Husk meg
Brukernavn
Passord

Bjørkøy tatt ut på landslaget

Flat Trådet Nøstet
Side 2 av 2 2

Shadar

Landslagsspiller

Ble medlem: 26 okt 04
Innlegg: 1839

Lagt til: 16 nov 06, 12:46
Er ikke Bjørkøy framtida for landslaget? Han er i perfekt alder. Han rekker fint EM og VM  bare han er god nok. Vi har flere over 32år på landslaget! Riseth derimot har ingen ting på landslaget å gjøre, selv om han hadde vært best. Det er snakk om å bygge opp et lag til det som virkelig betyr noe.

Kent

Landslagsspiller

Ble medlem: 12 feb 04
Innlegg: 878

Lagt til: 16 nov 06, 12:59
Endret: 16 nov 06, 13:00

Fremtida for lansdlaget er de gutta på 20-24år som allerede er profiler i Tippeligaen. Bjørkøy er en god tippeligaspiller, men ikke en profil. Og i en alder av nesten 28 år er nok potensialet mer eller mindre tatt ut.


denialsander

Landslagsspiller
Ble medlem: 06 jul 05
Innlegg: 3236

Lagt til: 16 nov 06, 13:02
Opprinnelig postet av Kent

Fremtida for lansdlaget er de gutta på 20-24år som allerede er profiler i Tippeligaen. Bjørkøy er en god tippeligaspiller, men ikke en profil. Og i en alder av nesten 28 år er nok potensialet mer eller mindre tatt ut.



Hvis Bjørkøy får lov til å spille på EN posisjon (midtbane) og stabiliserer seg på sitt beste nivå (i forhold til det han har vist i år) vil definitivt Bjørkøy bli en profil.

---------------------------

Pear Pimples for Hairy Fishnuts!


GurrBass

Landslagsspiller

Ble medlem: 03 jul 05
Innlegg: 1827

Lagt til: 16 nov 06, 13:09

Med tanke på Anders Rambekk,Erik Hagen og Martin Andresen så bør det jo være en real mulighet for at Bjørkøy kan få sin sjanse også!!??

De debuterte ikke i no ung alder på landslaget.

---------------------------

FFK,klubben i mitt hjerte :-)


Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10060

Lagt til: 16 nov 06, 18:07
Det har blitt en ganske lang diskusjon ut av dette på VGD også for dere som er interesserte. Noen er enige, mens andre mener vi bare vil ha ham med fordi han spiller i rødt og hvitt... For meg personlig er det hele en prinsippsak - uavhengig om Bjørkøy er FFK-spiller eller ei.

---------------------------

Ansvarlig redaktør


oleberg

Landslagsspiller

Ble medlem: 29 sep 03
Innlegg: 1341

Lagt til: 18 nov 06, 11:57
Synes hele saken er teit jeg, men man kan jo skjønne om Bjørkøy blir snurt da. Vinner cupfinalen, står over festen for å være med på landslagssamling, og så for alle andre spille enn han. Jeg hadde hvertfall blitt pissesur, og sagt rett fra til sjefen - makan til tulling denne Åge Tåge.


Flat Trådet Nøstet
Side 2 av 2 2

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340