Husk meg
Brukernavn
Passord

Morgan, se her.. Robbie Winters kan forlate bann!

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

fredrikstadpatriot

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 okt 03
Innlegg: 3249

Lagt til: 25 okt 06, 09:28

Robbie Winters kan forlate bann!

 

Ynes FFK med Morgan ii spissen burde ta en prat med brann etter sesong slutt! Med forbehold om at v holder oss i TL da såklart. Winters er en meget god spiller, som kun er 31 år, og da vil det fortsatt være 2-4 år igjen som spiller hvis han holdr seg i form!

---------------------------

Jørn Moum
FFK, The Pride of Norway!

«I 1969 kuttet jeg ut kvinner og alkohol - og det var de verste
20 minutter i mitt liv» George Best (1946-2005)

-Dagfinn Enerly i mine tanker!! Riktig god bedring Dagfinn!!!-


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 25 okt 06, 09:44
det hadde vært noe.. 

---------------------------

se min nye og berdre hjemmeside: http://keiko99.net
Fotball forum med avstemninger osv..


JJunior

Landslagsspiller
Ble medlem: 27 feb 04
Innlegg: 1081

Lagt til: 25 okt 06, 09:45
Tror nok at han blir dyr å kjøpe fri fra Brann.
Har tross alt ett år igjen av kontrakta si.

Personlig håper jeg at Vuorinen får tillitt i løpet av vinteren og at vi ser ann hvordan han gjør det før vi kjøper en ny midtspiss med en gang.

Bob Page

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jan 06
Innlegg: 4914

Lagt til: 25 okt 06, 12:36

Andre Brann-spillere med et år igjen av kontrakten : Håkon Opdal, Kristjan Örn Sigurdsson, Martin Andresen, Charlie Miller, Erik Huseklepp, Bengt Sæternes og Olafur Örn Bjarnason.

 

Absolutt noe å tenke på å prøve å hente inn. Dette er jo gamle kollegaer av Raymond, så de ville sikkert finne seg til rette i klubben..

---------------------------

For sammen er vi sterke, og det kjennes ille bra å være fra den byen, som laget kommer fra
---
http://www.plankehaugen.no
----
Msn : frpau@hotmail.com
----
Å TROFEET LØFTAS HØYT PÅ ULLEVÅL!!


Shadar

Landslagsspiller

Ble medlem: 26 okt 04
Innlegg: 1839

Lagt til: 25 okt 06, 13:22
Jeg ville vel heller satset på å ta opp kampen med LSK om Koren om han blir i Norge. Han åpner for muligheten for å bli i LSK eller andre norske klubber.

frekkrik

A-lagspiller
Ble medlem: 01 nov 04
Innlegg: 562

Lagt til: 25 okt 06, 13:36
Opprinnelig postet av fredrikstadpatriot

Robbie Winters kan forlate bann!

 

Ynes FFK med Morgan ii spissen burde ta en prat med brann etter sesong slutt! Med forbehold om at v holder oss i TL da såklart. Winters er en meget god spiller, som kun er 31 år, og da vil det fortsatt være 2-4 år igjen som spiller hvis han holdr seg i form!

 

Ikke sånn for å være pirkete, men du vet de sære bergenserne kaller laget sitt for Brann...?

Jeg tror ikke Winters er no vi skal satse på! Han har vel ikke akkurat bøtta inn med mål i år, til tross for å ha startet de fleste kampene.... Da ville jeg heller satset på Helstad som av en eller annen grunn ikke har fått tillit hos Mjelde! Men jeg ser helst at vi nå satser på de spissene vi har, vi skal ikke glemme at vi har Brian i bakhånd å!


Scout

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 aug 05
Innlegg: 1210

Lagt til: 25 okt 06, 13:39
Er jeg helt på jordet når jeg sier at begge av Branns skotter har sagt at de ønsker seg tilbake til Skottland?

---------------------------

Kan ikke nye FFK-stadion bli ferdig NÅ?!?!?!?! =)

Fortsatt god bedring Dagfinn!


Magnum

Landslagsspiller

Ble medlem: 31 aug 06
Innlegg: 1291

Lagt til: 25 okt 06, 13:53
Opprinnelig postet av frekkrik
Men jeg ser helst at vi nå satser på de spissene vi har, vi skal ikke glemme at vi har Brian i bakhånd å!


Jeg syns Brian er konge, han, når han er frisk og i form, men han later jo til å være laga av porselen.

Jeg vet det der med eksplosiv muskulatur som er mye skadeutsatt og alt sånt, men tråkig er det lell. :-(

Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10062

Lagt til: 25 okt 06, 13:59
Jeg har utrolig sansen for spisstypen Robbie Winters, men jeg synes ikke det er rett å hente inn spillere som etter hvert ikke blir funnet gode nok i Brann osv. Winters en en fantastisk spiss, men han begynner nok å kjenne alderen komme snikende. Som spillertype hadde jeg mer enn gjerne sett ham i FFK, men jeg føler det blir mer riktig å forsøke å hente en yngre, lignende variant fra andre steder. Tror også Winters har uttalt at han vil hjem til Skotland. Men slike bevegelig spisser som Winters og Sæternes gjør dem svært uforutsigbare.Tror også at Winters passer best i 4-4-2, og det er vel 4-3-3 som ser ut til å bli FFKs formasjon i tiden fremover.

---------------------------

Ansvarlig redaktør


ffkmufc

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 des 04
Innlegg: 4082

Lagt til: 25 okt 06, 16:28

Winters er helt klart en 4 4 2 spiss ja. Brian er også helt klart best i 4 4 2.

Jeg trur at Winters hadde vært en stor forsterkning hvis vi spilte 4 4 2, men nå som vi er i 4 3 3 må vi kjøpe inn spillere som passer i systemet!

 

Koren derimot, tar jeg gjerne i mot!


benksliter`n

Landslagsspiller

Ble medlem: 26 okt 04
Innlegg: 2762

Lagt til: 25 okt 06, 17:06

Opprinnelig postet av Shadar
Jeg ville vel heller satset på å ta opp kampen med LSK om Koren om han blir i Norge. Han åpner for muligheten for å bli i LSK eller andre norske klubber.

Ja,skulle han ev. havne i Fredrikstad,så tør jeg ikke å tenke på hva det ville koste FFK

Vet ikke,men går kontrakten hans ut nå?

Uansett,kontrakt eller ikke.....det er noe som heter sign on fee også....så skulle han havne i FFK....hadde nok det kostet et sted mellom 10-20 mill for FFK

---------------------------

Benksliter`n

BYGG EN STOR NOK STADION!
15 000 +++++



Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340