Husk meg
Brukernavn
Passord

Du veit du spiller på Fredrikstad når...

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Per Egil

Moderator

Ble medlem: 01 apr 05
Innlegg: 2141

Lagt til: 03 nov 06, 20:59
Komikerne i VIF-klanen bruker de siste dagene av årets sesong på alt annet enn sitt eget lag:

Du veit du spiller for Fredrikstad når...


Hverken spesielt morsomt eller elegant, men det er alltids hyggelig med oppmerksomhet.

---------------------------

Ære være Plankebyen


FlightOfTheRat

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 sep 06
Innlegg: 2223

Lagt til: 03 nov 06, 21:30

Opprinnelig postet av Per Egil


Hverken spesielt morsomt eller elegant, men det er alltids hyggelig med oppmerksomhet.

 

Til Klanen å være var dette ganske utspekulert humor. He he. Ikke spesielt oppdatert eller spissfindig, men desto mer enkelt, jordnært og billig. Heia Enga! 


Dokka

A-lagspiller

Ble medlem: 21 nov 05
Innlegg: 755

Lagt til: 03 nov 06, 22:20
Vil ha meg frabedt stygge komentarer om min dialekt. Begynner å like den

---------------------------

Cupfinale 2006, jeg er der


ST

Juniorspiller

Ble medlem: 24 apr 06
Innlegg: 122

Lagt til: 03 nov 06, 22:29
Syns det var ganske artig jeg..  hehe 

---------------------------

Semper Fi - Evig Troskap

FFK!


Culemart

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 mar 03
Innlegg: 1077

Lagt til: 03 nov 06, 23:10
Synes den var morsom jeg da, FFK supporter drev jo med noe av det samme i første halvdel av sesongen.. Eneste jeg synes er direkte feil er
" - det viktigste er å være divisjonen over Moss"

Den er vel strengt tatt MYE viktigere for Moss.. At Moss er forran Fredrikstad altså, samme hvilken divisjon..

---------------------------

Fredrikstad i cupfinale
15 september 2002: FFK-Kvik Halden 7-1


GurrBass

Landslagsspiller

Ble medlem: 03 jul 05
Innlegg: 1827

Lagt til: 03 nov 06, 23:27

Artig artig!!! 

 

For å si det sånn"han tjukke stjerna" på laget er en langt bedre spiller enn han "høye og gode" på enga!! 

---------------------------

FFK,klubben i mitt hjerte :-)


oleberg

Landslagsspiller

Ble medlem: 29 sep 03
Innlegg: 1341

Lagt til: 04 nov 06, 08:23

Her er`n:

- antall busser er viktigere enn antall poeng = denne er vel riktig. Virker som det er mer gjevt for FFK supportere å dra på bortetur, når det er kamper som VIF, Lyn, LSK og Stabæk. Alt som kan krype og gå fra Fredrikstad skal liksom med.

 

- du har træler i fingra etter å ha bygd hus til den tjukke "stjerna" på laget = hehe. Den var morsom.

 

- du har ei dialekt som definerer deg som mindre begava = Denne må vel Raymond ta sin del av skylda for. Var vel det samme som Fylkeskommunen sa for noen år siden.

 

- treneren din må være ekspertkommentator for å få se skikkelig fotball = . Denne var bra. Haha.

 

- du skal spille cupfinale og ingen bryr seg = Skivebom enga. Utsolgt for lenge siden på Ullevål. Oslo blir farget rød/hvit denne helga. Tipper 10-15000 Fredrikstad supportere.

 

- det viktigste er å være divisjonen over Moss = Feil igjen. Det er Moss dette er viktig for. Altså å være bedre enn FFK. Vi driter vel en lang mars i hva søpla fra Moss gjør.

 

- ditt største fotballminne er Ahlsens mislykka innlegg mot Viking = Denne var bra. Men det lyser litt missunnelse av VIF her. Hvor mange ganger har VIF blitt cupmester da?

 

- det er tre dårlige dager på jobben for regjerende seriemester som har berga sesongen din = Hahaha.

 

- et tap mot klubben din betyr at det blir oppsigelser hos motstanderen = Rekdal sa vel opp selv. Så denne blir bare dum synes nå jeg da.

- du drømmer om å få spille for Oslos stolthet = er vel ingen akkuratt som ønsker å spille for VIF skulle jeg tro.


FFK1903

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03
Innlegg: 7068

Lagt til: 04 nov 06, 09:44
Litt selvironi må vi jo ha, og jeg klarte i hvert fall å trekke på smilebåndet både av det om FFK og de andre lagene.

pss

A-lagspiller

Ble medlem: 27 mar 03
Innlegg: 673

Lagt til: 04 nov 06, 10:26

Først vil jeg bara applaudere denne humørsprederen. Faktisk ganske morsomt, mildt sagt imponert at disse ordene kommer fra en som har tatovert V.I.F. på kassa. Stort å kalle oss mindre begavet pga. dialekt, når man selv er utstøtt av Oslos elite.

 

Tar man gjennomsnittet av en klansmedlem, får du en 35 årig spilleavhengig alkoholiker, som slår kona, bor på 40 kvadrats leilighet hjemme hos mamma, noen få teringkast unna kirka, som er blitt symbolet på samholdet til Enga. Samhold ja - men ville jeg vært en del av det nei.

 

Ja, om vi har berget plassen pga. at dere har hatt dårlig dager på jobben. Men takker dere ikke for den, jobben har vi selv lagt ned på banen og tribunen. Takknemlighetsgjeld er det vel dere som bør ha, vi har tross alt sendt oppsigelse til Rekdal, samtidig som vi fikk opp øynene til spillerne deres. Klar dere trengte to solide på trynet før dere skjønte det. Har sjeldent sett noen bli rundspilt så sinnsykt på dette nivået før  - og jeg har sett mange bredriftskamper.

 

En skinnende stjerne (nå var jeg snill), blender ikke lenger. Mindre entusiasme, færre på kamp og daler på tabellen. Pass dere før Oslos stolthet kommer å tar dere igjen. Før sesongstart vil de ha kanskje ha bort i mot 0,1 milliarder som i realiteten kommer fra spillersalg, og med andre ord kan benyttes til spillerkjø (noe de sikkert ikke vil). Kapital er penger, penger er makt, og makt gir innflytelse. Desverrre - se på Chelsea, og ja jeg tror LYN er på vei til å banke dere på skulderen. De er flere og flere på kamp, har en tydelig profil i unge spillere, samtidig som de spiller underholdene fotball. Hadde jeg vært Vålerengasupporter hadde jeg gitt faen i å hasselere med ærverdige FFKere og heller tatt opp kampen igjen om å være best i byen.

---------------------------

Vi mistet aldri troen - Vi har oppnådd mer en forventet år etter år, vi møtte motgang, og snudde den til seier. Pass dere fotballnorge: "Man leker ikke med ild"


torkr

A-lagspiller

Ble medlem: 28 jul 06
Innlegg: 386

Lagt til: 04 nov 06, 10:33
ganske morsomt, har jo noen gode poeng ... og noen bommer en "smule"

ffkmufc

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 des 04
Innlegg: 4082

Lagt til: 04 nov 06, 13:43
Var noe morsomt og mye rart der!!

djpete

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 mar 03
Innlegg: 1413

Lagt til: 04 nov 06, 16:25
Du vet du spiller på Enga, når hjemmekampene trekker færre folk, enn antall medlemmer i supportergruppa.
Når stort sett alle, dine egne supportere, iberegnet, synes du spiller ræva fotball.

---------------------------

Rød.... hvit... og patriot!


sklitakling

A-lagspiller

Ble medlem: 17 mar 05
Innlegg: 294

Lagt til: 05 nov 06, 22:11
Du vet du spiller for Enga når 10 000 innflytta bønder står på tribunen og synger "hater bønda"

---------------------------

Syng høyt og kraftig for laget du elsker.


FlightOfTheRat

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 sep 06
Innlegg: 2223

Lagt til: 06 nov 06, 00:17
Du vet du spiller på enga når det mest intelligente supporterne dine synger er "møø møø"

aleks

Bedriftsspiller

Ble medlem: 30 okt 05
Innlegg: 15

Lagt til: 07 nov 06, 13:54

Opprinnelig postet av ST
Syns det var ganske artig jeg..  hehe 

 

M2 :) haha

---------------------------

For FREDRIKSTAD for FREDRIKSTAD
Står vi en for ALLE og ALLE for en!


HBL

Juniorspiller
Ble medlem: 17 jul 03
Innlegg: 144

Lagt til: 08 nov 06, 20:44

Du vet at du spiller på enga når: Treneren din mener at supporterne kan spille bedre fotball en deg.

                                                           

---------------------------

ffk
arsenal
evig aristokrat
Plankehaugen trenger ingen ULTRAS


FB-pils

Bedriftsspiller
Ble medlem: 04 nov 06
Innlegg: 2

Lagt til: 09 nov 06, 05:27
Du vet du spiller på Enga når du blir "rundspilt og pisset på av en fotballinvalid fra Fredrikstad".

---------------------------

Også patriot når det gjelder øl


Bob Page

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jan 06
Innlegg: 4914

Lagt til: 09 nov 06, 18:51

Du vet at du spiller på RBK når du vinner serien og treneren får sparken.....

Du vet at du spiller på RBK når du har 3-4 forskjellige trenere iløpet av en sesong...

---------------------------

For sammen er vi sterke, og det kjennes ille bra å være fra den byen, som laget kommer fra
---
http://www.plankehaugen.no
----
Msn : frpau@hotmail.com
----
Å TROFEET LØFTAS HØYT PÅ ULLEVÅL!!


FlightOfTheRat

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 sep 06
Innlegg: 2223

Lagt til: 09 nov 06, 19:14
Endret: 09 nov 06, 19:16

Du vet du spiller på Odd når laget ditt må stille med keeper i begge ender av banen for å kunne vinne.

 

Du vet du spiller på Viking når laget ditt med nød og neppe berger plassen, og umiddelbart snakker om å ta seriegull neste sesong.

 

Du vet du spiller for Molde når det er mer varme i gresset enn det er i stemningen på tribunen.

 

Du vet du spiller på Lyn når du har en hjemmebane med 25.000 plasser, og bortelaget trekker flere supportere enn ditt eget lag.



Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340