Husk meg
Brukernavn
Passord

ffksupporter.net søker fotograf til cupfinalen!

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10063

Lagt til: 06 nov 06, 16:18
Finnes det noen fototalenter eller profesjonelle fotografer der ute som kunne tenke seg å ta bilder for ffksupporter.net under cupfinalen? Erfaring fra fotografering med speilreflekskamera er ønskelig. Vi har et Canon EOS 20D med standardlinse, men telefotozoomlinse er selvsagt ønskelig, slik at man kan ta gode bilder under kampens. Det hadde vært flott om du har egne passende linser eller eget fotoutstyr du ønsker å benytte deg av.

Finnes det for øvrig noen der ute som kan låne oss linser og stativ, vil dette også bli satt meget høy pris på.

Vi ønsker å forevige denne dagen for alle ffksupporter.nets brukere og alle andre Fredrikstadsupportere.

Vennligst ta kontakt med undertegnende snarest på oystein.holt@ffksupporter.net eller per telefon 95 40 50 60.

Akreditteringen er i orden

---------------------------

Ansvarlig redaktør


FFK1903

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03
Innlegg: 7068

Lagt til: 06 nov 06, 17:25
Endret: 06 nov 06, 17:25
Jeg har et Nikon D70s med et 70-300-objektiv i tillegg til det vanlige som jeg tenkte å ta med til cupfinalen om det ikke bli skikkelig drittvær. Det blir ikke så dumme bilder av det, selv om det er langt i fra, flere av bildene fra Viking - FFK er tatt med det objektive fra motsatt ende av banen. Har også et stativ som jeg har med over fjellet, som jeg i grunn ikke trenger på cupfinalen, og stativer er vel rimelig standardgreier uansett kameramodell vil jeg tro? I så fall kan du låne det om ønskelig.

Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10063

Lagt til: 06 nov 06, 21:50
Takk skal du ha, FFK1903!

Men det ser ut til at jeg ved å være litt frekk og freidig via e-mail har fått to profesjonelle frilansfotografer til å stille opp!

Jeg har allerede cupfinalenerver!

Uæææ, hvordan skal dette gå!

---------------------------

Ansvarlig redaktør


FFK1903

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03
Innlegg: 7068

Lagt til: 06 nov 06, 23:38
Da kan jo jeg tillate meg å ikke ta med kameraet med mindre det skulle bli solskinn


Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340