Husk meg
Brukernavn
Passord

Tarik og Tamas lever farlig

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 2 1

Espen

A-lagspiller

Ble medlem: 28 okt 03
Innlegg: 668

Lagt til: 26 okt 06, 17:02
Endret: 26 okt 06, 17:05
Både Tarik og Tamas mister Rosenborg-kampen hvis de får gult kort mot Lyn på søndag. Det er vel det vi trenger minst akkurat nå. Hvem går evt. inn for Tamas hvis han ikke kan spille mot RBK, egentlig?

Når det er sagt - Fredrikstad er laget der desidert færrest  "lever farlig". Får håpe på mange gule kort for de andre bunnlagene, f.eks. har både Tromsø og Sandefjord mange spillere i faresonen.


Disse blir utestengt med gult kort søndag:
Brann: Charlie Miller, Bjørn Dahl, Helge Haugen, Olafur Ørn Bjarnason, Robbie Winters
Fredrikstad: Tamás Szekeres, Tarik Elyounoussi, Øyvind Hoås
HamKam: Juha Pasoja, Jan Michaelsen, Morten Andersen Bertolt, Vegar Bjercke, Steve Cooreman, Roman Kienast
Lillestrøm: Bjørn Helge Riise, Shane Stefanutto, Pål Steffen Andresen, Michael Mifsud, Khaled Mouelhi
Lyn: Espen Hoff, Lars Kristian Eriksen (er uansett skadet), Ezekiel Bala, Christian Brink, Edu, Daniel Theorin
Molde: Marcus Bakke, Daniel Berg Hestad, Jan Kjell Larsen, Thomas Mork, Stian Ohr, Petter Chr. Singsaas
Odd Grenland: Nat Borchers, Tuomo Könönen, Espen Ruud, Tommy Svindal Larsen, Rune A. Jarstein, Trond Viggo Thoresen, Fernando de Ornelas
Rosenborg: Vidar Riseth, Miika Koppinen, Bjørn Tore Kvarme, Marek Sapara, Per Ciljan Skjelbred
Sandefjord: Tom Kristoffersen, Andreas Tegström, Ole Tobiasen, Tuomas Haapala, Fredrik Kjølner, Tommy Knarvik
Stabæk: Veigar Páll Gunnarsson, Tommy Stenersen, Alanzinho, Markus Karlsson, Joakim Persson, Morten Skjønsberg, Tom Stenvoll
Start: Lars Martin Engedal, Kristofer Hæstad, Bjarte Lunde Aarsheim, Bård Borgersen, Atle Roar Håland, Marius Johnsen, Fredrik Strømstad
Tromsø: Patrice Bernier, Lars Iver Strand, Knut Borch, Sead Ramovic, Hans Åge Yndestad, Ole Martin Årst
Viking: Ragnvald Soma, Peter Ijeh, Thomas Pereira, Jone Samuelsen, Nicolai Stokholm, Jørgen Tengesdal
Vålerenga: Christian Grindheim, Kjetil Wæhler, Morten Berre, Daniel Fredheim Holm, Jarl André Storbæk

www.fxt.no/tippeligaen/article782772.ece

Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10060

Lagt til: 26 okt 06, 17:07
Opprinnelig postet av Espen
Både Tarik og Tamas mister Rosenborg-kampen hvis de får gult kort mot Lyn på søndag. Det er vel det vi trenger minst akkurat nå. Hvem går evt. inn for Tamas hvis han ikke kan spille mot RBK, egentlig?

Bjørkøy.

Christian Halvorsen har ikke kontrakt med A-laget, så han kan ikke spille.

---------------------------

Ansvarlig redaktør


Svupzz

A-lagspiller

Ble medlem: 04 mai 04
Innlegg: 329

Lagt til: 26 okt 06, 17:14
Opprinnelig postet av Holters
Christian Halvorsen har ikke kontrakt med A-laget, så han kan ikke spille.


Hvordan er det egentlig med kontrakter og juniorer, kan de flyttes opp uavhengig av overgangsvinduer? Fikk ikke en av de andre klubbene lov til å starte med en junior på benken, men ikke starte kampen? Han ble vel byttet inn i første stopp i spillet for en spiller som var skadet i utgangspunktet. Er dette en mulighet hvis Tamas skulle få se det gule mot Lyn?

---------------------------


Stolt Oslo Aristokrat


Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03
Innlegg: 6643

Lagt til: 26 okt 06, 17:14
Opprinnelig postet av Holters
Opprinnelig postet av Espen
Både Tarik og Tamas mister Rosenborg-kampen hvis de får gult kort mot Lyn på søndag. Det er vel det vi trenger minst akkurat nå. Hvem går evt. inn for Tamas hvis han ikke kan spille mot RBK, egentlig?

Bjørkøy.

Christian Halvorsen har ikke kontrakt med A-laget, så han kan ikke spille.


He, kan ikke Halvorsen spille ?? Er det ikke lov til å bruke jr. som ikke er blitt tatt opp i A-stallen ?? Hvis ikke er det helt tåpelig.

Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10060

Lagt til: 26 okt 06, 17:35
Endret: 26 okt 06, 17:40
Opprinnelig postet av Svupzz
Opprinnelig postet av Holters
Christian Halvorsen har ikke kontrakt med A-laget, så han kan ikke spille.


Hvordan er det egentlig med kontrakter og juniorer, kan de flyttes opp uavhengig av overgangsvinduer? Fikk ikke en av de andre klubbene lov til å starte med en junior på benken, men ikke starte kampen? Han ble vel byttet inn i første stopp i spillet for en spiller som var skadet i utgangspunktet. Er dette en mulighet hvis Tamas skulle få se det gule mot Lyn?


Jeg kan ærlig tatt ikke reglene for alt dette... ;)

Opprinnelig postet av Rune Haugen
He, kan ikke Halvorsen spille ?? Er det ikke lov til å bruke jr. som ikke er blitt tatt opp i A-stallen ?? Hvis ikke er det helt tåpelig.


Jeg er nesten 100% sikker på at han må ha kontrakt med A-laget for å spille, dvs de må ha "proffkontrakt".

---------------------------

Ansvarlig redaktør


DeKjök

Landslagsspiller

Ble medlem: 30 jun 03
Innlegg: 819

Lagt til: 26 okt 06, 17:42
Det var en sak på det nylig med en spiller som ikke kunne benyttes fordi han ikke hadde proffkontrakt.  Husker ikke spiller og klubb.

---------------------------

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------
"Fotboldøvelserne tager sin Begyndelse førstk. Tirsdag paa Pladsen ved Phønix, de fortsættes fredag"


FFK1903

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03
Innlegg: 7068

Lagt til: 26 okt 06, 17:56
Endret: 26 okt 06, 17:57
Opprinnelig postet av DeKjök
Det var en sak på det nylig med en spiller som ikke kunne benyttes fordi han ikke hadde proffkontrakt.  Husker ikke spiller og klubb.


Det var Bryne som måtte bruke Håvard Sakariassen (som for øvrig var skadd) som midtstopper fra start av. Hva juniorspilleren het, husker jeg ikke, men vi er et steg nærmere svaret ;)

Er jo en del RBK-spillere jeg ser pådrar seg gult kort i Viking-kampen i hvert fall, Sapara blan annet. Eller hele gjengen for den saks skyld.

Svupzz

A-lagspiller

Ble medlem: 04 mai 04
Innlegg: 329

Lagt til: 26 okt 06, 17:57
Opprinnelig postet av DeKjök
Det var en sak på det nylig med en spiller som ikke kunne benyttes fordi han ikke hadde proffkontrakt.  Husker ikke spiller og klubb.


Fant den saken jeg tenkte på tidligere, Vil lære unge å sitte på benken. Vi havner vel kanskje ikke i samme kategori da vi kanskje bare har en spiller ute med karantene... Jeg vet ikke. Tamas får unngå det gulekortet så er det ikke noe mer å tenke på.

---------------------------


Stolt Oslo Aristokrat


Pelle

A-lagspiller

Ble medlem: 12 jun 03
Innlegg: 425

Lagt til: 26 okt 06, 19:40
Hva om de får kort i kampen mot RBK? Må de stå over cupfinalen?

kenneth

A-lagspiller

Ble medlem: 14 mar 04
Innlegg: 698

Lagt til: 26 okt 06, 19:42

Opprinnelig postet av FFK1903
Opprinnelig postet av DeKjök
Det var en sak på det nylig med en spiller som ikke kunne benyttes fordi han ikke hadde proffkontrakt.  Husker ikke spiller og klubb.


Det var Bryne som måtte bruke Håvard Sakariassen (som for øvrig var skadd) som midtstopper fra start av. Hva juniorspilleren het, husker jeg ikke, men vi er et steg nærmere svaret ;)

 

Gutten heter Oddgeir Salte, og han skulle nok i etterkant ha ønsket at han slapp...

---------------------------

...savner byen, folket, Stjernen og FFK!

(I`ll be back)


ffk-4ever

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 aug 06
Innlegg: 1048

Lagt til: 26 okt 06, 20:00

Opprinnelig postet av Pelle
Hva om de får kort i kampen mot RBK? Må de stå over cupfinalen?

Nei det må de ikke, kortene gjelder for serien og er eget for cupen


DeMeNteD

Juniorspiller

Ble medlem: 03 mai 04
Innlegg: 198

Lagt til: 26 okt 06, 22:11
Opprinnelig postet av Rune Haugen
He, kan ikke Halvorsen spille ?? Er det ikke lov til å bruke jr. som ikke er blitt tatt opp i A-stallen ?? Hvis ikke er det helt tåpelig.


Jeg er nesten 100% sikker på at han må ha kontrakt med A-laget for å spille, dvs de må ha "proffkontrakt".[/quote] Man må ha proffkontrakt for å spille fra start, men kan bare komme inn som innbytter hvis han ikke har det..

Svupzz

A-lagspiller

Ble medlem: 04 mai 04
Innlegg: 329

Lagt til: 26 okt 06, 23:29
Endret: 26 okt 06, 23:48
Opprinnelig postet av DeMeNteD
Jeg er nesten 100% sikker på at han må ha kontrakt med A-laget for å spille, dvs de må ha "proffkontrakt".Man må ha proffkontrakt for å spille fra start, men kan bare komme inn som innbytter hvis han ikke har det..


Hvis så i tilfelle er det jo greit, med tanke på Halvorsen og Tamas` gulekort. Har jo Bjørkøy i bakhånd, men ser helst at han er på midten. Det hadde uansett vært moro med en junior bak der. Magnussen debuterte vel som høyreback  i en av de siste kampene i fjor? Han gjorde seg vel heller ikke bort så vidt jeg husker.

---------------------------


Stolt Oslo Aristokrat


Bob Page

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jan 06
Innlegg: 4914

Lagt til: 26 okt 06, 23:33
Han må i tilfelle ha proff-kontrakt. Sparta Sarpsborg fikk 2 poeng konfiskert og 50000 spenn i bot pga det i sommer...

---------------------------

For sammen er vi sterke, og det kjennes ille bra å være fra den byen, som laget kommer fra
---
http://www.plankehaugen.no
----
Msn : frpau@hotmail.com
----
Å TROFEET LØFTAS HØYT PÅ ULLEVÅL!!


FlightOfTheRat

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 sep 06
Innlegg: 2221

Lagt til: 26 okt 06, 23:50

Opprinnelig postet av Pelle
Hva om de får kort i kampen mot RBK? Må de stå over cupfinalen?

 

Nei. Men om de må stå over en eventuell kvalik kan jeg ikke svare på.


Svupzz

A-lagspiller

Ble medlem: 04 mai 04
Innlegg: 329

Lagt til: 26 okt 06, 23:56
Opprinnelig postet av Bob Page
Han må i tilfelle ha proff-kontrakt. Sparta Sarpsborg fikk 2 poeng konfiskert og 50000 spenn i bot pga det i sommer...


Men trenger han det får å starte eller og får å sitte på benken? Nå er det uansett kanskje ikke så farlig hvis Bertelsen er frisk igjen, og hvis han kan trene enda en uke så bør han kunne spille hvis så fall Tamas ser det gulekortet.

---------------------------


Stolt Oslo Aristokrat


Asgeir

Landslagsspiller

Ble medlem: 20 mai 04
Innlegg: 1048

Lagt til: 27 okt 06, 11:03
Opprinnelig postet av Pelle
Hva om de får kort i kampen mot RBK? Må de stå over cupfinalen?


Det er separate kort-kvoter i cup og serie. Typisk vil ikke Vuorinen få spille cupfinale fordi han fikk rødt i semin.

keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 27 okt 06, 11:19
Opprinnelig postet av Bob Page
Han må i tilfelle ha proff-kontrakt. Sparta Sarpsborg fikk 2 poeng konfiskert og 50000 spenn i bot pga det i sommer...
ja, men slik som bryne gjordet det da.. dem satt inn på en skadet spiss for så å ta han ut etter 45 sek spilt så tror jeg dem satt inn på en fra ung stallen sin som ikke hadde proff kontrakt mener jeg

---------------------------

se min nye og berdre hjemmeside: http://keiko99.net
Fotball forum med avstemninger osv..


raio

Knøttespiller

Ble medlem: 05 aug 05
Innlegg: 37

Lagt til: 27 okt 06, 14:27
Hadde gjort seg hvis Sapara, Riseth, Koppinen, Skjelbred osv fikk gult kort neste kamp:)

Fredd

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 mar 03
Innlegg: 1206

Lagt til: 27 okt 06, 16:19
Endret: 27 okt 06, 16:20

Vi får satse på en grisekamp i Trondheim.

 

Gult kort:

 

RBK: Sapara, Riseth, Koppinen og Skjelbred.

 

Viking: Soma, Pereira, Ijeh, Tengesdal, Stokholm og Samuelsen.

 

Da tror jeg Viking skal få slite mot Brann i siste kamp og RBK får problemer mot oss.

Vi får satse på masseslagsmål eller noe lignende.

---------------------------

Fredd



Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 2 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f