paxi fixi. Paxi fix


HBL

Juniorspiller
Ble medlem: 17 jul 03
Innlegg: 144

Lagt til: 12 mar 07, 22:34

Dere er som en gjeng hysteriske kjærringer, bekymrer seg over ting som ikke er avklart enda. Enten så går det til helvete eller så har ffk snart 2 spillere av ypperste klasse. Den som lever får se. Ingen ting å mase om det vel.

---------------------------

ffk
arsenal
evig aristokrat
Glommen Rugby Klubb


Bedreviteren

Landslagsspiller

Ble medlem: 14 sep 03
Innlegg: 2585

Lagt til: 12 mar 07, 22:40
Opprinnelig postet av HBL

Dere er som en gjeng hysteriske kjærringer, bekymrer seg over ting som ikke er avklart enda. Enten så går det til helvete eller så har ffk snart 2 spillere av ypperste klasse. Den som lever får se. Ingen ting å mase om det vel.

Har vel litt med at det er en som har hevdet siden slutten av Januar at dem er klare. Pr dags dato får dem verken lov å trene eller langt mindre spille kamper. Er vel tvilsomt at alt er i boks da vel?  Eller hva sier du Paco......

    Tipper dog du sier "Vent å se".......


djpete

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 mar 03
Innlegg: 1413

Lagt til: 12 mar 07, 22:46
Endret: 12 mar 07, 22:49
Opprinnelig postet av T.Olsen

Hva pleier du å kalle en som kommer til et land på turistvisum da?


Dersom han er på turistvisum for å trene med, i påvente av å spille fotball for en bestemt klubb, så kaller jeg han fotballspiller. Det er jo ikke navnet på oppholdstillatelsen som bestemmer hvorvidt de er turister, eller arbeidere, det er hva de bedriver tida med.


MOD: Fjernet unødvendige siteringer. Siter det du svarer på og fjern det som ikke er nødvendig. Unødvendig mange siteringer gjør forumet tregt

---------------------------

Rød.... hvit... og patriot!


paco

Landslagsspiller
Ble medlem: 29 aug 06
Innlegg: 1534

Lagt til: 12 mar 07, 22:54
Opprinnelig postet av djpete
Opprinnelig postet av T.Olsen

Hva pleier du å kalle en som kommer til et land på turistvisum da?


Dersom han er på turistvisum for å trene med, i påvente av å spille fotball for en bestemt klubb, så kaller jeg han fotballspiller. Det er jo ikke navnet på oppholdstillatelsen som bestemmer hvorvidt de er turister, eller arbeidere, det er hva de bedriver tida med.


MOD: Fjernet unødvendige siteringer. Siter det du svarer på og fjern det som ikke er nødvendig. Unødvendig mange siteringer gjør forumet tregt

i følge NFF så har de lov til og trene/treningskamper under turistvisum men som sagt så er alt i orden.Personen som ble intervjuet på tv2 snakket generelt og ikke om våre to ivorianere,typisk tv2,bare følg med.

benksliter`n

Landslagsspiller

Ble medlem: 26 okt 04
Innlegg: 2762

Lagt til: 12 mar 07, 22:59

Kan ikke i mine villeste fantasier tenke meg,at de blir utvist pga at de trente idag. Det ble grundig proklamert i media før treningen,at de skulle trene med FFK. Morgan sa også,at NFF fikk gode muligheter til å se dem i aksjon også.Det vil vel si at de også viste om treningen? Dette vitner om uvitenhet fra Morgan/FFK ,og ikke noe forsøk til å skjule ulovligheter. Derfor skal/burde ikke dette straffes med utsendelse av Ivorianerene. Fordi en utsendelse vil gå ut over dem og fremtiden deres også. De kan ikke straffes over FFK`s udugelighet på å sette seg inn i lover og regler.En bot til FFK,er det eneste de kan gi,etter min mening.

Hele saken virker merkelig. Også den saksbehandleren som ble vist på TV2-sporten,som kommer med følger av at de trente i dag.Virker nesten,som TV har vært ute etter uregelmessigheter fra Morgan`s side,for å ta han? Her er det ugler i mosen.

---------------------------

FFK Østfold`s fotball-stolthet!

Bygg på stadion til 20 000!
Så drømmen om champions league i vår egen storstue ikke dør!


paco

Landslagsspiller
Ble medlem: 29 aug 06
Innlegg: 1534

Lagt til: 12 mar 07, 23:06
Opprinnelig postet av benksliter`n

Kan ikke i mine villeste fantasier tenke meg,at de blir utvist pga at de trente idag. Det ble grundig proklamert i media før treningen,at de skulle trene med FFK. Morgan sa også,at NFF fikk gode muligheter til å se dem i aksjon også.Det vil vel si at de også viste om treningen? Dette vitner om uvitenhet fra Morgan/FFK ,og ikke noe forsøk til å skjule ulovligheter. Derfor skal/burde ikke dette straffes med utsendelse av Ivorianerene. Fordi en utsendelse vil gå ut over dem og fremtiden deres også. De kan ikke straffes over FFK`s udugelighet på å sette seg inn i lover og regler.En bot til FFK,er det eneste de kan gi,etter min mening.

Hele saken virker merkelig. Også den saksbehandleren som ble vist på TV2-sporten,som kommer med følger av at de trente i dag.Virker nesten,som TV har vært ute etter uregelmessigheter fra Morgan`s side,for å ta han? Her er det ugler i mosen.

Saksbehandleren snakket generelt og viste antageligvis ikke om dette med FFK engang da han ble intervjuet,og som du sier så håpet jo Morgan på at representanter fra NNF skulle dukke opp for og se spillerne idag,dette er det bare tv2  som fucker opp,ikke annet,bare følg med folkens.

Bedreviteren

Landslagsspiller

Ble medlem: 14 sep 03
Innlegg: 2585

Lagt til: 12 mar 07, 23:07

 

 

MOD: Fjernet unødvendige siteringer. Siter det du svarer på og fjern det som ikke er nødvendig. Unødvendig mange siteringer gjør forumet tregt

[/quote]i følge NFF så har de lov til og trene/treningskamper under turistvisum men som sagt så er alt i orden.Personen som ble intervjuet på tv2 snakket generelt og ikke om våre to ivorianere,typisk tv2,bare følg med.[/quote]

Med andre ord så er dem garantert på trening i morgen?


Svupzz

A-lagspiller

Ble medlem: 04 mai 04
Innlegg: 329

Lagt til: 12 mar 07, 23:08
Drev ikke Tv2 og lagde en dokumentar om gutta boys? Eller er den ferdig? Er vel kanskje derfor TV2 var der i utgangspunktet, for å filme at de endelig trente med laget?

Men jeg må innrømme at jeg synes det er litt rart at NFF sier at de kan komme på turistvisum, men ikke få trene. Kan jo ikke være så vanskelig hvis NFF hviste at de trengte en midlertidig arbeidstilatelse fra Politiet, at de slengte med denne opplysningen? Ikke for det, FFK burde selvsagt ha sjekket dette opp, men viste noen dette høyere opp i systemet (i NFF) burde det ikke koste alt for mye å minne på dette igjen?

---------------------------


Stolt Oslo Aristokrat


Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 12 mar 07, 23:08
Opprinnelig postet av paco
Opprinnelig postet av benksliter`n

Kan ikke i mine villeste fantasier tenke meg,at de blir utvist pga at de trente idag. Det ble grundig proklamert i media før treningen,at de skulle trene med FFK. Morgan sa også,at NFF fikk gode muligheter til å se dem i aksjon også.Det vil vel si at de også viste om treningen? Dette vitner om uvitenhet fra Morgan/FFK ,og ikke noe forsøk til å skjule ulovligheter. Derfor skal/burde ikke dette straffes med utsendelse av Ivorianerene. Fordi en utsendelse vil gå ut over dem og fremtiden deres også. De kan ikke straffes over FFK`s udugelighet på å sette seg inn i lover og regler.En bot til FFK,er det eneste de kan gi,etter min mening.

Hele saken virker merkelig. Også den saksbehandleren som ble vist på TV2-sporten,som kommer med følger av at de trente i dag.Virker nesten,som TV har vært ute etter uregelmessigheter fra Morgan`s side,for å ta han? Her er det ugler i mosen.

Saksbehandleren snakket generelt og viste antageligvis ikke om dette med FFK engang da han ble intervjuet,og som du sier så håpet jo Morgan på at representanter fra NNF skulle dukke opp for og se spillerne idag,dette er det bare tv2  som fucker opp,ikke annet,bare følg med folkens.

 

Her er innslaget webtv.tv2.no/webtv/


benksliter`n

Landslagsspiller

Ble medlem: 26 okt 04
Innlegg: 2762

Lagt til: 12 mar 07, 23:10
Endret: 12 mar 07, 23:11
Opprinnelig postet av paco
Opprinnelig postet av benksliter`n

Kan ikke i mine villeste fantasier tenke meg,at de blir utvist pga at de trente idag. Det ble grundig proklamert i media før treningen,at de skulle trene med FFK. Morgan sa også,at NFF fikk gode muligheter til å se dem i aksjon også.Det vil vel si at de også viste om treningen? Dette vitner om uvitenhet fra Morgan/FFK ,og ikke noe forsøk til å skjule ulovligheter. Derfor skal/burde ikke dette straffes med utsendelse av Ivorianerene. Fordi en utsendelse vil gå ut over dem og fremtiden deres også. De kan ikke straffes over FFK`s udugelighet på å sette seg inn i lover og regler.En bot til FFK,er det eneste de kan gi,etter min mening.

Hele saken virker merkelig. Også den saksbehandleren som ble vist på TV2-sporten,som kommer med følger av at de trente i dag.Virker nesten,som TV har vært ute etter uregelmessigheter fra Morgan`s side,for å ta han? Her er det ugler i mosen.

Saksbehandleren snakket generelt og viste antageligvis ikke om dette med FFK engang da han ble intervjuet,og som du sier så håpet jo Morgan på at representanter fra NNF skulle dukke opp for og se spillerne idag,dette er det bare tv2  som fucker opp,ikke annet,bare følg med folkens.

Er vel TV2 dokumentar team som hele tiden prøver å finne noen ulovligheter og uryddige forhold med Morgan/FFK. Juornalister ønsker skandaler og elendighet. Det er det som selger for dem. Tenker med skrekk og gru,over hvordan de kan vinkle den dokumentaren

---------------------------

FFK Østfold`s fotball-stolthet!

Bygg på stadion til 20 000!
Så drømmen om champions league i vår egen storstue ikke dør!


paco

Landslagsspiller
Ble medlem: 29 aug 06
Innlegg: 1534

Lagt til: 12 mar 07, 23:11
Endret: 12 mar 07, 23:11

Se på fredrikstadfk.no  nytt nå



Flat Trådet Nøstet
Side 22 av 33 22

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340