Husk meg
Brukernavn
Passord

Plankehaugens styre 2007

Flat Trådet Nøstet
Side 3 av 3 3

Martin_

Landslagsspiller
Ble medlem: 16 okt 05
Innlegg: 1057

Lagt til: 23 nov 06, 16:44
Opprinnelig postet av scheien

 

Som organisasjon fungerer PH perfekt ja, men som supporterklubb (som PH faktisk er) fungerer det ikke perfekt. Det er styrets oppgaver og legge til rette for at folk skal synge og også sette i gang tiltak for å skape bedre stemning på tribunene. Dette er helt fraværende i det nåværende styret. Se f.eks. på klanen som nå setter i gang tiltak med sangkontraker m.m. for å skape bedre stemning. Dette er noe styret i klanen står bak. når vi i tillegg ser at flere sentrale styremedlemmer i PH står på kamper uten å åpne kjeften, blir det etter min mening helt feil. Så lenge man sitter i et styre i en supporterklubb bør man hvertfall stå fram som et godt eksempel og være med og synge og skape stemning.

[/quote]

det med sangkontrakt er jo bare tåpelig.kan jo ikke kaste ut folk som ikke synger.da blir det bare leven trur jeg.har stått i plankehaugen selv de siste 5 åra å har sunget av full hals.men p.g.a.sykdom så kan jeg ikke synge lenger.så skal jeg bli kastet ut for at jeg ikke kan synge.hjelper det hvis jeg har med legeattest.hehe

[/quote]

Det er klart at dette med sykdom er trist, og at du ikke kan noe for det er jo klart, men da har jeg ett spørsmål til deg, hvorfor står du på PH da? Kan du ikke flytte deg over til Gressviktribunen? Det har jo i all tid vært PHs reservetribune. :)

Jeg syntes fortsatt dette med sangkontrakt hadde vært helt genialt, ettersom hjemmekamp på hjemmekamp bevises det at det er ingen ting annet som har fungert. Det vi ikke har prøvd ennå, som vi _vet_ fungerer, er å kaste ut de som ikke synger, slik at de syngende blir stående igjen, og kan samle seg. Det er snakk om prioritering her, vil vi at PHfeltet skal være allemannstribune og godta at resultatet av det blir dårlig liv på hjemmekamper, eller faktisk handle med problemet direkte, ved å kaste ut de ikke-syngende.

---------------------------

FFK - Cupfinalevinnere 2006



Flat Trådet Nøstet
Side 3 av 3 3

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f