Husk meg
Brukernavn
Passord

Spiller ut og inn?

Flat Trådet Nøstet
Side 12 av 18 12

Shadar

Landslagsspiller

Ble medlem: 26 okt 04
Innlegg: 1839

Lagt til: 23 nov 06, 13:54
Endret: 23 nov 06, 13:56
Han er ganske sjef av natur, flink til å lese spill og sette linja. Men i Moss er det vel Haraldsen som er "sjefen" med stor S.  Jeg tror forsvaret ditt er rimelig bra Kongerapærn :)

Det forsvaret der er det omtrent ingen som løper i fra, kun med unntak av Homen i Lyn og Brian West på løpetur rundt dammane :)

FFKPatriot

A-lagspiller

Ble medlem: 27 mai 05
Innlegg: 435

Lagt til: 24 nov 06, 10:19
Opprinnelig postet av Kongerapærn

Hva med denne forsvarsrekka?

 

Gerrbrand - V.Martinsen - Piiroja - Bertelsen

 

Med Czwartek som backup på høyreback, Halvorsen backup venstre. Martinsen er fortsatt ganske ung, men om har er en "sjef" på banen vet jeg mindre om. Det vet vel Eggen...? Eller noen andre her inne, Hjælmen f.eks?

Hadde blitt et suverent forsvar...håper FFK endelig henter Vidar Martinsen fra Moss...

---------------------------

"Mens vi venter på en ny storhetsperiode"


fredrikstadpatriot

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 okt 03
Innlegg: 3249

Lagt til: 24 nov 06, 11:21

hva skal vi med VM fra moss? tror folk her inne at et ikke finnes andre spillere en de som har vært i østfolds 3 største klubb?? hva med å se etter spillere som virkelig forsterker laget?! gerrbrand er mer en god nok i forhold til VM.

 

Klarer ikke folk å se at de ønsker å hente en middelmådig spiller fra en "dårlig" 1 divisjons klubb? vanligvis så skriker folk om at ledelsen er dumme som ikke vil hente spillere på TL nivå, så er dere stik motsatt sjøl?! Moss er og blir en adecco liga klubb, VM er og blir en adecco liga spiller, hadde VM væt så god som flere her skal ha det til hadde han vært i en TL klubb for lenge siden! (og mossinger som blr forbanna; ja, han hadde mulighet til å gå til molde, men da hadde han likefult vært en adecco liga spiller i dag!)

---------------------------

Jørn Moum
FFK, The Pride of Norway!

«I 1969 kuttet jeg ut kvinner og alkohol - og det var de verste
20 minutter i mitt liv» George Best (1946-2005)

-Dagfinn Enerly i mine tanker!! Riktig god bedring Dagfinn!!!-


Shadar

Landslagsspiller

Ble medlem: 26 okt 04
Innlegg: 1839

Lagt til: 24 nov 06, 11:37
Opprinnelig postet av fredrikstadpatriot

hva skal vi med VM fra moss? tror folk her inne at et ikke finnes andre spillere en de som har vært i østfolds 3 største klubb?? hva med å se etter spillere som virkelig forsterker laget?! gerrbrand er mer en god nok i forhold til VM.

 

Klarer ikke folk å se at de ønsker å hente en middelmådig spiller fra en "dårlig" 1 divisjons klubb? vanligvis så skriker folk om at ledelsen er dumme som ikke vil hente spillere på TL nivå, så er dere stik motsatt sjøl?! Moss er og blir en adecco liga klubb, VM er og blir en adecco liga spiller, hadde VM væt så god som flere her skal ha det til hadde han vært i en TL klubb for lenge siden! (og mossinger som blr forbanna; ja, han hadde mulighet til å gå til molde, men da hadde han likefult vært en adecco liga spiller i dag!)



Han takket nei til Molde og tar hensyn til at familien trives i østfold. Du tar så feil at det er helt utrolig, at han ikke er i tippeligaen skyldes kun Ralph Bakken (Slutt på Ikea-dager), samt investorene i klubben som truet med å trekke seg ut for godt hvis de solgte VM! Les også på forumet til moss og se hvor viktig han er for at klubben til en viss grad hevder seg.

fredrikstadpatriot

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 okt 03
Innlegg: 3249

Lagt til: 24 nov 06, 15:03

at han er viktig for en ADECCOLIGA klubb er jo greit, en klubb somendte på nedre del av Adeccoligaen! Det sier vel sitt? At han valgte å si nei til molde er en ting, uansett, hadde han valgt molde så tror jeg fortsatt at molde hadde rykket ned! Tviler på at 1 spiller og ihvertfall ikk VM  hadde klart å redde Molde.

 

Greit at folk har ønsket seg VM i noen år nå, men når vi faktisk skal ut i europa, sattse på å unga nedrykk striden og kanskje forsvare cup gullet i 2007, så mener jeg det er helt feil å se til moss for å hente spillere! Hva er det som er så bra med VM? er han bedre en P gerrbrandt? og kan du bevise det?

 

Nei FFK, finn noen andre en overprisa spillere fra østfold største bakgårds klubb!

---------------------------

Jørn Moum
FFK, The Pride of Norway!

«I 1969 kuttet jeg ut kvinner og alkohol - og det var de verste
20 minutter i mitt liv» George Best (1946-2005)

-Dagfinn Enerly i mine tanker!! Riktig god bedring Dagfinn!!!-


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 24 nov 06, 16:03
Endret: 24 nov 06, 16:04
Du snakker uten å helt tenke deg om. Hva med bjørkøy og bertelsen som begge kom fra 1 div ? (FFK var ikke langt unna å rykke ned dem heller)
en spiller redder aldri en klubb alene det blir for dumt å innbille seg.

---------------------------

se min nye og berdre hjemmeside: http://keiko99.net
Fotball forum med avstemninger osv..


Snæbbuss-aristokrat #78

Landslagsspiller

Ble medlem: 10 des 03
Innlegg: 954

Lagt til: 24 nov 06, 16:04
Opprinnelig postet av fredrikstadpatriot

at han er viktig for en ADECCOLIGA klubb er jo greit, en klubb somendte på nedre del av Adeccoligaen! Det sier vel sitt? At han valgte å si nei til molde er en ting, uansett, hadde han valgt molde så tror jeg fortsatt at molde hadde rykket ned! Tviler på at 1 spiller og ihvertfall ikk VM  hadde klart å redde Molde.

 

Greit at folk har ønsket seg VM i noen år nå, men når vi faktisk skal ut i europa, sattse på å unga nedrykk striden og kanskje forsvare cup gullet i 2007, så mener jeg det er helt feil å se til moss for å hente spillere! Hva er det som er så bra med VM? er han bedre en P gerrbrandt? og kan du bevise det?

 

Nei FFK, finn noen andre en overprisa spillere fra østfold største bakgårds klubb!


Jeg har ikke sett VM så mye i aksjonene, bare et par tre kamper og da imponerte han meg. Men jeg reagerer på at du bruker Adeccoligaen som grunn til å ikke hente han. Hvor var det Jonna kom fra spør jeg da? Bare fordi at Adecco ligaen er klart svakere en TL, så betyr jo ikke det at det ikke finnes spillere der som kan hevde seg stort i TL. Mener du at vi bare skal hente spillere fra TL? Det er det bare RBK som har råd til. Alternative er å hente spillere fra utlandet, men jeg syns strengt tatt vi begynner å få nok utlendinger i troppen nå, mener det er viktig å ha en del lokale gutter også. Så dersom Moss ikke overpriser denne VM alt for mye så stiller jeg meg positiv til kjøp. Vi trenger folk bak der, og at han er meget hurtig skader jo ikke akkurat.

---------------------------

Lenge leve "hjørnet"!


ffkmats

Landslagsspiller
Ble medlem: 05 apr 06
Innlegg: 962

Lagt til: 24 nov 06, 16:33
Jeg er helt enig i at vi ikke skal se til Moss for å hente forsterkninger nå. Men det er ikke grunnet at det er et adeccoliga lag... tenk på Haugesund a som rykka ned fra addecoen med Berthelsen, Grindheim og Jan kjell Larsen(?)... Men jeg tror også Moss vil ha en høyere sum fra oss siden vi er deres største lokalkonkurent for øyeblikket

benksliter`n

Landslagsspiller

Ble medlem: 26 okt 04
Innlegg: 2762

Lagt til: 24 nov 06, 16:36

Opprinnelig postet av ffkmats
Jeg er helt enig i at vi ikke skal se til Moss for å hente forsterkninger nå. Men det er ikke grunnet at det er et adeccoliga lag... tenk på Haugesund a som rykka ned fra addecoen med Berthelsen, Grindheim og Jan kjell Larsen(?)... Men jeg tror også Moss vil ha en høyere sum fra oss siden vi er deres største lokalkonkurent for øyeblikket

 

Helt enig med deg....det er grunn nok til å ikke hente han....ekstra kroner i en slunken Mossekasse vil vi ikke ha noe av he he he he....

---------------------------

Benksliter`n

BYGG EN STOR NOK STADION!
15 000 +++++


fredrikstadpatriot

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 okt 03
Innlegg: 3249

Lagt til: 24 nov 06, 18:12
Endret: 24 nov 06, 18:16

Opprinnelig postet av keiko99
(FFK var ikke langt unna å rykke ned dem heller)
en spiller redder aldri en klubb alene det blir for dumt å innbille seg.

 

okay, for det første, jeg har jo nettop skrevet det, at en spiller ikke redder en klubb alene, så hvis du mener at jeg har skrevet det, så bør du lese innlegget mitt engang til! For det andre; Ja,  FFK var i nærheten av å rykke ned, men molde rykka faktisk ned,

FFK 26 38-46 32
Sandefjord 26 37-47 32
TIL 26 33-39 29
Viking 26 31-37 29
Odd 26 30-38 29
Ham-Kam 26 35-39 28
Molde 26 29-50 25

 

Opprinnelig postet av Snæbbuss-aristokrat#78
Jeg har ikke sett VM så mye i aksjonene, bare et par tre kamper og da imponerte han meg. Men jeg reagerer på at du bruker Adeccoligaen som grunn til å ikke hente han. Hvor var det Jonna kom fra spør jeg da? Bare fordi at Adecco ligaen er klart svakere en TL, så betyr jo ikke det at det ikke finnes spillere der som kan hevde seg stort i TL. Mener du at vi bare skal hente spillere fra TL? .

 

En klubb som sliter i bunndelen av adeccoligaen kan da ikke ha så fantastiske forsvarspillere?? hehe, okay, mulig jeg tar alle over en kam her nå, og skal unskylde meg for det, og ja, jonna har virkelig imponert meg, og sikkert flere i adecco ligaen også, at VM KAN være en god spiller er nok en sannhet, men at han ER god nok, ja det gjenstår å se,han har ikke overbevist i årets mosselag,

29.  Vidar MartinsenMoss 4,94 (89/18
 (hentet fra vg børsen....)

 

4.94, i adecco ligaen er da ikke så veldi overbevisende? Nå vet ikke jeg om jonna hadde bra score p børsen før han kom til FFK, så det skal være usakt om dette har noe å si. Men jeg mener da fortsatt at VM har mye å bevise før han kan kalles en god spiller på topp nivå, ja, jonna hadde også det, og han klarte de, me jeg er ganske ussikker på om VM klarer å bevise det...

 

Men så har jeg også dreti meg ut ltt da, for når jeg leta etter statistikk på alle mosse spillerne, så fant jeg ut at VM er nr 2 på den lista, så han er sikkert noe av det bedre fra moss...hehe

 

Uansett, min konklusjon er at FFK bør se etter andre spillere en bare fra moss, gjerne til utlandet også, finnes mye bra utenfor grensa, og da slipper vi også griske mossinger som overpriser spillerne sine...

 

 

 

 

---------------------------

Jørn Moum
FFK, The Pride of Norway!

«I 1969 kuttet jeg ut kvinner og alkohol - og det var de verste
20 minutter i mitt liv» George Best (1946-2005)

-Dagfinn Enerly i mine tanker!! Riktig god bedring Dagfinn!!!-


Olavesen

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 des 03
Innlegg: 1389

Lagt til: 24 nov 06, 18:18
VG-børsen er vel ikke nødvendigvis en fantastisk pekepinn... og det svir litt å måtte betale Moss masse penger... liker ikke den tanken :)

fredrikstadpatriot

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 okt 03
Innlegg: 3249

Lagt til: 24 nov 06, 18:23

Opprinnelig postet av Olavesen
VG-børsen er vel ikke nødvendigvis en fantastisk pekepinn... og det svir litt å måtte betale Moss masse penger... liker ikke den tanken :)

 

det er sant, ikke stole blindt på vg børs, er jo en manns mening, men det kan gi en pekepinn på hvor bra en spiller har spilt når sesongen er over.

 

til det andre du skrev, å gi penger til moss... eh.. NEI TAKK! det er jo en hovedgrunn!! men for al del, hvis VM er moss` beste spiller, så hadde det jo vært gøy å tatt han fra di.. hehe...

 

Men litt av grunnen til at jeg mener FFK er tjent med å se andre steder en moss, er at mossfk gjør alt for at ffk skal få svi, og deriblant å overprise spillerne som ffk einterresert i.. og det er jo bare feigt, og derfor bør FFK "straffe" mfk, ved å ikke gi pengene de forlanger! 

---------------------------

Jørn Moum
FFK, The Pride of Norway!

«I 1969 kuttet jeg ut kvinner og alkohol - og det var de verste
20 minutter i mitt liv» George Best (1946-2005)

-Dagfinn Enerly i mine tanker!! Riktig god bedring Dagfinn!!!-


Shadar

Landslagsspiller

Ble medlem: 26 okt 04
Innlegg: 1839

Lagt til: 25 nov 06, 01:36
Det lønner seg ikke å selge for moss selv om de får 5 mill. Det koster masse, og ikke minst er det vanskelig å hente inn en ny erstatter som er for god for klubben. At du nevner det som grunn for ikke å kjøpe at han er på nedre halvdel på et 1.div lag er håpløst når man ser på Jan Kjell Larsen, Grindheim og Berthelsen.  Vg- Børs er heller ikke genialt, som nevnt av noen andre her og. Jeg vet ikke om du er klar over det men: De som setter poengbørsen har begynt å regne på en ny måte; Spillere de har forventninger til har vanskeligere for å få en bra karakter enn de antatt dårligere. Han han ikke har mer enn 4.94 (Som ikke er dårlig i adecco) skyldes ganske enkelt at det ble forventet mye av ham.

Simen Brenne var vel ikke Genial (med stor G) før han reiste fra Moss. I FFK har han tatt et nytt steg. Ingen her inne liker å gi penger til moss, men tar gjerne imot deres beste spillere. Moss er jo heller ikke noen reell konkurent til FFK, det er bare en vanlig naboklubb på lik linje med Sparta. Jeg vil oppfordre deg til å se han mer i aksjon enn å peke til VG-Børs, samt å bekymre deg for at Moss FK plutselig skulle bli rike, og alt det der.

Hjælmen

A-lagspiller
Ble medlem: 24 mar 03
Innlegg: 738

Lagt til: 25 nov 06, 07:29
Opprinnelig postet av Kongerapærn

Hva med denne forsvarsrekka?

 

Gerrbrand - V.Martinsen - Piiroja - Bertelsen

 

Med Czwartek som backup på høyreback, Halvorsen backup venstre. Martinsen er fortsatt ganske ung, men om har er en "sjef" på banen vet jeg mindre om. Det vet vel Eggen...? Eller noen andre her inne, Hjælmen f.eks?

 

Vidar har klart seg bra i Adecco pga farta! Han har vært litt ute å kjøre når det gjelder timing i duellspillet! Ruser fram uten sikring, taper duellen pga dette, men klarer å løpe opp spilleren pga farta! (Som oftest) Detta tror jeg ikke hadde gått like bra i TL!

Men det er ingen tvil om at Vidar er en god speller! Vidar kan også brukes oppover på banen! Han har vært skada i år også! Han er sjefen bak i 4 ern!

Uansett får dere ikke Vidar for under 3 millioner!

---------------------------

Hva skal`n si, hva skal`n tru.
Elendigheta må snart snu!


Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 25 nov 06, 09:30
Er vel lov å prute Hjælmen?

keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 25 nov 06, 09:52
Kunne Martin Knudsen vært noe som høyreback da ?

---------------------------

se min nye og berdre hjemmeside: http://keiko99.net
Fotball forum med avstemninger osv..


ffkmufc

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 des 04
Innlegg: 4082

Lagt til: 25 nov 06, 10:09

Opprinnelig postet av keiko99
Kunne Martin Knudsen vært noe som høyreback da ?

 

Jeg mener ikke det! Trur ikke han er noe bedre enn PAC og da er det ikke vits i å kjøpe han! Skal vi kjøpe ny høyreback så må han være bedre enn der Pål er, helst ganske mye bedre! Ellers er det like greit å satse på Pål, han har vist i år at han er god nok.


FFKPatriot

A-lagspiller

Ble medlem: 27 mai 05
Innlegg: 435

Lagt til: 25 nov 06, 11:42
Opprinnelig postet av ffkmufc

Opprinnelig postet av keiko99
Kunne Martin Knudsen vært noe som høyreback da ?

 

Jeg mener ikke det! Trur ikke han er noe bedre enn PAC og da er det ikke vits i å kjøpe han! Skal vi kjøpe ny høyreback så må han være bedre enn der Pål er, helst ganske mye bedre! Ellers er det like greit å satse på Pål, han har vist i år at han er god nok.

 

Greit svart, tror ikke Martin Knudsen er noe særlig bedre en PAC.

---------------------------

"Mens vi venter på en ny storhetsperiode"


Hjælmen

A-lagspiller
Ble medlem: 24 mar 03
Innlegg: 738

Lagt til: 25 nov 06, 12:30

Opprinnelig postet av Patrioten
Er vel lov å prute Hjælmen?

 

Hvis dere spør Bakken pent! Finn opp masse klausuler som høres bra ut som dere veit aldri blir oppfylt! Da er vi lette å lure! Men vi er en av døm beste talent bedriftene i Norge, så vi finner vel en ny!

Jørgen Horn skal vi hente fra benken i Enga og gjøra stor!!

---------------------------

Hva skal`n si, hva skal`n tru.
Elendigheta må snart snu!


Shadar

Landslagsspiller

Ble medlem: 26 okt 04
Innlegg: 1839

Lagt til: 25 nov 06, 13:14
Opprinnelig postet av Hjælmen

Opprinnelig postet av Patrioten
Er vel lov å prute Hjælmen?

 

Hvis dere spør Bakken pent! Finn opp masse klausuler som høres bra ut som dere veit aldri blir oppfylt! Da er vi lette å lure! Men vi er en av døm beste talent bedriftene i Norge, så vi finner vel en ny!

Jørgen Horn skal vi hente fra benken i Enga og gjøra stor!!



Gjør det Hjælem, og så sier du ifra når han er god nok for FFK !


Flat Trådet Nøstet
Side 12 av 18 12

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340