Husk meg
Brukernavn
Passord

Spiller ut og inn?

Flat Trådet Nøstet
Side 4 av 18 4

Pelle

A-lagspiller

Ble medlem: 12 jun 03
Innlegg: 425

Lagt til: 07 nov 06, 22:23
Opprinnelig postet av Kent

Rambekk får gå fra LSK om han vil. Hadde vært perfekt for FFK. Landslagsklasse, kjempefin type og holder i noen år til (3 års kontrakt).Ellers hadde Olivier Ocean vært kanon på topp. En klassespiller som sannsynligvis ikke trives i LSK. Men de vil vel prøve han en halv sesong til minst. Presterer han ikke da kan det være muligheter for at han settes på transfer lista. Tror Eggen kunne bygget han opp til den klassespilleren han en gang var igjen.

 

Olivier Occean? Nei takk!!

Syns han er en veldig "stygg" spiller, med albuer og stygge knep hele tiden. Har hatt en elendig sesong i LSK, og var ikke all verden i Odd heller. Scora ikke så veldig mange fler mål enn Ringberg i TL, og med tanke på prisen LSK betalte for han, vil det koste mer enn det smaker. Vil gjerne ha en klassespiss, men Occean er ikke mannen for FFK.


Kent

Landslagsspiller

Ble medlem: 12 feb 04
Innlegg: 878

Lagt til: 08 nov 06, 09:13
Endret: 08 nov 06, 09:15

Mener Rambækk er spilleren som ville gjort det bakre leddet i FFK komplett. Han kunne gitt PAC konkurranse på høyre back og Gerbrandt konkurranse på midtstopperplass. Og sannsynligvis tatt en av plassene. I tillegg hadde vi hatt en erstatter om Piroja blir skadet.

 

På venstreback mener jeg vi bør kjøre med Bertelsen fast og Bjørkøy som backup. Er nå 5 spillere som kjemper om de 3 plassene på midten så tror det ville være uproblematisk å bruke Bjørkøy som backup på venstre back.

 

5 på midten:

Bjørkøy

Berg

Brenne

Stadheim

Ramberg

 

I tillegg til Rambækk trenger vi en spiss som putter 15 mål. FFK skaper absolutt nok målsjanser til at det skulle være mulig. Får håpe Heavy er den mannen!


Lex

Landslagsspiller

Ble medlem: 03 feb 05
Innlegg: 1446

Lagt til: 08 nov 06, 09:25
Det kommer vel 1 eller 2 nigerianere eller no som skal putte mål...det fikser Morgan iløpet av vinteren...

---------------------------

Heia FFK


Snæbbis

Landslagsspiller

Ble medlem: 27 nov 05
Innlegg: 1555

Lagt til: 08 nov 06, 11:40
Bytte brenne, få wehrman igjen?

www.fxt.no/tippeligaen/lillestrom/article796392.ece

---------------------------

feilen med å være politisk korrekt, er at det er så forbasket kjedelig.

Rød og hvit tvers igjennom


l.g.

Bedriftsspiller
Ble medlem: 26 okt 04
Innlegg: 11

Lagt til: 08 nov 06, 11:54

Nei, og atter nei! Brenne er mye mer kvalitet, men jeg ser gjerne Wehrman i rollen som muskelspilleren på FFK`s midtbane, det hadde vi saktens trengt. Som nevnt i en annen tråd; betal Simen godt, vil ikke se den gutten i et annet norskt lag!!


Kongerapærn

Juniorspiller

Ble medlem: 06 apr 06
Innlegg: 148

Lagt til: 08 nov 06, 12:14
Jeg skulle gjerne sett Wehrmann bak Brenne og Bjørkøy på midten. Her synes jeg virkelig FFK skal slå til! Det er jo akkurat det vi trenger. En skikkelig fighter sentralt defensivt. Greit nok at vi har Berg men Wehrman er flere hakk bedre. Det mener iallefall jeg. Gå for mr. Wehrman, Morgan! 

Snæbbis

Landslagsspiller

Ble medlem: 27 nov 05
Innlegg: 1555

Lagt til: 08 nov 06, 12:24
gromløsningen er seff å beholde Brenne pluss få wehrman, men hvis han bare vil videre, ha mye bedre kontrakt osv. så kan man kansje gjøre en god handel her.

---------------------------

feilen med å være politisk korrekt, er at det er så forbasket kjedelig.

Rød og hvit tvers igjennom


FlightOfTheRat

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 sep 06
Innlegg: 2223

Lagt til: 09 nov 06, 20:44

Hva med Michael Mifsud?

11 mål for LSK er da ikke helt håpløst. Er han en interessant kandidat for FFK?


Shadar

Landslagsspiller

Ble medlem: 26 okt 04
Innlegg: 1839

Lagt til: 10 nov 06, 18:21
Da er overgangen med Rambukk til Godset kansellert. En annen klubb skal være interessert, kanskje det er oss ettersom klubben forsøker å satse seriøst, og fordi Ppål kanskje gir seg. Se Her

oleberg

Landslagsspiller

Ble medlem: 29 sep 03
Innlegg: 1341

Lagt til: 11 nov 06, 11:04

Andreas Tegstrøm hadde vært gull!!!!

http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=158517

 

Garantert 10-15 mål fra han.


Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 6579

Lagt til: 11 nov 06, 11:07
Endret: 11 nov 06, 11:08
Opprinnelig postet av oleberg

Andreas Tegstrøm hadde vært gull!!!!

http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=158517

 

Garantert 10-15 mål fra han.


Jeg tror ikke Tegström er noen garantist for 10-15 mål i Tippeligaen. Han har vist god teknikk og avslutningsegenskaper nå i sin første sesong på dette nivået, men jeg tror ikke han nødvendigvis er noen klar forsterkning for oss som midtspiss i 4-3-3 de kommende sesongene. For alt vi vet var årets sesong et blaff fra hans side.

Angående Rambekk, så ser jeg nå at det er Odd som er ute og forhandler... De ønsker han tilbake til klubben som eventuell erstatter for Pelle Nilsson som er på vei ut av landet - igjen.

oleberg

Landslagsspiller

Ble medlem: 29 sep 03
Innlegg: 1341

Lagt til: 11 nov 06, 11:25

Seriøst????

Tegstrøm har laget 10 mål og har 5 assists i Tippeligaen 2006.

Tegstrøm laget 14 mål i Adecco ligaan i 2005.

Ser du på noen av de målene han har laget så tror jeg du skifter mening fort.

2-1 mot Ham-Kam

1-0 mot Lyn

2-0 mot Lyn (Spesielt)

2-0 mot Lillestrøm (Spesielt)

3-1 mot Stabæk

3-2 mot Viking (Spesielt)

 


Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 6579

Lagt til: 11 nov 06, 12:23
Opprinnelig postet av oleberg

Seriøst????

Tegstrøm har laget 10 mål og har 5 assists i Tippeligaen 2006.

Tegstrøm laget 14 mål i Adecco ligaan i 2005.

Ser du på noen av de målene han har laget så tror jeg du skifter mening fort.

2-1 mot Ham-Kam

1-0 mot Lyn

2-0 mot Lyn (Spesielt)

2-0 mot Lillestrøm (Spesielt)

3-1 mot Stabæk

3-2 mot Viking (Spesielt)


Jeg er fullstendig klar over statistikke hans, oleberg. Og ja, jeg mener seriøst at jeg ikke tror han nødvendigvis forsterker oss eller er noen garantist for 10-15 mål pr. sesong i Tippeligaen (men hvem er egentlig det?) Markus Ringberg scoret jo 11 mål for oss i Tippeligaen sin første sesong (2004) og var toppscorer i 1. divisjon året i forveien, men har på ingen måte klart å følge opp statistikken. Tegström er ingen dårlig spiller, og jeg har veldig sansen for spillertypen (ikke minst hvordan han bruker sin teknikk på små flater til å komme til socringssjanse og skyter så fort han har muligheten, omtrent som Solskjær), men jeg er altså likevel ikke overbevist om at han er mannen som kan skyte oss oppover øvre del av tabellen.

Asgeir

Landslagsspiller

Ble medlem: 20 mai 04
Innlegg: 1048

Lagt til: 12 nov 06, 17:27
Opprinnelig postet av Snæbbis
Bytte brenne, få wehrman igjen?

www.fxt.no/tippeligaen/lillestrom/article796392.ece


Det er uinteressant å bytte bort Brenne. Det er også uinteressant å selge Brenne til en norsk klubb. Delvis fordi Brenne verken er sikra mer spill eller mye høyere lønn i noen norsk klubb, og delvis fordi jeg ikke ønsker å møte et lag med Brenne på høy midtbane... En meget farlig spiller.

Brenne skal forsvinne fra FFK det øyeblikk han får en stor kontrakt med en stor utenlandsk klubb, ikke før.

Og en annen ting, sjøl om mange har andretanker; er det bare jeg som ønsker at McDonald skal fortsette i klubben? Jeg driter en lang mars i treningsmoralen når han er hjemme i Costa Rica, så lenge han spiller positiv og flott fotball for FFK...

Det ideell nå ville være om vi fikk en god venstre/høyre-bekk, og at resten av laget forsetter. Da vil vi få kontinuitet, noe vi sårt trenger for å få spilt inn en ellever. Så kan spillere komme opp fra junior, og en og annen ny forsterkning.

Minst mulig tull med troppen nå!!!

ffkmats

Landslagsspiller
Ble medlem: 05 apr 06
Innlegg: 962

Lagt til: 12 nov 06, 17:28
NEI! Du er ikke eneste;) Macki kommer til å bli kjempe god=D Han og trarik er gull verdt om noen år!

Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 12 nov 06, 17:45
Endret: 12 nov 06, 17:46

Når det gjelder forsterkninger til FFK, jakter de etter backer, midtstopper, ballfordeler på midtbanen og de spillerne som er på gang fra Elfenkysten.

Jeg håper også at han blir, har trua på han. Nils Johan Semb og Nils Arne Eggen skrømt av i dag, de burde vel vite hva de snakker om.

 


Erikk

Landslagsspiller
Ble medlem: 20 jul 04
Innlegg: 3497

Lagt til: 12 nov 06, 17:50
Er enig med de som vil beholde Mac Donald. Han er veldig lovende og jeg tror han blir en stor spiller med eller uten oss. Når det gjelder utenfor EØS-kvote bør vi heller "ofre" West for å få plass til de nye.

torkr

A-lagspiller

Ble medlem: 28 jul 06
Innlegg: 386

Lagt til: 12 nov 06, 17:52
hvor lenge har mackie vært her nå ? bør vel kunne få norsk pass snart han

FlightOfTheRat

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 sep 06
Innlegg: 2223

Lagt til: 14 nov 06, 03:05

MacDonald gjorde et strålende innhopp i cupfinalen. Gutten har et enormt bra rykk, sterk teknikk, og skapte målsjanser omtrent hver gang han fikk ballen. Det var nær ved at han lurte ballen inn også, fra helt død vinkel.

Herlig spiller!


Shadar

Landslagsspiller

Ble medlem: 26 okt 04
Innlegg: 1839

Lagt til: 14 nov 06, 08:15
I forbindelse med klubbens trange økonomiske situasjon, tror dere det er sannsynlig at Bjørkøy/Brenne, eller en av dem blir solgt til en annen norsk klubb. Med tanke på at det skal bli plass til et par afrikanere til, samt at vi har spillere som Gherland, Elvestad og Stadheim på benken, kan det kanskje tyde på at klubben ser seg om etter en gevinst her?
Hvem det nå enn det er som går, så håper jeg den/de går til utlandet!


Flat Trådet Nøstet
Side 4 av 18 4

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340