Husk meg
Brukernavn
Passord

Spiller ut og inn?

Flat Trådet Nøstet
Side 10 av 18 10

Martin

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 sep 06
Innlegg: 1125

Lagt til: 20 nov 06, 19:40

Tenker du på når west ble langtidsskada?

Da starta han kampen så det var ikke trenerene sin feil.

Dessuten var west maks uheldig og.


FlightOfTheRat

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 sep 06
Innlegg: 2221

Lagt til: 20 nov 06, 19:57

Vet ikke om det var da. Han har blitt skadet så mange ganger at jeg går litt i surr. Men jeg husker godt han fortalte tv-sporten at han bare hadde fått to minutter oppvarming før et innhopp i vår en gang. Det var sikkert gode grunner til å hive ham innpå, men alle trenere vet veldig godt at sprintere spesielt er veldig utsatt for skader om de ikke varmer opp skikkelig. Derfor er det skuffende at noe slikt kunne skje overhodet. Men legg merke til at jeg ikke ber om trenerens hode på et fat av den grunn . Håper bare det ikke skjer igjen.  

 

Men det er vel også som du sier en del uhell med i bildet her. Flaks og uflaks har aldri vært jevnt fordelt her i verden.


Martin

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 sep 06
Innlegg: 1125

Lagt til: 20 nov 06, 20:03

West ble skada mot viking i høstkampen på stadion.

Tror akkilisen røk. og Tarik fikk sitt første mål i eliteserien!


Kent

Landslagsspiller

Ble medlem: 12 feb 04
Innlegg: 878

Lagt til: 21 nov 06, 10:04

www.fxt.no/tippeligaen/odd/article809990.ece

 

Rambekk sansynligvis Odd spiller i løpet av dagen.

 

Rembekk er virkelig en spiller jeg hadde ønsket å de i FFK neste år, ville etter min mening gjort den bakre fireren komplett. Vi hadde da hatt en spiller som kunne utfordret både PAC og Gerbrandt på deres plasser samt fungert som en backup for Piroja.

 

Mulig jeg er negativ nå men jeg frykter at Eggen sin løsning på "forsvarsproblemet" blir å hente et ubeskrevet blad fra ett eller annet sted i mellom Europa som ingen får noe som helst forhold til. En ny Multaharju eller Szekeres.


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 21 nov 06, 10:35
Hadde dette vært noe for oss ?

---------------------------

se min nye og berdre hjemmeside: http://keiko99.net
Fotball forum med avstemninger osv..


Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 6579

Lagt til: 21 nov 06, 10:44
Opprinnelig postet av keiko99
Hadde dette vært noe for oss ?

Nei. Han er ikke god nok til å gå rett inn på laget, verken som back eller midtstopper.

Kongerapærn

Juniorspiller

Ble medlem: 06 apr 06
Innlegg: 148

Lagt til: 21 nov 06, 10:48

Opprinnelig postet av keiko99
Hadde dette vært noe for oss ?

 

"Theorin holder ikke mål, men spiller fordi vi dessverre ikke har noe bedre fjerdevalg på venstre back", skriver en lynsupporter.

 

http://www.bastionen.no/forum/viewtopic.php?t=6203

 

De er ikke veldig posivtive til "supertalentet". Og når vi fra før av har et ekte supertalent på venstreback og et stortalent litt lenger ned i rekkene, er ikke dette mye å satse på.


Kent

Landslagsspiller

Ble medlem: 12 feb 04
Innlegg: 878

Lagt til: 21 nov 06, 12:33

Er vel forøvrig snart på tide med et Tore P comeback igjen. Lengesiden han har fått noe oppmerksomhet i media nå. Får eventuelt håpe han tar joggeturen i lysløypa for å sjekke kneet før han lanserer seg selv som redningsmann denne gangen.

 

Litt på kanten kasnkje men ble jo litt humoristisk den suppa han koket i sammen forrige gang :-)


benksliter`n

Landslagsspiller

Ble medlem: 26 okt 04
Innlegg: 2762

Lagt til: 21 nov 06, 14:25
Opprinnelig postet av Kongerapærn

Opprinnelig postet av keiko99
Hadde dette vært noe for oss ?

 

"Theorin holder ikke mål, men spiller fordi vi dessverre ikke har noe bedre fjerdevalg på venstre back", skriver en lynsupporter.

 

http://www.bastionen.no/forum/viewtopic.php?t=6203

 

De er ikke veldig posivtive til "supertalentet". Og når vi fra før av har et ekte supertalent på venstreback og et stortalent litt lenger ned i rekkene, er ikke dette mye å satse på.

Jeg tror han hadde vært en god utfordrer/backup både på back og midtstopper.

---------------------------

Benksliter`n

BYGG EN STOR NOK STADION!
15 000 +++++


bateman

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 04
Innlegg: 2656

Lagt til: 21 nov 06, 14:48
Opprinnelig postet av Kent

www.fxt.no/tippeligaen/odd/article809990.ece

 

Rambekk sansynligvis Odd spiller i løpet av dagen.

 

Rembekk er virkelig en spiller jeg hadde ønsket å de i FFK neste år, ville etter min mening gjort den bakre fireren komplett. Vi hadde da hatt en spiller som kunne utfordret både PAC og Gerbrandt på deres plasser samt fungert som en backup for Piroja.

 

Mulig jeg er negativ nå men jeg frykter at Eggen sin løsning på "forsvarsproblemet" blir å hente et ubeskrevet blad fra ett eller annet sted i mellom Europa som ingen får noe som helst forhold til. En ny Multaharju eller Szekeres.

 

rambekk ville være et kupp for enhver TL klubb. underlig at han vil gå til "lille" odd og ikke til en av de større klubbene. odd har ikke et stort potensiale på lang sikt. Rambekk ville i mine øyne vært en fantastisk kjøp for FFK i nåværende situasjon hvor forsvaret er rimelig skralt.

---------------------------

UEFA KØPPEN 2007?!


torkr

A-lagspiller

Ble medlem: 28 jul 06
Innlegg: 386

Lagt til: 21 nov 06, 16:15
får håpe det blir andre boller over innkjøpene nå som det (kanskje) er litt mer ryddige forhold.

lurer på om eggen og co selv er fornøyd med egen innsats når det gjelder akkurat dette...
det har vært noen lyspunkt men fy fader så mye dårlige spillere som har blitt hentet.

kanskje det går bedre på fjerde forsøk.

denialsander

Landslagsspiller
Ble medlem: 06 jul 05
Innlegg: 3236

Lagt til: 21 nov 06, 17:43
Opprinnelig postet av bateman
 

rambekk ville være et kupp for enhver TL klubb. underlig at han vil gå til "lille" odd og ikke til en av de større klubbene. odd har ikke et stort potensiale på lang sikt. Rambekk ville i mine øyne vært en fantastisk kjøp for FFK i nåværende situasjon hvor forsvaret er rimelig skralt.



Rambekk ville vel hjem?   Men du har rett i at Rambekk hadde vært en hyggelig forsterkning (reell forsterkning også) for FFK. Men, nå er det toget gått (tuut, tuut) og da er det ikke noe poeng å bruke for mye energi på han. :)

---------------------------

Pear Pimples for Hairy Fishnuts!


fredrikstadpatriot

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 okt 03
Innlegg: 3249

Lagt til: 21 nov 06, 18:41
Endret: 21 nov 06, 18:41

Hva med toppscoreren til hamkam? er ikke sikkert han er toppscorer, men han  har scoret 12mål.

 

Navn: Roman Kienast Antall kamper: 30
Kallenavn:   Debut kamp: Viking - 09.04.06
Yrke:   Posisjon: Spiss
Høyde/vekt: 190/ Draktnummer: 22
Født: 29.03.84 Landskamper: 24 U21 for Østerrike
Fødested: Salzburg Tidl. klubber: ASV Vösendorf, SCR Altach, Rapid Wien
Mål: 12 (12 totalt) Gule kort: 2 (2 totalt) Røde kort: 0 (0 totalt)

 

Er jo ikke sikkert kamma vil slippe han, er heller ikke sikkert FFK vil ha han, er heller ikke sikkert at han vil vekk fra hamkam, men lov å prøve seg...

---------------------------

Jørn Moum
FFK, The Pride of Norway!

«I 1969 kuttet jeg ut kvinner og alkohol - og det var de verste
20 minutter i mitt liv» George Best (1946-2005)

-Dagfinn Enerly i mine tanker!! Riktig god bedring Dagfinn!!!-


Ebenfalk2

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 feb 04
Innlegg: 2291

Lagt til: 21 nov 06, 20:24
Endret: 21 nov 06, 20:28
Opprinnelig postet av fredrikstadpatriot

Hva med toppscoreren til hamkam? er ikke sikkert han er toppscorer, men han  har scoret 12mål.

 

Navn: Roman Kienast Antall kamper: 30
Kallenavn:   Debut kamp: Viking - 09.04.06
Yrke:   Posisjon: Spiss
Høyde/vekt: 190/ Draktnummer: 22
Født: 29.03.84 Landskamper: 24 U21 for Østerrike
Fødested: Salzburg Tidl. klubber: ASV Vösendorf, SCR Altach, Rapid Wien
Mål: 12 (12 totalt) Gule kort: 2 (2 totalt) Røde kort: 0 (0 totalt)

 

Er jo ikke sikkert kamma vil slippe han, er heller ikke sikkert FFK vil ha han, er heller ikke sikkert at han vil vekk fra hamkam, men lov å prøve seg...

 

Er ikke Kienast på utlån fra Rapied Wien da? Vil si at som 22åring og skåre 12 mål i TL er litt for talentfull til å bli eid av en 1 divisjonsklubb.

 

En liten digresjon fra min egen side, ser han var på lån frem til 17 juli hvor han skrev under på en ny avtale med HamKam på 3 år. Helt klart en spiller FFK burde sikre seg. Han er det man kan kalle en typisk angrepscenter, stor sterk, rimelig teknisk og målfarlig. God med ballen på hodet og i beina. HamKam må jo sikre utgiftene til året samt at jeg tror ikke denne gutten er av den billigste å ha på lønnslista.


Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10060

Lagt til: 21 nov 06, 20:32
Endret: 21 nov 06, 20:33
31.03.06
Østerrikeren Roman Kienast blir den siste nykommeren i Ham-Kam drakten foran sesongen 2006. Rapid Wien og Ham-Kam er enige om en avtale som i foreløpig strekker seg til 1. august 2006.

Deretter har Ham-Kam en eksklusiv opsjon på å forlenge avtalen med Østerrikeren og avtalen med spilleren strekker seg da over 3 år.

17.07.06:
Roman Kienast, som har vært på utlån fra Rapied Wien, er nå klar for HamKam ut 2009-sesongen. Selv dette ikke slo ned som en bombe i HamKam miljøet er dette helt klart en gledelig nyhet og vi ser frem til disse årene sammen med det sympatiske Østerrikeren.

Edit: Ser at du fant ut av det selv.

wergis

Landslagsspiller

Ble medlem: 21 nov 05
Innlegg: 995

Lagt til: 22 nov 06, 09:34
Endret: 22 nov 06, 09:36
Opprinnelig postet av Ebenfalk2

 

Er ikke Kienast på utlån fra Rapied Wien da? Vil si at som 22åring og skåre 12 mål i TL er litt for talentfull til å bli eid av en 1 divisjonsklubb.

 

 

22 åringen kan vel ikke ha lagd alle målene i TL? hvis du ser på antall kamper så er det 30, så da må jo det være med  cupen oxo!!

 

 

Fant detta!!

 

Tv2 nettavisen:

 Fra start: 14  Mål: 4  Gule: 2
 Byttet inn: 12  Straffer: 1 (0)  Røde: 0
 Byttet ut: 9  Selvmål: 0  Banens beste: 2
     Assist: 3  Rundens lag: 2
 Spilte min.: 1287  Poengliga: 8  Spillerbørs: 5,00

---------------------------

«Hvis det ikke fantes fotball, ville vi alle vært frustrerte fotballspillere.» (Mick Lyons)


AHA!! vinner av tabellkonken 2006!!


denialsander

Landslagsspiller
Ble medlem: 06 jul 05
Innlegg: 3236

Lagt til: 22 nov 06, 13:12
Endret: 22 nov 06, 13:13
Opprinnelig postet av wergis
22 åringen kan vel ikke ha lagd alle målene i TL? hvis du ser på antall kamper så er det 30, så da må jo det være med  cupen oxo!!


Hvis han har 12 mål i cup og serie sammenlagt er det mer enn våre spillere:

Brenne 9
Toth 9
Elyounoussi 9
Bjørkøy  10

---------------------------

Pear Pimples for Hairy Fishnuts!


JJunior

Landslagsspiller
Ble medlem: 27 feb 04
Innlegg: 1081

Lagt til: 22 nov 06, 13:44
Opprinnelig postet av denialsander
Opprinnelig postet av wergis
22 åringen kan vel ikke ha lagd alle målene i TL? hvis du ser på antall kamper så er det 30, så da må jo det være med  cupen oxo!!


Hvis han har 12 mål i cup og serie sammenlagt er det mer enn våre spillere:

Brenne 9
Toth 9
Elyounoussi 9
Bjørkøy  10

De tallene du kommer med er ikke helt sammenlignbare...
Roman Kienast sine 12 mål har kommet i cup, serie OG treningskamper.

Personlig syns jeg at Heavy skal få en sjans i vinter før vi henter inn en like ung og lovende spiss som ham selv.

De første plassene vi virkelig burde forsterke er etter min mening forsvar, og heller se ann iløpet av vinteren om vi virkelig har ett spiss-problem eller ikke når Heavy får prøvd seg litt.

denialsander

Landslagsspiller
Ble medlem: 06 jul 05
Innlegg: 3236

Lagt til: 22 nov 06, 14:08
Endret: 22 nov 06, 17:58

Opprinnelig postet av JJunior
De tallene du kommer med er ikke helt sammenlignbare...
Roman Kienast sine 12 mål har kommet i cup, serie OG treningskamper.



Talla jeg kommer med er da 100% sammenlikningbare.  Jeg fatter ikke hvor du får det fra at jeg har tatt med treningskamper?

Her er talla fra Ham-Kams hjemmeside: Mål for Ham-Kam: 12 (5 seriemål, 7 cupmål)

Han har i tillegg til disse 12 måla scoret 3 i treningskamper...

Men du har rett i at det er forsvaret vi heller bør forsterke fremfor angrepet... Vi har gode angripere og en offensiv midtbane som har gitt ganske mange mål - men vi har hatt et forsvar som er lekk som en sil.

---------------------------

Pear Pimples for Hairy Fishnuts!


wergis

Landslagsspiller

Ble medlem: 21 nov 05
Innlegg: 995

Lagt til: 22 nov 06, 14:41
Opprinnelig postet av denialsander
Opprinnelig postet av wergis
22 åringen kan vel ikke ha lagd alle målene i TL? hvis du ser på antall kamper så er det 30, så da må jo det være med  cupen oxo!!


Hvis han har 12 mål i cup og serie sammenlagt er det mer enn våre spillere:

Brenne 9
Toth 9
Elyounoussi 9
Bjørkøy  10

 

mere enn våre ja.. Men han har fortsatt laga 7 mål i cupen og 5 i serien!! mulig han har spilt alle cupkampene, og da vet alle at de har hatt dårligere motstand.. Toth har da syv mål i serien og spilte ikke de to første kampene i cupen, og kunne muligens ha havna med minst like mange mål som kienast!!

---------------------------

«Hvis det ikke fantes fotball, ville vi alle vært frustrerte fotballspillere.» (Mick Lyons)


AHA!! vinner av tabellkonken 2006!!



Flat Trådet Nøstet
Side 10 av 18 10

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f