Husk meg
Brukernavn
Passord

Den store "Manchester United"-tråden

Flat Trådet Nøstet
Side 13 av 42 13

palespen

Juniorspiller

Ble medlem: 08 nov 04
Innlegg: 202

Lagt til: 28 apr 07, 21:21
Bør gå veien nå...lukter mestertakter når man snur 0-2 til 4-2 iløpet av 30 min!herlig!!

---------------------------

PÅL


ffkmufc

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 des 04
Innlegg: 4082

Lagt til: 28 apr 07, 21:28
Har sagt hele tida at detta tar vi hjem og blei enda sikrere idag!!

keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 02 mai 07, 21:17
vi ryker ut.. ligger unner 0-2. det forsvaret kan du få gratis.. diger tabbe som førte til 2 for milan

---------------------------

http://keiko99.net


GurrBass

Landslagsspiller

Ble medlem: 03 jul 05
Innlegg: 1827

Lagt til: 02 mai 07, 21:45

Huff..!!

De har jo nesten ikke hatt noe å by på framover.. Når midtbanen har ballen,så står bare angrepet å ser på..Ikke bra!!

Håpe det skjer no annet i 2 omg da!!

---------------------------

FFK,klubben i mitt hjerte :-)


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 02 mai 07, 22:39
snipp snapp snute og vi er ute.. 0-3. synd, men sant.. da for vi går for ligaen.. kanskje like greit

---------------------------

http://keiko99.net


Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10060

Lagt til: 02 mai 07, 23:04
Endret: 02 mai 07, 23:07
For en trist forestilling... Enkelt og greit.

Tror finalen blir kjedelig som fy med to så defensive lag!

Italienerne kan det med å spille på resultat. :)

---------------------------

Har du lest forumets retningslinjer?


Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03
Innlegg: 6643

Lagt til: 02 mai 07, 23:22
Endret: 02 mai 07, 23:22
He, he, det var nok et godt resultat Milan fikk med fra Manchester ja. Hadde MU målsjanser i kampen ?? Dette tapet var nok veldig, veldig fortjent.

Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03
Innlegg: 6643

Lagt til: 02 mai 07, 23:25

Opprinnelig postet av Holters
For en trist forestilling... Enkelt og greit.

Tror finalen blir kjedelig som fy med to så defensive lag!

Italienerne kan det med å spille på resultat. :)

Hvorfor skal det bli en kjedelig finale ?? Var det så kjedelig i 2005 mellom de samme laga ?? Har tro på en knallfinale jeg da, og håper virkelig Milan tar dette hjem denne gangen.


Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10060

Lagt til: 02 mai 07, 23:25
Opprinnelig postet av Rune Haugen
He, he, det var nok et godt resultat Milan fikk med fra Manchester ja. Hadde MU målsjanser i kampen ?? Dette tapet var nok veldig, veldig fortjent.

Så da ingenting om at det var ufortjent?

I det Milan fikk sitt 1-0 mål, så var det kynisme for alle penga.

Ingen som kjenner minimalt til internasjonal fotball vil noensinne engang heve øyebrynet over påstanden "italienere kan det med å spille på resultat".

---------------------------

Har du lest forumets retningslinjer?


Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03
Innlegg: 6643

Lagt til: 02 mai 07, 23:28

Opprinnelig postet av Holters
Opprinnelig postet av Rune Haugen
He, he, det var nok et godt resultat Milan fikk med fra Manchester ja. Hadde MU målsjanser i kampen ?? Dette tapet var nok veldig, veldig fortjent.

Så da ingenting om at det var ufortjent?

I det Milan fikk sitt 1-0 mål, så var det kynisme for alle penga.

Ingen som kjenner minimalt til internasjonal fotball vil noensinne engang heve øyebrynet over påstanden "italienere kan det med å spille på resultat".

Hallo, Milan var mye bedre enn MU i denne kampen. Hva fikk MU til i denne kampen ?? Absolutt ingenting. Knallmatch fra Milan sin side spør du meg.


torkr

A-lagspiller

Ble medlem: 28 jul 06
Innlegg: 386

Lagt til: 02 mai 07, 23:31
trist forestiling? var en kanonbra kamp av milan... selv om jeg hater å si det...

det var manutd som gjorde det til en trist forestilling for dere fordi de ble analkjørt etter alle kunstens regler....

Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03
Innlegg: 6643

Lagt til: 02 mai 07, 23:33

Opprinnelig postet av torkr
trist forestiling? var en kanonbra kamp av milan... selv om jeg hater å si det...

det var manutd som gjorde det til en trist forestilling for dere fordi de ble analkjørt etter alle kunstens regler....

Helt enig, det er kun de med MU-briller som synes dette var en trist forestilling.


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 02 mai 07, 23:34
Det holder nå Rune

Vi for ta tittelen i stedet

---------------------------

http://keiko99.net


Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03
Innlegg: 6643

Lagt til: 02 mai 07, 23:36

Opprinnelig postet av keiko99
Det holder nå Rune

Vi for ta tittelen i stedet

Den kan jeg gratulere deg med. Den er deres allerede.


Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10060

Lagt til: 02 mai 07, 23:38
Opprinnelig postet av Rune Haugen
Opprinnelig postet av torkr
trist forestiling? var en kanonbra kamp av milan... selv om jeg hater å si det...

det var manutd som gjorde det til en trist forestilling for dere fordi de ble analkjørt etter alle kunstens regler....

Helt enig, det er kun de med MU-briller som synes dette var en trist forestilling.

Eh? Vel, jeg så kampen med andre ikke-United-supportere, og samtlige syntes det var en kjedelig kamp.

Men all ære til Milan. De gjennomførte en god taktisk kamp, men noen god underholdning var det over hodet ikke. United og f.eks. Ronaldo hadde virkelig ikke dagen. Når man at på til roter det til for seg selv så til de grader, så fortjener man ikke bedre.

---------------------------

Har du lest forumets retningslinjer?


Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03
Innlegg: 6643

Lagt til: 02 mai 07, 23:40
[quote=Holters][

Eh? Vel, jeg så kampen med andre ikke-United-supportere, og samtlige syntes det var en kjedelig kamp.

 

[/quote]

Det er vel du som preka døm trill rundt da vel Holters. Du er sikkert bra til å argumentere for deg, og til slutt så gir de seg.


Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10060

Lagt til: 02 mai 07, 23:43
Endret: 02 mai 07, 23:50
Opprinnelig postet av Rune Haugen
Det er vel du som preka døm trill rundt da vel Holters. Du er sikkert bra til å argumentere for deg, og til slutt så gir de seg.

Veldig saklig, Haugen, veldig saklig...

Mener du seriøst med hånda på hjertet at dette var en spennende og underholdende fotballkamp?

Det, samt at mine venner er lett påvirkelige nikkedukker, må du gjerne få lov til å mene. Jeg nøyer meg med å understreke at vi i så fall har to helt vidt forskjellige virkelighetsoppfatninger av hva som er god underholdning på fotballbanen.

---------------------------

Har du lest forumets retningslinjer?


eliot

A-lagspiller

Ble medlem: 26 mai 06
Innlegg: 637

Lagt til: 02 mai 07, 23:48
nei og nei , detta var trist.  Ha HaHAA .. LIVERPOOL

Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03
Innlegg: 6643

Lagt til: 03 mai 07, 00:09

Opprinnelig postet av Holters
Opprinnelig postet av Rune Haugen
Det er vel du som preka døm trill rundt da vel Holters. Du er sikkert bra til å argumentere for deg, og til slutt så gir de seg.

Veldig saklig, Haugen, veldig saklig...

Mener du seriøst med hånda på hjertet at dette var en spennende og underholdende fotballkamp?

Det, samt at mine venner er lett påvirkelige nikkedukker, må du gjerne få lov til å mene. Jeg nøyer meg med å understreke at vi i så fall har to helt vidt forskjellige virkelighetsoppfatninger av hva som er god underholdning på fotballbanen.

Hvis du tenker på at det skulle være en thrillermatch, er svaret nei. At det var en underholdende fotballkamp, ja for all del. Herlig og se Milan kjemper som løver igjennom hele kampen. Bør ikke være en kamp som ender 4-2 for at kampen skal være bra. 0 -0 kan være det også. Men det synes kanskje ikke du Holters ??


Klokan

Landslagsspiller

Ble medlem: 27 apr 03
Innlegg: 2247

Lagt til: 03 mai 07, 09:17

Opprinnelig postet av eliot
nei og nei , detta var trist.  Ha HaHAA .. LIVERPOOL

 

Nå liker jeg bedre Italiensk fotball enn engelsk men du trenger ikke å le så veldig høyt Eliot. Tror Liverpool kommer til å få kjørt seg i finalen. Tipper 5:1 til Milan jeg...

---------------------------

Da nije bilo tebe, na teskom putu mom.
Ja nikada pjevao ne bi, jer ne bih imao kom.
Dinamo Zagreb



Flat Trådet Nøstet
Side 13 av 42 13

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f