Husk meg
Brukernavn
Passord

Tarik nominert til årets unge spiller

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 2 1

Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 24 okt 06, 16:28

Det er i forbindelse med utdellingen av Kniksenprisen senere i år.

Han konkurrerer med: Chinedu Ogasi Ogbuke, Lyn
Alexander Tettey, Rosenborg .

Så muligheten for å vinne prisen er liten.

Skriver www.nrk.no/nyheter/distrikt/ostfold/1.1206846


denialsander

Landslagsspiller
Ble medlem: 06 jul 05
Innlegg: 3236

Lagt til: 24 okt 06, 16:41
Opprinnelig postet av Patrioten

Det er i forbindelse med utdellingen av Kniksenprisen senere i år.

Han konkurrerer med: Chinedu Ogasi Ogbuke, Lyn
Alexander Tettey, Rosenborg .

Så muligheten for å vinne prisen er liten.

Skriver www.nrk.no/nyheter/distrikt/ostfold/1.1206846



Edu har vel vært i en klasse for seg, men jeg synes ikke Tariks prestasjon står noe tilbake for Alexander Tettey - selv om det er en stor prestasjon av en unggutt å spille seg inn på Rosenborgs midtbane.

---------------------------

Pear Pimples for Hairy Fishnuts!


Snæbbis

Landslagsspiller

Ble medlem: 27 nov 05
Innlegg: 1555

Lagt til: 24 okt 06, 17:50
Edu er vel noe eldre en tarik? synes det er en mye større prestasjon å etablere seg på førstelaget i en aldre av 18 og levere såpass stabile prestasjoner.

---------------------------

feilen med å være politisk korrekt, er at det er så forbasket kjedelig.

Rød og hvit tvers igjennom


Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 24 okt 06, 18:34

Rami er forrøvrig nominert til årets keeper i Sverige fotball.adressa.no/eliteserien/article67755.ece


denialsander

Landslagsspiller
Ble medlem: 06 jul 05
Innlegg: 3236

Lagt til: 24 okt 06, 18:49
Endret: 24 okt 06, 18:53
Opprinnelig postet av Patrioten

Rami er forrøvrig nominert til årets keeper i Sverige fotball.adressa.no/eliteserien/article67755.ece



Det er sikkert fordi han er så forferdelig dårlig.

(JA, det var ironi!)

PS! Edu er født 1.6.1986 og Tarik er født 23.2.1988.

---------------------------

Pear Pimples for Hairy Fishnuts!


Hoxmeister

Knøttespiller

Ble medlem: 31 mai 06
Innlegg: 74

Lagt til: 24 okt 06, 22:11

Morro at tarik er nominert da!

 


Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10062

Lagt til: 24 okt 06, 23:39
Årets unge spiller blir vanskelig å avgjøre i år. Alle er gode kandiater.

Det må nok innrømmes at Edu er i en særklasse, men han har ikke spilt hele sesongen og vært mye plaget med skader. Likevel er han en attraksjon i seg selv.

Det er også imponerende av Alexander Tettey å spille seg inn på laget til seriemesterne, men heller ikke han har spilt hele sesongen og har sine svakheter.

Felles for dem begge er at de er to (!) år eldre enn Tarik Elyounoussi og han kan faktisk nomineres til "årets unge spiller" i to år til. Det er rimelig imponerende å tenke på! Ungutten Tarik har gått rett inn fra juniorlaget via noen treningskamper i høst og spilt fast på FFK hele sesongen. Sterkt! Et stort norsk talent!

Uansett hvem som vinner denne prisen, så har vi tre gode og fullt fortjente kandidater i år.

---------------------------

Ansvarlig redaktør


FlightOfTheRat

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 sep 06
Innlegg: 2223

Lagt til: 25 okt 06, 00:27
Opprinnelig postet av Patrioten

Rami er forrøvrig nominert til årets keeper i Sverige fotball.adressa.no/eliteserien/article67755.ece

 

Et aldri så lite paradoks om Rami blir kåret til Sveriges beste keeper, mens han ikke en gang er nominert i Norge.

 

Gøy at Tarik er funnet verdig en nominasjon. Høyst fortjent!


Bedreviteren

Landslagsspiller

Ble medlem: 14 sep 03
Innlegg: 2585

Lagt til: 25 okt 06, 00:46
Endret: 25 okt 06, 01:13

Tarek kan bli årets unge spiller?! Under Eggen!

    Ja det stemmer det, Eggen har bare skylden for dem som ikke ble noe, mens andre får kreditten for dem som ble noe..... 

  Ikke sant Dracula, Holters og 1903............


frekkrik

A-lagspiller
Ble medlem: 01 nov 04
Innlegg: 562

Lagt til: 25 okt 06, 00:52
Opprinnelig postet av Bedreviteren

Tarek kan bli årets unge spiller?????? Under Eggen!!!!

    Ja det stemmer det, Eggen har bare skylden for dem som ikke ble noe, mens andre får kreditten for dem som ble noe..... 

  Ikke sant Dracula, Holters og 1903............

Hehe, nå kommer dem snart med: Alle kunne jo se hvor god Tarik var!
Mange trenere som hadde benka han når han opplevde den måltørken han hadde gitt.... Men ikke Eggen


Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10062

Lagt til: 25 okt 06, 01:02
Endret: 25 okt 06, 01:03
Opprinnelig postet av Bedreviteren

Tarek kan bli årets unge spiller?????? Under Eggen!!!!

    Ja det stemmer det, Eggen har bare skylden for dem som ikke ble noe, mens andre får kreditten for dem som ble noe..... 

  Ikke sant Dracula, Holters og 1903............



Nei, Eggen skal ha skryt for omskoleringen og at han satset på Tarik.

Jeg innrømmer det.

Klarer du å innrømme og innse noen av poengene våre?

Klarer du å innse "kjøp og kast"-politikken til FFK?
(Eggen har brukt 27 spillere i serien i år - det er ekstremt mange!)

Må jeg fortsette?

For øvrig en vanvittig barnslig, ugjennomtenkt og på grensen til idiotisk kommentar av deg - kun for å provosere. Som moderator må jeg også be deg om å redigere innlegget ditt og begrense bruken av ?- og !-tegn.

---------------------------

Ansvarlig redaktør


Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10062

Lagt til: 25 okt 06, 01:06
Opprinnelig postet av frekkrik
Opprinnelig postet av Bedreviteren

Tarek kan bli årets unge spiller?????? Under Eggen!!!!

    Ja det stemmer det, Eggen har bare skylden for dem som ikke ble noe, mens andre får kreditten for dem som ble noe..... 

  Ikke sant Dracula, Holters og 1903............

Hehe, nå kommer dem snart med: Alle kunne jo se hvor god Tarik var!
Mange trenere som hadde benka han når han opplevde den måltørken han hadde gitt.... Men ikke Eggen


Eggen skal ha skryt for at han satset på Tarik, men for å vri på det hele: Tarik hadde ingen reelle utfordrere heller foruten muligheten for å bruke Kvisvik på høyre og Mackie på venstre. Multuharju har gått inn i rekken av Eggens mange bomkjøp...

---------------------------

Ansvarlig redaktør


Bedreviteren

Landslagsspiller

Ble medlem: 14 sep 03
Innlegg: 2585

Lagt til: 25 okt 06, 01:11

Har ingen problemer med å forstå at det finns gode argumenter både for og imot at Eggen fortsatt skal være FFK trener etter 5 år i klubben. Men den Idiot stemplingen som en del bedriver her inne og i byen ellers synes jeg er trist og uverdig. Og enkelte drar kun fram det negative og får det meste til å være negativt med Eggen.........

          


Bedreviteren

Landslagsspiller

Ble medlem: 14 sep 03
Innlegg: 2585

Lagt til: 25 okt 06, 01:14
Opprinnelig postet av Holters
Opprinnelig postet av frekkrik
Opprinnelig postet av Bedreviteren

Tarek kan bli årets unge spiller?????? Under Eggen!!!!

    Ja det stemmer det, Eggen har bare skylden for dem som ikke ble noe, mens andre får kreditten for dem som ble noe..... 

  Ikke sant Dracula, Holters og 1903............

Hehe, nå kommer dem snart med: Alle kunne jo se hvor god Tarik var!
Mange trenere som hadde benka han når han opplevde den måltørken han hadde gitt.... Men ikke Eggen


Eggen skal ha skryt for at han satset på Tarik, men for å vri på det hele: Tarik hadde ingen reelle utfordrere heller foruten muligheten for å bruke Kvisvik på høyre og Mackie på venstre. Multuharju har gått inn i rekken av Eggens mange bomkjøp...

Brenne, Ramberg, Kvisvik er forresten andre spillere som kom under Eggens vinger i veldig ung alder....


Bedreviteren

Landslagsspiller

Ble medlem: 14 sep 03
Innlegg: 2585

Lagt til: 25 okt 06, 01:19
Opprinnelig postet av Holters
Opprinnelig postet av Bedreviteren

Tarek kan bli årets unge spiller?????? Under Eggen!!!!

    Ja det stemmer det, Eggen har bare skylden for dem som ikke ble noe, mens andre får kreditten for dem som ble noe..... 

  Ikke sant Dracula, Holters og 1903............



Nei, Eggen skal ha skryt for omskoleringen og at han satset på Tarik.

Jeg innrømmer det.

Klarer du å innrømme og innse noen av poengene våre?

Klarer du å innse "kjøp og kast"-politikken til FFK?
(Eggen har brukt 27 spillere i serien i år - det er ekstremt mange!)

Må jeg fortsette?

For øvrig en vanvittig barnslig, ugjennomtenkt og på grensen til idiotisk kommentar av deg - kun for å provosere. Som moderator må jeg også be deg om å redigere innlegget ditt og begrense bruken av ?- og !-tegn.

Faktisk så har jeg ikke svart på den ja ei tråden til om Eggen skal fortsette, fordi jeg er veldig usikker på hva jeg tror er best....... Det jeg kan si er hvis ikke samarbeidet MorganEggen er bra, så må Eggen gå...... Uansett så tror jeg ganske sikkert at neste år er ikke Eggen FFK trener........ Jeg tror han heter Arne Erlandsen faktisk.......


Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10062

Lagt til: 25 okt 06, 01:22
Endret: 25 okt 06, 01:27
Opprinnelig postet av Bedreviteren
Brenne, Ramberg, Kvisvik er forresten andre spillere som kom under Eggens vinger i veldig ung alder....

Det finnes selvfølgelig unntak, f.eks har man jo hentet inn Hoås, Vourinen, Mackie osv til FFK men at Eggen gjennom sin trenerkarriere har hatt en tendens til å hente inn spillere som har nådd sitt potensiale og til dels er "over-the-top" har i alle fall jeg fått inntrykk av. De samme argumentene som blir brukt mot Eggen nå er  faktisk de samme som mossingene brukte da vi hentet Eggen til klubben. Vi får håpe noen av de snoker rundt her som vanlig, så kanskje de kan utfylle mer, men jeg mener å huske at de påpekte en del av de samme tingene dengang.

Opprinnelig postet av Bedreviteren
Faktisk så har jeg ikke svart på den ja ei tråden til om Eggen skal fortsette, fordi jeg er veldig usikker på hva jeg tror er best....... Det jeg kan si er hvis ikke samarbeidet MorganEggen er bra, så må Eggen gå...... Uansett så tror jeg ganske sikkert at neste år er ikke Eggen FFK trener........ Jeg tror han heter Arne Erlandsen faktisk.......

Det tror og håper jeg også. Morgan kan klandres for mye og har definitivt sine svakheter han også, men den karen har bein i nesa og får ting gjort. Tror og håper at Morgans inntreden i FFK vil føre oss et steg videre. Arne Erlandsen er for så vidt en god trener, men jeg mener det blir feil å hente inn ham. Eggen har gjort mye bra i FFK og i stedet for å velte om på alt og begynne fra scratch, så håper jeg vi eventuelt henter inn en trener som kan bygge videre på og videreutvikle dagens filosofi.

Men nå må vi ikke spore av denne tråden, da må jeg til slutt stenge den og vil kun ha meg selv å klandre. Vi får fortsette i en annen tråd eller på PM.

Håper Tarik vinner prisen. Han har fortjent det!

---------------------------

Ansvarlig redaktør


FlightOfTheRat

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 sep 06
Innlegg: 2223

Lagt til: 25 okt 06, 03:38
Opprinnelig postet av Bedreviteren

Tarek kan bli årets unge spiller?! Under Eggen!

    Ja det stemmer det, Eggen har bare skylden for dem som ikke ble noe, mens andre får kreditten for dem som ble noe..... 

  Ikke sant Dracula, Holters og 1903............

 

Tenk hvor god Tarik hadde vært hvis han ikke hadde blitt hemmet av å ha Eggen som trener!

Han hadde sikkert vært på U-21 landslaget for lenge siden!


FFK1903

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03
Innlegg: 7068

Lagt til: 25 okt 06, 08:04
Opprinnelig postet av Bedreviteren

Tarek kan bli årets unge spiller?! Under Eggen!

    Ja det stemmer det, Eggen har bare skylden for dem som ikke ble noe, mens andre får kreditten for dem som ble noe..... 

  Ikke sant Dracula, Holters og 1903............



Det var da voldsomt som ironien hadde vokst seg på forumet de siste dagene. Blandet med syrlig drops i form av sarkasme. Hvis du faktisk hadde tatt bryet med å lest noen av innleggene mine her inne så hadde du sett at jeg faktisk har gitt Eggen masse skryt for at han har satset på blant annet Tarik. Men når dere går tomme for argumenter må dere igjen ilegge meg meninger jeg ikke har tydeligvis. Hvis jeg er kritisk til Eggen og hans spillerkjøp, så tenker dere med en gang at jeg er imot alle hans kjøp og alt han gjør. Nei, og atter nei, noe jeg også har gjentatt til det kjedsommelige, men enkelte trenger tydeligvis tid på å ta til seg informasjon. Jeg skal kanskje begynne å si at dere er positive til alle Eggens kjøp? Ikke det at jeg tror dere har skrevet det noe sted, men det ser ikke ut til å stoppe dere i deres argumentasjon...

Men morsomt for Tarik og FFK at han er nominert. :)

Bedreviteren

Landslagsspiller

Ble medlem: 14 sep 03
Innlegg: 2585

Lagt til: 25 okt 06, 08:11
Bare så det er sagt. Du og holters velbegrunner forsåvidt  argumentene mot Eggen på god måte. Men her inne er det dere som er mest negative til videre ansettelse av Eggen. Jeg mener ikke dere når jeg snakker drittslenging eller idiot stemple Eggen. Det er det mange andre her i byen som gjør utenfor dette forum. Selv er jeg sterkt i tvil om hva FFK bør gjøre i forhold til Eggen...

Anne

A-lagspiller
Ble medlem: 03 mar 05
Innlegg: 446

Lagt til: 25 okt 06, 08:54

Etter min mening er dette fult fortjent med nominasjonen, men for dere som mener det er Eggen som dro Tarek opp så Hvet jeg ikke om jeg er helt sikker på det.

Tarik ble dratt opp i fjord, og det var ikke av Eggen, men av Drillo, som var og så mange både junior og B lagskamper.

Uten at Drillo hadde løftet han opp, og han fikk noen gode innhop i fjord, samt en del skader i vinterhalvåret på de andre spissene ,er jeg ikke helt sikker på at han hadde vært der han er i dag.

Så å legge dette i hendene på Eggen alene vil etter min oppfatning vere galt.

Tror Tarik hadde vert der han er uavhengig av hvem som hadde vert trener, gutten har en gudegave når det gjelder fotball.

Så kan bare si gratulerer og vellfortjent



Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 2 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340