Husk meg
Brukernavn
Passord

Spiller ut og inn?

Flat Trådet Nøstet
Side 8 av 18 8

Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 19 nov 06, 08:51
Endret: 19 nov 06, 08:51

Opprinnelig postet av Husgutt
håper virkelig multaharju forsvinner.. eggen, hva tenkte du på???

 

Dette tenkte han.

Finne imponerer Eggen


Finske Miika Multaharju er for tiden på prøvespill hos Fredrikstad. - Han har gjort et godt inntrykk sålangt, sier trener Knut Torbjørn Eggen til Fotballmagasinet.no.

- Miika har jevnt gode basisferdigheter. Han er temposterk, og er en veldig anvendelig spiller. Han kan brukes på både sideback og høyre midtbane. I tillegg er han disiplinert og har gode holdninger, noe som teller positivt, skryter Eggen overfor www.fotballmagasinet.no/

 

Synes det er utrolig at Eggen kunne utale noe slikt, når man ser hvor dårlig han har vært og forsterkning skulle han vel være ?


denialsander

Landslagsspiller
Ble medlem: 06 jul 05
Innlegg: 3236

Lagt til: 19 nov 06, 09:10
Endret: 19 nov 06, 09:10

 

"- Miika har jevnt gode basisferdigheter. Han er temposterk, og er en veldig anvendelig spiller. Han kan brukes på både sideback og høyre midtbane. I tillegg er han disiplinert og har gode holdninger, noe som teller positivt, skryter Eggen overfor www.fotballmagasinet.no/"

Han er temposterk (korrekt).
Anvendelig spiller (korrekt, sikkert fordi han bare er glad til for å spille).
Brukes som sideback og høyre midtbane (korrekt, om enn uten suksess).
Disiplinert (vet jeg ikke noe om, muligens korrekt).
Gode holdninger (vet jeg ikke noe om, muligens korrekt).

Det som er synd er at hans "jevnt gode basisferdigheter" ikke har vært synlige for noen andre enn Eggen...  Vi andre har sett en pasningssvak, posisjoneringssvak og frustrerende dårlig fotballspiller.

Det jeg har sett av ham på FFK (kvalik-kampene) var triste greier...

 

 

---------------------------

Pear Pimples for Hairy Fishnuts!


PladserN

Juniorspiller
Ble medlem: 15 okt 06
Innlegg: 141

Lagt til: 19 nov 06, 11:50
Endret: 19 nov 06, 11:51

der forlater ivhertfall mackie oss som bossmannspiller etter sesongen.. Etter eget ønske 

http://www.f-b.no/apps/pbcs.dll/article?AID=/20061119/FFK/61119003/1009/AKTUELT


Slabbedasken

Juniorspiller

Ble medlem: 30 jan 06
Innlegg: 177

Lagt til: 19 nov 06, 11:57
Pokker. Det var litt trist. Hadde håpet å få se mer til han i FFK-trøya kommende sesong. Men han ville jo bort så da er det jo like greit. 

---------------------------

Vin og blomster på bordet...


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 19 nov 06, 12:01
au da.. litt synd da, men vi har jo mulig fått disse fra elfenbenkysten da.. Det tippeliga laget som ikke henter han dem vet ikke hva dem går glipp av .  Takk for alt macki

---------------------------

se min nye og berdre hjemmeside: http://keiko99.net
Fotball forum med avstemninger osv..


ffkmufc

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 des 04
Innlegg: 4082

Lagt til: 19 nov 06, 13:40
Det var synd! Hadde håpa han skulle bli å kjempe om en plass, men dette gjør vel så West blir værende!!

dracula

Landslagsspiller

Ble medlem: 11 nov 04
Innlegg: 2330

Lagt til: 19 nov 06, 15:07
Endret: 19 nov 06, 15:08

Kan skjønne at han vil vekk.

Synes at han er satsa lite på, minner med om Olof saken.

Tror faktisk at FFK hadde spilt bedre på Ullevål med Mackie og Kvisvik på vingen og Tarik i midten.

Dette sjøl om Tarik hadde en skral dag. Han hadde sikkert gjort en like god jobb som Toth. (trolig bedre)

 

 

Ps når det gjelder KTE sine uttalelser om Multa synes jeg bare de fletter seg inn i et nettverk.

---------------------------

"Den som svømmer mot strømmen finner kilden" "Evig eies kun et dårlig rykte"


djpete

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 mar 03
Innlegg: 1413

Lagt til: 19 nov 06, 15:54
"Etter det FB kjenner til, skulle McDonald også ha spilt lørdagens returoppgjør mot Kvik Halden, men spilleren møtte ikke opp til avreise til Halden. Årsaken til dette skal ha vært misnøye med sin egen situasjon i klubben.

Dette er vel med på å fullføre bildet av Mackie som en uprofesjonell, men samtidig meget talentfull spiller. Tror ikke dette er noe kjempetap for klubben vår, rettere sagt; håper ikke dette var et kjempetap!

---------------------------

Rød.... hvit... og patriot!


Bob Page

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jan 06
Innlegg: 4914

Lagt til: 19 nov 06, 20:28

Står på FFK`s sine nettsider at det skyltes en missforståelse. Mackie hadde signert kontraka som løste ham fra kontrakta (!) med FFK fra søndag, så han trodde ikke han hadde kotrakt til å spille på lørdag. Om det stemmer eller ikke er en annen sak.

 

 

---------------------------

For sammen er vi sterke, og det kjennes ille bra å være fra den byen, som laget kommer fra
---
http://www.plankehaugen.no
----
Msn : frpau@hotmail.com
----
Å TROFEET LØFTAS HØYT PÅ ULLEVÅL!!


benksliter`n

Landslagsspiller

Ble medlem: 26 okt 04
Innlegg: 2762

Lagt til: 19 nov 06, 21:33
Endret: 19 nov 06, 21:33

Nå har vi Konan og Ismael klare for FFK.

Mackie måtte gå p.g.a. dette.

VG skrev at de viste at FFK skulle i tillegg se på en spiss fra Senegal.

Kan det være at de vurderer et ungt spisstalent fra Afrika også, og vil la West gå også?

---------------------------

Benksliter`n

BYGG EN STOR NOK STADION!
15 000 +++++


ffk-4ever

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 aug 06
Innlegg: 1048

Lagt til: 19 nov 06, 21:41
Opprinnelig postet av benksliter`n

Nå har vi Konan og Ismael klare for FFK.

Mackie måtte gå p.g.a. dette.

VG skrev at de viste at FFK skulle i tillegg se på en spiss fra Senegal.

Kan det være at de vurderer et ungt spisstalent fra Afrika også, og vil la West gå også?

Han fra Senegal har vi jo vist om lenge, han kommer vel til uken tror jeg, han skulle komme rette etter de 2 nye vi har fått nå.


benksliter`n

Landslagsspiller

Ble medlem: 26 okt 04
Innlegg: 2762

Lagt til: 19 nov 06, 22:14
Opprinnelig postet av ffk-4ever
Opprinnelig postet av benksliter`n

Nå har vi Konan og Ismael klare for FFK.

Mackie måtte gå p.g.a. dette.

VG skrev at de viste at FFK skulle i tillegg se på en spiss fra Senegal.

Kan det være at de vurderer et ungt spisstalent fra Afrika også, og vil la West gå også?

Han fra Senegal har vi jo vist om lenge, han kommer vel til uken tror jeg, han skulle komme rette etter de 2 nye vi har fått nå.

Ja,vi har vist om ryktet lenge,men det er ikke bekreftet fra FFK hold? De holder vel kortene tett til brystet? Må jo være veldig dyrt å løse West fra kontrakten også?

---------------------------

Benksliter`n

BYGG EN STOR NOK STADION!
15 000 +++++


ffk-4ever

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 aug 06
Innlegg: 1048

Lagt til: 19 nov 06, 22:40

Dette skrev VG tidligere, her står det om 3. mannen.

http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=135817

 


Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10064

Lagt til: 19 nov 06, 22:54
Endret: 19 nov 06, 22:54
Opprinnelig postet av ffk-4ever

Dette skrev VG tidligere, her står det om 3. mannen.

http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=135817

Når du skrev det du skrev over om denne senegaleseren, så erindret jeg også å ha lest dette. Jeg gravde meg frem til denne VG-artikkelen og fikk bekreftet senegaleserryktet der, men er det ikke fryktelig rart å hente inn enda en non-EU spiller? I tillegg vil det være rart om han skal komme på prøvespill til uka. Har ikke spillerne ferie nå? Frem til desember?


ffk-4ever

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 aug 06
Innlegg: 1048

Lagt til: 19 nov 06, 22:57
Opprinnelig postet av Holters
Opprinnelig postet av ffk-4ever

Dette skrev VG tidligere, her står det om 3. mannen.

http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=135817

Når du skrev det du skrev over om denne senegaleseren, så erindret jeg også å ha lest dette. Jeg gravde meg frem til denne VG-artikkelen og fikk bekreftet senegaleserryktet der, men er det ikke fryktelig rart å hente inn enda en non-EU spiller? I tillegg vil det være rart om han skal komme på prøvespill til uka. Har ikke spillerne ferie nå? Frem til desember?

Jeg tror spillerne ikke har fri før desember at de fortsatt er i trening. Ang de kvote greiene så blir ikke jeg klok. Mulig de ser på det som kun salgsobjekter eller fremtidige spillere og fremtidige salg, ikke vet jeg.


ffkmufc

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 des 04
Innlegg: 4082

Lagt til: 20 nov 06, 09:48

Spillerne har fri fra 3 des til 3 jan trur jeg!

 

Håper det er en skikkelig goalgetter fra Senegal det er snakk om!!


Shadar

Landslagsspiller

Ble medlem: 26 okt 04
Innlegg: 1839

Lagt til: 20 nov 06, 16:04
Tror dere ikke at den sengalisiske spissen var en som eventuelt kunne bli hentet hvis ikke begge kystgutta var gode nok?

Men jeg husker ikke reglene helt rett; Er det lov til å spille med 3 non-eu spillere på banen, eller bare 2, men at det er lov til å ha 3 i klubben?

Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10064

Lagt til: 20 nov 06, 16:06
Endret: 20 nov 06, 16:07
Opprinnelig postet av Shadar
Men jeg husker ikke reglene helt rett; Er det lov til å spille med 3 non-eu spillere på banen, eller bare 2, men at det er lov til å ha 3 i klubben?

Man kan ha to non-EU-spillere i kamptroppen (18 mann). Så vidt meg bekjent finnes det ingen regler om hvor mange non-EU-spillere man kan ha i stallen. Dette reguleres som regel av seg selv, da man ikke kan benytte mer enn to i kamptroppen.

kim_andre_c

A-lagspiller

Ble medlem: 22 aug 06
Innlegg: 755

Lagt til: 20 nov 06, 16:18
Hvordan blir det egentlig med den siste islendingen?? Kommer han til FFK??

---------------------------

- Fredrikstad norgesmester 2006 - :)


JJunior

Landslagsspiller
Ble medlem: 27 feb 04
Innlegg: 1081

Lagt til: 20 nov 06, 16:21

Opprinnelig postet av Holters
Opprinnelig postet av Shadar
Men jeg husker ikke reglene helt rett; Er det lov til å spille med 3 non-eu spillere på banen, eller bare 2, men at det er lov til å ha 3 i klubben?

Man kan ha to non-EU-spillere i kamptroppen (18 mann). Så vidt meg bekjent finnes det ingen regler om hvor mange non-EU-spillere man kan ha i stallen. Dette reguleres som regel av seg selv, da man ikke kan benytte mer enn to i kamptroppen.

En spiller som spiller mindre enn 50% av kampene han har mulighet til å spille for mister vel oppholdstillatelsen sin?

Så om FFK har 4 non-EU spillere som alle er skadefrie må de spille nøyaktig 50% av kampene for å bli i landet.

Jeg tror rett og slett det er et logistisk problem med mer enn 3 slike spillere i troppen.
(Såsant ikke den ene heter Brian West og er skadet 85% av sesongen da)



Flat Trådet Nøstet
Side 8 av 18 8

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340