Husk meg
Brukernavn
Passord

Den store "Manchester United"-tråden

Flat Trådet Nøstet
Side 6 av 42 6

PladserN

Juniorspiller
Ble medlem: 15 okt 06
Innlegg: 141

Lagt til: 20 des 06, 16:17

keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 26 des 06, 17:38
vi vant i dag, men det som er tøft er Chelsea som snublet hjemme mot lille reading slik at dem bare spilte uavgjort.    heia manchetser. Vi vil ha gull

---------------------------

Snart ryker hovedkortet i dataen for 3 gang. Tro meg på det :-)


PladserN

Juniorspiller
Ble medlem: 15 okt 06
Innlegg: 141

Lagt til: 26 des 06, 17:45

Opprinnelig postet av keiko99
vi vant i dag, men det som er tøft er Chelsea som snublet hjemme mot lille reading slik at dem bare spilte uavgjort.    heia manchetser. Vi vil ha gull

ja ser bra ut nå. vant 3-0 borte mot villa sist og leder 3-0 nå hjemem mot wigan.. Ser gøy ut før resten av juleprogrammet nå.

Solskjær og ronaldo 2 har putta så langt..

 

Deilig at chelsea bare fikk uavgjort i dag


PladserN

Juniorspiller
Ble medlem: 15 okt 06
Innlegg: 141

Lagt til: 26 des 06, 17:53
og der putta wigan på straffe. 3-1. pytt pytt

fredrikstadpatriot

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 okt 03
Innlegg: 3249

Lagt til: 27 des 06, 01:24

dette begynner virkelig å se bra ut, er chelsea som får presset på seg nå mot siste del av sesongen, ihvertfall etter poengtap hjemme.

 

Deilig å se united toppe tabellen så lenge som de har gjort nå, får bare håpe de holder helt inn..

---------------------------

Jørn Moum
FFK, The Pride of Norway!

«I 1969 kuttet jeg ut kvinner og alkohol - og det var de verste
20 minutter i mitt liv» George Best (1946-2005)

-Dagfinn Enerly i mine tanker!! Riktig god bedring Dagfinn!!!-


ffkmufc

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 des 04
Innlegg: 4082

Lagt til: 27 des 06, 07:31

Bra seier i går! Moro at Solskjær scora igjen..

Og Ronaldo har 4 mål på to kamper nå...

 

Også bra at Chelsea spilte uavgjort og altid moro når Liverpool taper...


PladserN

Juniorspiller
Ble medlem: 15 okt 06
Innlegg: 141

Lagt til: 30 des 06, 17:12

ja da har det gått 50 minutter av kampen mot Reading. Solskjær scorte igjen. og nå står det 1-1.

Har stor tro på seier i dag!


GurrBass

Landslagsspiller

Ble medlem: 03 jul 05
Innlegg: 1827

Lagt til: 30 des 06, 17:54
Endret: 30 des 06, 17:55

Ronaldo er i knallform for tiden!!

2 mål mot Reading

Morsomt at det også går oppover for Solskjær!!

Og Chelsea rota bort 3 poeng igjen!!!!

---------------------------

FFK,klubben i mitt hjerte :-)


Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10060

Lagt til: 30 des 06, 18:08
Nok en strålende kamp av Ronaldo. Gutten har scoret 2 mål i de siste tre kampene. Fantastisk spiller.

keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 30 des 06, 18:08
Dette er deilig.. jeg byttet mellom manchester og Chelsea kampen. Da jeg så at Chelsea ikke klarte 3 poeng og manchester klarte det, men Reading kom nærme.. pytt pytt det var ikke nærme nok   vi går inn i det nye året som nr 1

---------------------------

Snart ryker hovedkortet i dataen for 3 gang. Tro meg på det :-)


GurrBass

Landslagsspiller

Ble medlem: 03 jul 05
Innlegg: 1827

Lagt til: 30 des 06, 18:13

Hva har egentlig skjedd med Ronaldo??

For meg,så virker det som om han har blomstret til etter at Nistelrooy forsvant fra klubben. Ser også at samspillet mellom Ronaldo og Solskjær er et godt trekk av Ferguson

Skal bli morsomt å se om de klarer å holde denne formen videre i sesongen..

---------------------------

FFK,klubben i mitt hjerte :-)


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 30 des 06, 19:35
Han er meget viktig spiller.. han skårer mer og mer. Etter Nistelrooy ble borte tror jeg nok Ronaldo kom mer til sitt rette. savner ikke Nistelrooy.  Håper på gull til manchster 

---------------------------

Snart ryker hovedkortet i dataen for 3 gang. Tro meg på det :-)


Klokan

Landslagsspiller

Ble medlem: 27 apr 03
Innlegg: 2247

Lagt til: 31 des 06, 13:19

Utrolig morsåmt. Nå er ikke jeg veldig interesert i engelsk fotball men synes det er fantastisk bra av Ferguson å stable et så slagkraftig lag som trosser Chelkij. Og så er herlig å se at det er ikke alltid at det hjelper med masse penger og overmakt slik Mourinho vil. Eneste jeg synes er synd at Arsenal snubler . Det hadde vært enda ertigere for oss på siden om det hadde vært enda et lag innblendet i toppen og Arsenal med det unge mannskapet fortjener dette. Hva skjer med Henke da? Er han klar og når? Kan bli artig å se om både han og Solskjær begynner å putte på jevnt og trott.

Som sagt før så har jeg ikke noe spesielle lag i England men liker å se når outsidere (om en kan kalle Man U for outsidere da) banker favoritter og når Mourihno sliter ... he he he

---------------------------

Da nije bilo tebe, na teskom putu mom.
Ja nikada pjevao ne bi, jer ne bih imao kom.
Dinamo Zagreb


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 31 des 06, 13:33
henke er klar fra og med 1/1-07 da har han lov til å spille kamper. Spørs om vi for se han allerede 1/1, men alle vet hvor hardt det er å spille i england. nå har saha vilt lenge og fergi har ett luksus problem med solskjær,rooney, saha og henke. vi for ett tøft start på det nye året Newcastle - Manchester U.  Aston Villa - Chelsea   Aston Villa  trenger poeng og det håper jeg dem kan klare, men tror nok dem kan se langt etter det.

---------------------------

Snart ryker hovedkortet i dataen for 3 gang. Tro meg på det :-)


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 02 jan 07, 22:58
Snakk om jule gave.. manchester spilte uavgjort, men hva gjør nå det..

Aston Villa 0 - 0 Chelsea       Gleder meg like mye.. 6 poeng enda til man.U.

---------------------------

http://keiko99.net


PladserN

Juniorspiller
Ble medlem: 15 okt 06
Innlegg: 141

Lagt til: 07 jan 07, 17:37

jada! nå gikk vi videre til 4 runde av Fa-cupen etter å ha slått Aston Villa 2-1 etter mål av Henke og solskjær på overtid!!

Sinnsykt digg å få mål på overtid og det kan vel sies at det ikek var noen overaskelse at det var solskjær som putta.

Henke hadde forresesten en kjempe kamp og han var en av de bedre. Håper han fortsette slik og at vi trekker en lettere motstander i 4 runde nå


palespen

Juniorspiller

Ble medlem: 08 nov 04
Innlegg: 202

Lagt til: 07 jan 07, 19:15
Sinnsykt morro med Henke og Solskjær idag!Syns Henke var en av banens beste..og en meget bra scoring!Men banens beste idag må ha vært Evra,han leverte en kanonkamp!!!

---------------------------

PÅL


wergis

Landslagsspiller

Ble medlem: 21 nov 05
Innlegg: 995

Lagt til: 08 jan 07, 09:29

Opprinnelig postet av palespen
Sinnsykt morro med Henke og Solskjær idag!Syns Henke var en av banens beste..og en meget bra scoring!Men banens beste idag må ha vært Evra,han leverte en kanonkamp!!!

Helt klart Evra som var best idag ja.. Han bør vel ta fra plassen til Heinze på heltid snart! Spiller som er klart undervurdert siden han floppa ifjor..

 

Men uansett morro med Henke, han kan nok bli viktig framover.

---------------------------

«Hvis det ikke fantes fotball, ville vi alle vært frustrerte fotballspillere.» (Mick Lyons)


AHA!! vinner av tabellkonken 2006!!


Ebenfalk2

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 feb 04
Innlegg: 2291

Lagt til: 08 jan 07, 09:44
Opprinnelig postet av wergis

Opprinnelig postet av palespen
Sinnsykt morro med Henke og Solskjær idag!Syns Henke var en av banens beste..og en meget bra scoring!Men banens beste idag må ha vært Evra,han leverte en kanonkamp!!!

Helt klart Evra som var best idag ja.. Han bør vel ta fra plassen til Heinze på heltid snart! Spiller som er klart undervurdert siden han floppa ifjor..

 

Men uansett morro med Henke, han kan nok bli viktig framover.

 

Forundrer ikke meg at Evra storspiller nå, visst dere hadde fulgt med fransk fotball den tiden han var i Monaco så kunne man allerede der se at dette kom til og bli en av de mest dominerende backen i verden, en skikkelig moderne back på alle måter, med storfart, god en mot en offansivt og defansivt, samt en veldig god teknik. Utviklinga hans i PL har vært formidabel og han har tilpasset seg nivået.


PladserN

Juniorspiller
Ble medlem: 15 okt 06
Innlegg: 141

Lagt til: 21 jan 07, 21:27

så skjedde det for andre gang denne sesongen.. tap for arsenal..

Veldig bittert etter som vi leda ganske lenge og Henry putta på overtid Nå trodde jeg vi kunne få en 9 poengs luke til chelsea men...



Flat Trådet Nøstet
Side 6 av 42 6

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340