Husk meg
Brukernavn
Passord

To unge lovende spillere fra Elfenbenskysten?

Flat Trådet Nøstet
Side 2 av 7 2

benksliter`n

Landslagsspiller

Ble medlem: 26 okt 04
Innlegg: 2762

Lagt til: 14 nov 06, 22:55

Har sagt det tidligere her inn. Leste i bigsoccer forum. Diskusjon om afrikas største talenter. Disse var alså nevnt som en av disse. Etter det jeg leste der inne,så må denne Fofana være en av de 3-4 største angrepstalentene i Afrika. De lurte til og med på om han ville komme med i VM troppen i Tyskland til Elfenbenkysten. Bare 17 år gammel og nær en plass i angrepet til EBK sammen med Drogba. Tror Morgan har gjort det igjen,som han gjorde i LYN,med å hente Bala,Edu,Mikel. STORT Morgan....Hvordan klarer du det???

---------------------------

Benksliter`n

BYGG EN STOR NOK STADION!
15 000 +++++


Shadar

Landslagsspiller

Ble medlem: 26 okt 04
Innlegg: 1839

Lagt til: 14 nov 06, 23:08
Tviler på at han er i nærheten av Drogba. Så god matching kan han umulig ha fått i Afrika. Umulig å si hvor god peiling de har på bigsoccer, men det gir vel indikasjon på at de unektelig er gode spillere med potensial. Håper de etterhvert begynner å oppfatte fragmenter av 50/50-trønder-engelsken til Eggen

benksliter`n

Landslagsspiller

Ble medlem: 26 okt 04
Innlegg: 2762

Lagt til: 14 nov 06, 23:25

Opprinnelig postet av Shadar
Tviler på at han er i nærheten av Drogba. Så god matching kan han umulig ha fått i Afrika. Umulig å si hvor god peiling de har på bigsoccer, men det gir vel indikasjon på at de unektelig er gode spillere med potensial. Håper de etterhvert begynner å oppfatte fragmenter av 50/50-trønder-engelsken til Eggen

Har vel ikke sagt at han er like god som Drogaba? De spekulerte i,om han kom med i EBK sin tropp til VM. Har sagt det tidligere også. Det er spesielt interesserte mennesker på bigsoccer. Managere,trenere,speidere og andre fotball kyndige/interesserte. Kan jo bare si at EBK har et mye bedre lag enn Norge på papiret.....alle spillerene i første-elveren spiller i de store ligaene i Europa. EBK blir vel regnet som en av de beste landslag i Afrika nå. Har produsert  stortalenter i fleng de siste årene.

Det går vel også an å få god matching på yngre landslag også? Spillerakademiet har jo produsert 8 av de landslagspillerene som var i VM for EBK. De må jo ha gjort noe riktig da,ang. matching?

---------------------------

Benksliter`n

BYGG EN STOR NOK STADION!
15 000 +++++


TgfkaFFK

Landslagsspiller

Ble medlem: 29 apr 03
Innlegg: 1105

Lagt til: 15 nov 06, 00:41
Opprinnelig postet av Shadar
Tviler på at han er i nærheten av Drogba.



Hvis han ikke er like god som Drogba, så har vi ikke bruk for`n. Vi trenger spillere som scorer jevnt og trutt i CL for svarte!!!!!

---------------------------

Støtt FFK - Si "Hold kjeft" til en stadionsurpomp!


FlightOfTheRat

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 sep 06
Innlegg: 2223

Lagt til: 15 nov 06, 01:58

Opprinnelig postet av Shadar
Tviler på at han er i nærheten av Drogba. Så god matching kan han umulig ha fått i Afrika.  

 

Jeg tror heller ikke det dukker opp noen ny spiss om Drogba hvert år. Eller hvert tiår. Uansett om han ble god i Frankrike og ikke i Afrika.

 

Men Elfenbenkysten var en gedigen opptur i årets VM med hederlige 1-2 tap for Argentina og Nederland, og seier over Serbia med 3-2. Spillemessig var de en nytelse å se, e.m.m det klart beste av de lagene som ble slått ut av gruppespillet. Hva enn det er de gjør på Ivorianerkysten så blir det gode fotballspillere av det. Fabelaktig at Morgan Andersen har kontakter i slike miljøer.

 

Dette begynner å se så bra ut at jeg snart må få meg solbriller jeg også.


ffkmufc

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 des 04
Innlegg: 4082

Lagt til: 15 nov 06, 09:28

Døm spillera virker jo veldig lovende! Regner med at døm får kontrakt begge to!!

Bra jobba Morgan!


Kongerapærn

Juniorspiller

Ble medlem: 06 apr 06
Innlegg: 148

Lagt til: 15 nov 06, 09:59
Endret: 15 nov 06, 10:01
Opprinnelig postet av benksliter`n

Har sagt det tidligere her inn. Leste i bigsoccer forum. Diskusjon om afrikas største talenter. Disse var alså nevnt som en av disse. Etter det jeg leste der inne,så må denne Fofana være en av de 3-4 største angrepstalentene i Afrika.

.....

Kan vel gjenta det jeg skrev i en annen tråd her:

 

Flere som synes Fofana er et stortalent:

 

"Ismael Fofana ( have fantastic left foot..big skills can bu big name in france soon ..he scored very good goal againest italy u17 and scored very good goal with he teamin UCL africa this years.."

 

"my foot now for fofana ..wooooooooow wht a skills ..he scored classic goal against italy and should score anouther too ..he only play 45m but assest another goal ..this guy amaizy ..he have classic left foot ..

..i thing maybe arsenal try sign him soon ..he come from zokora -kone -kalou elc club ..asec abdjan ..in cote d"

 

Kouadio er nok heller ikke så dårlig:

"Their undoubted star was Serge Kouadio, who came with the nickname of `the crazy dribbler` but showed that he is much more.

His technique is so good that he can receive the ball with his head up, looking around for options and giving continuity to the play, and he promises to go on to be an important player for Ivory Coast at senior level.
"


Men

 

" The problem I have with him is that compared to Fofana, he`s a lot smaller build and defiantly needs to work the physical side of his game if he`s ever to make it to the senior level. Especially considering the position he plays as the playmaker in the team, most European teams tend to man mark the playmakers in midfield and if he ever gets a move to Europe he will need aquire a more physical edge to his game if he`s ever to make a real impact."

 

Hvorfor blir mitt innlegg feilplassert?


oleberg

Landslagsspiller

Ble medlem: 29 sep 03
Innlegg: 1341

Lagt til: 15 nov 06, 10:05

Ser jo positivt ut dette da?

 

http://www.f-b.no/apps/pbcs.dll/article?AID=/20061115/FFK/111150066/1009/AKTUELT#

 

Eggen kunne se at det var mye "Tarik" i dem. Lover jo bra det.


ajg

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 jun 03
Innlegg: 2205

Lagt til: 15 nov 06, 10:10
Endret: 15 nov 06, 10:14
Jeg var i Østfoldhallen og tittet på treninga i går, og jeg må si at spesielt denne Fofana imponerte meg. Han scorte drøssevis av mål i spill 5 mot 5, og viste også et godt rykk og bra teknikk. Den andre spilleren fikk ikke vist seg så mye fram. Virket som de begge var litt slitne og nervøse, men man så helt klart at dette er gutter som har spilt fotball før. Høydepunktet var når de to spilte veggspill gjennom motstanderens forsvar og Fofana banket ballen i mål. Da gikk det for fort for Czwartek & co. Jeg tror begge disse vil bli tilbudt kontrakt.

---------------------------

Frihet for Ultras!


Fredd

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 mar 03
Innlegg: 1206

Lagt til: 15 nov 06, 10:24
Så veggspillet på FBtv. Hehe. Gikk unna det.

---------------------------

Fredd


Kongerapærn

Juniorspiller

Ble medlem: 06 apr 06
Innlegg: 148

Lagt til: 15 nov 06, 10:26

Opprinnelig postet av Fredd
Så veggspillet på FBtv. Hehe. Gikk unna det.

 

Litt offtopic men, hva i all verden må jeg gjøre, evt ha innstallert på pc`n, for å se klipp på fb? Det står kun "ready" når jeg trykker på play..


Per Egil

Moderator

Ble medlem: 01 apr 05
Innlegg: 2141

Lagt til: 15 nov 06, 10:52
Opprinnelig postet av Kongerapærn

Opprinnelig postet av Fredd
Så veggspillet på FBtv. Hehe. Gikk unna det.

 

Litt offtopic men, hva i all verden må jeg gjøre, evt ha innstallert på pc`n, for å se klipp på fb? Det står kun "ready" når jeg trykker på play..



Jeg tror det fungerer best i Internett Explorer,  i tilfelle du bruker en annen nettleser. Jeg får det i hvert fall ikke til å virke i Firefox på min hjemme-PC.

En mulighet om det ikke fungerer er å installere Mediaplayer på nytt.

---------------------------

Ære være Plankebyen


JJunior

Landslagsspiller
Ble medlem: 27 feb 04
Innlegg: 1081

Lagt til: 15 nov 06, 10:53
Opprinnelig postet av Kongerapærn

Opprinnelig postet av Fredd
Så veggspillet på FBtv. Hehe. Gikk unna det.

 

Litt offtopic men, hva i all verden må jeg gjøre, evt ha innstallert på pc`n, for å se klipp på fb? Det står kun "ready" når jeg trykker på play..


Sjekk også virusprogrammet/Brannmuren din.
Jeg bruker F-secure og må roe ned brannmuren der for å se fbTV.

oleberg

Landslagsspiller

Ble medlem: 29 sep 03
Innlegg: 1341

Lagt til: 15 nov 06, 11:08

Opprinnelig postet av Fredd
Så veggspillet på FBtv. Hehe. Gikk unna det.

 

Fine 2 fots driblinger også. Virker bra detta.


FFK1903

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03
Innlegg: 7068

Lagt til: 15 nov 06, 14:06
Endret: 15 nov 06, 14:10
Opprinnelig postet av Per Egil
Opprinnelig postet av Kongerapærn

Opprinnelig postet av Fredd
Så veggspillet på FBtv. Hehe. Gikk unna det.

 

Litt offtopic men, hva i all verden må jeg gjøre, evt ha innstallert på pc`n, for å se klipp på fb? Det står kun "ready" når jeg trykker på play..



Jeg tror det fungerer best i Internett Explorer,  i tilfelle du bruker en annen nettleser. Jeg får det i hvert fall ikke til å virke i Firefox på min hjemme-PC.

En mulighet om det ikke fungerer er å installere Mediaplayer på nytt.


Har prøvd både på Internet Explorer og Firefox, har aldri fått til det greiene der. Enten står det "ready" og ingenting skjer, ellers så begynte filmen å snurre, lyden er bra, men bildet hakker verre enn tennene i 40 minus i bermudashorts... Til slutt så fryser hele bildet og til slutt forsvinner også lyden.

Men virker spennende med disse to spillerne, har troen på at Morgan kan finne gull i Afrika jeg!

oleberg

Landslagsspiller

Ble medlem: 29 sep 03
Innlegg: 1341

Lagt til: 15 nov 06, 14:10

[/quote]

Jeg tror det fungerer best i Internett Explorer,  i tilfelle du bruker en annen nettleser. Jeg får det i hvert fall ikke til å virke i Firefox på min hjemme-PC.

En mulighet om det ikke fungerer er å installere Mediaplayer på nytt.[/quote]

Har prøvd både på Intenet Explorer og Firefox, har aldri fått til det greiene der. Enten står det "ready" og ingenting skjer, ellers så begynte filmen å snurre, lyden er bra, men bildet hakker verre enn tennene i 40 minus i bermudashorts... Til slutt så fryser hele bildet og til slutt forsvinner også lyden.

Men virker spennende med disse to spillerne, har troen på at Morgan kan finne gull i Afrika jeg![/quote]

 

Prøv å holde nede ctrl knappen mens du trykker på play. Det virker for meg.


Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10064

Lagt til: 15 nov 06, 14:11
Først og fremst trenger dere en rimelig hurtig internettlinje. Deretter vil jeg anbefale å oppgradere til nyeste windows media player, nyeste firefox og/eller internett explorer. Det fungerer i begge browserne hos meg, men det hender jeg må "refreshe" siden noen ganger før det fungerer smertefritt. Spesielt overgangen mellom reklame og film ser ut til å være vanskelig.

Uansett; Gutta fra Elfenbenkysten høres lovende ut! Spennende!

---------------------------

Ansvarlig redaktør


Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 6579

Lagt til: 15 nov 06, 14:22
Jeg har aldri hatt noen problemer med web-tv på f-b.no. Bruker nyeste Firefox.

Fredd

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 mar 03
Innlegg: 1206

Lagt til: 15 nov 06, 16:47
Hadde også problemer med å se videoen men fikset det. Det jeg gjorde var: Gikk inn på Windows Media Player---------->Verktøy---------->Alternativer------------->Nettverk----------------->Så merket jeg boksene hvor det står TCP og HTTP.

---------------------------

Fredd


Svupzz

A-lagspiller

Ble medlem: 04 mai 04
Innlegg: 329

Lagt til: 15 nov 06, 18:15
Opprinnelig postet av Fredd
Hadde også problemer med å se videoen men fikset det. Det jeg gjorde var: Gikk inn på Windows Media Player---------->Verktøy---------->Alternativer------------->Nettverk----------------->Så merket jeg boksene hvor det står TCP og HTTP.


Takk. Endelig funka da!

---------------------------


Stolt Oslo Aristokrat



Flat Trådet Nøstet
Side 2 av 7 2

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340