Husk meg
Brukernavn
Passord

Europa neste...

Flat Trådet Nøstet
Side 5 av 5 5

JipJap

A-lagspiller
Ble medlem: 14 apr 03
Innlegg: 749

Lagt til: 20 nov 06, 19:02
det kan jo fort også hende at denne grensen evt blir nedjustert til 10k også

Radoslaw

Landslagsspiller

Ble medlem: 31 okt 03
Innlegg: 912

Lagt til: 20 nov 06, 19:19
Endret: 20 nov 06, 19:22

Opprinnelig postet av JipJap
det kan jo fort også hende at denne grensen evt blir nedjustert til 10k også

 

 

Når UEFA tar en avgjørelse av betydning, så er denne garantert økonomisk motivert.

 

Så svaret gir seg vel selv i akkurat dette tilfellet.  :-)

---------------------------

FFK and Wisla Krakow forever...


Radoslaw

Landslagsspiller

Ble medlem: 31 okt 03
Innlegg: 912

Lagt til: 20 nov 06, 19:53
Endret: 20 nov 06, 20:10

Til informasjon;

Det er med bakgrunn i dette at Wisla Krakow nå utvider sin stadion til 35 000 tilskuere.

 

Opprinnelig skulle den endelige kapasiteten være på ca. 28 000,

...men så var det dette med UEFA og deres fremtidige pengepolitiske føringer.  :-) 

 

---------------------------

FFK and Wisla Krakow forever...


Radoslaw

Landslagsspiller

Ble medlem: 31 okt 03
Innlegg: 912

Lagt til: 20 nov 06, 18:20
Opprinnelig postet av benksliter`n
Opprinnelig postet av Radoslaw

Per dags datum er ikke dette noe problem.

 

Dog kan dette bli et problem om ikke så alt for lenge. Det ligger faktisk et direktiv om en minimumskapasitet på 15 000, samt 30 000 i byer med flere enn 500 000 innbyggere. Her vil for eksempel Oslo kunne få et problem.

 

Har du noen dokumentasjon/link på dette?

Det er godt at vi har muligheten til å bygge ut stadion til over 15 000 da,hvis dette blir en realitet

Det blir vel være for f.eks. Start da. De bygger jo en stadion til 14 000,som ikke har noen lette utvidelsesmuligheter...etter hva jeg kan forstå. Er vel samme type stadion som Aker stadion.

 

Jeg har dessverre ingen link til dette, men jeg så dette forslaget med egne øyne da jeg nylig var på befaring i Krakow. Dette i forbindelse med nyutbyggingen av Wisla sin stadion. Jeg fikk tilgang til en del informasjon der.

---------------------------

FFK and Wisla Krakow forever...


JipJap

A-lagspiller
Ble medlem: 14 apr 03
Innlegg: 749

Lagt til: 20 nov 06, 01:55
Opprinnelig postet av ffk-4ever
Det kjipe jeg har hørt er at vår nye stadion ikke er godkjent for europacup spill. Noen som vet om det stemmer. Hørte at stadion må ta min 20.000 men en kan få disp. på 18.000 men vi er jo langt unna der med en fullt utbygd stadion også. Må vi leie ullevåll da eller?



reglene for uefa-cuppen sier iallefall ingenting om stadionkapasitet

www.uefa.com/newsfiles/19070.pdf

sier riktignok noe om tilstand til banen og fasiliteter

FlightOfTheRat

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 sep 06
Innlegg: 2223

Lagt til: 20 nov 06, 19:47
Opprinnelig postet av Olavesen

Synes ikke vi burde "rakke ned" på andre supporterkulturer, men prøve å lære og forstå :)

 

Nettopp. Kniver og hammere bør alltid holdes i én hånd. Kniv bør stikkes rett fram uten dikkedarer, mens hammer bør svinges over hodet for å få mer kraft. Sverd og økser bør holdes i begge hender, og svinges i store, myke buer. Husk at et sverd også er utmerket til forsvar, og at det alltid bør slipes etter bruk. 

 

Det kreves litt trening, men dette lærer vi nok fort.

 


Radoslaw

Landslagsspiller

Ble medlem: 31 okt 03
Innlegg: 912

Lagt til: 20 nov 06, 19:58
Endret: 20 nov 06, 20:05
Opprinnelig postet av FlightOfTheRat
Opprinnelig postet av Olavesen

Synes ikke vi burde "rakke ned" på andre supporterkulturer, men prøve å lære og forstå :)

 

Nettopp. Kniver og hammere bør alltid holdes i én hånd. Kniv bør stikkes rett fram uten dikkedarer, mens hammer bør svinges over hodet for å få mer kraft. Sverd og økser bør holdes i begge hender, og svinges i store, myke buer. Husk at et sverd også er utmerket til forsvar, og at det alltid bør slipes etter bruk. 

 

Det kreves litt trening, men dette lærer vi nok fort.

 

 

Tror neppe avkommere av tidligere vikinger vil ha nevneverdige problemer med å tilegne seg denne kunnskapen... :-)

---------------------------

FFK and Wisla Krakow forever...


Svupzz

A-lagspiller

Ble medlem: 04 mai 04
Innlegg: 329

Lagt til: 13 nov 06, 21:10
Tror 1.runde i eufa-cupen er runden før gruppespillet tar til. Hadde Molde slått Ranger  skulle de vel ha spilt i gruppespillet? Så  slik jeg forstår det kommer vi inn etter de to kvalifiseringsrundene. Der skal vel Brann, Enga og kanskje Lsk starte.

---------------------------


Stolt Oslo Aristokrat


oleberg

Landslagsspiller

Ble medlem: 29 sep 03
Innlegg: 1341

Lagt til: 13 nov 06, 21:21

http://www.vaerste.no/film.asp?presid=25

åååååååååååå som jeg gleder meg.


Fredd

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 mar 03
Innlegg: 1206

Lagt til: 14 nov 06, 10:49
Endret: 14 nov 06, 10:50

[quote=Patrioten]Molde var nære på i år og kunne fort ha 10.millioner, www.rbnett.no/apps/pbcs.dll/article[/quote]

 

 

Er snakk om rundt 10 mill ja. Hadde vært gode penger det. Blir STORT å spille Europacup.

---------------------------

Fredd


Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 14 nov 06, 15:26
Endret: 14 nov 06, 15:30
Her har de vist laget en sak på det,www.nrk.no/nyheter/distrikt/ostfold/1.1316694


Flat Trådet Nøstet
Side 5 av 5 5

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340