Husk meg
Brukernavn
Passord

Konan og Ismael skrev under for FFK

Flat Trådet Nøstet
Side 3 av 33 3

Kongerapærn

Juniorspiller

Ble medlem: 06 apr 06
Innlegg: 148

Lagt til: 20 nov 06, 10:55

Opprinnelig postet av paco
ikke så lenge spilleren er amatør,men han kommer vel tilbake.

 

Var det ikke en amatørfeil så lenge spilleren er amatør? Den tok jeg ikke helt. Det tok jo ikke langt tid for oss supportere her på siden å finne ut at Morgan hadde bæsja litt på leggen?

 

Skal ikke si at Morgan ikke har gjort mye bra i klubben siden han kom, men han har gjort feil også. Og kan du svare en gang for alle hva Heavy har gjort som gjøre at du er så skråsikker på at han vil være den stor helten neste sesong?


oleberg

Landslagsspiller

Ble medlem: 29 sep 03
Innlegg: 1341

Lagt til: 20 nov 06, 10:59
 Velkommen Konan og Ismael.

denialsander

Landslagsspiller
Ble medlem: 06 jul 05
Innlegg: 3236

Lagt til: 20 nov 06, 11:02

Opprinnelig postet av paco
din forbanna tulling,når kødda morgan det til i lyn bortsett fra at lyn tjener over 100mill for 2 spillere takket være nettopp morgan som fortsatte og kjempe da alle andre hadde mistet håpet og er ikke spillern gammel nok så kan en formynder skrive under,er vel ikke så mange her i landet som kan kontrakter som morgan,er vel derfor chelsea ga opp i møte med morgan og punget ut tilsammen 218mill


Gratulerer med...

1. En skikkelig dose uhøflighet, og

2. Den lengste og mest usammenhengende setningen på FFK-forumet på lenge.

Når det gjelder Morgan og kontrakter kan diskusjonen sikkert bli lang... Les f.eks. denne saken fra VG.

---------------------------

Pear Pimples for Hairy Fishnuts!


paco

Landslagsspiller
Ble medlem: 29 aug 06
Innlegg: 1534

Lagt til: 20 nov 06, 12:18
tror det er flere som har sett potensialet i denne spilleren,vet ikke hvor mange treninger du har sett
Opprinnelig postet av Kongerapærn

Opprinnelig postet av paco
ikke så lenge spilleren er amatør,men han kommer vel tilbake.

 

Var det ikke en amatørfeil så lenge spilleren er amatør? Den tok jeg ikke helt. Det tok jo ikke langt tid for oss supportere her på siden å finne ut at Morgan hadde bæsja litt på leggen?

 

Skal ikke si at Morgan ikke har gjort mye bra i klubben siden han kom, men han har gjort feil også. Og kan du svare en gang for alle hva Heavy har gjort som gjøre at du er så skråsikker på at han vil være den stor helten neste sesong?


Snæbbuss-aristokrat #78

Landslagsspiller

Ble medlem: 10 des 03
Innlegg: 954

Lagt til: 20 nov 06, 13:15
Er enig med Paco i at Heavy kan komme til å slå til neste sesong. Han har ikke fått mye tid til å finne seg til rette her i høst, før han har blitt kastet ut i det. Da blir det fort litt sånn som det har blitt. Det samme gjelder jo Stadheim. Men disse to spillerne tror jeg vil heve seg flere hakk når de har fått ro og trygghet i prestasjonsgruppa igjennom en god treningsvinter....tar jo litt tid å lære seg laget å kjenne. Så kan man selvfølgelig si at Bora brukte ikke lang tid på det, nei, men han spiller midtstopper, det er nok en lettere plass å bare gli inn i. Å komme til en ny klubb og umiddelbart ha det riktige bevegelsesmønsteret inne som spiss, det er nok ikke så lett. Gi han vintern til å spille se inn, så får vi heller ta fram hjåen igjen neste høst.

---------------------------

Lenge leve "hjørnet"!


Martin

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 sep 06
Innlegg: 1126

Lagt til: 20 nov 06, 13:33
Toth var jo ikke noe serli i fjor høst han heller. nå i år har han hatt en ok sessong. tipper heavy vil slå til jeg, bare gji han litt tid.

Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10061

Lagt til: 20 nov 06, 13:47
Endret: 20 nov 06, 13:49
Opprinnelig postet av Martin
Toth var jo ikke noe serli i fjor høst han heller. nå i år har han hatt en ok sessong. tipper heavy vil slå til jeg, bare gji han litt tid.

Nå var Toth helt ute av form og hadde ikke spilt på 1-2 måneder (?), mens Heavy kom rett fra seriespill i Finland. Det er en liten forskjell her. Når det er sagt, så er jo Heavy fortsatt veldig ung og kan helt sikkert ta steget videre i løpet av vinteren, men i år har han ikke forsvart en plass i startelleveren slik noen har hevdet. Stadheim har heller ikke vært i nærheten av startelleveren, men kan fortsatt spille seg inn i diskusjonen gjennom vinteren.

Det som derimot er litt merkelig er at man før sesongen går ut og sier man skal satse på egne talenter. I sommer når vi lå der vi lå, så panikkhandlet man og hentet inn 4 (?) spillere. 3 endte som stallfyll man knapt har brukt. Da ser jeg ikke helt den røde tråden i klubben uttalelser.

At klubben allerede nå har tydelig gått ut og signalisert at man leter etter forsterkninger tror jeg er veldig viktig. Tidligere har det virket som man har sittet på bakbeina til uka før overgangsvindudet stenger, mens i år har vi allerede hentet inn to meget lovende unggutter. Det er sånn det skal være!

Spennende!

kim_andre_c

A-lagspiller

Ble medlem: 22 aug 06
Innlegg: 755

Lagt til: 20 nov 06, 15:13

Enig!

Dette blir spennende, gleder meg til å se disse to gutta i aksjon. Endelig har FFK vært litt tidligere ute enn de har hatt en tendens til før. Tror dette er et godt kjøp for fremtiden. TVI-TVI

---------------------------

- Fredrikstad norgesmester 2006 - :)


Kent

Landslagsspiller

Ble medlem: 12 feb 04
Innlegg: 878

Lagt til: 20 nov 06, 15:39

Får håpe disse lykkes bedre enn Jose Garro og Macky gjorde! Prosessen og forventningene minner jo litt om da de to mest profilerte spillerne på Costa Rica`s U17 landslag ble FFK spillere for 3 år siden:-) Og snart er de glemt....


benksliter`n

Landslagsspiller

Ble medlem: 26 okt 04
Innlegg: 2762

Lagt til: 20 nov 06, 15:59
Opprinnelig postet av Kent

Får håpe disse lykkes bedre enn Jose Garro og Macky gjorde! Prosessen og forventningene minner jo litt om da de to mest profilerte spillerne på Costa Rica`s U17 landslag ble FFK spillere for 3 år siden:-) Og snart er de glemt....

Har sagt det tidligere. Det er forskjell å være et av de største talentene i Afrika kontra Costa Rica. Elfenbenkysten har også mye bedre Landslagsspillere/talenter enn Costa Rica eller Norge for den saks skyld.

---------------------------

Benksliter`n

BYGG EN STOR NOK STADION!
15 000 +++++


FlightOfTheRat

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 sep 06
Innlegg: 2223

Lagt til: 20 nov 06, 17:52

Det er liten tvil om at Morgan Andersen har et meget godt kontaktnett i Afrika, og at han alene skal ha mye av æren for at Norge er i ferd med å bli en mellomstasjon for afrikanske talenter, som utvikler seg og blir solgt videre for gode penger.

 

Det er også liten tvil om at det markaedet vi diskuterer her ikke er som å kjøpe melk i butikken, det er ikke bare å plukke fra hylla. Det er to ting som er agvjørende, først å finne stortalentene, deretter få underskriften deres. Deretter kommer en hel masse juridiske problemstillinger, og det er meget tydelig at MA forstår en del av hvordan slike problemer skal håndteres. Det er i liten grad et spørsmål om hva som er rett og hva som er galt, men hva man kan klare å få til på enten den ene eller andre måten. Juss er ingen eksakt vitenskap, for å si det pent. Regler er til for å tøyes og omgås, ingenting annet. Morgan Andersen forstår det, og det gjør at han fremstår i et dårlig lys hver gang noe mislykkes, men han hadde heller aldri lykkes hvis han ikke tok sjanser. Det er muligens enkelte som ikke forstår dette helt, som tror at dette handler om å plukke fra hylla og stille seg pent i kø for å betale.

 

Morgan er dyktig han, det er det bare å ta av seg hatten for. Han er som en god spiss, han scorer ikke på hvert forsøk, men han skyter så mye at det blir en del mål av det likevel. Men han er ikke, som enkelte later til å tro, "uprofesjonell" hver gang noe går i dass. Ikke mer enn Solskjær er en ræva spiller hver gang han skyter utenfor.

 

Det hører også med til denne businessen at man ikke kan vite sikkert hva det er man får. Mikel er helt sikkert en fabeliaktig god spiller, men selv er jeg sjeleglad for at han aldri havnet i FFK. En umoden og uproff latsabb med primadonnanykker i en alder av 18 år. Takke meg til!

 

Sikkert lurt å ta det litt med ro før en forventer at de to nye ivorianerne skal bli en kjempesuksess. Men hvis de gutta bare har hodet på rett plass og holdningene i orden, og det er det vel ett og annet som tyder på (?), så kan dette fort bli veldig gøy til året!


benksliter`n

Landslagsspiller

Ble medlem: 26 okt 04
Innlegg: 2762

Lagt til: 20 nov 06, 21:51

Noen som så TV2 sporten kl 21 30?

Morgan og Eggen,skryter uhemmet av Afrika-boys

Fikk vel med meg,at de mener spillerene er på Edu`s nivå, men litt bedre på det taktiske enn Edu

 

---------------------------

Benksliter`n

BYGG EN STOR NOK STADION!
15 000 +++++


Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 20 nov 06, 21:53

benksliter`n

Landslagsspiller

Ble medlem: 26 okt 04
Innlegg: 2762

Lagt til: 20 nov 06, 22:02

Opprinnelig postet av Patrioten
webtv.tv2.no/webtv/main.do

Må jo betale der?

---------------------------

Benksliter`n

BYGG EN STOR NOK STADION!
15 000 +++++


benksliter`n

Landslagsspiller

Ble medlem: 26 okt 04
Innlegg: 2762

Lagt til: 20 nov 06, 22:08
Må bare si, at Morgan og Eggen må ha blitt utrolig imponert av spillerene, for å komme med utalelser som dette....de legger praktiskt talt hode på blokka,klar til hugg??

---------------------------

Benksliter`n

BYGG EN STOR NOK STADION!
15 000 +++++


FFK1903

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03
Innlegg: 7068

Lagt til: 20 nov 06, 22:24
Opprinnelig postet av benksliter`n

Opprinnelig postet av Patrioten
webtv.tv2.no/webtv/main.do

Må jo betale der?



Sporten går i reprise 0135 for de som er våkne da.

Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 20 nov 06, 22:28
Opprinnelig postet av FFK1903
Opprinnelig postet av benksliter`n

Opprinnelig postet av Patrioten
webtv.tv2.no/webtv/main.do

Må jo betale der?



Sporten går i reprise 0135 for de som er våkne da.

Går vel an å se det i nyhets-sendingen kl 23.25, der er er det sport


benksliter`n

Landslagsspiller

Ble medlem: 26 okt 04
Innlegg: 2762

Lagt til: 20 nov 06, 22:50

TV2 har vel også skjønt at det er to store talenter de lager en dokumentar om. Reportasjeteamet har vel tipset TV2-Sporten om at dette blir to store profiler i tippeligaen. Det er jo en ganske lang reportasje,hvor vi ser de to i aksjon på treningen. De blir fremstilt som to store stjerner allerede.

---------------------------

Benksliter`n

BYGG EN STOR NOK STADION!
15 000 +++++


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 20 nov 06, 23:41
jeg sier bare en ting:  Det er ikke rart at en for stooooore forventninger med sånne ord som ble sagt i sporten...

---------------------------

se min nye og berdre hjemmeside: http://keiko99.net
Fotball forum med avstemninger osv..


SirLion

Landslagsspiller

Ble medlem: 04 mai 05
Innlegg: 3754

Lagt til: 21 nov 06, 00:26
Gleder meg til å se de to der i kamp.... Jeg setter meg ikke forventninger enda, før sesongstarten neste år ;o)

---------------------------

Ikveld, skal jeg drekke meg drita full og gå opp og danse på bordet etterpå =) Enerly til tv2 =)



Flat Trådet Nøstet
Side 3 av 33 3

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340