Husk meg
Brukernavn
Passord

Den optimistiske Newcastle-tråden

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 2 1

FlightOfTheRat

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 sep 06
Innlegg: 2223

Lagt til: 04 nov 06, 20:25
Endret: 20 des 06, 22:21

Noen fans av The Magpies her?

 

Noen som har synspunkter på hva som er galt med denne klubben for tiden? Sist uke tapte de hjemme for bunnlaget Charlton, i dette øyeblikk gir de bort tre poeng til Sheffield, som med det klatrer over streken mens Newcastle nå ligger på nedrykk. Hva i all verden er det som skjer?

 

Men likefullt feier Newcastle unna all motstand i alt som heter cup, senest slo de Serie A -to`er Palermo på bortebane. Hvordan henger det på grep?

 

Er dette Roeders feil?


Mod: Endret tittelen etter trådstarters ønske


Mustang

A-lagspiller

Ble medlem: 27 okt 03
Innlegg: 402

Lagt til: 05 nov 06, 15:18
Endret: 05 nov 06, 15:19

Er magpie-fan jeg da.

Ikke lett å si hva som er feil.....helt ærlig så følger jeg ikke med så mye lenger av forskjellige grunner.

Se på FFK.....er i finalen i cupen men holdt så vidt hue over vann i serien. Trener, spillere, støtteapparat og ledelse må nok evaluere seg selv. Først må de være voksne nok til å feie for egen dør og ikke tro at feilen ligger alle andre steder enn hos dem selv

---------------------------

**Sinnet skaper alt, såvel det gode som det onde...sorg og lykke...rikdom og elendighet**


Kongerapærn

Juniorspiller

Ble medlem: 06 apr 06
Innlegg: 148

Lagt til: 05 nov 06, 16:53

Er også newcastlefan men har mistet interessen mer og mer..

 

Hørte også på et radioprogram til morgen i dag der de snakket om en mindre hyggelig statestikk for Glenn Roeder.

Han  har vist ledet to lag tidligere til 7.plass i første sesong og nedrykk året etter. I fjor kom Newcastle på 7.plass og i år ligger de på nedrykk....


Asgeir

Landslagsspiller

Ble medlem: 20 mai 04
Innlegg: 1048

Lagt til: 07 nov 06, 00:47
Jeg har oppriktig vondt av Newcastle iår.

Jeg tror ikke noe annet lag i toppen i England får lite ut av mye som Newcastle, og det er både trist og leit, i og med at hele byen og områdene rundt så sårt trenger noe som kan dra dem opp av den pølen av dårlig selvfølelse de lider av.

Det jeg har sett av Newcastle har vært litt halvslapt, uinspirert og dafft, så kanskje de heller skulle satse på lokale talenter som er grisesultne, og kutte ut finspellet med latino-spillere. Kanskje et år med skikkelig solid gampefotball er det de trenger for våkne opp. Rå innsats er det som trengs, trur jeg.

FlightOfTheRat

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 sep 06
Innlegg: 2223

Lagt til: 15 des 06, 22:01

Ja ja, tross tap for Chelsea sist har det gått bra i det siste. Er noe i ferd med å løsne litt?

 

Det snakkes om at Roeder vil investere tungt over jul, og at Peter Crouch kan være aktuell. Ville være spennende!


FlightOfTheRat

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 sep 06
Innlegg: 2223

Lagt til: 15 jan 07, 23:51

Ingen Crouch i sikte, men Obafemi Martins har begynt å svare for hvorfor han kostet £10 mill. Fra nedrykksplass til å ha en 7. plass innen rekkevidde på få kamper. Ah, det begynner å bli gøy igjen!


FlightOfTheRat

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 sep 06
Innlegg: 2223

Lagt til: 31 jan 07, 23:15

3-1 over Aston Villa i dag. Optimismen lever!

 

For én gangs skyld var det en stor lettelse å se en god Carew ikke score!


FlightOfTheRat

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 sep 06
Innlegg: 2223

Lagt til: 10 mai 07, 00:58

Akk for en trist sesong dette ble. Kamp om 13 plass i siste runde, ikke stort å juble for.  

Ikke helt uventet at Roeder måtte gå etter dette. Nå sier ryktene at Newcastle er interessert i Trond Sollied. Dét hadde vært gøy!


solano2

Landslagsspiller
Ble medlem: 30 mar 07
Innlegg: 1217

Lagt til: 05 sep 07, 21:01
Optimismen er igjen tilbake i Newcastle! Det er herlig! :D

solano2

Landslagsspiller
Ble medlem: 30 mar 07
Innlegg: 1217

Lagt til: 11 sep 07, 00:10
Hvor er Newcastle-fansen? Dere har vel ikke gitt opp?

FlightOfTheRat

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 sep 06
Innlegg: 2223

Lagt til: 11 sep 07, 11:12

Å nei! Her gir vi aldri opp. Bra start på sesongen! Gledelig at Owen begynner å score igjen. Tror et trengs, for selv om Martin og Viduka er flotte spillere så scorer de ikke i bøtter og spann.

Hørt noe mer hit eller dit om Hangeland? Gikk noen rykter i sommer så jeg. Ville vært bra for interessen til norske medier.

 

---------------------------

"Det e helt vanvittigt det så skjer på Fredrikstad Stadion!"

- Frode Olsen kommenterer skuddet til Anders Prytz


solano2

Landslagsspiller
Ble medlem: 30 mar 07
Innlegg: 1217

Lagt til: 11 sep 07, 17:06
Newcastle la 30mill på bordet, men FCK sa nei. Tviler på at han er aktuell lengre da vi har Cacapa, Rozehnal, Taylor, Faye og Beye som kan spille midtstoppere..

FlightOfTheRat

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 sep 06
Innlegg: 2223

Lagt til: 12 sep 07, 14:06

Ok. Synd. Hadde vært gøy å se Brede H. på St. James Park.  

Kan du hjelpe meg å oppklare en ting? Jeg blir litt forvirret av denne Faye, er dette samme spiller som forlot klubben for et par år siden?

---------------------------

"Det e helt vanvittigt det så skjer på Fredrikstad Stadion!"

- Frode Olsen kommenterer skuddet til Anders Prytz


solano2

Landslagsspiller
Ble medlem: 30 mar 07
Innlegg: 1217

Lagt til: 12 sep 07, 14:09
Nei, det er ikke samme Faye. Han vi solgte den gangen het Amady Faye. Han gikk da til Charlton, men spiller nå i Rangers tror jeg. Det er Abdolaye Faye vi henter nå. En spiller Big Sam i sin tid hentet til Bolton.

FlightOfTheRat

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 sep 06
Innlegg: 2223

Lagt til: 12 sep 07, 14:33

Ok. Har stort sett måtte følge Newcastle fra avstand og via referater o.l, og da ble det litt mange A Faye å holde styr på.

Hva tror du om årets sesong da?

---------------------------

"Det e helt vanvittigt det så skjer på Fredrikstad Stadion!"

- Frode Olsen kommenterer skuddet til Anders Prytz


solano2

Landslagsspiller
Ble medlem: 30 mar 07
Innlegg: 1217

Lagt til: 12 sep 07, 14:35
Tja, seriestarten virker jo meget lovende da. Godt å ha en manager som virkelig tar tak i det defensive.

Klarer vi topp-6 er jeg fornøyd. Tar tid å spille sammen så mange nye spillere osv..

FlightOfTheRat

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 sep 06
Innlegg: 2223

Lagt til: 12 sep 07, 14:46

Big Sam har i alle fall støvsugd Europa på jakt etter forsterkninger. Sånn sett virker han en hel del bedre enn sine siste forgjengere. Det var noe med måten man solgte unna en håndfull forsvarere og visste at Shearer kom til å legge opp uten at man gjorde noe for å erstatte noen av dem. Godt det problemet er over.

Fin start på sesongen, ja. Fjerdeplass er kanskje mye å håpe på, men optimist skal man jo være, så jeg legger lista der.

Håper Owen er på vei tilbake mot godformen. Har lenge sett fram til spissparet Owen/Martins. Tror de kan utfylle hverandre ganske bra.

Hva tenker du om bråkebøtta Joey Barton da? Han er vel god nok, men er det gunstig for et lag å ha typer som ham i troppen?

---------------------------

"Det e helt vanvittigt det så skjer på Fredrikstad Stadion!"

- Frode Olsen kommenterer skuddet til Anders Prytz


solano2

Landslagsspiller
Ble medlem: 30 mar 07
Innlegg: 1217

Lagt til: 12 sep 07, 14:47
Tror ikke Barton blir noe problem. Big Sam har håndtert bråkebøtter tidligere (Anelka og Diouf f.eks).

FlightOfTheRat

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 sep 06
Innlegg: 2223

Lagt til: 13 sep 07, 10:11
Opprinnelig postet av FlightOfTheRat

Håper Owen er på vei tilbake mot godformen.

Har ikke mer enn sagt det så putter han to i EM-kvaliken mot Russland. Lover bra!

---------------------------

"Det e helt vanvittigt det så skjer på Fredrikstad Stadion!"

- Frode Olsen kommenterer skuddet til Anders Prytz


solano2

Landslagsspiller
Ble medlem: 30 mar 07
Innlegg: 1217

Lagt til: 17 sep 07, 12:56
Matchday. Borte mot Derby. Bør være en grei seier. Ser for meg at Big Sam velger denne 11`eren:

----------------------Harper------------------

Beye----Rozehnal------Cacapa----Zog

Smith------Geremi------Butt------Milner

----------------Owen-------Ameobi--------


Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 2 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340