Husk meg
Brukernavn
Passord

To unge lovende spillere fra Elfenbenskysten?

Flat Trådet Nøstet
Side 7 av 7 7

JJunior

Landslagsspiller
Ble medlem: 27 feb 04
Innlegg: 1081

Lagt til: 19 nov 06, 13:22
Opprinnelig postet av Costanza
Jeg håper FFK klarer å forvalte talentene fra Elfenbenkysten, hvis de skriver under, på en langt bedre måte enn med McDonald.

Mitt inntrykk er at FFK og Knut Torbjørn Eggen ikke er spesielt flinke til å forholde seg til fotballspillere som ikke er helt A4 og har en litt annerledes mentalitet, men likevel er veldig gode fotballspillere. Først var det Olof Watson. Nå Yherland McDonald (som er et enda større talent og jeg tror kan bli virkelig stor i de rette omgivelsene).


Enig!
Trist at McDonald forlater oss nå.
Kanskje ffksupporter.net kunne tatt seg en prat med ham for å høre detaljer rundt beslutningen samt fremtidsplanene hans?
(hvilket land han vil spille i osv...)
Det hadde vært ille interesant å lese om ihvertfall!

Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10060

Lagt til: 19 nov 06, 13:24
Endret: 19 nov 06, 13:25
Opprinnelig postet av JJunior
Kanskje ffksupporter.net kunne tatt seg en prat med ham for å høre detaljer rundt beslutningen samt fremtidsplanene hans?
(hvilket land han vil spille i osv...)
Det hadde vært ille interesant å lese om ihvertfall!

Jeg har ikke klart å grave frem noe telefonnummer å nå ham på, men klarer du det, så skal jeg ta telefonen jeg!

DrDRE

Landslagsspiller

Ble medlem: 19 mai 04
Innlegg: 1134

Lagt til: 19 nov 06, 13:25
SYND! Hadde virkelig håpet de kunne fått til en utlånsavtale med Yherland til Sparta eller noe, for jeg tviler på at Fofana og Conan blir særlig lenge i FFK om de er så gode som jeg håper, og da hadde det vært greit å få tilbake en Mackie med masse erfaring fra 1.div. Lykke til videre.

---------------------------

Norgesmester


DrDRE

Landslagsspiller

Ble medlem: 19 mai 04
Innlegg: 1134

Lagt til: 19 nov 06, 13:32

Forresten litt ironisk at han som reklamerer for nye stadion som hovedperson i den fancy videoen ikke blir med og spiller i den når den skal innvies.

---------------------------

Norgesmester


FFK1903

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03
Innlegg: 7068

Lagt til: 19 nov 06, 13:34
Beklager min uvitenhet, men hvor er José Garro tatt veien? Trodde han bare var til utlån jeg, men han har dratt permanent?

TgfkaFFK

Landslagsspiller

Ble medlem: 29 apr 03
Innlegg: 1105

Lagt til: 19 nov 06, 13:36

Opprinnelig postet av Holters

Jeg har ikke klart å grave frem noe telefonnummer å nå ham på, men klarer du det, så skal jeg ta telefonen jeg!


Verdt et forsøk å prøve detta nummeret, selvom navnet ikke er helt riktig skrevet?

---------------------------

Bjørkøy som Statsminister!


JJunior

Landslagsspiller
Ble medlem: 27 feb 04
Innlegg: 1081

Lagt til: 19 nov 06, 13:36
Opprinnelig postet av Holters
Jeg har ikke klart å grave frem noe telefonnummer å nå ham på, men klarer du det, så skal jeg ta telefonen jeg!

Det nærmeste jeg kom var en Gerald Mcdonald, noe jeg antar at ikke var nærme nok.
Kanskje dere har noen vennligsinnede kontakter i FFK som kan hjelpe til med slike små livsnødvendigheter..?
:-)

Per Egil

Moderator

Ble medlem: 01 apr 05
Innlegg: 2141

Lagt til: 19 nov 06, 13:38
Opprinnelig postet av FFK1903
Beklager min uvitenhet, men hvor er José Garro tatt veien? Trodde han bare var til utlån jeg, men han har dratt permanent?


Garro forsvant sent i sommer. Han hadde ikke spilt nok og fikk derfor ikke fornyet oppholdstillatelsen.

Garro ferdig i FFK

---------------------------

Ære være Plankebyen


Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10060

Lagt til: 19 nov 06, 13:39
Opprinnelig postet av FFK1903
Beklager min uvitenhet, men hvor er José Garro tatt veien? Trodde han bare var til utlån jeg, men han har dratt permanent?

Fikk ikke fornyet arbeidstillatelse og dermed ble klubb og spiller enige om å la kontrakten opphøre. Han har dratt tilbake til Costa Rica.

Bob Page

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jan 06
Innlegg: 4914

Lagt til: 19 nov 06, 20:15

Opprinnelig postet av JJunior
Opprinnelig postet av Holters
Jeg har ikke klart å grave frem noe telefonnummer å nå ham på, men klarer du det, så skal jeg ta telefonen jeg!

Det nærmeste jeg kom var en Gerald Mcdonald, noe jeg antar at ikke var nærme nok.
Kanskje dere har noen vennligsinnede kontakter i FFK som kan hjelpe til med slike små livsnødvendigheter..?
:-)

 

Keiko99 vet jeg har mobilnr til Eggen ihvertfall, kanskje ta kontakt med ham....

---------------------------

For sammen er vi sterke, og det kjennes ille bra å være fra den byen, som laget kommer fra
---
http://www.plankehaugen.no
----
Msn : frpau@hotmail.com
----
Å TROFEET LØFTAS HØYT PÅ ULLEVÅL!!


Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10060

Lagt til: 19 nov 06, 22:49
Denne tråden har sklidd rimelig ut i en rekke retninger. Nå som spillerne er klare for FFK, vil det være naturlig at vi fortsetter diskusjonen her.

Stenger tråden.


Flat Trådet Nøstet
Side 7 av 7 7

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340