Husk meg
Brukernavn
Passord

Opptak av cupfinalen??

Flat Trådet Nøstet
Side 4 av 5 4

Rey

Moderator
Ble medlem: 22 okt 04
Innlegg: 5394

Lagt til: 08 apr 07, 16:10
Sorry, har den ikke lengre. Men du får uansett kjøpt selve kampen i Aristokraten og da i bedre kvalitet enn dette opptaket er

---------------------------

The colour of her eyes
Were the colour of insanity


Plankekæll

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05
Innlegg: 5991

Lagt til: 08 apr 07, 23:44

Opprinnelig postet av Rey
Sorry, har den ikke lengre. Men du får uansett kjøpt selve kampen i Aristokraten og da i bedre kvalitet enn dette opptaket er

Vil anbefale dere å kjøpe DVDen i Aristokraten ja... Blir endel bedre kvalitet enn det feks jeg har "tatt opp" fra TV.


Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10060

Lagt til: 09 apr 07, 00:50
Opprinnelig postet av Plankekæll

Opprinnelig postet av Rey
Sorry, har den ikke lengre. Men du får uansett kjøpt selve kampen i Aristokraten og da i bedre kvalitet enn dette opptaket er

Vil anbefale dere å kjøpe DVDen i Aristokraten ja... Blir endel bedre kvalitet enn det feks jeg har "tatt opp" fra TV.

DVDen fra Aristokraten har en helt sinnssykt frekk pris.

---------------------------

Har du lest forumets retningslinjer?


Martin

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 sep 06
Innlegg: 1125

Lagt til: 09 apr 07, 00:59

Kødder du eller?!

jeg kjøpte den for ikke så lenge siden,

 håpa det var lokal dialekt på kommenteringa siden det stod bakpå men neida!


danan2

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 aug 06
Innlegg: 804

Lagt til: 09 apr 07, 01:57
DVDen koster 99kr, det er da ikke så galt. Så kampen på nytt her om dagen, må si det var en voldsomt kjedelig kamp, selvom jeg ikke oppfatta det sånn på ullevål. Mye bra ekstra materiale hvertfall.

Martin

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 sep 06
Innlegg: 1125

Lagt til: 09 apr 07, 02:07
jeg betalte 200 syns det var nok....

Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10060

Lagt til: 09 apr 07, 02:55
Opprinnelig postet av danan2
DVDen koster 99kr, det er da ikke så galt. Så kampen på nytt her om dagen, må si det var en voldsomt kjedelig kamp, selvom jeg ikke oppfatta det sånn på ullevål. Mye bra ekstra materiale hvertfall.

Da har den synket kraftig i pris, for det var langt ifra den prisen de hadde på DVDen den gangen jeg var innom.

---------------------------

Har du lest forumets retningslinjer?


Bob Page

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jan 06
Innlegg: 4914

Lagt til: 09 apr 07, 08:59
Klart slikt synker i pris over tid. Rett etter finalen var det nok mange som ville ha den. Etterspørselen har nok sunket litt siden det..

---------------------------

For sammen er vi sterke, og det kjennes ille bra å være fra den byen, som laget kommer fra
---
http://www.plankehaugen.no
----
I år tar vi "The Double"....


denialsander

Landslagsspiller
Ble medlem: 06 jul 05
Innlegg: 3236

Lagt til: 09 apr 07, 09:02

Opprinnelig postet av Bob Page
Klart slikt synker i pris over tid. Rett etter finalen var det nok mange som ville ha den. Etterspørselen har nok sunket litt siden det..

Spesielt siden kampen i seg selv er så usannsynelig kjedelig at det, med unntak av tre magiske øyeblikk, er bedre å se maling tørke.

---------------------------

Pear Pimples for Hairy Fishnuts!


Bob Page

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jan 06
Innlegg: 4914

Lagt til: 09 apr 07, 10:52
Opprinnelig postet av denialsander

Opprinnelig postet av Bob Page
Klart slikt synker i pris over tid. Rett etter finalen var det nok mange som ville ha den. Etterspørselen har nok sunket litt siden det..

Spesielt siden kampen i seg selv er så usannsynelig kjedelig at det, med unntak av tre magiske øyeblikk, er bedre å se maling tørke.

 

Nja, syns da andre omgang faktisk var bedre selv om det ikke ble noe mål.. Desuten er jo  atmosfæren magisk...

---------------------------

For sammen er vi sterke, og det kjennes ille bra å være fra den byen, som laget kommer fra
---
http://www.plankehaugen.no
----
I år tar vi "The Double"....


Bedreviteren

Landslagsspiller

Ble medlem: 14 sep 03
Innlegg: 2585

Lagt til: 09 apr 07, 10:57
Vi spilte vel igrunn på en måte vi skal se mer av i år. Potte tett bakover, utnytte sjansene bedre, da vi vil skape færre sjanser mest sansynlig. Mer kynisk, fler poeng...........

Bob Page

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jan 06
Innlegg: 4914

Lagt til: 09 apr 07, 11:06

Opprinnelig postet av Bedreviteren
Vi spilte vel igrunn på en måte vi skal se mer av i år. Potte tett bakover, utnytte sjansene bedre, da vi vil skape færre sjanser mest sansynlig. Mer kynisk, fler poeng...........

Hm.. Høres ut som Drillo light dette, selv om Eggens taktikk var nesten rene selvmordet bakover...

---------------------------

For sammen er vi sterke, og det kjennes ille bra å være fra den byen, som laget kommer fra
---
http://www.plankehaugen.no
----
I år tar vi "The Double"....


Bedreviteren

Landslagsspiller

Ble medlem: 14 sep 03
Innlegg: 2585

Lagt til: 09 apr 07, 11:09
Opprinnelig postet av Bob Page

Opprinnelig postet av Bedreviteren
Vi spilte vel igrunn på en måte vi skal se mer av i år. Potte tett bakover, utnytte sjansene bedre, da vi vil skape færre sjanser mest sansynlig. Mer kynisk, fler poeng...........

Hm.. Høres ut som Drillo light dette, selv om Eggens taktikk var nesten rene selvmordet bakover...

Kynisk sett ja, men vi kommer nok til å ha ballen mer langs bakken, noe jeg vil tro passer våre spillere bedre........


pondus-

Knøttespiller

Ble medlem: 04 jan 07
Innlegg: 72

Lagt til: 09 apr 07, 11:22

Glimrende initiativ for å legge den ut.

Må minne alle dere som har lastet den ned på å seede. Er mange av oss som vil ha den, og med en seeder går det ikke fort!!

 


Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03
Innlegg: 6643

Lagt til: 09 apr 07, 11:39

Opprinnelig postet av Bedreviteren
Vi spilte vel igrunn på en måte vi skal se mer av i år. Potte tett bakover, utnytte sjansene bedre, da vi vil skape færre sjanser mest sansynlig. Mer kynisk, fler poeng...........

Jeg hadde gjerne sett at vi greide dette hver eneste kamp jeg. Vinne 3-0 på denne måten hver gang, og så vinne serien. Da er det samme for meg hvor kjedelig kampene har vært.


Bob Page

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jan 06
Innlegg: 4914

Lagt til: 09 apr 07, 11:42
Klart, vinner man bryr man seg ikke så mye om hvordan spillet var....

---------------------------

For sammen er vi sterke, og det kjennes ille bra å være fra den byen, som laget kommer fra
---
http://www.plankehaugen.no
----
I år tar vi "The Double"....


Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03
Innlegg: 6643

Lagt til: 09 apr 07, 11:50

Opprinnelig postet av Bob Page
Klart, vinner man bryr man seg ikke så mye om hvordan spillet var....

Det er flere som ser det på en annen måte Bob. De ser helst at vi skal spille såkalt FFK-fotball. Disse er veldig naive etter min mening. Den fotballen er forbi for lenge siden.


denialsander

Landslagsspiller
Ble medlem: 06 jul 05
Innlegg: 3236

Lagt til: 09 apr 07, 12:38
Opprinnelig postet av Rune Haugen

Opprinnelig postet av Bob Page
Klart, vinner man bryr man seg ikke så mye om hvordan spillet var....

Det er flere som ser det på en annen måte Bob. De ser helst at vi skal spille såkalt FFK-fotball. Disse er veldig naive etter min mening. Den fotballen er forbi for lenge siden.

De er nok like naive som de som slakter Drillos fotballfilosofi som "lange baller" og ikke noe mer...  Ta en titt på noen av de norske landskampene i Drillos storhetstid; dere blir nok overrasket over hvor bra norge spilte - også langs bakken.

---------------------------

Pear Pimples for Hairy Fishnuts!


Bedreviteren

Landslagsspiller

Ble medlem: 14 sep 03
Innlegg: 2585

Lagt til: 09 apr 07, 13:29
Utvilsomt mye fordommer og feil i forhold til hva Drillo egentlig sto for. Men mot etablert forsvar er det utvilsomt at Drillo helst sverget til langpasningen i stedet for ballbesittelse og å spille seg igjennom midtbanen.....

denialsander

Landslagsspiller
Ble medlem: 06 jul 05
Innlegg: 3236

Lagt til: 09 apr 07, 14:53
Opprinnelig postet av Bedreviteren
Utvilsomt mye fordommer og feil i forhold til hva Drillo egentlig sto for. Men mot etablert forsvar er det utvilsomt at Drillo helst sverget til langpasningen i stedet for ballbesittelse og å spille seg igjennom midtbanen.....


Jeg holdt nesten på å si "ja, enhver idiot vil jo foretrekke det"... Hvor mange lag i verden er det som forsøker å spille seg igjennom midtbanen og lykkes oftere enn det forårsaker en farlig overgang imot?

---------------------------

Pear Pimples for Hairy Fishnuts!



Flat Trådet Nøstet
Side 4 av 5 4

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f