Husk meg
Brukernavn
Passord

Spiller ut og inn?

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 18 1

keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 30 okt 06, 10:56
Jeg prøver å få til denne tråden..  spillere ut: Miikka Multaharju, Michael Røn, Simen brenne (tror nok han går), Tamas Szekeres (bør finne en annen for bertelsen) også tror jeg at Pål Andre Czwartek gir seg...

---------------------------

se min nye og berdre hjemmeside: http://keiko99.net
Fotball forum med avstemninger osv..


Shadar

Landslagsspiller

Ble medlem: 26 okt 04
Innlegg: 1839

Lagt til: 30 okt 06, 11:08

Hmm.. Alltid vanskelig å diskutere back-erstatninger. Jeg lurer bare på om Rindarøy på Molde kan spille høyreback også, i tillegg til venstre? Nå er han skadet, men eller synes jeg han har virket god. Vanvittig kjapp.

Angående Brenne, sitter jeg med samme gefülen som deg. Tror imidlertid Stadheim er ment for å erstatte Brenne, eventuelt hva med Elvestad?

Håper ikke vi kjøper så mange nye foran neste sesong. Vi har mange å utvikle. Vi kan ikke ha kastet bort for eksempel 4-5 mill på en spiss vi ikke har tenkt til å bruke? Tenker på Vourinnen.


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 30 okt 06, 11:17
vi for jo han fra island også vel ?

---------------------------

se min nye og berdre hjemmeside: http://keiko99.net
Fotball forum med avstemninger osv..


Shadar

Landslagsspiller

Ble medlem: 26 okt 04
Innlegg: 1839

Lagt til: 30 okt 06, 11:33
Ok. Visste ikke at han kom alikevel. Trodde den dealen ble kanselert. Men men. Kan jo bli interessant det da. Vi får håpe han har noen triks å vise til. Kan det er den ukjente storebroren til Pal Gunnarson :):)  ?

Jaran Berg

Juniorspiller
Ble medlem: 19 des 03
Innlegg: 182

Lagt til: 30 okt 06, 11:40

UT:
Shaaban
Szekeres
*Bertelsen (han hadde nok forsvunnet om han ikke hadde vært skadet i hele høst...)
Brenne (om ingen legger litt ekstra penger på bordet...)
Røn (er og blir bare stallfyll er jeg redd, veldig synd...)
Multaharju
MacDonald (kommer helt ann på hvem som trener FFK neste sesong, han har vært her en stund nå, hva har han gjort??)
Hoås (kommer også ann på treneren...)

Men vi får se hva som skjer ;-)

INN:
Myhre (ønske tenkning... tviler på at han vil spille i adeccoligan... med viking)
Lars Kristian Eriksen (spørs vel om lyn vil gi slipp på han)
Ole Christoffer Heieren Hansen (kanskje ikke nå til året, men han kan være den spilleren som tar over for Pål etterhvert)
Knut Olav Rindarøy (ung, molde rykker ned, kan kanskje være no)

finner sikkert på noen fler etterhvert;-)  ha en fortsatt fin dag:-D
sjekk gjerne Plankehaugen TV når dere allerede er på nett, håper å få lagt ut noe fra lyn-ffk ikveld, gled dere;-) det var helt sinnsykt:D:D

---------------------------

Jaran Berg
jaran.berg@plankehaugen.no


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 30 okt 06, 11:49
Endret: 30 okt 06, 11:51
skal vi kjempe om høyere plasser må det koste litt :-)

---------------------------

se min nye og berdre hjemmeside: http://keiko99.net
Fotball forum med avstemninger osv..


fredrikstadpatriot

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 okt 03
Innlegg: 3249

Lagt til: 30 okt 06, 12:15

Bytt ut færrest mulig, behold stammen i laget nå, bytt ut i viktige ledd, Høyere Back, Venstre back (erstatter for berti, selvom jeg mener tamas er god nok kan det være greit med en til)

 

Selvfølgeli litt å sjanse på, men med ny trener, tror jeg dagens FFK manskap ville klart mye bedre en de har vist i år!

---------------------------

Jørn Moum
FFK, The Pride of Norway!

«I 1969 kuttet jeg ut kvinner og alkohol - og det var de verste
20 minutter i mitt liv» George Best (1946-2005)

-Dagfinn Enerly i mine tanker!! Riktig god bedring Dagfinn!!!-


Christoffer

Juniorspiller
Ble medlem: 21 aug 06
Innlegg: 214

Lagt til: 30 okt 06, 12:25
Endret: 30 okt 06, 12:32

Ut:

Szekeres (Ikke god nok)

Øyvind Hoås (Ikke god nok)

Brian West (For mye skadet. Ingen nøkkelspiller. Utenfor EU)

MacDonald ( Ikke god nok. Utenfor EU)

Michael Røn (Stallfyll)

Multiharju (Tviler på at han er god nok, selv om jeg ikke har sett så mye av han enda)

 

Inn:

2 Nigerianere eller lignende (Helst 2 spisser)

Lars Kristian Eriksen (Kan spille både høyreback og venstreback?)

Ragnvald Soma (Viking rykker vel antagelig ned og tviler på at Soma vil være med ned)

 

Innkjøpene er vel noe urealistisk, men har vi ambisjoner om å ligge i toppen skal det koste. I tillegg har vi flere unge gutter med potensial som Shabani, Elvestad og Magnussen.

---------------------------

Ullevaal for FAEN!!


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 30 okt 06, 14:59
ja nå er vi ferdig med igerianere eller lignende.. etter det som kom frem nå så vi for forsette med flere navn/ ønsker

---------------------------

se min nye og berdre hjemmeside: http://keiko99.net
Fotball forum med avstemninger osv..


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 01 nov 06, 01:09
Petter Furuseth Olsen tar avskjed med sin svenske klubb. ikke noe vi bør tenke på ?

---------------------------

se min nye og berdre hjemmeside: http://keiko99.net
Fotball forum med avstemninger osv..


FFK1903

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03
Innlegg: 7068

Lagt til: 01 nov 06, 01:49

Opprinnelig postet av keiko99
Petter Furuseth Olsen tar avskjed med sin svenske klubb. ikke noe vi bør tenke på ?

 

Har gode fotballferdigheter, men er litt mer usikker på personligheten hans. Har ikke akkurat fremstått som en spiller jeg vil ha til FFK som person. Takket vel også nei til FFK-spill i sin tid fordi han fikk for dårlig betalt. Fikk også, ifølge hans agent, tidenes kontrakt lagt på bordet av Hammarby, men takket likevel nei. Stod vel et sted at han ville hjem til Norge, mens andre steder antydet at han letet etter ny klubb rundt i hele Norden og også utenfor Norden. Litt vimsete kanskje? Vi trenger ingen ny Schei Linbæk om han skulle være en som er lik ;)


Asgeir

Landslagsspiller

Ble medlem: 20 mai 04
Innlegg: 1048

Lagt til: 01 nov 06, 10:14
Opprinnelig postet av FFK1903

Opprinnelig postet av keiko99
Petter Furuseth Olsen tar avskjed med sin svenske klubb. ikke noe vi bør tenke på ?

 

Har gode fotballferdigheter, men er litt mer usikker på personligheten hans. Har ikke akkurat fremstått som en spiller jeg vil ha til FFK som person. Takket vel også nei til FFK-spill i sin tid fordi han fikk for dårlig betalt. Fikk også, ifølge hans agent, tidenes kontrakt lagt på bordet av Hammarby, men takket likevel nei. Stod vel et sted at han ville hjem til Norge, mens andre steder antydet at han letet etter ny klubb rundt i hele Norden og også utenfor Norden. Litt vimsete kanskje? Vi trenger ingen ny Schei Linbæk om han skulle være en som er lik ;)



Var ikke han også spilleren som ikke gadd å prøvespille? Jeg mener å huske at han ikke var interessert i prøvespill for FFK engang.

Nei, vi må ha lagspillere på FFK.

keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 01 nov 06, 10:16
vi kan ikke bare tenke sånn heller.. jeg har fulgt med gutten på noen kamper på tv og det jag har sett er meget bra...

---------------------------

se min nye og berdre hjemmeside: http://keiko99.net
Fotball forum med avstemninger osv..


Shadar

Landslagsspiller

Ble medlem: 26 okt 04
Innlegg: 1839

Lagt til: 01 nov 06, 10:19
Skader ikke å høre om han er interissert. Trenger heller ikke å by ham så fantastisk mye i lønn. Tipper han havner i start.

Asgeir

Landslagsspiller

Ble medlem: 20 mai 04
Innlegg: 1048

Lagt til: 01 nov 06, 10:20
Opprinnelig postet av keiko99
Jeg prøver å få til denne tråden..  spillere ut: Miikka Multaharju, Michael Røn, Simen brenne (tror nok han går), Tamas Szekeres (bør finne en annen for bertelsen) også tror jeg at Pål Andre Czwartek gir seg...


Er denne tråden om det vi ønsker om troppen, eller det vi tror vil skje?

Det er jo egentlig mye mer interessant hvem vi ØNSKER å beholde framfor hvem vi TROR vi får beholde?

Jeg ville jo for eksempel aldri i mine villeste fantasier ØNSKE at Brenne forsvant, eksempelvis? Eller hva med Czwartek? Sånn som han har spilt iår, så vil jeg si at han er en spiller som vi må forsøke å beholde, spesielt siden hans offensive kvaliteter har blitt mye bedre utover i sesongen også.

Szkeres er ikke på lang nær så dårlig som folk vil ha det til, men han burde ta en tur i benken i løpet av vintern, for å få opp spurtstyrke og spenst. Litt bedre fysikk på han så vil han være meget nyttig.

Det er mange grunner til å kjøpe spillere, og det er mange grunner til å forsøke å beholde troppen som den er. Det tar tid å spille sammen 15 mann, og konstant tilsig av nye spillere er ugunstig for samhandlinga, helt klart. FFK skal ikke bli en klubb som kjøper spillere når man taper, vi skal bli en klubb som gir spillere de beste forutsetninger for å yte maks for laget.

Se på VIF, hvem har lyst til å gå til et VIF som kjøper spillere mer eller mindre kontinuerlig? Nei, spillere må få arbeidsro, det er min teori.

kanogvetalt

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 jul 04
Innlegg: 5519

Lagt til: 01 nov 06, 10:44
Jeg ønsker 1-2 forsterkninger i backrekka. Thats it. De spillerene som forsvinner i løpet av vinteren bør også erstattes. Unntaket er at Staheim erstatter Brenne, så der er erstatningen på plass allerede. Ønsker i utgangspunktet ikke å kvitte meg med noen.

---------------------------

Spillere og trenere kommer og går. Klubben består.


Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 6579

Lagt til: 01 nov 06, 11:07
Opprinnelig postet av kanogvetalt
Jeg ønsker 1-2 forsterkninger i backrekka. Thats it. De spillerene som forsvinner i løpet av vinteren bør også erstattes. Unntaket er at Staheim erstatter Brenne, så der er erstatningen på plass allerede. Ønsker i utgangspunktet ikke å kvitte meg med noen.

Her er jeg enig med kanogvetalt. Nå er det på tide at det satses litt på kontinuitet, vi kan ikke fortsette å skifte ut 4-5-6 mann fra sesong til sesong som vi har holdt på med. Og i tillegg 3-4 om sommerne. Et par forsterkninger er OK, men da skal det være virkelige forsterkninger og i de rette posisjonene.

Dette er også en grunn til at jeg ikke er så ivrig på trenerskifte, fordi det som regel også medfører store endringer i spillerstallen. Enda verre blir det om vi får en ny trener med veldig forskjell fotballfilosofi (f.eks. Arne Erlandsen). Han må potensielt skifte ut mange spillere for at laget skal beherske hans spillestil. Jeg ønsker ikke store endringer i vinter. Tror vi har et godt fundament som det isteden må bygges videre på, stein for stein, ikke bli overivrige og gjøre for mange endringer hele tiden. Man må ha tro på det man driver med. Et par virkelige forsterkninger i de rette posisjonene, så er jeg veldig godt fornøyd.

Bedreviteren

Landslagsspiller

Ble medlem: 14 sep 03
Innlegg: 2585

Lagt til: 01 nov 06, 11:32

Opprinnelig postet av Costanza
Opprinnelig postet av kanogvetalt
Jeg ønsker 1-2 forsterkninger i backrekka. Thats it. De spillerene som forsvinner i løpet av vinteren bør også erstattes. Unntaket er at Staheim erstatter Brenne, så der er erstatningen på plass allerede. Ønsker i utgangspunktet ikke å kvitte meg med noen.

Her er jeg enig med kanogvetalt. Nå er det på tide at det satses litt på kontinuitet, vi kan ikke fortsette å skifte ut 4-5-6 mann fra sesong til sesong som vi har holdt på med. Og i tillegg 3-4 om sommerne. Et par forsterkninger er OK, men da skal det være virkelige forsterkninger og i de rette posisjonene.

Dette er også en grunn til at jeg ikke er så ivrig på trenerskifte, fordi det som regel også medfører store endringer i spillerstallen. Enda verre blir det om vi får en ny trener med veldig forskjell fotballfilosofi (f.eks. Arne Erlandsen). Han må potensielt skifte ut mange spillere for at laget skal beherske hans spillestil. Jeg ønsker ikke store endringer i vinter. Tror vi har et godt fundament som det isteden må bygges videre på, stein for stein, ikke bli overivrige og gjøre for mange endringer hele tiden. Man må ha tro på det man driver med. Et par virkelige forsterkninger i de rette posisjonene, så er jeg veldig godt fornøyd.

 

Henger meg på de overnevnte. Synes vi bør bruke energi, krefter og økonomi på å beholde de mange gode spillerene vi har som Shaaban, Piroja, Bertelsen, Bjørkøy, Brenne, Kvisvik m fl..... Behold Eggen som tilynelatende fortsatt har stor tillitt i spillegruppen. Store forandringer og vi kan fort bite oss selv i ræva.........


Brukernavn

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 jul 04
Innlegg: 1162

Lagt til: 01 nov 06, 11:56

Tror de fleste av de spillerne du nevner her Bedreviteren, ønsker Eggen som trener i 2007 å....kanskje mest av alle, Kvisvik.

Ønsker meg en kjempe til i forsvar,..men hvem i helvete skulle det vært

---------------------------

Moss !?....nei et sted får vi jaggu sette ned strikken.
Send en hund etter øl...


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 01 nov 06, 12:08
ja så om vi ønsker bare 1 eller 2 hvor da ?

sånn som jeg ser det så vet vi ikke om Brian west holder seg. PAC gir seg (det tror jeg) om dem 2 som kommer på prøve viser seg å være så gode at FFK vil sikre seg dem har vi brukt opp 2 som dere mener vi bør legge oss på da ?

---------------------------

se min nye og berdre hjemmeside: http://keiko99.net
Fotball forum med avstemninger osv..



Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 18 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340